راهنمای خرید هدیه

مناسب‌ترین کادو برای چشم روشنی نوزاد دختر و پسر

هدیه چشم روشنی نوزاد

یکی از رسم و رسومات ما ایرانی‌ها کادو دادن به بهانه‌های مختلف است. زمانی که یک نوزاد به دنیا می‌آید، اقوام، دوستان و آشنایان به دیدن نوزاد می‌روند و برای چشم روشنی یک هدیه به پدر و مادر او می‌دهند. در همه فرهنگ‌ها و در نقاط مختلف دنیا، هدیه دادن در هنگام تولد نوزاد رایج است. مراسم تولد در هر کجای جهان با آداب و رسوم خاص خود برگزار می‌شود. بنابراین در این مقاله از ویداوین بهترین کادو برای چشم روشنی نوزاد که بتواند متناسب با فرهنگ ایرانی در مراسم تولد نوزاد باشد را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

کادو برای چشم روشنی نوزاد چی بخریم؟

چشم روشنی برای نوزاد می‌تواند یک هدیه نقدی یا غیر نقدی باشد. انتخاب یک هدیه برای نوزاد تازه متولد شده شاید سخت به نظر برسد. اما بهتر است در وهله اول به نسبتی که با کودک تازه متولد شده دارید، توجه کنید. میزان صمیمیت شما با خانواده نوزاد می‌تواند بر روی نوع هدیه اثر گذار باشد.

برای انتخاب یک هدیه درخور بهتر است عجله نکنید، چرا که با هدیه دادن است که شما می‌توانید حس ناب دوست داشتن را انتقال دهید. با خرید یک هدیه می‌توانید حسی ماندگار و خاطره‌ای خوش را رقم بزنید. شاید تصور کنید هدیه برای چشم روشنی نوزاد نتواند این حس را ایجاد کند؛ اما ایده‌ها و پیشنهاداتی که ما برای شما داریم، می‌توانند به شما کمک کنند تا در انتخاب یک هدیه ماندگار و منحصر به فرد موفق عمل کنید.

در برخی از رسم و رسومات ایرانی در مراسم تولد نوزاد، رایج است که برای چشم روشنی نوزاد دختر، طلا هدیه داده می‌شود. اگر بودجه کافی برای خرید طلا دارید، گزینه‌های جذاب بسیاری پیش روی شما هستند. بنابراین میزان بودجه برای خرید هدیه، نسبت شما با نوزاد، دختر یا پسر بودن نوزاد و مواردی از این دست می‌توانند در انتخاب نوع هدیه موثر باشند. خبر خوب این است که در لیست زیر هدیه‌های متنوع و مناسبی را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید مطابق با شرایط، بهترین انتخاب را داشته باشید.

تابلو سه بعدی کرنر و کانتن هدیه‌ای خاص برای چشم روشنی نوزاد

تابلو سه بعدی

هدیه‌ای که بتواند برای سالهای بسیاری به یادگار بماند، مناسب‌ترین گزینه‌ی پیشنهادی برای هدیه چشم روشنی نوزاد پسر و دختر است. تابلو سه بعدی کرنر را می‌توانید به عنوان کادو برای چشم روشنی نوزاد تهیه کنید. این تابلو یک تابلو سه بعدی است که با دو عکس انتخابی شما ساخته می‌شود. برای تهیه این هدیه کافی است دو عکس از نوزاد را برای ما ارسال کنید تا پس از طی شدن مراحل ساخت تابلو، سه قاب زیبا را در یک تابلو تحویل بگیرید.

 

قیمت تابلو کرنر سفارشی

 

فرقی نمی‌کند بخواهید این هدیه را برای چشم روشنی نوزاد دختر خریداری کنید یا نوزاد پسر؛ در هر دو حالت یک تابلو کانتن متفاوت‌ترین هدیه‌ای است که شما با آن می‌توانید حس و حال ماندگاری را برای کودک و پدر و مادر او به ارمغان بیاورید. تابلو کانتن یک تابلو سه بعدی است که به صورت اختصاصی ساخته می‌شود. برای سفارش این تابلو کافی است سه عکس از نوزاد یا عکس سونوگرافی نوزاد با ترکیب عکس پدر مادر را برای ما ارسال کنید، تا با طراحی آنها بر روی پره‌های فلزی تابلو، سه تابلو جذاب و دیدنی را در یک قاب تحویل بگیرید. جذابیت تابلو کانتن در این است که تصاویر طراحی شده بر روی آن، با هر بار حرکت در کنار تابلو به سمت چپ و راست، تغییر پیدا می‌کنند.

 

قیمت تابلو کانتن سفارشی

 

ست لباس شیک نوزادی

لباس برای چشم روشنی نوزاد

تنوع لباس برای نوزادان و کودکان بسیار زیاد است؛ بنابراین شما می‌توانید بر حسب دختر یا پسر بودن نوزاد، یک دست لباس شیک برای هدیه دادن به نوزاد خریداری کنید. در خرید لباس‌های نوزادی باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید.

ممکن است طرح‌های جذاب لباس‌های نوزادی و تنوع بسیاری که دارند، موجب شود تا شما بدون در نظر گرفتن راحتی لباس و مناسب بودن آن برای نوزاد، مجذوب آنها شوید و خرید را بدون هیچ معطلی انجام دهید. یک لباس مناسب برای نوزاد لباسی است که بتوان آن را به راحتی برای نوزاد پوشید و فاقد هرگونه دکمه، پاپیون یا هر نوع تزئینات دیگری باشد، مگر در صورتی که دکمه‌ها و تزئینات به خوبی بر روی لباس دوخت شده باشند. جنس لباس نوزادی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است، بنابراین به سراغ لباس‌هایی بروید که جنس آنها از الیاف نخی باشد تا نوزاد را دچار حساسیت‌های پوستی نکنند.

برای نوزادان در ماه‌های اولیه تولد، لباس‌های سرهمی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع لباس به صورت یک تکه از گردن تا انتهای پای نوزاد را می‌پوشاند. به همین خاطر والدین برای پوشاندن کامل بدن نوزاد و مراقبت از آن در برابر هوای سرد، از این نوع لباس برای کودک بسیار استفاده می‌کنند.
طرح‌های متنوع زیادی از لباس‌های سرهمی نوزادی برای بیرون از منزل و سرهمی‌های راحتی در بازار موجود هستند، که شما می‌توانید برای هدیه چشم روشنی، متناسب با سن کودک و وزن او، یک انتخاب عالی داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای زایمان

 

 

اسباب بازی مخصوص کودکان

کودکان باید از اسباب‌ بازی‌هایی استفاده کنند که متناسب با رده سنی آنها است. یک اسباب بازی کاربردی و جذاب می‌تواند مناسب‌ترین کادو برای چشم روشنی نوزاد باشد. نوزادان در ماه‌های ابتدایی تولد علاقه زیادی به رنگ‌های روشن و تند نشان می‌دهند. آنها مدام تلاش می‌کنند تا رد هر صدایی را دنبال کنند و با چشم‌های خود به دنبال اجسام بروند. بنابراین اسباب بازی های متحرک و موزیکال با رنگ‌های شاد و روشن بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای نوزادان هستند.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد برای دختر بچه و پسربچه

 

جاشمعی زیباترین هدیه چشم روشنی نوزاد

خرید اینترنتی جاشمعی فانتزی

با خرید یک جاشمعی زیبا و سفارشی دیگر دغدغه‌ کادو برای چشم روشنی نوزاد را نخواهید داشت. جاشمعی لیان یک جاشمعی معمولی نیست و فقط آن را می‌توانید از سایت ویداوین تهیه کنید. برای ثبت سفارش جاشمعی لیان فقط کافی است یک طرح و عکس دلخواه را برای ما ارسال کنید، تا با طراحی آن بر روی صفحه جاشمعی، یک محصول باکیفیت و ارزشمند تحویل بگیرید.

این جاشمعی یک صفحه تخت و پایه‌ای بتنی دارد. عکس انتخابی شما در لایه‌های داخلی صفحه جاشمعی طراحی می‌شود. زمانی که شمع داخل جاشمعی را روشن کنید، تصویر طراحی شده بر روی صفحه آن به زیبایی نمایان می‌شود.

 

قیمت جاشمعی فانتزی

 

 

گردنبند لیانا بهترین کادو برای چشم روشنی نوزاد

گردنبند با طرح نوزاد

اگر برای هدیه چشم روشنی نوزاد دختر به دنبال یک ایده خاص و متفاوت می‌گردید، پیشنهاد ما خرید یک گردنبند زیبای دخترانه است. تنوع گردنبندهای دخترانه در بازار بسیار زیاد است. اما یک کادو اختصاصی همان چیزی است که بی شک می‌تواند خیال شما را از بابت خرید کادو برای چشم روشنی نوزاد راحت کند.
گردنبندهای ویداوین با نام‌های لیانا و نورا با دو طرح دایره‌ای و پنج ضلعی ساخته می‌شوند. برای سفارش هر کدام از این دو گردنبند، نیاز است یک عکس از نوزاد را برای ما ارسال کنید، تا با طراحی آن بر روی لایه‌های رنگی گردنبند، یک محصول اختصاصی تحویل بگیرید.
منحصر به فرد بودن گردنبندهای ویداوین در این است که با تصاویر اختصاصی شما ساخته می‌شوند. عکسی که در داخل گردنبند قرار می‌گیرد، تنها زمانی قابل مشاهده است که آن را در مقابل نور خورشید قرار دهید. یکی از تفاوت‌هایی که گردنبند نورا را از گردنبند لیانا متمایز می‌کند، قابلیت شب تاب بودن آن است. گردنبند نورا علاوه بر نمایان کردن عکس در مقابل نور، با جلوه‌ای زیبا و رنگی، عکس را در تاریکی نیز نمایان می‌کند.

 

قیمت گردنبند سفارشی

 

 

تاب جامپر نوزادی با طرح عروسکی

در صورتی که می‌خواهید هدیه چشم روشنی برای نوزاد جنبه سرگرمی داشته باشد، تاب جامپر یک گزینه عالی است که بی شک نه تنها کودک، بلکه پدر و مادر او نیز از گرفتن این هدیه خوشحال می‌شوند.

 

پیشنهاد مطالعه:
ایده برای کادوی دندونی

 

 

تشک‌های بازی بادی نوزادی

هدیه پشم روشنی نوزاد

تشک‌های بازی و همچنین تشک‌های بادی نوزادی دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و می‌توانند برای نگهداری از نوزادان و سرگرم کردن آنها بسیار مناسب باشند. برخی از والدین از این تشک‌ها در زمان عوض کردن پوشک نوزاد استفاده می‌کنند. کمپانی‌های برتر و معتبری امروزه به دلیل بالا بودن متقاضیان تشک‌های بادی نوزادی، این محصول را در طرح‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال کاربردی‌ترین کادو برای چشم روشنی نوزاد هستید، خرید یک تشک بادی با رنگ و طرح کودکانه، بهترین گزینه پیش روی شما است.

جمع بندی

زمانی که یک نوزاد متولد می‌شود، خانواده نوزاد مراسمی برای تولد او برگزار می‌کنند. در فرهنگ‌های مختلف شیوه برگزاری این مراسم متفاوت است. اما به صورت مشترک در همه فرهنگ‌های ایرانی، مرسوم است که یک کادو برای چشم روشنی نوزاد تهیه شود. در این مقاله از ویداوین ایده‌های مختلفی مطرح شدند تا بتوانید براساس نیاز نوزاد و سلیقه پدر و مادر او، مناسب‌ترین هدیه را خریداری کنید. این هدیه می‌تواند یک تابلو سه بعدی یا یک تاب جامپر باشد. در صورتی که می‌خواهید هدیه‌ای ماندگار خریداری کنید، تابلوهای سه بعدی کانتن و کرنر، گردنبند‌های لیانا و نورا بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند.
گزینه‌هایی مانند تشک بازی، تاب جامپر، اسباب بازی‌های نوزادی و… نیز می‌توانند هدیه‌هایی ارزشمند برای نوزاد و پدر و مادر او باشند. چرا که این دسته از وسایل کودک، می‌توانند در سرگرم کردن کودک و مراقبت از او بهترین تاثیر را داشته باشند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.