راهنمای خرید هدیه

بهترین کادو جشن دندونی برای پسر بچه‌ و دختر بچه

هدیه جشن دندونی

جشن دندونی در ایران و در سرتاسر جهان برای رویش اولین دندان در نوزادان از گذشته تا کنون برگزار شده است. این جشن در کشورهای مختلف بر اساس آداب و رسوم متفاوت همچنان پابرجا است. والدین معمولا با برگزاری یک جشن و دعوت اقوام و دوستان، شادی و خوشحالی خود را با آنها شریک می‌شوند. اگر شما نیز به تازگی قرار است در یک جشن دندونی شرکت کنید و دغدغه خرید کادو جشن دندونی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب از ویداوین همراه ما باشید.

متفاوت‌ترین هدیه و کادو جشن دندونی

اگر به دنبال ایده کادو برای جشن دندونی هستید، ما در این مطلب به شما هدیه‌هایی متفاوت و خاص را معرفی می‌کنیم. بهتر است پیش از خرید اطلاعات خود را در مورد جشن دندونی و نحوه برگزاری آن تکمیل کنید تا با آمادگی بهتری در جشن حضور پیدا کنید.

معمولا سن رویش اولین دندان شیری در نوزادان در بازه 4 تا 7 ماهگی است. سن رویش اولین دندان در همه کودکان یکسان نیست و ممکن است رویش اولین دندان شیری در برخی از کودکان از 10 ماهگی تا یک سالگی اتفاق بیفتد. با توجه به این موضوع، خرید هدیه جشن دندونی شما را با گزینه‌های متفاوتی روبرو می‌کند. شما با توجه به سن کودک می‌توانید لباس‌های مناسب سن کودک یا اسباب‌ بازی‌های مختلفی را خریداری کنید. اگر می‌خواهید کادو خریداری شده هماهنگ با تم جشن دندونی باشد می‌توانید عروسک دندون یا لباسی با طرح دندون خریداری کنید.

گاهی اوقات ممکن است شما چندان آشنایی با سلیقه و نیاز کودک نداشته باشید، بنابراین بهترین گزینه این است که به جای هدیه، مقداری پول را داخل پاکتی زیبا قرار دهید و آن را به والدین کودک تقدیم کنید. برای خرید کادو جشن دندونی تا انتها همراه ما باشید تا شما را در انتخابی بهتر راهنمایی کنیم.

1- گردنبند سفارشی با تصاویر زیبایی از کودک

کادو تولد مامان چی بخرم

یکی از ایده‌های منحصر به فرد خرید هدیه برای جشن دندونی دختر، گردنبند است. این هدیه می‌تواند خاص‌ترین هدیه‌ای باشد که شما در جشن دندونی برای کودک می‌برید. این گردنبند یک گردنبند ساده نیست. در واقع بهتر است بگوییم شما در انتخاب گردنبند دو گزینه پیش رو دارید؛ گردنبندهای لیانا و نورا بهترین محصولات ویداوین هستند که با طراحی خاص خود می‌توانند بهترین کادو جشن دندونی باشند.

برای خرید گردنبند لیانا و گردنبند نورا فقط کافی است عکسی از کودک را برای ویداوین ارسال کنید تا با طراحی اختصاصی، یک گردنبند زیبا دریافت کنید. گردنبندهای لیانا ویداوین نوعی گردنبند شش ضلعی هستند که تصویر طراحی شده بر روی آنها با قرار گرفتن گردنبند در مقابل نور خورشید، نمایان می‌شود. گردنبند نورا یک طراحی دایره‌ای شکل دارد و مانند گردنبند لیانا تصویر طراحی شده بر روی آن در مقابل نور خورشید نمایان می‌شود؛ اما تفاوتی که گردنبند نورا را از گردنبند لیانا متمایز کرده است، قابلیت شب تاب بودن آن است، که می‌تواند در شب جذابیتی دو چندان به گردنبند بدهد.

این هدیه برای یک کودک می‌تواند هدیه‌ای ماندگار باشد. جنس و متریال به کار برده شده در ساخت گردنبندهای لیانا و نورا بالاترین کیفیت را دارند، به‌طوری که سالها می‌توانند با دوام و ماندگاری بالایی که دارند، به عنوان یک یادگاری ارزشمند همراه کودک باقی بمانند.

 

خرید گردنبند سفارشی

 

2- پک جشن دندونی برای دختر و پسر

پک هدیه دندونی

کادو جشن دندونی می‌تواند هر نوع وسیله و اسباب بازی مناسب کودکان باشد. پس چه بهتر که یک پک هدیه برای شرکت در جشن دندونی تهیه کنید. این هدیه برای جشن دندونی می‌تواند والدین کودک را بسیار خوشحال کند به‌خصوص اگر هدیه‌های داخل این پک لوازم بهداشتی کودک، به همراه عروسک و لباس باشند.

در یک پک دیگر می‌توانید یک خرس عروسکی به همراه خوراکی‌های خوشمزه مناسب سن کودک قرار دهید و به عنوان هدیه برای شرکت در جشن دندونی با خود ببرید. توجه داشته باشید که محتویات پک می‌تواند براساس سلیقه شما اما متناسب با نیاز کودک باشد. بنابراین در مورد تهیه این هدیه می‌توانید به گزینه‌های متنوعی فکر کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد برای دختر و پسر بچه

 

 

3- عروسک دندون بهترین کادو برای جشن دندونی

در صورتی که شناختی نسبت به نیاز کودک ندارید و نمی‌دانید چه هدیه‌ای می‌تواند برای او کاربردی باشد، خرید عروسک‌ها و گیفت‌هایی با طرح دندون می‌تواند برای کودک و والدین او جذابیت داشته باشد. بنابراین سری به فروشگاه‌های کودک بزنید و با خرید یک عروسک دندون خیال خود را از بابت کادو برای جشن دندونی راحت کنید.

 

4- تابلو سه بعدی با عکس کودک

هدیه روز مادر

اگر کودک از بستگان نزدیک شماست و در گالری خود عکس‌های زیادی از او دارید، می‌توانید هدیه‌ای منحصر به فرد را با خود به جشن دندونی او ببرید. این کادو یک تابلو سه بعدی متفاوت است که می‌توانید آن را از سایت ویداوین تهیه کنید. تابلوهای سه بعدی ویداوین در دو نوع کرنر و کانتن ساخته می‌شوند.
اگر بخواهید تابلو کرنر را سفارش دهید، فقط کافی است دو عکس از کودک را برای ویداوین ارسال کنید تا پس از ثبت سفارش، یک تابلو سه بعدی ساخته شده با عکس کودک دریافت کنید. این تابلو سه وجهی، بسیار دیدنی و با کیفیت است و می‌تواند به اتاق کودک نمایی جذاب بدهد.

تابلو کانتن ویداوین نیز همانند تابلو کرنر است با این تفاوت که برای ساخت آن نیاز به سه عکس از کودک است. یک عکس در نمای روبرو، یک عکس در نمای چپ و عکس دیگر در نمای راست تابلو قرار داده می‌شود، به‌طوری که از هر طرف که به تابلو نگاه کنید، می‌توانید تصویری متفاوت را ببینید.
جنس و نحوه ساخت تابلوهای کانتن و کرنر با هم متفاوت است و شما به دلخواه خود می‌توانید یکی از این دو تابلو را به عنوان هدیه برای جشن دندونی سفارش دهید و با یک هدیه متفاوت در جشن دندونی شرکت کنید.

 

خرید تابلو سه بعدی

5- اسباب بازی لگو

لگو یکی از اسباب بازی‌های نام آشنایی است که همه ما در دوران کودکی برای یک بار هم که شده ساعاتی خود را با آن سر گرم کرده‌ایم. لذتی که در ساختن و کنار هم قرار دادن قطعات لگو هست، را نمی‌توان با هیچ بازی و سرگرمی دیگری مقایسه کرد. این اسباب بازی جذاب و خارق العاده به خلاقیت فکری کودکان بخصوص در سنین پایین کمک بسزایی می‌کند. پس آیا بهتر نیست کادو جشن دندونی یک اسباب بازی لگو باشد؟ قطعا شما هم با ما موافق هستید.

اگر به یک اسباب بازی فروشی بروید یا چرخی در بین فروشگاه‌های آنلاین اسباب بازی بزنید، حتما تنوع بالایی از اسباب بازی‌های لگو را می‌بینید. چرا که لگو از لحاظ سبک در انواع مختلفی ساخته می‌شود. بنابراین شما با تنوع بالایی از لگو برای کادوی جشن دندونی روبرو هستید و این باعث می‌شود تا شما با بهترین کادو در جشن دندونی شرکت کنید.

در صورتی که می‌خواید کادو برای جشن دندونی پسر تهیه کنید، لگو می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی باشد. این اسباب بازی می‌تواند هدیه‌ای خاص برای پسر بچه‌ها باشد، اما فراموش نکنید که این یک بازی متفاوت است که می‌تواند ساعات زیادی حتی بزرگسالان را نیز سرگرم خود کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
ایده برای چشم روشنی نوزاد

 

 

6- یک دست لباس شیک مناسب سن نوزاد

لباس به عنوان هدیه جشن دندونی

کادو جشن دندونی می‌تواند به سادگی و جذابیت یک دست لباس شیک برای کودک باشد. این کادو مناسب جشن دندونی است؛ و شما می‌توانید از بین تنوع بالا لباس‌های کودکانه، یک دست لباس شیک برای کودک دختر یا پسر انتخاب و خریداری کنید.

 

جمع بندی

افراد با دعوت شدن به جشن دندونی ممکن است این سوال را از خود بپرسند که برای جشن دندونی چی کادو بخرم ؟ چرا که این جشن متفاوت از هر جشن دیگری است و کم سن بودن کودک انتخاب کادو مناسب را کمی دشوار می‌کند. بنابراین ما در این مقاله از ویداوین به معرفی هدیه مناسب برای جشن دندونی پرداختیم تا با خیالی آسوده یک هدیه کاربردی و ارزشمند را تهیه کنید.

آشنایی با آداب و رسوم اقوام مختلف در برگزاری جشن‌‌ها و مراسمات می‌تواند بسیار جذاب و دل‌انگیز باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در ویداوین تجربیات خود را از آداب و رسوم جشن دندونی شهر و منطقه زندگی خود با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.