راهنمای خرید هدیه

کادو برای خانه تازه عروس با خاص‌ترین پیشنهادات ویداوین

هدیه خانه تازه عروس

اگر به فکر خرید کادو برای خانه تازه عروس هستید این مطلب از ویداوین با چند پیشنهاد خاص می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی به شما کمک کند. در صورتی‌ که بخواهید با این تصور پیش بروید که تازه عروس و داماد در شروع زندگی همه لوازم و وسایل مورد نیاز منزل خود را تهیه کرده‌اند و به هیچ چیزی نیاز ندارند، بی شک کار شما در انتخاب یک هدیه ارزشمند و کاربردی سخت خواهد بود. اما در حقیقت انتخاب هدیه برای خانه تازه عروس کار بسیار راحتی است، چرا که بسیاری از گزینه‌های پیشنهادی برای خرید هدیه، لوازم و وسایل دکوری هستند.

برای خرید کادو خانه عروس گزینه‌های متعددی پیش روی شما است؛ که با توجه به میزان شناخت شما به سلیقه و نیاز تازه عروس و داماد، می‌توانید بهترین هدیه را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید.

برای خانه تازه عروس چی ببریم؟

کادو خانه تازه عروس هر چیزی می‌تواند باشد؛ چرا که ممکن است در جهیزیه جای برخی از لوازم و وسایل کم باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین کادو برای خانه تازه عروس هستید، باید نگاهی به لیست وسایل و لوازم مورد نیاز تازه عروس و داماد بیندازید. وسایلی مانند ظرف و ظروف آشپزخانه، وسایل برقی، آباژور، قالیچه‌های پادری، ساعت، تابلو، آلبوم عکس، گل و گلدان و… به عنوان هدیه برای خانه تازه عروس، گزینه‌های پرطرفدار و همیشگی هستند. اما در صورتی که می‌خواهید در عین کاربردی بودن کادو، با یک ایده خاص و متفاوت، هدیه خانه تازه عروس را تهیه کنید، تا انتهای این مقاله از ویداوین همراه ما باشید. هر کدام از هدیه‌هایی که در این مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم با طرح و شکل‌های متنوع بسیاری در بازار موجود هستند؛ بنابراین با توجه به دکوراسیون منزل عروس و داماد و سلیقه آنها، بی شک از لیست زیر می‌توانید هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند را خریداری کنید.

ساعت سه بعدی جذاب‌ترین کادو برای خانه تازه عروس

ساعت با عکس شخصی

اگر به دنبال یک هدیه خاص برای خانه عروس و داماد هستید می توانید ساعت دیواری سه بعدی ویداوین را انتخاب کنید. ساعت‌های سه بعدی ویداوین با طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند. اما جنس همه آنها از چوب است. برای خرید این هدیه می‌توانید یکی از طرح‌های موجود در سایت ویداوین را انتخاب و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید.

در صورتی که بخواهید ساعت سه بعدی ویداوین را با یک تصویر اختصاصی مانند عکس تازه عروس و داماد سفارش دهید، فقط کافی است دو عکس مورد نظر خود را برای ویداوین ارسال کنید، تا یک ساعت سه بعدی با طرح دلخواه شما ساخته شود.

سه بعدی بودن این ساعت به همراه سفارشی بودن طرح آن، یک هدیه جذاب و منحصر به فرد از آن می‌سازد. سطح این ساعت صاف است اما زمانی که بر روی دیوار نصب می‌شود، سه بعدی بودن جلوه آن، زیبایی چشم نوازی به خانه تازه عروس می‌بخشد.

 

خرید ساعت دیواری سه بعدی

 

دکوری‌های سنتی و مدرن

هدایای دکوری

تازه عروس‌ها برای چیدمان و دکوراسیون خانه خود تا مدت‌ها در تلاش و تکاپو هستند. یک ایده جذاب و منحصر به فرد که بتواند در انتخاب کادو برای خانه تازه عروس به شما کمک کند، خرید دکوری‌های سنتی و مدرن است.

برخی از زوج‌ها برای طراحی دکوراسیون منزل خود به سراغ سبک‌های اصیل ایرانی می‌روند. یک خانه به سبک سنتی حال و هوایی پر از آرامش دارد که در مقایسه با فضای مدرن امروزی، مورد پسندتر است. بنابراین اگر محیط خانه تازه عروس سبکی سنتی دارد، می‌توانید به سراغ دکوری‌های سنتی بروید. دکوری‌های سنتی شامل گلیم، کوسن‌های طرح سنتی، ظروف قدیمی و مسی، گرامافون، آویزهای دکوری و سنتی، تشک و پشتی و… هستند.

در صورت مدرن بودن فضای خانه تازه عروس، می‌توانید از بین دکوری‌های متنوع مدرن و امروزی، یک دکوری جذاب و زیبا را به عنوان هدیه برای خانه تازه عروس خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای عروسی دوست

 

 

خرید تابلوهای نفیس

تابلوهای نفیس هیچوقت جذابیت خود را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین خرید تابلو نفیس می‌تواند یک گزینه عالی به عنوان کادو برای خانه تازه عروس باشد. تابلوهای نفیس بهترین دکوری برای منزل هستند. اگر می‌خواهید با یک هدیه ارزشمند، حس خوبی را به تازه عروس و داماد منتقل کنید، از بین طرح‌های متنوع تابلوهای نفیس، تابلویی را که به سلیقه عروس و داماد نزدیک‌تر است، انتخاب و خریداری کنید.

تابلوهای نفیس شامل تابلو نقاشی، تابلو طلاکوب، تابلو برجسته، تابلو منبت کاری شده، تابلو فرش و… می‌شوند. در صورتی که محدودیت بودجه ندارید، تنوع بالا تابلوهای نفیس، دست شما را در انتخاب بهترین هدیه باز گذاشته است.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه سالگرد ازدواج

 

گردنبند با طرح و عکس دو نفره

گردنبند سفارشی ویداوین

شاید بهتر باشد، گاهی از کاربردی بودن یک هدیه صرف نظر کنیم. این تصور وجود دارد که برای تازه عروس و داماد حتما باید یک کادو کاربردی تهیه کرد تا برای شروع یک زندگی خوب شرایط مهیاتری داشته باشند. هر چند که این تصور اشتباه نیست، اما ضروری نیست حتما خرید کادو برای خانه تازه عروس را بر این اساس انجام دهید.

شما می‌توانید هدیه‌ای را تهیه کنید که پر از حس و حال خوب باشد. بنابراین پیشنهاد ما گردنبند لیانا و  گردنبند سفارشی نورا ویداوین هستند. شما می‌توانید یک عکس دو نفره از عروس داماد را برای ما ارسال کنید تا یک گردنبند اختصاصی برای شما ساخته شود. بی شک این هدیه می‌تواند برای تازه عروس ماندگارتر و ارزشمندتر از هر هدیه دیگری باشد.

 

خرید گردنبند یا عکس دلخواه

 

ظروف آشپزخانه هدیه‌ای کاربردی برای خانه تازه عروس

در صورتی که کاربردی بودن هدیه برای شما مهم است، تنوع ظروف و وسایل آشپزخانه این شرایط را برای شما فراهم آورده است، تا برای خانه تازه عروس بهترین هدیه را تهیه کنید. اگر از لیست هدایای پیشنهادی در این مقاله، تصمیم به خرید ظروف آشپزخانه گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام برای خرید، از مادر عروس در مورد وسایل مورد نیاز برای خانه تازه عروس سوال کنید. در کاربردی بودن ظروف و وسایل آشپزخانه برای خانه تازه عروس و هر خانه‌ای دیگر، شکی نیست، اما در صورتی که تازه عروس مشابه آنها را داشته باشد، صرفا شما یک هدیه بلااستفاده را تهیه کرده‌اید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه جشن دندونی

 

تابلو کرنر و کانتن بهترین کادو برای خانه عروس و داماد

تابلو سه بعدی

یک ایده جذاب و بی همتا که در خرید کادو برای خانه تازه عروس و داماد می‌توانید از آن استفاده کنید، انتخاب کادویی است که بتواند یادآور لحظات خوش با هم بودن عروس و داماد شود. تابلو کرنر و تابلو عکس سفارشی کانتن ویداوین با قابلیت سه وجهی بودن خود می‌توانند چند قاب در یک تابلو باشند.

این هدیه با طرح سفارشی و اختصاصی ساخته می‌شود. فقط کافی است دو یا سه عکس از عروس و داماد را برای ما ارسال کنید، تا پس از طی شدن مراحل ساخت تابلو، یک هدیه زیبا برای خانه تازه عروس ببرید.

 

خرید تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

 

جاشمعی هدیه‌ای ماندگار برای تازه عروس‌ها

جاشمعی لیان

یکی از هدیه‌های ماندگار و با ارزشی که می‌توانید برای خانه تازه عروس تهیه کنید، جاشمعی است. تعجب نکنید! این جاشمعی با تمام جاشمعی‌هایی که تا به حال دیده‌اید متفاوت است. جاشمعی لیان ویداوین از یک پایه بتنی و یک صفحه تشکیل شده است.

این جاشمعی با طرح و عکس دلخواه شما ساخته می‌شود. عکس انتخابی شما بر روی صفحه جاشمعی به صورت اختصاصی طراحی می‌شود. زیبایی جاشمعی لیان زمانی نمایان می‌شود که شمع داخل جاشمعی روشن شود. بنابراین با این کادو خاص می‌توانید حسی و حالی پر از آرامش را به تازه عروس و داماد هدیه دهید.

 

جاشمعی سفارشی با عکس دلخواه

 

انواع گلدان با گل‌های طبیعی و مصنوعی

برای زینت بخشیدن به خانه تازه عروس، می‌توانید از بین انواعی از گلدان‌ها با گل‌های طبیعی و مصنوعی یکی را انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که خانه تازه عروس فضای مناسبی برای رشد و نگهداری از گل‌های طبیعی را دارد، بهتر است از خرید گلدان‌های زینتی با گل‌های مصنوعی صرف نظر کنید. گل‌های طبیعی بهترین کادو برای خانه تازه عروس هستند. چرا که می‌توانند فضایی پر از طراوت و تازگی را ایجاد کنند. در واقع شما با خرید این کادو، یک حال خوب و پر از آرامش را به تازه عروس و داماد هدیه می‌دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
برای پاگشا عروس چه بخریم

 

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد خرید کادو برای خانه تازه عروس با چند پیشنهاد خاص از ویداوین صحبت کردیم. در خرید هدیه یک انتخاب خوب باید چند مولفه را با خود به همراه داشته باشد. از مهم‌ترین مولفه‌های یک هدیه خوب این است که در عین کاربردی بودن، خاص و منحصر به فرد نیز باشد. کادویی که برای خانه تازه عروس تهیه می‌کنید باید ویژگی مشترک بودن را نیز داشته باشد؛ به این معنا که عروس و داماد هر دو از گرفتن هدیه به یک میزان خوشحال شوند.

گاهی ممکن است تحت برخی از شرایط انتخاب یک هدیه مناسب برای تازه و عروس و داماد سخت شود. بنابراین شما می‌توانید بودجه‌ای که برای خرید هدیه کنار گذاشته‌اید را به صورت نقدی به عروس و داماد تقدیم کنید. یا با خرید یک ربع سکه، نیم سکه یا سکه‌های گرمی، انتخاب و خرید هدیه را به عهده عروس و داماد بگذارید. چرا که ممکن است در اوایل زندگی، عروس و داماد بیشتر از اسباب و اثاثیه، به پول نیاز داشته باشند.

هر یک از هدیه‌هایی که در لیست بالا معرفی کردیم می‌توانند بهترین کادو برای خانه عروس و داماد باشند؛ چرا که همه آنها مولفه‌های یک کادو خوب و ارزشمند را دارند. به طوری که برای عروس و داماد می‌توانند بسیار خوشحال کننده باشند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.