معرفی لیوان آینه‌ای

اسم این محصول رو لیوان آینه‌ای گذاشتیم اما بدون زیرلیوانیش، صرفا یه لیوانه؛ اما وقتی زیر لیوانی بهش اضافه می‌شه، یه محصول عجیب و جالب می‌شه. طرح روی زیرلیوانی توسط تکنیک خاصی طراحی و تولید می‌شه که باعث می‌شه، تو نگاه اول نشه درست تشخیصش داد. اما وقتی لیوان رو روی زیرلیوانی بذاریم، انعکاسش روی بدنه‌ی لیوان، باعث می‌شه که کامل دیده بشه.

طرح روی زیرلیوانی با استفاده از تکنیکی به نام آنامورفیک طراحی میشه. آنامورفیک (یا هنر واریخت) نوعی از نقاشیه که از یه زاویه، شکلی درست داره و از سایر زوایا دارای اعوجاجه و درست دیده نمی‌شه.

ما این تکنیک را با تکنیک نور و آینه مخلوط کردیم. طراحی زیرلیوانی ویداوین نیاز به درک عمیقی از آنامورفیک و شیوه‌ی کار آینه‌های مختلف و قوانین بازتابش داره.

 ما طرح رو روی زیرلیوانی توسط چاپ UV چاپ میکنیم که یه چاپ بسیار مقاوم و باکیفیته.

چاپ روی زیرلیوانی، صاف نیست و برجستگی و پستی بلندی داره. 

لیوان آینه ای با طرح آماده یعنی چی؟

برای اینکه بتونیم تمام سلیقه‌ها رو پوشش بدیم ویداوین تعداد قابل توجهی طرح آماده هم برای لیوان آینه‌ای طراحی و تولید کرده. با توجه به تنوع، فکر میکنیم که شما هم از اون ها خوشتون میاد. اینجا تعدادی از اونها رو میتونید ببینید.

جنس لیوان و زیر لیوانی چیه؟

سطح آینه‌ای این لیوان توسط تکنولوژی نانوپوشش به وجود اومده که یه فرآیند بسیار خاص، سخت و پیچیده داره و از نظر بهداشتی، مورد تایید ستاد توسعه‌ی فناوری نانو هستش.

جنس لیوان، سرامیکه اما برخلاف سایر لیوان‌های سرامیکی، سبک و ظریفه. حجمش ۳۰۰ میلی‌لیتره. این را هم درنظر داشته‌باشید که بخش بزرگتر مبلغ این محصول، برای ساخت لیوان و هزینه بر بودن ایجاد سطح آینه‌ای روی اونه.

جنس زیرلیوانی هم شیشه‌ی سکوریته.

ما براتون لیوان آینه‌ای با طرح اختصاصی را معرفی می‌کنیم اما لیوان‌های آماده هم به همین شکل تولید می‌شن و فرقی ندارن.

ابعاد لیوان و زیر لیوانی چه قدره؟

حجم این لیوان  ۳۰۰ میلی‌لیتره و ابعادش ۷ در ۷ در ۱۱ سانتی‌متره.

زیرلیوانی با ضخامت ۸ میلیمتره و ابعادش ۱۶ در ۱۶ سانتی‌متره. طرح روی زیرلیوانی توسط چاپ UV انجام می‌شه که یه چاپ بسیار مقاوم و باکیفیته.

زمان تولید لیوان آینه ای چقدر است؟

از زمانی که ثبت سفارش می‌کنید ما دو الی سه روز زمان احتیاج داریم تا سفارش شما رو تولید و بعدش خدمتتون ارسال کنیم.

همه سعی خودمون رو می‌کنیم تا با همکاری بهترین شرکت های حمل و نقل کالاُ در کمترین زمان ممکن، درب منزل، محصولتون رو تحویل بدیم.

بسته بندی لیوان چه جوریه؟

علاوه بر خود این محصول، سعی کردیم که بسته‌بندیش رو هم جالب و منحصر به فرد طراحی کنیم تا برای کادو دادن هم مناسب باشه. داخل این بسته‌بندی، بروشور و کاتالوگ لیوان و زیرلیوانی به همراه کیسه‌ی پارچه‌ای لیون و یه دستمال قرار گرفته. همونطور که قبلا گفتیم، این لیوان و زیرلیوانی، هم طرح‌های آماده دارن و هم شما می‌تونید عکس و طرح موردنظرتون را برامون بفرستید که براتون طراحی و تولیدش کنیم.

چه عکسی برای لیوان آینه‌ای مناسبه؟

مدل طراحی لیوان آینه‌ای بصورتیه که تصاویر پرتره بهترین کیفیت و خروجی رو بر روی لیوان خواهند داشت.

بنابراین همکاران ما تلاش خواهند کرد تا از تصویر ارسالی شما بهترین کادر رو برای لیوان آینه‌ای انتخاب کنند.

چه جوری ازش نگهداری کنیم؟

اینم بگیم که این لیوان و زیرلیوانی، یه محصول تزئینی و دکوری نیست. شما می‌تونید هر  روز و هر ساعت ازش استفاده کنید بدون اینکه مشکلی براش پیش بیاد.

خیالتون از بابت شستشو راحت باشه. به راحتی میتونید با مایع ظرفشویی و اسکاچ نرم بشوریدش.
فقط با توجه به اینکه سطح لیوان آینه‌ای هست و زیرلیوانی چاپ شده بهتره از سیم ظرف شویی و یا اسکاچ زبر کلا استفاده نکنید.

اگه سوالی مونده یا نیاز به راهنمایی بیشتر داری میتونی به این شماره پیام بدی.

09198147040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.