راهنمای خرید هدیه

بهترین ایده‌ها برای خرید هدیه شب یلدا عروس

هدیه شب یلدا برای عروس و داماد

شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال برای ما ایرانی‌ها با لحظاتی خوش و حس و حالی ناب همراه است. رسم و رسومات دیرینه‌ی شب چله را بی شک همه از بر هستیم و در اینجا نیازی به بازگو کردن آنها نیست. چرا که در این مقاله قصد داریم در مورد هدیه شب یلدا عروس صحبت کنیم. جشن شب چله برای خانواده‌هایی که به تازگی با هم وصلت کرده‌اند با جزئیات بیشتر و البته متفاوت‌تری برگزار می‌شود. افرادی که در دوران عقد یا نامزدی به سر می‌برند، برای آنها در شب یلدا یک جشن خانوادگی بر اساس آداب و رسوم خاصی برگزار می‌شود.

داماد برای اولین شب یلدا عروس، هدایا، وسایل و خوراکی‌هایی را تهیه می‌کند تا این شب زیبا و به یادماندنی را در کنار همدیگر جشن بگیرند. در هر شهر و دیاری آداب و رسوم و هدیه های شب یلدا برای عروس متفاوت هستند. بنابراین این مطلب از ویداوین به موضوع هدیه شب یلدا برای تازه عروس اختصاص دارد. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

لیست هدیه شب یلدا برای عروس

در لیست هدایای شب یلدا برای عروس انواعی از آجیل‌ها، میوه‌ها، پارچه، لباس، کیف و کفش، جواهرات، نقل و شیرینی، مرغ و گوشت و… به چشم می‌خورد. همه هدایایی که داماد برای عروس در شب یلدا تهیه می‌کند متناسب با تم شب یلدا تزئین می‌شوند. در شهرهای مختلف ممکن است خانواده داماد برای صرف شام به منزل خانواده عروس بروند و در برخی دیگر از شهرها در ساعات پایانی شب، این مراسم با یک دورهمی یلدایی برگزار می‌شود.
متاسفانه امروزه چشم و هم چشمی‌های زیادی در خصوص نحوه برگزاری این مراسم و هدیه‌هایی که باید برای تازه عروس تهیه شوند، صورت می‌گیرد. بدون در نظر گرفتن تجملاتی که برخاسته از آداب و رسوم ساختگی هستند، می‌توان با کمتر کردن هزینه‌ها، همچنان این جشن را به بهترین شکل برگزار کرد.
به همین خاطر ممکن است باید و نبایدهایی در خرید هدیه شب یلدا عروس شما را دچار سردرگمی کند و در نهایت با خرید هدایای غیر ضروری ناچار به پرداخت هزینه‌های هنگفت شوید. بنابراین توصیه ما به شما این است که در کنار آماده کردن پک‌های آجیل و گل و شیرینی، با تهیه یک هدیه خاص و ارزشمند، شب یلدا خاطره‌انگیزی را برای تازه عروس رقم بزنید.

در ادامه این مطلب با 8 پیشنهاد خاص و ارزشمند به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید یک هدیه متفاوت را به عنوان بهترین هدیه شب یلدا برای عروس انتخاب کنید.

طلا و جواهرات

گردنبند انار

بی شک اکثر خانم‌ها علاقه بسیاری به طلا و جواهرات دارند. معمولا خانواده داماد نیز برای هدیه شب یلدا عروس این گزینه را حتما در نظر می‌گیرند. بنابراین در صورتی که بودجه کافی برای خرید یک کادو ارزشمند و گران قیمت را دارید، خرید گردنبند طلا، گوشواره، انگشتر و… می‌تواند خیال شما را از بابت هدیه شب یلدا برای تازه عروس راحت کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
خانه تازه عروس چی ببریم

 

 

تابلو کرنر هدیه‌ای خاطره‌انگیز و ماندگار برای عروس

دوران عقد و نامزدی برای عروس و داماد پر از خاطرات خوش و لذت بخش است. جشن یلدایی یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که عروس و داماد می‌توانند در آن خاطرات خوش و ماندگاری بسازند. برای جشن یلدایی تازه عروس باید سنگ تمام گذاشت؛ اما فراموش نکنید که تجمل گرایی می‌تواند لذت یک شب خاطره‌انگیز را از شما بگیرد. بنابراین پیشنهاد ما تهیه یک هدیه خاص اما معقولانه است. در کنار همه هدایایی که بر طبق آداب و رسوم برای این جشن تهیه می‌شوند، یک هدیه منحصر به فرد باید مانند نگین یک انگشتری در میان آنها بدرخشد.

یک تابلو کرنر برای هدیه شب یلدا عروس همان هدیه منحصر به فردی است که می‌توانید با یک هزینه معقولانه آن را خریداری کنید. تابلوهای کرنر به عنوان یکی از ماندگارترین محصولات ویداوین، برای مناسبت‌های مختلف خریداری می‌شوند. این تابلو سه بعدی با دو عکس انتخابی شما در سه وجه ساخته می‌شود.

تصاویری که برای ساخت این تابلو انتخاب می‌کنید، بهتر است از عکس‌های دو نفره شما باشند تا جلوه تابلو جذابیت دوچندانی به خود بگیرد. اگر برای شما سوال است که چطور این تصاویر بر روی تابلو قرار می‌گیرند، باید بگوییم که به شیوه‌ای حرفه‌ای تصاویر بر روی پره‌های فلزی تابلو طراحی می‌شوند. به طوری که با حرکت در کنار تابلو از سمت روبرو و سمت چپ و راست، تصاویر متفاوتی نمایان می‌شوند.

از جذابیت‌های این تابلو صرفا سه بعدی بودن و به کار بردن جنس و متریال باکیفیت در ساخت آن نیست، بلکه سفارشی و اختصاصی بودن آن است، که می‌تواند هدیه‌ای شگفت انگیز برای همه افراد در همه مناسبت‌ها و جشن‌ها باشد.

علاوه بر تابلو کرنر، می‌توانید تابلو کانتن را نیز به عنوان یک تابلو سه بعدی و هدیه‌ای اختصاصی برای جشن یلدایی تازه عروس انتخاب کنید. هدیه شب یلدا عروس به دور از تجمل گرایی می‌تواند متفاوت، زیبا و ارزشمند باشد.

تابلو کانتن در مقایسه با تابلو کرنر تفاوت‌های بسیاری دارد. این تابلو از سه عکس انتخابی شما ساخته می‌شود. به طوری که از روبروی تابلو، سمت چپ و راست آن، عکس‌هایی که کاملا متفاوت از هم هستند، نمایان می‌شوند. اگر انتخاب شما تابلو کانتن است، می‌توانید همین حالا هدیه شب یلدا عروس را انتخاب کنید و سه عکس از لحظات خاطره‌انگیز دو نفره خود را برای ما ارسال کنید، تا سه تابلو را در یک قاب جذاب تحویل بگیرید. ساخت این تابلو چند روز زمان میبرد، بنابراین تا پیش از فرارسیدن شب یلدا، سفارش خود را ثبت کنید.

 

قیمت تابلو سه بعدی

 

پک‌های مخصوص هدیه شب یلدا عروس

پک شب یلدا

می‌توانید برای دادن هدیه شب یلدا به عروس پک‌های مخصوص یلدایی را تهیه کنید. به این صورت که به جای خرید یک هدیه، چند هدیه با تم مخصوص شب یلدا را در یک پک قرار دهید. محتویات این پک می‌تواند هر چیزی باشد. انتخاب نوع هدیه و تعداد هدیه‌های داخل پک می‌تواند براساس میزان بودجه و سلیقه شما متفاوت باشد. صفر تا صد تهیه این پک را اگر خود شما می‌خواهید به عهده بگیرید باید به فکر تزئین آن نیز باشید. اما در شرایطی ممکن است وقت کافی برای انجام این کار نداشته باشید؛ بنابراین برخی از مراکز فروشگاهی با ارائه پک‌های آماده و متنوع، کار را برای شما ساده‌تر می‌کنند.

اما پیشنهاد ما این است که برای بالا بردن جذابیت هدیه شب یلدا عروس، این پک را خودتان به صورت اختصاصی تهیه کنید و برای تزئین آن از فردی کاربلد کمک بگیرید. فراموش نکنید که تم شب یلدا را حتما برای تزئین این پک در نظر بگیرید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو عروسی چی بدم

 

 

جاشمعی هدیه‌ای خاص برای عروس خانم‌ها

جاشمعی فانتزی

ممکن است تصور کنید یک جاشمعی هیچوقت نمی‌تواند یک هدیه خاص باشد، آن هم برای جشن یلدایی تازه عروس؛ اما اشتباه نکنید این جاشمعی با تمام جاشمعی‌هایی که تا به حال دیده‌اید متفاوت است. جاشمعی لیان به طور اختصاصی در مجموعه ویداوین ساخته می‌شود.

این جاشمعی از یک پایه بتنی و یک صفحه تشکیل شده است؛ بر روی صفحه این جاشمعی عکس مورد نظر شما طراحی می‌شود. زمانی که شمع داخل جاشمعی روشن شود، تصویری که بر روی لایه‌های داخلی آن طراحی شده است، به زیباترین شکل ممکن نمایان می‌شود.

هدیه شب یلدا عروس می‌تواند به سادگی جاشمعی لیان باشد. از آنجایی که این جاشمعی در طرح‌های اختصاصی ساخته می‌شود، مورد پسند همه افراد است. بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌توانید در شب یلدا این جاشمعی زیبا را با تمام عشق و علاقه به همسرتان هدیه دهید.

 

قیمت جاشمعی فانتزی

 

پارچه لباس مجلسی

یکی از هدایایی که برای شب یلدای عروس می تواند برد، پارچه های مجلسی برای دوخت پیراهن و مانتو است. این پارچه ها از جنس گیپور، مخمل مجلسی، ساتن و … است و یکی از رسوم سنتی برای هدیه شب یلدا برای عروس است.

 

پیشنهاد مطالعه:
برای پاگشا داماد چی کادو بدم

 

 

پک ماگ و دمنوش‌های گیاهی

پک ماگ و دمنوش

شب یلدا پایانی برای فصل پاییز و شروع فصل زمستان است؛ حالا که قرار است به مناسبت اولین شب یلدا کنار هم بودن‌تان، شما و همسرتان یک شب به یاد ماندنی را جشن بگیرید، بد نیست هدیه شب یلدا برای تازه عروس حال و هوایی زمستانه داشته باشد. پیشنهاد ما تهیه یک پک زمستانه از ماگ و دمنوش‌های گیاهی است.
عطر خوش دمنوش‌های گیاهی می‌تواند در تمام طول زمستان لحظات دلگرم کننده‌ای را برای همسر شما بسازد. این هدیه می‌تواند نشان از مهر و محبت بی‌اندازه شما نسبت به همسرتان باشد.
برای تهیه این هدیه می‌توانید به سراغ پک‌های آماده بروید. پک‌های آماده با بسته بندی‌های شکیل و زیبا از فروشگاه‌های بسیاری قابل خریداری هستند. اما در صورتی که بخواهید به صورت اختصاصی این پک را تهیه کنید، می‌توانید پیش از فرا رسیدن جشن یلدایی تازه عروس، با نظر و سلیقه خود یک پک اختصاصی را تهیه دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه عید قربان برای عروس

 

 

گردنبند با طرح و عکسی از عروس زیبا

گردنبند سفارشی

برای خرید هدیه شب یلدای عروس کافی است سری به گالری گوشی خود بزنید و یک عکس از همسر یا نامزد خود انتخاب کنید تا گردنبندی زیبا با یکی از طرح‌های نورا یا لیانا در ویداوین برای شما ساخته شود. هر کدام از این گردنبندها به شکل منحصر به فردی ساخته می‌شوند. عکسی که برای ساخت گردنبند لیانا یا نورا به ویداوین ارسال می‌کنید، به شیوه‌ای خاص بر روی گردنبند در زیر لایه‌های مختلف طراحی می‌شود. زمانی که گردنبند در مقابل نور خورشید قرار داده شود، تصویر روی گردنبند نمایان می‌شود.

 

قیمت گردنبند لیانا

 

جمع بندی

جشن اولین یلدای عروس یکی از آداب و رسوم قدیمی است که در فرهنگ‌های مناطق مختلف به صورت مشترک برگزار می‌شود. شیوه‌های برگزاری این جشن نه تنها در بین اقوام ایرانی متفاوت است، بلکه خانواده‌ها نیز ممکن است به شکل امروزی آن را با آداب و رسوم خاصی برگزار کنند. برای خرید هدیه شب یلدا عروس علاوه بر تهیه خوراکی و لباس، نیاز است تا یک هدیه خاص برای تازه عروس تهیه کنید.

شما می‌توانید هدیه شب یلدا برای عروس را از لیست هدایای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید. میزان بودجه شما، رسم و رسومات خانواده عروس و انتظاراتی که از شما در برگزاری این جشن می‌رود، لیست نهایی هدیه‌هایی که باید برای جشن یلدایی عروس خریداری کنید را تعیین می‌کند. اگر بتوانید در برگزاری این جشن از تجملات دوری کنید، بی شک در ساختن شبی خاطره‌انگیز موفق خواهید شد. در اینجا می‌توانید خاطرات و تجربیاتی که از جشن یلدایی عروس دارید، با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.