راهنمای خرید هدیه

پیشنهادات خرید کادو برای زیارت قبولی

هدیه

سفرهای معنوی همیشه با حس و حالی متفاوت همراه هستند؛ مقصد این سفرها می‌تواند مکه، کربلا، نجف، مشهد و حرم دیگر معصومین (ع) باشد. از طرفی دیگر، زیارت رفتن یک آیین و فریضه الهی است که در ادیان الهی بر انجام آن تاکیدات زیادی شده است؛ به همین جهت افراد سعی می‌کنند تا در شرایط و موقعیت‌های مناسب، این فریضه مهم را به جا بیاورند و از برکات آن بهره‌مند شوند. دیدار از افرادی که از سفر زیارتی برگشته‌اند یکی از آداب و مناسبت‌هایی است که از قدیم رسم بوده و در این سنت برای زائر از سفر برگشته، به منظور عرض زیارت قبولی برای زائران مکه یا کادو برای کربلایی، یک هدیه ارزشمند تهیه می‌کنند و به خانه او میروند. بنابراین اگر این روزها دغدغه خرید مناسب‌ترین کادو برای زیارت قبولی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با چند پیشنهاد خاص و در خور شان، به شما در خرید هدیه برای زیارت قبولی کمک کنیم.

برای زیارت قبولی چی ببریم ؟

یکی از دغدغه‌های خرید کادو در خانواده‌های ایرانی مربوط به زمانی است که زائری از سفر زیارتی برمی‌گردد و حالا وقت آن می‌رسد که به دیدار او بروند و در این دیدار به او هدیه‌ای ارزشمند بدهند. کادو برای زیارت قبولی بنابر رسم و آداب خاص این مناسبت، می‌تواند گزینه‌های مختلفی را در بر بگیرد. برای افرادی که از سفرهای زیارتی بر می‌گردند، بیشتر از هدیه، دیدار است که آنها را خوشحال می‌کند و برایشان با حس ارزشمندی زیادی همراه است. بنابراین نوع هدیه یا پایین بودن ارزش مادی آن نباید چندان شما را نگران کند؛ چرا که این افراد انتظاری از شما ندارند. اما در مجموع ما در این مطلب از ویداوین هدایایی با ارزش بالا را به شما معرفی می‌کنیم، که می‌توانید از آنها به عنوان بهترین انتخاب برای عرض زیارت قبولی به زائرین مکه، کربلا، مشهد و… استفاده کنید.

سبد گل به همراه کارت زیارت قبولی

سبد گل

چه به دنبال کادو زیارت قبولی کربلا باشید و چه به دنبال خرید کادو برای زائر مشهد، اولین و در دسترس‌ترین گزینه برای شما می‌تواند یک سبد گل زیبا باشد. به همراه این سبد گل می‌توانید یک کارت زیارت قبولی نیز با متنی زیبا به مجموعه هدیه خود اضافه کنید و ارزشی دوچندان به آن ببخشید.
از جمله گل‌های مناسب برای زیارت قبولی و استقبال و خوش آمدگویی از فرد موردنظرتان، گل‌های رز، نرگس، داوودی، لیلیوم، مریم، آنتوریوم و بسیاری دیگر از گل‌های موجود در بازار هستند. در خرید این هدیه باید سلیقه گیرنده هدیه را در نوع گل و رنگ آن در نظر بگیرید؛ سپس سبد یا دسته گل زیبای دلخواه را می‌توانید از بهترین گل فروشی شهر سفارش دهید و با خیالی آسوده و دست پر برای زیارت قبولی به دیدار دوست و عزیز از سفر برگشته خود بروید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز خبرنگار

 

 

کارت هدیه یا پول نقد

کارت هدیه

گاهی بهتر است کادو برای زیارت قبولی یک کارت هدیه یا پول نقد باشد؛ چرا که در برخی از اوقات اطلاع نداشتن از سلیقه و حتی نیاز فرد هدیه گیرنده موجب می‌شود تا انتخاب هدیه مناسب، سخت و دشوار شود. بنابراین با این هدیه می‌توانید حق انتخاب را به فرد موردنظرتان بدهید تا بتواند به دلخواه و سلیقه خود پول را خرج کند.

تهیه این هدیه به آسانی قابل انجام است و اگر ترجیح شما به جای خرید کارت هدیه، دادن پول نقد است، بنابراین باید به دنبال خرید یک پاکت پول زیبا و شکیل باشید تا نهایت احترام و ارزشمندی که برای فرد مقابلتان در دیدار از او برای عرض زیارت قبولی قائل هستید را به این واسطه بیان کنید.

کارت‌های هدیه‌ای که امروزه در دسترس همگان قرار دارند نیز از ظاهری جذاب و زیبا برخوردار هستند و این قابلیت را دارند که به عنوان هدیه در موقعیت‌های مختلفی استفاده شوند. همچنین بر اساس بودجه‌های متفاوتی که برای این کارت‌ها در نظر گرفته شده است شما می‌توانید مبنای قدرت خرید خود را در نظر بگیرید و سپس کارت هدیه متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

پک‌های شیرینی و شکلات

شاید با تصور اینکه دیگر شیرینی هیچ جذابیتی و ارزشی به عنوان هدیه برای زیارت قبولی ندارد، به دنبال هدیه‌های متفاوت دیگری باشید. اما جالب است بدانید که به عنوان هدیه برای زائر کربلا یا مکه می‌توانید یک جعبه شیرینی یا شکلات را تبدیل به هدیه‌ای متفاوت کنید. یک جعبه شیرینی معمولی صرفا یک هدیه معمولی است؛ اما در صورتی که به دنبال یک هدیه در خور شان هستید، قطعا بهتر است به سراغ پک‌های شیرینی و شکلاتی بروید که به طور خاص برای هدیه دادن آماده شده‌اند.

معمولا محتویات این پک‌ها را بیشتر جعبه‌های شکلیشان، با اهمیت می‌کنند. چرا که در هدیه دادن، ظاهر هدیه نیز بسیار مورد توجه است. البته زمانی که نوبت به باز کردن هدیه برسد، حتما محتویات آن نیز اهمیت پیدا می‌کند. این هدیه در بازار تنوع بسیار بالایی دارد و شما به سلیقه خود می‌توانید به سراغ بسته‌های هدیه آماده بروید یا درخواست کنید تا به صورت سفارشی و متناسب با زیارت قبولی، پک را برای شما آماده کنند.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه پاگشا مادرشوهر به عروس

 

 

استند قاب عکس رومیزی ویداوین

استند قاب عکس رومیزی

یکی از محصولات جدید ویداوین، استند قاب عکس است که در دو مدل متفاوت تولید می شود. در این قاب عکس شما می توانید عکس زائر مورد نظر خود را به همراه یک جمله یادگاری به روش خاصی چاپ کنید و به عنوان کادو زیارت قبولی هدیه بدهید. عکس ها در این استند بر روی شیشه چاپ می شوند و علاوه بر ظاهر زیبا، ماندگاری بالایی نیز دارند.

 

خرید استند عکس رومیزی

 

ظروف و صنایع دستی

در خرید کادو برای زیارت قبولی می‌توانید به سراغ ظروف و صنایع دستی بروید. از آنجایی که این نوع هدایا طرفداران زیادی دارند، تهیه پک‌ هدیه ظروف و صنایع دستی به آسانی قابل انجام است. علاوه بر خرید از فروشگاه حضوری صنایع دستی می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید و این هدیه را از شهر اصفهان یا همدان سفارش دهید.

جمع بندی

انتخاب و خرید کادو برای زیارت قبولی را می‌توانید به کمک پیشنهاداتی که در این مطلب از ویداوین مطرح شدند، انجام دهید. در صورتی که شما نیز پیشنهادی برای خرید هدیه به مناسبت زیارت قبولی دارید، می‌توانید در بخش نظرات ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا بتوانیم در هنگام خرید هدیه گزینه‌های متنوع‌تری در اختیار داشته باشیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.