راهنمای خرید هدیه

پیشنهاد بهترین کادو برای پسر بچه و دختر بچه

خرید اینترنتی هدیه تولد برای کودک

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام خرید هدیه تولد کودک دچار سردرگمی شده باشید. دلیل اصلی این موضوع، تنوع در اسباب‌بازی‌های کودکان است. یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید کادو تولد کودک توجه به سن او است. چرا که کودکان و نوجوانان با توجه به سنشان، سلایق متفاوتی با یکدیگر دارند؛ بنابراین کادوی خریداری شده باید برای آنها همراه با حسی شیرین و لذت‌بخش باشد.

اگر شما هم قصد دارید تا از میان انبوهی از اسباب‌بازی‌ها، یک هدیه خاص و در عین حال کاربردی برای کودکتان تهیه کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله از ویداوین قصد داریم تا شما را با بهترین و مناسب‌ترین کادوها برای بچه‌ها در سنین مختلف آشنا کنیم.

هدیه تولد کودک، از اسباب‌بازی‌های آموزشی تا اسباب‌بازی‌های حرکتی

مناسبت‌های مختلف مانند روز تولد بهترین فرصت هستند تا به کودکان خود هدیه بدهید. انتخاب یک کادوی مناسب برای کودکان کار بسیار سختی است. تنوع اسباب‌بازی‌ها از یک طرف و سلیقه متفاوت کودکان از طرفی دیگر باعث می‌شود تا انتخاب هدیه تولد کودکان کار چندان ساده‌ای نباشد.

برای خرید هدیه تولد کودک فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد. سن کودک، علایق کودک، دختر و پسر بودن و… از جمله مواردی هستند که باید در خرید هدیه تولد برای کودکان به آنها توجه کنید. چرا که عدم توجه به این موارد می‌تواند تاثیرات منفی بر روی افکار و روحیات کودکان بگذارد. فرقی نمی‌کند که هدیه خریداری شده ارزان‌قیمت و یا گران‌قیمت باشد. کادوی تولد باید طوری باشد که کودک از دیدن آن شگفت‌زده شود.

جغجغه و حلقه‌های رنگی سبک مناسب کادو تولد برای کودک زیر ۱ سال

خرید اینترنتی هدیه تولد کودک

یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها برای کودک یک ساله، جغجغه است. جغجغه‌ها به دلیل تنوع رنگ و صدایی که در می‌آورند در ایجاد هیجان و آرام کردن کودکان استفاده می‌شوند. خوبی این هدیه این است که شما می‌توانید هم از آن به عنوان کادو برای بچه یک ساله پسر استفاده کنید و هم کادو برای بچه یک ساله دختر.

بازی‌های میله و مهره برای کودکان یک ساله

اگر دغدغه خرید هدیه تولد برای بچه یک ساله را دارید، پیشنهاد ما به شما اسباب‌بازی‌هایی است که در هم فرو می‌روند. کودکان زیر سه سال درک درستی از کوچکی و بزرگی اجسام ندارند؛ بنابراین با خرید این نوع اسباب‌بازی‌ها به آنها کمک می‌کنید تا به درک درستی از اشیای محیط پیرامون خود برسند. جنبه سرگرمی این نوع از اسباب‌بازی‌ها بسیار زیاد است و می‌تواند بهترین هدیه تولد کودک برای بچه‌های زیر سه سال باشد.

لباس برای نوزادان و کودکان هدیه برای کودکان

خرید کادو تولد بچه گانه

اگر از سن کودک و سایزش آگاه هستید شاید بشود گفت بهترین هدیه برای کودکی در این سن لباس است. پس حتما لباس را هم در لیست کادو تولد برای دختر ۱ ساله و پسر ۱ ساله در نظر بگیرید.

عروسک، هدیه‌ای محبوب برای دختر بچه‌ها

خرید عروسک همیشه انتخاب اول کادو تولد برای دختر بچه است. دختر بچه‌ها علاقه خاصی به عروسک دارند؛ حتی در صورتی‌که که چندین عروسک داشته باشند، خرید یک عروسک جدید می‌تواند همچنان برای آنها تازگی داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید عروسک برای کودکتان را دارید، ابتدا باید سن او را در نظر بگیرید.

اغلب کودکان دوست دارند تا عروسک‌های شخصیت‌های محبوب کارتونی را داشته باشند. بنابراین برای هدیه تولد کودک باید شخصت‌های کارتونی محبوب در میان دختر بچه‌ها را بشناسید. اسب‌های تک شاخ پونی، السا درسا، لاک‌پشت خندان و… از جمله عروسک‌هایی به شمار می‌آیند که اکثر دختر بچه‌ها عاشق بازی کردن با آنها هستند.

تابلوی سه بعدی؛ کادو تولد برای پسر و دختر ۱۰ ساله

 

خرید اینترنتی هدیه برای بچه ها

این هدیه خلاقانه و کم نظیر ۳ تا از بهترین عکس‌های شما را در بر می‌گیرد که بسته به زاویه‌ای که به آن نگاه می‌کنید یکی از این عکس‌ها پدیدار می‌شود. می توانید برای این تابلو از 3 عکس فرزندتان استفاده کنید و یا با ترکیب عکس پدر و و مادر و فرزند خلاقیت به خرج دهید و سه عکس را روی تابلو داشته باشید. 

 

خرید تابلو سه بعدی کانتن

 

خرید تابلو سه بعدی کرنر

 

اسباب‌بازی‌های موزیکال، کادویی جذاب برای کودکان زیر سه سال

 

خرید هدیه برای کودکان

بهترین هدیه تولد کودک یک ساله خرید اسباب‌بازی‌های آموزشی موزیکال است. شنیدن موسیقی جذابیت بالایی برای کودکان زیر سه سال دارد. علاوه بر این موسیقی تاثیر بالایی در تقویت هوش کودکان نیز دارد. اگر به دنبال خرید هدیه تولد کودک برای بچه‌های 1 تا 3 سال هستید، شاید این هدیه انتخاب خوبی برای آنها باشد.

اسباب‌بازی‌های موزیکال دکمه‌های متفاوتی دارند و برای آشنایی کودکان با صداهای حیوانات بسیار مناسب هستند. کودک شما بعد از مدتی به صورت هوشمندانه دکمه‌های اسباب‌بازی را به صدا در می‌آورد؛ بنابراین شما می‌توانید با کمی دقت، حیوان مورد علاقه کودک خود را شناسایی کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدیه چشم روشنی نوزاد

 

 

پازل سه بعدی، هدیه برای پسر کلاس اولی

 پازل سه بعدی

بعضی از پسر بچه‌ها، شلوغ و پرتکاپو هستند؛ بنابراین اسباب‌بازی خریداری شده باید به گونه‌ای باشد که آنها را برای چند ساعتی میخکوب کند. بهتر است این کادو برای پسر بچه علاوه بر کاربردی بودن، جذاب نیز باشد و با تمام اسباب‌بازی‌های او تفاوت بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال یک اسباب‌بازی خلاقانه هستید، پازل‌های سه بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این پازل‌ها به دلیل جذابیت بالای خود، قطعا برای کودک شما تازگی خواهد داشت. این اسباب‌بازی جذاب برای کودکان 6 سال به بالا طراحی شده است. در بسته این پازل یک اسب، گاو، ربات و دایناسور وجود دارد. بعد از ساخت این پازل‌ها می‌توانید از آن به عنوان دکوری در اتاق کودک خود استفاده کنید.

 

خرید پازل سه بعدی

مکعب‌های پارچه‌ای و چوبی بهترین کادو تولد پسر  و دختر بچه 2 ساله

 

خرید هدیه اینترنتی برای کودکان

مکعب‌ها به ویژه مکعب‌های پارچه‌ای برای کودکان در این سنین هدیه مناسبی‌اند. چون این هدیه، هدیه‌ای امن است. جنس نرم پارچه، قابل شستشو بودن و وزن سبک از ویژگی‌هایی است که این اسباب بازی را برای کودکان ایمن می‌کند. برای همین مکعب‌های پارچه‌ای، به عنوان کادوی تولد برای دختر بچه 2 ساله و پسر بچه در این سنین مناسب است.

ماشین و قطار به عنوان کادو تولد بچه‌گانه

 

خرید اینترنتی هدیه تولد کودک

 

اسباب بازی‌هایی که راه می‌روند و صدا دارند برای کودکان در این سنین جذاب‌اند. همزمان با جذابیت به افزایش هوش کودکان هم کمک می‌کنند. برای همین در لیست خرید اینترنتی هدیه کودک همیشه قطار هم وجود دارد.

 

خرید اینترنتی هدیه برای کودکان

ماشین‌های اسباب‌بازی جزو محبوب‌ترین هدیه‌ها برای کودکان به ویژه پسربچه‌ها هستند؛ در نتیجه برای انتخاب کادو تولد پسر بچه 2 ساله می‌توانید خرید انواع ماشین‌های اسباب‌بازی را در لیست خرید هدیه تولد کودک خود در نظر داشته باشید. تنوع ماشین‌های اسباب‌‌بازی بسیار زیاد است. از جمله آنها می‌توان به ماشین پلیس، تاکسی، اتوبوس، ماشین آتش نشانی و… اشاره کرد.

لگو اسباب‌بازی، مناسب برای پرورش استعدادهای نظری کودکان

بسیاری از کودکان بالای 5 سال، به بازی‌های ساختنی و اسباب‌بازی‌های آموزشی علاقه دارند. در خرید اینترنتی اسباب‌بازی برای کودکان، لگو به دلیل دارا بودن چنین ویژگی، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای هدیه به کودک باشد. در هنگام انتخاب لگو، توجه به سن کودک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این هدیه دوست‌داشتنی و جالب هم برای کادو برای پسر بچه و هم برای کادو تولد برای دختر بچه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

 

خرید اینترنتی هدیه کودک

اسباب بازی‌های ساختنی نیاز کودک به بازی کردن را ارضا می‌کنند. همینطور این امکان را به کودک می‌دهند تا با خانواده و دوستان خود بازی گروهی را تجربه کند.

عروسک‌هایی که کودک بتواند لباسشان را عوض کند و غذا بدهد

 

خرید هدیه تولد کودک

کودکان در این سنین از تقلید کردن لذت می‌برند. مراقبت و توجه از طرف والدین برایشان جذاب است و دوست دارند رفتارهای محبت آمیز را تقلید کنند. برای همین داشتن عروسک‌هایی که به آن‌ها غذا بدهند را دوست دارند. همینطور داشتن عروسک و یا حیوانی که مسئولیت پذیری و مراقبت را در آن‌ها تقویت کند برای آینده‌شان بسیار حیاتی است.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای دختر

 

طاقچه مجازی یک هدیه مناسب برای اتاق کودک

هدیه تولد کودک می‌تواند به جای بازی، یک تزیینی و یا دکوری زیبا برای اتاق او باشد. به عنوان مثال طاقچه مجازی طرح کودک می‌تواند کادو برای پسر ۱۰ ساله باشدتا بر اساس سلیقه اش اتاق خود را تزئئین کند. شما می توانید طاقچه مجازی با تصویر کاراکتر یا شخصیت مورد علاقه کارتونی کودک خود سفارش دهید. این هدیه تولد کودکانه البته جنسیت خاصی ندارد و برای تزئین اتاق و حتی هدیه انتخاب خوبی است.

طاقچه سه بعدی کودک

 

خرید طاقچه مجازی

اسباب بازی میخ و چکش برای کودکان

 

خرید اینترنتی هدیه کودک

 

آیا کودک شما عاشق این ست که ابزارهای بزرگترهای خانواده را دست بگیرد؟ خیلی از بچه‌ها به کارهایی که بزرگترها انجام می‌دهند، علاقمند می‌شوند. دیدن کارهای تعمیراتی برایشان جالب است. خرید این سبک از اسباب بازی ها مهارت های کودک شما را افزایش می دهد.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدیه جشن دندونی

 

 

خمیر بازی، یک هدیه سرگرم‌کننده برای رشد خلاقیت بچه‌ها

اگر برای خرید هدیه تولد کودک 5 ساله به دنبال یک انتخاب جذاب و غیر تکراری می‌گردید، خمیر بازی به همراه لوازم قالب‌گیری را به عنوان هدیه تولد کودک به شما پیشنهاد می‌دهیم. کودکان زیر 5 سال به ساخت اشیا به کمک دست‌های خود علاقه دارند؛ بنابراین خرید این هدیه می‌تواند برای آنها خوشحال‌کننده باشد. تنوع خمیرهای بازی در بازار بسیار زیاد است. شما می‌توانید با خرید خمیرهای بازی رنگارنگ، سرگرمی جذابی را برای کودک خود فراهم کنید.

این اسباب‌بازی مفید در کنار رشد و پرورش خلاقیت کودکان، به تقویت مهارت‌های حرکتی آنها نیز کمک می‌کند.

 

خرید کادو تولد بچه گانه

 

تخته نقاشی مغناطیسی؛ هدیه مناسب کودک

 

هدیه اینترنتی برای کودک

 

بهترین هدیه برای کلاس اولی ها می تواند تخته مغناطیسی باشد. آن‌ها می‌توانند بارها طرح دلخواه خود را کشیده و دوباره پاک کنند. این هدیه را می‌توانید به عنوان کادو برای پسر ۷ ساله و هدیه برای دختر کلاس اولی خریداری کنید.

  اگر به فکر خرید کادو تولد برای دختر بچه و پسر بچه‌های بالای 7 سال هستید، بازی‌های آموزشی می‌توانند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب باشند. البته بهتر است هنگام خرید این بازی‌ها، به سن درج شده بر روی بسته دقت کنید تا هدیه‌ی خریداری شده مناسب با سن و روحیات کودک شما باشد. خرید این بازی‌ها علاوه بر شکوفا کردن خلاقیت در بچه‌ها، حس کنجکاوی را در آنها نیز افزایش می‌دهد. از جمله این بازی‌ها می‌توان به ساخت رباتیک، آناتومی بدن، هوش چین، بازی با الفبا، کیت آموزشی سفالگری و… اشاره کرد.  

اسباب‌بازی‌های آشنایی با فنون مختلف برای کودکان خلاق

اغلب کودکان بعد از 5 سالگی دوست دارند تا در اکثر کارها به بزرگ‌ترها کمک کنند. به عنوان مثال دخترها دوست دارند تا به تقلید از مادران خود آشپزی کنند و یا به خرید یک سوپرمارکت بروند. پسرها نیز به کارهای فنی مانند نجاری و… علاقه دارند. بهترین هدیه تولد کودک خرید اسباب‌بازی‌ هایی است که کودکتان را با فنون مختلف آشنا کند و کار با ابزارهای مختلف را به او یاد دهد.

به عنوان مثال اگر قصد خرید کادو تولد برای پسر دارید، میز ابزارآلات می‌تواند برای او جذاب و دوست‌داشتنی باشد و استعدادهای نهفته او را شکوفا کند. برای کادو تولد کودک دختر اسباب‌بازی‌های آشپزخانه و سوپرمارکت می‌تواند بهترین گزینه باشند.

خرید هدیه تولد برای کودکان

پکیج وسایل آشپزی علاوه بر داشتن قطعات زیاد؛ به کودکان در تقلید حرکات بزرگسالانه، یادگیری زندگی اجتماعی و کسب احساس اعتماد بنفس کمک می کنند. در خرید هدیه برای کودک ۶ ساله پک آشپزخانه را هم می‌تواند در نظر بگیرید.

اسلایم، هدیه ای جذاب برای کودکان زیر 10 سال

 

خرید هدیه برای کودکان

 

اسلایم‌ها بدلیل تازگی‌شان در بازار ایران و خاصیت ارتجاعی عجیبی که دارند مورد علاقه بسیاری از کودکان و بزرگسالان قرار گرفتند. اسلایم‌ها می‌توانند به کسب آرامش بیشتر در کودکان و کاهش اضطرابشان کمک کنند.

گردنبند با طرح دلخواه، هدیه‌ای ماندگار برای دختران 10 ساله

همیشه هدیه تولد برای کودک نباید یک وسیله بازی باشد. گاهی هدیه می‌تواند یک یادگاری خاص باشد. اگر کودک 10 ساله شما علاقه به کادوهای خاص و منحصر به فرد دارد، خرید گردنبند سه بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این گردنبند را با عکس کودک دلبند خود سفارش دهید و حسابی او را سوپرایز کنید.

گردنبند لیانا ویداوین

 

خرید گرنبند سفارشی

میکروسکوپ بهترین کادو تولد برای دختر و پسر ۱۲ ساله

خرید کادو تولد کودکان

 

کودکان به کشف دنیای پیرامون و جذب اطلاعات از محیط علاقمندند. میکروسکوپ‌ها هم روحیه‌ی کسب دانش را در کودکان بالا می‌برند و هم به او در کشف حقیقت جهانی به این بزرگی کمک می‌کنند.

پک روباتیک، کادو برای بچه های بالای 10 سال

 

خرید اینترنتی هدیه برای کودکان

پک روباتیک برای کودکانی با استعداد ریاضی و نوآوری هدیه‌ای کاربردیست. اگر دنبال خرید هدیه برای کودک ۱۲ ساله می‌گردید این هدیه پیشنهادی عالی است.

 

خرید لوازم نقاشی برای پرورش استعداد هنری کودک

اگر کودک شما به نقاشی کشیدن علاقه دارد، پیشنهاد می‌کنیم که برای هدیه تولد با خرید انواع لوازم نقاشی او را خوشحال کنید. همچنین شما می‌توانید برای حمایت از استعداد هنری کودک خود، از نقاشی‌های او برای تابلوهای اتاق خودش استفاده کنید. این هدیه به یادماندنی اگرچه گران‌قیمت نیست، اما نشان‌دهنده اهمیت شما به هنر و استعداد او است.

اگر به دنبال لیست کامل لوازم تحریر مناسب بچه ها هستید مقاله لیست خرید لوازم تحریر را بخوانید.

اسکوتر مناسب‌ترین هدیه برای کودکان علاقه‌مند به جنب و جوش

همیشه برای خرید هدیه تولد کودک نباید فقط به جنبه پرورش خلاقیت و یا تقویت هوش کودک توجه کنید. هدیه می‌تواند یک وسیله‌ی ورزشی باشد که برای تقویت فیزیک و جسم کودک سودمند عمل کند. یکی از بهترین هدیه‌ها برای پسربچه‌های بازیگوش که به جنب و جوش علاقه دارند، خرید اسکوتر است. این وسیله ورزشی به تخلیه انرژی کودک شما کمک می‌کند. اسکوتر نه تنها برای پسر بچه‌ها بلکه برای دختر بچه‌ها نیز جذابیت بالایی دارد.

ساعت سه بعدی، هدیه مناسب کودک بالای 9 سال

 

اگر کودک شما خواندن ساعت را به تازگی آموخته است می توانید برای تشویق بیشتر او، ساعت سه بعدی با تصویر دلخواه را خریداری کنید. این تصاویر می تواند عکس های کودک شما و یا تصاویر خانوادگی باشد.

 

هدیه‌ برای کودکان ناتوان و کم توان

 

هدیه هایی برای کودکان نابینا و کم بینا

 

خرید اینترنتی هدیه تولد برای کودکان نابینا

اسباب بازی bop it – ضربه بزن برای کودکان نابینا

کودکان نابینا به کمک حس لامسه‌اشان جهان را کشف می‌کنند. خوبی این اسباب بازی علاوه بر لمس، تقویت مهارت شنیداری و اجتماعی نیز است.

کتاب‌های خوب با خط بریل

در انتخاب کتاب کودک سعی زیادی لازم است تا آنچه که متناسب با سن اوست تهیه کنیم. خوشبختانه وجود سایت‌های اینترنتی خرید را آسان‌تر کرده‌است.

خرید اینترنتی هدیه برای کودکان ناشنوا و کم شنوا

 

خرید اینترنتی هدیه برای کودکان ناشنوا

ساختنی مگنتی

ساختنی‌های مگنتی برای بسیاری از کودکان هدیه جالبیست. تجربه‌ی ارتباط با اسباب بازی جذابی که نیاز به شنیدن ندارد.

ریسه ال ای دی و گوی دکوری

ارتباط بیشتر این کودکان با جهان از طریق دیدن حاصل می‌شود بنابراین هدیه‌هایی که نور بیشتری دارند و به اتاق کودکان آرامش می‌بخشند را توصیه می‌کنیم.

هدیه هایی برای کودکان اوتیسم

 

این کودکان به بازی‌های انفرادی بیشتر توجه نشان می‌دهند، ولی می‌شود به آرامی با بازی‌های اجتماعی هم آشنا شوند. نباید هیچ اجباری در این زمینه به کودک وارد شود.

کارت‌های رنگی

کارت‌های رنگی کمک می‌کند تا کودک بیشتر با عناصر مختلف محیطی آشنا شود. برای همین یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه کودک اوتیستیک کارت رنگی است.

جورچین‌ها و پازل‌ها

شما به کمک این هدیه می‌توانید بازی گروهی را با او امتحان کنید. به بازی سرعت زیادی ندهید و به احساسات کودک توجه نشان دهید.

جمع بندی 

برای کادو دادن به کودکان و نوجوانان مهم خوشحال کردن آنها است و قیمت کادو ارزشی برای آنها ندارد. ما در این مقاله با توجه به رده‌های سنی دختربچه‌ها و پسربچه‌ها، انواع کادو تولد کودک را بررسی کردیم و بهترین آنها را به شما پیشنهاد دادیم. اگر شما هم پیشنهادی در رابطه با خرید هدیه تولد کودکان دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

5 دیدگاه در “پیشنهاد بهترین کادو برای پسر بچه و دختر بچه

  1. حورا جعفرابادی گفت:

    خیلی جالب بود که به فکر کودکان کم شنوا، نابینا و …. بودید ?
    خیلی خوشحال شدم ????

    1. هلنا گفت:

      آره واقعا چقد عالی و زیبا که به فکر آینده سازان نابینا و ناشنوا هم بودن

  2. ع ا ل ی ب و د . خ ی ل ی م م ن و ن

  3. سما گفت:

    اینکه علاوه بر بقیه ی کودکان به فکر کودکان نابینا ، ناشنوا و اوتیسم بودید جای تشکر داره

    1. محمد دورقی گفت:

      اره چه ادم های خوبی هستن که هم به فکر اوتیسمی ها هم بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.