چنانچه کالایی مشمول مفاد ضمانت هفت روزه ویداوین می‌باشد، پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش ویداوین هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به ویداوین ارسال نفرمایید.

قبل از تماس با بخش پشتیبانی، حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را یادداشت نمایید.

جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش و یا هماهنگی جهت بازگرداندن کالا می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۰۷۷۲۸۲ (شنبه تا چهارشنبه ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰ و روزهای پنجشنبه ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ ) تماس بگیرید. همچنین جهت اعلام شکایت نیز از همین شماره تلفن ویا فرم موجود در این صفحه استفاده فرمایید تا سریعا پیگیری شود.

پس از پذیرش کالا کارشناسان ویداوین حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام می‌کنند. در صورتی‌که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می‌گردد.

[contact-form-7 404 "یافت نشد"]

شرایط ضمانت هفت روزه ویداوین

شما با اولین خریدتان از ویداوین، وارد لیست مشتریان ما خواهید شد و این سرآغاز ارتباطی طولانی خواهد بود.

با خرید از فروشگاه ویداوین، فقط قیمت‌های موجود بر روی سایت را پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات و… را پرداخت نخواهید کرد. البته ممکن است باتوجه به محل خریدار، هزینه‌ی حمل به مبلغ خرید شما افزوده شود.

ویداوین، کالاهایی را برای عرضه انتخاب می‌کند که از نظر کیفیت تولید، کاملا بدون مشکل باشند و تمامی کالاهای موجود در ویداوین، قبل از آنکه برای فروش عرضه شوند، از نظر کیفیت و کارایی محصول، بررسی و کنترل می‌شوند.

شرایط ضمانت برگشت ۱۰۰٪ وجه پرداختی توسط شما و پس گرفتن محصول تا ۷ روز پس از خرید

  • مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت ویداوین، با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • محصول با قیمتی  بالاتر از قیمت محصولات ویداوین در بازار عرضه شده باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • کالای خریداری شده از ویداوین، نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد و یا مشکلی در تولید آن وجود داشته باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • چنانچه بعد از خرید آنلاین، به هر دلیل از خرید خود پشیمان شدید: چنانچه لغو خرید، قبل از ارسال کالا برای شما باشد، تمام مبلغ سفارش عودت خواهد شد. چنانچه کالا ارسال شده باشد، می‌بایست بلافاصله پس از رسیدن محصول به دستتان و بدون باز کردن بسته‌بندی (به هر نحو) با ویداوین هماهنگ کرده و کالا را عودت نمایید. هزینه‌ی عودت کالا به عهده خریدار است و ویداوین پس از کسر مبلغ واقعی ارسال سفارش برای شما، الباقی را عودت خواهد کرد. ویداوین همیشه بخشی از مبلغ ارسال برای خریدار را دریافت می‌کند و چنانچه درخواست عودت کالای ارسال شده را داشته باشید، مبلغ واقعی ارسال از مبلغ سفارش شما کسر و الباقی به شما بازگشت داده می‌شود.
  • محصولاتی که به صورت اختصاصی (یعنی محصولاتی که با ابعاد و یا عکس های مورد نظر مشتری) تولید می‌شوند، امکان پشیمانی از خرید و عودت را ندارند مگر اینکه مشخصات کالای دریافتی، با اطلاعات نوشته شده در سایت، متفاوت باشد.
  • مدت زمان ۷ روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار محاسبه می‌شود.
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و ویداوین از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.