راهنمای خرید هدیه

جذاب‌ترین ایده‌های خرید کادو روز معمار

هدیه روز معمار

مهندسین معماری افرادی هستند که هم به علوم و هم به هنر علاقه بسیاری دارند. معماران با خلاقیت بسیاری که دارند به طراحی سازه‌ها و ساختمان‌های بزرگ می‌پردازند. بسیاری از سازه‌های طراحی شده توسط معماران موفق به عنوان آثار هنری و نمادهای فرهنگی تلقی می‌شوند. اگر در بین دوستان و عزیزان‌تان یک مهندس معمار پر تلاش دارید، قطعا تهیه و خرید کادو برای معمار در روز مهندس و روز معمار جزو دغدغه‌های شما خواهد بود.
ما در این مطلب از ویداوین شما را با انتخاب‌هایی متعدد روبرو می‌کنیم تا بتوانید بهترین هدیه برای معمار را خریداری کنید و با تمام عشق و علاقه آن را تقدیم دوست و عزیز معمار خود کنید. در ادامه همراه ما باشید.

روز معمار چه روزی است؟

در ایران روز معمار روز 3 اردیبهشت مصادف با روز تولد شیخ بهایی جشن گرفته می شود.

انتخاب‌هایی متعدد در خرید کادو برای معمار

معماری نوعی هنر است و از گذشته تا کنون در سرتاسر جهان راهی برای بیان فرهنگ تمدن‌ها بوده است. افرادی که در زمینه معماری تحصیل و اشتغال می‌کنند، بسیار خلاق و خوش ذوق و سلیقه هستند. بنابراین خرید کادو برای معماران هم می‌تواند سخت باشد، هم آسان. چرا که هدیه‌های متعددی وجود دارند که شما باید از بین آنها با توجه ویژگی‌های شخصیتی معمار و علایق آن یکی را انتخاب و خریداری کنید.

کادو برای معمار بهتر است هم کاربردی باشد و هم جذاب؛ این کادو می‌تواند یک تابلو زیبا سه بعدی با عکس‌هایی از سازه‌های معماری پرطرفدار باشد یا یک پک هدیه از ابزار و وسایل کار معماران. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تصمیم گیری خرید هدیه برای معمار را به بعد از مطالعه این مطلب موکول کنید تا پیش از نهایی کردن خرید، از انتخاب‌های متعدد برای خرید کادو مطلع شوید.

تابلو سه بعدی کرنر هدیه‌ای متفاوت برای معماران

تابلو سه بعدی

معماران هنر و خلاقیت را بیش‌تر از هر چیز دیگری می‌پسندند؛ اگر می‌خواهید هدیه‌ای متفاوت برای معمار تهیه کنید ما به شما تابلو سه بعدی کرنر را پیشنهاد می‌دهیم. این تابلو ترکیبی از هنر، خلاقیت و زیبایی است. تابلوهای کرنر ویداوین براساس جدیدترین متدهای روز طراحی و تولید می‌شوند. شما می‌توانید 2 تصویر دلخواه خود را برای ساخت این تابلو انتخاب کنید و یک تابلو سفارشی کرنر را از ویداوین تحویل بگیرید.

نمای تابلو کرنر سه بعدی است و دو تصویر انتخابی شما در سمت چپ و راست تابلو قرار می‌گیرند به طوری که جلوه‌ای زیبا را در کنار هم به‌وجود می‌آورند. اگر می‌خواهید تنها کسی باشید که بهترین کادو برای معمار را خریداری می‌کند، بهتر است عکس‌هایی که برای تابلو کرنر انتخاب می‌کنید، جزو عکس‌های مورد علاقه معمار باشد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم دو عکس از دوست معمار خود یا عکس‌هایی از پرطرفدارترین سازهای طراحی شده مورد علاقه او در جهان را انتخاب کنید و برای سفارش تابلو کرنر آنها را به ویداوین ارسال کنید.

 

خرید تابلو سه بعدی کرنر

 

ساعت و اکسسوری برای معماران خاص پسند

مهندسین معماری همیشه خوش پوش و خوشتیپ هستند. بنابراین شما می‌توانید سهمی در خوش پوشی خانم‌ها و آقایان معمار داشته باشید. اگر در بین بستگان و دوستان خود یک معمار خانم یا آقا دارید و برای شما مهم است که در روز معمار یک هدیه ارزشمند به او تقدیم کنید، پیشنهاد ویداوین به شما، خرید ساعت و جواهرات است. اگر برای معمار آقا می‌خواهید این کادو را خریداری کنید یک ساعت لوکس و اورجینال از بهترین برندها می‌تواند انتخابی بسیار عالی باشد.

اما برای خانم‌های معمار که بسیار خاص پسند هستند، جواهرات می‌تواند باعث خوشحالی آنها شود. در انتخاب فرم و شکل ساعت، و نوع جواهرات بسیار دقت کنید، چرا که هر یک از تیپ‌های شخصیتی افراد می‌توانند سلیقه‌ای متفاوتی در خرید ساعت و جواهرات داشته باشند.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای قبولی دانشگاه

 

 

پک مدادهای طراحی بهترین کادو برای دانشجوی معماری

مداد طراحی

بهترین کادو برای معمار می‌تواند ابزار و وسایل کاربردی باشد که او در انجام طراحی‌ها و ساخت سازه‌ها از آنها استفاده می‌کند. اگر این کادو را برای دانشجوی معماری می‌خواهید، بهتر است سراغ گزینه‌های دیگری نروید و بدون معطلی یک پک از مدادهای طراحی معماری خریداری کنید. دانشجویان معماری برای خرید ابزار و وسایل کار خود هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کنند؛ چرا که کیفیت کار آنها وابسته به استفاده از ابزارهای برندهای معتبر است. بنابراین این هدیه از سمت شما می‌تواند برای او بسیار ارزشمند و کاربردی باشد.

طاقچه مجازی کادویی مناسب برای اتاق کار معماران

پیشنهاد دیگر کادو برای معمار می‌تواند یک دکوری برای اتاق کار او باشد. با خرید طاقچه‌های مجازی ویداوین می‌توانید نما و جلوه‌ای زیبا برای اتاق کار معمار به ارمغان بیاورید. خرید این هدیه در ویداوین امکان‌پذیر است و شما می‌توانید از بین طرح‌های متنوع، طرح دلخواه خود را خریداری کنید.

 

قیمت طاقچه مجازی

 

جاشمعی هدیه‌ای ماندگار برای یک معمار

جاشمعی فانتزی

اگر می‌خواهید ماندگارترین کادو برای معمار را شما تهیه کنید، جاشمعی لیان انتخابی فوق العاده است. این جاشمعی قابل استفاده بر روی میز کار و اتاق خواب و منزل است. باید بگوییم که این جاشمعی یک جاشمعی ساده و معمولی نیست. بلکه جاشمعی متفاوت و خارق العاده‌ای است که شما به عنوان هدیه‌ای خاص و اختصاصی می‌توانید آن را برای روز معمار خریداری کنید.

اختصاصی بودن این جاشمعی به این معنا است که شما می‌توانید آن را با عکس دلخواه خود سفارش دهید. به‌طوری که عکس طراحی شده بر روی صفحه جاشمعی بعد از روشن کردن شمع، نمایان می‌شود. جاشمعی لیان دارای یک پایه و یک صفحه است، که پایه این جاشمعی در سه مدل پایه ابر و بادی، پایه طوسی رنگ، پایه زغالی یا همان پایه سنگی ساخته می‌شود. جنس پایه در هر سه مدل گچ پلیمری است.

 

خرید جاشمعی سفارشی

 

مجسمه و ماکت با طرح‌های ساختمان های معروف

هدیه‌هایی که بتوان از آنها به عنوان دکوری منزل یا محل کار استفاده کرد، بسیار جذاب هستند. کادو برای معمار می‌تواند یک مجسمه یا ماکت با طرحی خاص و معمارانه باشد. شما می‌توانید جستجویی در بین دکوری‌های جذاب بزنید و مجسمه‌ای زیبا را انتخاب کنید. یا با انتخاب یک طرح دلخواه، سفارش ساخت یک ماکت معماری را بدهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای جشن پایان خدمت

 

 

پک کتاب‌هایی با موضوع معماری کلاسیک و مدرن

مهندسین معماری برای رشد خلاقیت و دانش خود در زمینه معماری باید به طور مرتب اطلاعات و دانسته‌های خود را به‌روز نگه دارند. برای پیش‌برد این هدف شما می‌توانید مجموعه‌ای از کتاب‌های معماری کلاسیک و مدرن تهیه کنید و به عنوان هدیه برای روز معمار به دوست معمار خود تقدیم کنید.

این هدیه علاوه بر کاربردی بودن می‌تواند به عنوان هدیه‌ای ماندگار برای یک معمار به حساب بیاید. به این منظور می‌توانید به سراغ کتاب‌های برتر معماری و طراحی داخلی بروید. در دسته‌ای دیگر از کتاب‌ها، کتاب‌های شناخت سبک‌های معماری جهان قرار دارند، که می‌توانند جزو گزینه‌های انتخابی شما باشند.

استند قاب عکس رومیزی برای زنده کردن خاطرات

استند قاب عکس رومیزی

یکی از جدیدترین محصولات ویداوین، استند قاب عکس رومیزی است. این محصول چند تصویر دلخواه شما را روی شیشه در دو طرح مختلف چاپ می کند و استند چوبی شیک روی میز قرار میگیرد. برای هدیه روز معمار می توانید عکس روز فارغ التحصیلی از دانشگاه، اولین پروژه و … را با جمله مورد نظر خود برای حکاکی روی آن سفارش دهید.

 

خرید استند قاب عکس

 

تقویم رومیزی برای میز کار معمار

برای میز کار مهندسین یک تقویم رومیزی لازم و ضروری است. بنابراین شما می‌توانید یک تقویم با طرحی زیبا از جنس چوب سفارش دهید تا برای هدیه روز معمار مناسب باشد. در کنار یک تقویم، اکسسوری‌های دیگری که یک مهندس میتواند برای میز کار از آنها استفاده کند را تهیه کنید و پکی کامل از اکسسوری‌های رومیزی را به عنوان هدیه و کادو برای معمار تدارک ببینید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز پزشک

 

 

پازل با طرح زیباترین نماد های معماری‌ جهان

مشغله‌های کاری و پرجزئیات بودن فعالیت‌های معماری می‌تواند برای یک معمار با اوقات سختی همراه باشد، بنابراین هدیه‌ای که جنبه سرگرمی داشته باشد می‌تواند معمار را کمی از فضای کار دور کند تا به ذهن فرصتی برای بازیابی داده شود. پازل که به عنوان یک بازی سرگرم کننده شناخته می‌شود، نه تنها به عنوان یک بازی بلکه به عنوان راهی برای بهبود خلاقیت نیز پیشنهاد می‌شود. مثلا برای یک معمار، زیباترین معماری‌های جهان چشم نواز و دوست داشتنی هستند؛ بنابراین تصاویری از برج پیزا، موزه لوور، برج ایفل، تاج محل، خانه اپرای سیدنی و… به عنوان طرح‌هایی برای سفارش یک پازل به عنوان کادو برای معمار، انتخاب‌هایی فوق‌العاده هستند.

لیوان آینه ای سفارشی بهترین هدیه روز معمار

لیوان آینه ای

خرید ماگ یک پیشنهاد خاص و پرتکرار در بین لیست هدیه‌ها برای مناسبت‌های مختلف است. اگر می‌خواهید برای روز معمار یک ماگ اختصاصی و متفاوت خریداری کنید، لیوان آینه‌ای ویداوین با طرح سفارشی، هدیه‌ای است که همانند آن را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید.

به همراه این لیوان یک زیر لیوانی نیز ساخته می‌شود که جنس آن از شیشه است. بر روی زیر لیوانی ویداوین عکس دلخواه شما چاپ می‌شود، به‌طوری که با قرار گرفتن لیوان آینه‌ای که جنس آن از سرامیک است، تصویر زیر لیوانی بر روی لیوان بازتاب می‌شود.

 

قیمت لیوان آینه ای

 

 

جمع بندی

ممکن است در بین دوستان، همکاران و عزیزان شما یک معمار پرتلاش شما را ترغیب کرده باشد تا برای روز معمار هدیه‌ای به او تقدیم کنید. هدیه‌های معرفی شده در این مطلب خرید کادو برای معمار را برای شما آسان‌تر کرده است. اگر می‌خواهید برای همسر یا یکی از اعضای خانواده خود این هدیه را تهیه کنید، قطعا با شناخت بهتری که نسبت به آنها دارید، خرید هدیه می‌تواند برای شما راحت‌تر باشد. اما خرید هدیه برای همکار یا دوست معمار ممکن است کمی دشوارتر باشد؛ بنابراین نگاهی دقیق به لیست بالا بیندازید تا بتوانید کادو برای یک معمار خلاق را با دقت بیشتری انتخاب کنید.
در صورتی که پیش از این تجربه خرید کادو روز معمار را داشته‌اید، می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.