دکوراسیون و معماری

بهترین دیوارپوش برای مغازه، دکوری ایده‌آل داشته‌باشید!

معرفی بهترین دیوارپوش برای مغازه

قضاوت مشتریان از مغازه شما در همان ۹۰ ثانیه اولیه ورودشان شکل می‌گیرد! برای همین هم انتخاب دیوارپوش برای مغازه بیش از آن چیزی که فکر می‌کنید؛ اهمیت دارد. دوست دارید بهترین دیوارپوش را انتخاب کنید و با انواع و اقسام دیوارپوش مغازه آشنا شوید؟ شاید هم رنگ‌شناسی دکور مغازه برای شما مهم است. در هر صورت مطلب امروز را از دست ندهید.

معرفی بهترین دیوارپوش برای مغازه، ۷ مدل جذاب

در این بخش از مطلب، با انواع و اقسام دیوارپوش‌ های مغازه آشنا می‌شوید. به طور کامل مزایا و معایب هر یک از این ۷ مدل را توضیح داده‌ام. در بخش دوم مطلب هم نکات انتخاب رنگ مناسب برای دیوارپوش و دکور را یاد می‌گیرید.

۱. دیوارپوش پی وی سی برای مغازه، شیک و ارزان

بهترین دیوارپوش مغازه

مغازه‌ای تازه تاسیس دارید و به دنبال دیوارپوشی مقرون‌به‌صرفه برای آن هستید؟ نظرتان راجع به دیوارپوش PVC چیست؟ تنوع رنگ و مدل، قیمت خوب و قابلیت تمیزکاری از دلایل محبوبیت این مدل در بین مغازه‌داران عزیز است.

دیوارپوش‌های پی وی سی معمولا به سه دسته‌ی: فوم برد پی وی سی، ورق‌های پی وی سی و پانل‌های سه بعدی پی وی سی تقسیم می‌شوند. با استفاده از این مدل و نورپردازی درست می‌توانید در چشم خریداران مغازه‌تان بدرخشید. متاسفانه این دیوارپوش‌ها خیلی مقاوم نیستند و در زمان آتش‌سوزی می‌توانند خطرناک باشند.

نصب دیوارپوش PVC مشکل نیست و برای دکور مغازه‌های مختلفی مثل مبل و صندلی فروشی، لوازم اداری فروشی، فروشگاه‌های خوراکی و ... کاربرد دارد. اگر دوست دارید بیشتر در مورد این سبک دیوارپوش اطلاعات کسب کنید حتما مطلب انواع دیوارپوش pvc ویداوین را مطالعه کنید.

۲. بهترین دیوارپوش برای مغازه، دیوارپوش سنگی

دیوارپوش برای مغازه، دیوارپوش سنگی

چطور است کاری کنید که مغازه‌تان به چشم مشتری لاکچری به نظر برسد؟ دیوارپوش سنگی همان چیزی است که نیاز دارید.

قیمت دیوارپوش‌های سنگی کمی بالا است. ویژگی‌های مثبت زیادی مثل: مقاومت و استحکام، ضد ضربه و خش بودن و زیبایی به یادماندنی‌شان آن‌ها را در بین مشتریان شدیدا محبوب کرده‌است. حتی دیوارپوش‌های سنگی هم معایبی دارند. قیمت بالا و نصب بسیار مشکل و سخت این دیوارپوش‌ها از نظر بسیاری از مشتریان عذاب‌آور است.

این دیوارپوش‌ها با مدل‌های دکوراتیو، مرمر، تراورتن و گرانیت تولید می‌شوند. در مطلب معرفی سنگ آنتیک راجع به هر مدل اطلاعات بیشتری کسب می‌کنید. معمولا این سبک از دیوارپوش را در رستوران‌ها، کافه‌ها، مغازه‌های فروش مبلمان و در بعضی از مغازه‌های فروش غذای حیوانات می‌بینید.

۳. دیوارپوش آجری، دوستانه و زیبا

دیوارپوش آجری مغازه

علاقه دارید به مشتری‌هایتان احساس دوستی را منتقل کنید؟ به جز داشتن همیشگی لبخندی بر لب‌هایتان می‌توانید به داشتن دیوارپوش آجری هم فکر کنید! دیوارپوش آجری همیشه در لیست معرفی بهترین دیوارپوش برای مغازه جای دارد. الان دلیلش را هم می‌گویم.

این دیوارپوش‌ها در برابر انواع شرایط آب و هوایی، ضربه و شستشو مقاوم هستند. این دیوارپوش‌ها حتی در برابر خراشیدگی هم آخ نمی‌گویند. شاید بتوانیم آن‌ها را جزو دسته‌ی جان‌سخت‌ترین دیوارپوش‌ها بدانیم. همچنین آن‌ها به عنوان دیوارپوش پذیرایی منزل هم استفاده می‌شوند و دکورهای معرکه‌ای را رقم می‌زنند. دقت کنید که همه‌ی آدم‌ها این سبک را نمی‌پسندند و از نظر بسیاری از افراد این دیوارپوش کسل‌کننده است.

ز این سبک دیوارپوش بیشتر برای دکور بوتیک‌ها، لباس فروشی‌ها و گالری‌ها استفاده می‌شود. اگر مغازه‌ی شما جزو دسته‌های گفته‌شده نیست؛ باز هم می‌توانید به این گزینه فکر کنید!

۴. دیوارپوش دو بعدی، به یادماندنی و تماشایی

بهترین دیوارپوش مغازه، مدل دو بعدی

دوست دارید مشتری‌ها زمان بیشتری را در مغازه شما بگذرانند؟ تحقیقات ثابت کرده‌اند افراد بیشتر در مغازه‌های شلوغ وقت می‌گذرانند. شما با خرید دیوارپوش دو بعدی که با دو تصویر متفاوت ساخته می‌شود؛ می‌توانید توجه مشتریان بیشتری را جلب کنید، هیچوقت سرتان خلوت نباشد و جیب‌تان هم خالی نشود!

یکی از بهترین مدل‌های دیوارپوش دو بعدی، دیوارپوش کرنر است. این مدل از دیوارپوش‌ها به صورت سفارشی و فقط و فقط برای مغازه‌ی شما ساخته می‌شوند.  شما دو عکس دلخواه را برای ویداوین می‌فرستید و بعد از گذشت چند روز دیوارپوشی دارید که بدون نیاز به نصاب و به راحتی نصب می‌شود.

این دیوارپوش‌ها از کنار هم قرار گرفتن چندین و چند تایل ساخته می‌شوند و با قدم زدن کنار آن‌ها دو تصویر کاملا متفاوت و جذاب را نشان می‌دهند.

این سبک از دیوارپوش‌ها مناسب گالری‌ها، مزون‌ها، کتاب‌فروشی‌ها، بوتیک‌ها و لباس فروشی‌ها هستند. داروخانه‌ها هم می‌توانند با عکس‌های خلاقانه توجه مخاطبان‌شان را جلب کنند تا زمان انتظار سریع‌تر بگذرد. همچنین بسیاری از افراد دیوارپوش‌های دو بعدی را به عنوان بهترین دیوارپوش برای خانه هایشان انتخاب می‌کنند.

راجع به دیوارپوش کرنر سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید.

09198147040

02166264322

۵. دیوارپوش چرمی، باکلاس و لوکس

دیوارپوش چرمی در دکور مغازه

دکوری گرم و جذاب آرزوی شما است؟ حتما به دیوارپوش‌های چرمی هم فکر کنید. دیوارپوش‌های چرمی جزو لوکس‌ترین دیوارپوش‌های موجود در بازار هستند. اگر مخاطبین مغازه‌ی شما از قشر متوسط و رو به بالا را در بر می‌گیرند و دوست دارید احساس لاکچری بودن را به آن‌ها منتقل کنید؛ دیوارپوش چرمی و یا دیوارپوش کرنر را انتخاب کنید.

دیوارپوش‌های چرمی عایق بسیار فوق‌العاده‌ی صدا هستند. اگر مغازه‌ی شما آلودگی‌های صوتی بسیاری دارد؛ حتما این مدل جذاب را انتخاب کنید. برای مثال ساز فروشی‌ها معمولا به خاطر کوک کردن سازهای مختلف و تست خرید سر و صدای زیادی را در پاساژها به راه می‌اندازند.

دیوارپوش‌های چرمی به سادگی با انواع و اقسام چیزها ست می‌شوند و می‌توانید دکور معرکه‌ای را به کمک آن‌ها رقم بزنید. این دیوارپوش‌ها در مغازه‌های فروش لوازم مدرن، ظروف، میز و صندلی و مبل فروشی‌ها کاربرد دارند. توجه کنید که دیوارپوش چرمی نباید مستقیم در برابر نور آفتاب قرار بگیرد. در مطلب دیوارپوش قابل شستشو، توضیح دادیم چطور این مدل را گردگیری کنید.

۶. دیوارپوش چوبی، جذاب و صمیمی

دیوارپوش مناسب مغازه

چطور است به مخاطبانتان این حس را بدهید که دوست‌دار طبیعت هستید؟ یکی از جذاب‌ترین دکورهای ممکن در این روزها، استفاده از دیوارپوش چوبی است. دیوارپوش چوبی با تنوع بسیار در طرح، نصب آسان، همخوانی و همگام بودن با طبیعت و ایجاد احساس آرامش طرفداران زیادی دارد.

این مدل از دیوارپوش بیشتر برای فضاهای وسیع کاربرد دارد و آنقدرها مناسب مغازه‌های کوچک نیست. یکی از بهترین ویژگی‌های مثبت دیوارپوش چوبی عدم انتقال هوای گرم به بیرون و انتقال هوای سرد به داخل مغازه است. دیوارپوش چوبی هم مثل دیوارپوش چرمی تا حد زیادی عایق صدا است.

چوب درخت‌های کاج، صنوبر و سدر جزو محبوب‌ترین دیوارپوش‌های چوبی هستند. دقت کنید که دیوارپوش‌های چوبی در دو نوع طبیعی و مصنوعی فروخته می‌شوند. بنابراین اگر توانایی مالی خرید دیوارپوش چوبی طبیعی را ندارید؛ می‌توانید به مدل‌های مصنوعی هم فکر کنید.

دیوارپوش‌های چوبی به عنوان یکی از بهترین دیوارپوش های دکوراتیو هم شناخته می‌شوند. اگر دوست دارید راجع به مدل‌های دکوراتیو دیوارپوش بیشتر بدانید حتما به مطلب دیگر ما هم سر بزنید. در این مطلب هنر دست بهترین معماران جهان را هم می‌بینید.

۷. دیوارپوش بتنی، دوست‌داشتنی و مینیمال

دیوارپوش برای مغازه، بتنی

دکورهای مینیمال و سرد را می‌پسندید؟ از نظر بسیاری از افراد دیوارپوش‌های بتنی در نگاه اول خشن و سرد به نظر می‌رسند. این موضوع کاملا سلیقه‌ای است.

شاید هر مغازه‌داری سمت این دکور نرود، اما هنوز هم دیوارپوش‌های بتنی جذابیت مخصوص به خود را دارند و انتخاب افراد زیادی هستند. برای همین امروز دیوارپوش بتنی هم در لیست معرفی بهترین دیوارپوش برای مغازه جای گرفت.

برای ساخت این مدل از دیوارپوش، مواد اولیه بتن در قالب‌های پیش‌ساخته ریخته می‌شوند و بعد از شکل‌گیری به مشتری سپرده می‌شوند. این سبک از دیوارپوش می‌تواند در مانتو فروشی‌ها، مغازه‌های کیف و کفش، مزون‌ها و فروشگاه‌های لوازم خانگی استفاده شود.

دقت کنید که نصب این نوع از دیوارپوش‌ها باید حتما به افراد متخصص سپرده‌شود؛ وگرنه حتما دچار مشکلاتی می‌شوید! اگر نصب آسان یکی از ملاک‌های شما است می‌توانید دیوارپوش کرنر را خریداری کنید. این مدل دیوارپوش، جزو دسته‌ی دیوارپوش های قابل شستشو هم است.

 

چه ملاک‌هایی را در خرید دیوارپوش برای مغازه در نظر بگیرم؟

توجه به موارد زیر به شما کمک می‌کند تا هیچوقت از انتخابی که کردید پشیمان نشوید:

  •  توجه به قیمت: احتمالا خودتان هم قبل از خرید هر وسیله‌ای به قیمت آن فکر می‌کنید. فقط خواهش می‌کنم به این نکته هم توجه کنید که شاید بعضی از مدل‌ها مثل کاغذدیواری برخلاف دیوارپوش قیمت بسیار مناسبی داشته‌باشد، اما دوام کم‌تری هم خواهد داشت.

پس شما با خرید دیوارپوشی گران‌تر اما با دوام در واقع سود می‌کنید! برای همین در لیست معرفی بهترین دیوارپوش برای مغازه مدل‌های چوبی، سنگی و دو بعدی را هم معرفی کردیم.

  • عایق بندی: توجه به عایق بندی دیوارپوش برای بعضی از مغازه‌داران حیاتی است. برای مثال اگر شما مغازه‌ی مواد غذایی دارید؛ حتما باید درباره‌ی این موضوع تحقیق و فکر کنید.
  • رنگ‌بندی: طبق تحقیقات یک گروه بازاریابی در بعضی از کشورها رنگ‌بندی یک محصول می‌تواند تا ۸۵ درصد بر انتخاب افراد تاثیر بگذارد. رنگ دکوراسیون شما می‌تواند به طرز شگفت‌انگیز و عجیبی در نظر خریداران‌تان تغییر ایجاد کند!

لطفا حتما به رنگ بندی دکوراسیون مغازه‌تان توجه کنید. در ادامه چند راز مغازه‌داران حرفه‌ای و کاربلد در این زمینه را با شما به اشتراک می‌گذارم.

رنگ شناسی در انتخاب دیوارپوش مغازه و چینش وسایل

چطور دیوارپوش مغازه را انتخاب کنم

حالا که معرفی بهترین دیوارپوش برای مغازه تمام شد؛ وقت آن رسیده تا بیشتر با قدرت رنگ‌ها آشنا شوید. متاسفم که باید بگویم حتی اگر بهترین جنس دیوارپوش را هم انتخاب کنید، اما به رنگ آن توجه نکنید اوضاع هیچ تغییر نمی‌کند!

۱- مشتریانتان را به تماشا تشویق کنید

به کمک رنگ‌های نارنجی و قرمز می‌توانید توجه مخاطبان خود را جلب کنید. ۶۲ تا ۹۰ درصد از اولین برداشت مشتریان‌تان به رنگ دکور و محصولات ربط دارد. شگفت‌انگیز نیست؟

انتخاب این رنگ‌ها برای لباس فروشی‌ها بسیار هوشمندانه هستند. یکی از فروشندگان خارجی تعریف می‌کند که وقتی مغازه‌اش را به نقطه‌ی جدیدی انتقال داد از رنگ نارنجی برای دیوار کمک گرفت. او می‌گوید حالا شب‌ها مغازه با وجود دیوارهای نارنجی و نور هالوژن شبیه به جعبه جواهرات شده‌است!

۲- آرامش‌بخش به نظر برسید

طیف‌های مختلف رنگ‌های آبی و سبز می‌توانند احساس آرامش را به مشتری القا کنند. اگر دوست دارید توجه مشتری به نقطه‌ی خاصی از دکور جلب شود؛ می‌توانید رنگ زرد را با آبی ترکیب کنید.

رنگ زرد اولین رنگی است که شبکیه چشم آن را درک می‌کند برای همین هم معمولا بیشتر به آن توجه نشان می‌دهیم. اگر محصول با ارزشی دارید که مشتری حتما باید آن را ببیند در قسمتی از دکور قرار دهید که از رنگ زرد استفاده شده‌است.

۳- در انتخاب دکور و دیوارپوش مغازه داستان پردازی کنید

جیل مورتون، روانشناس رنگ و هویت برند معتقد است که ما در ذهن خود برای هر رنگ پیش فرض‌هایی داریم. آبی معمولا شما را به یاد دریا می‌اندازد، سبز به یاد طبیعت و قرمز تصویر آتش را در ذهن‌تان نقش می‌بندد. اگر دوست دارید خلاق باشید؛ می‌توانید با رنگ‌ها بازی کنید.

برای مثال اگر شما فروشگاه مایو و وسایل شنا دارید، در دکورتان از رنگ‌های ساحل استفاده کنید. می‌توانید از کفپوش طرح ساحل کمک بگیرید و دیوارپوشی آبی رنگ را انتخاب کنید.

روی کمک ویداوین حساب کنید

امروز هم همراه شما بودیم تا با معرفی بهترین دیوارپوش برای مغازه کار شما را در خرید دیوارپوش مناسب مغازه راحت کنیم. این اولین بار نیست که در ویداوین تلاش می‌کنیم در مورد خرید دیوارپوش به شما راهنمایی‌های لازم را بدهیم. مطالب زیر هم حتما کمک‌تان می‌کنند:

نمی‌دانید چقدر از دیدن نظرات شما خوشحال می‌شویم. حتما در بخش دیدگاه به ما بگویید شما کدام یک از دیوارپوش‌های معرفی شده را برای مغازه‌تان می‌خرید؟ اگر پیشنهاد بهتری هم دارید در نظرات به من و دیگر خوانندگان این مطلب بگویید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.