راهنمای خرید هدیه

هدیه برای عروسی و پاتختی چه بخریم؟

هدیه برای عروسی

هدیه دادن به عروس داماد در روز عروسی و پاتختی یکی از رسم و رسومات شیرین و لذت بخش در بین اقوام ایرانی است. خرید یک هدیه خاص به مناسبت عروسی ممکن سخت به نظر برسد اما با توجه به متنوع بودن ایده‌های خرید هدیه برای عروسی ، سختی‌ها کنار می‌روند و شما می‌توانید تنها با نگاهی به گزینه‌های پیشنهادی این مطلب از ویداوین، بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای همه افراد دغدغه و سوال است که کادو عروسی چی بدم؟ به همین خاطر این دغدغه مشترک، افراد را به تکاپو می‌اندازد تا بتوانند انتخابی خاص به عنوان هدیه برای روز عروسی و پاتختی داشته باشند. بنابراین قبل از اقدام به خرید بهترین کادو برای عروسی ، سعی کنید که اطلاعات کافی از مشخصات و قیمت محصول مورد نظرتان را بدست بیاورید و خرید مناسب ترین کادو برای عروس و داماد را براساس نسبتی که با آنها دارید انجام دهید.

ایده های خرید کادو برای هدیه عروسی

خرید بهترین کادو برای عروسی هر چند هم که سخت به نظر برسد اما شور و هیجان خاص خود را دارد. انتخاب‌ها به عنوان کادو عروسی برای والدین عروس و داماد در مقایسه با خواهر و برادر آنها و اقوام و آشنایان می‌توانند در تفاوت کامل باشند. انتخاب والدین ممکن است هدایای لوکس مثل ماشین و خانه یا طلا و جواهرات گرانقیمت باشد. از طرفی، خواهر و برادرها می‌توانند با هزینه‌های پایین‌تر، به سراغ خرید لوازم خانه به عنوان بهترین هدیه برای عروسی بروند. دوستان و اقوام نیز در جایگاه خود و میزان نزدیکی و نسبتی که با عروس و داماد دارند می‌توانند انتخاب‌هایی متفاوت و البته ارزشمند داشته باشند.
بنابراین توجه به نسبت‌های فامیلی با عروس و داماد در خرید هدیه روز عروسی‌ آنها بسیار حائز اهمیت است. گرفتن هدیه در روز عروسی همراه با حس بسیار خوشایندی است و به عروس داماد کمک می‌کند تا شروع بهتر و آسوده‌تری برای زندگی مشترکشان داشته باشند.

سکه و پول نقد یا کارت هدیه بهترین هدیه برای عروس و داماد

یکی از ایده‌های مشترک در خرید کادو برای عروسی دوست یا اقوام دور و نزدیک، می‌تواند سکه و پول نقد باشد. البته که در بیشتر مواقع کارت هدیه انتخاب بهتری به جای پول نقد است. ممکن است وقت شما برای خرید هدیه کم باشد یا هیچ کدام از پیشنهادات این لیست نتوانند پاسخگوی سلیقه شما و نیاز عروس و داماد باشند؛ بنابراین در چنین مواقعی بهتر است حق انتخاب را به عروس و داماد بدهید و مقدار بودجه‌ای که برای خرید کادو کنار گذاشته‌اید را به صورت سکه یا پول نقد و کارت هدیه به آنها تقدیم کنید.

تابلوهای سه بعدی یک کادو عروسی خاص

تابلو سه بعدی

از آنجایی که عروس و دامادها برای شروع زندگی مشترک، بیشتر لوازم و وسایل کاربردی منزل را خودشان تهیه می‌کنند، ممکن است چندان دست شما را در انتخاب هدیه‌ای که مد نظرتان است باز نگذاشته باشند. با این وجود جای هیچ نگرانی نیست و شما می‌توانید به سراغ خرید هدایای دکوراتیو و اثرهای هنری بروید که سرشار از زیبایی و احساسات عاشقانه هستند.

تابلوهای سه بعدی امروزه به عنوان هدایای مدرنی شناخته می‌شوند که با اضافه شدن قابلیت اختصاصی بودن به آنها، به اثرهایی هنری و بسیار شگفت‌انگیز تبدیل شده‌اند. در ویداوین می‌توانید از بین دو مدل تابلو سه بعدی اختصاصی، انتخابی فوق العاده داشته باشید. تابلوهای کرنر و کانتن تابلوهای مدرن سه وجهی هستند که با تصاویر انتخابی شما ساخته می‌شوند.

در مدل کرنر این محصول، به دو عکس و در مدل کانتن آن به سه عکس نیاز است. این تابلوها، قابی بسیار زیبا و خوش ساخت دارند و در فریم داخلی آنها پره‌های فلزی جادویی قرار داده شده‌اند. تصاویری که برای سفارش این محصول به ویداوین ارسال می‌کنید با ظرافتی هنرمندانه بر روی پره‌های فلزی طراحی می‌شوند. زمانی که این تابلوها بر روی دیوار نصب شوند، پره‌های فلزی اعجاب انگیز بودن خودشان را به خوبی نشان می‌دهند. چرا که سه تصویر متفاوت را در دل خود جای داده‌اند و تنها با حرکت از کنار تابلو از روبرو به سمت چپ و راست آن است که می‌توانید شاهد تغییر تصاویر باشید.

درست در زمانی که عروس و داماد غرق در احوالات عاشقانه هستند، شما می‌توانید با سفارش این محصول اختصاصی با دو یا سه عکس زیبا دو نفره از آنها، دنیایی از عاشقانه‌ها را برایشان به ارمغان بیاورید و با ماندگارترین هدیه آنها را خوشحال کنید.

 

خرید تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

 

طلا و جواهرات

میزان بودجه شما در خرید هدیه برای عروسی بسیار مهم است. در صورتی که بودجه شما به پای خرید طلا و جواهرات برسد، این گزینه نیز می‌تواند به عنوان بهترین کادو برای عروسی خواهر یا برادر مورد توجه قرار بگیرد. ظرافت و زیبایی طلا و جواهرات امروزی آنها را برای کادو دادن تبدیل به بهترین انتخاب‌ها کرده‌ است. بنابراین تنها کافی است بودجه خود را برای خرید این هدیه مشخص کنید تا ابتدا گزینه‌های پیش رو برای شما محدودتر و مشخص‌تر شوند و سپس بهترین هدیه در دسترس شما قرار بگیرد. فراموش نکنید که این هدیه تنها جنبه زیبایی و لوکس بودن را ندارد و شما به این واسطه می‌توانید به عروس داماد در شروع زندگی مشترکشان کمک مالی بسزایی کرده باشید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه پاگشا مادرشوهر به عروس

 

 

لوازم متنوع آشپزخانه

لوازم آشپزخانه

چه به دنبال ایده خرید هدیه برای عروسی دوست باشید و چه برای خواهر و برادر و اقوام، لوازم آشپزخانه همیشه جزو بهترین گزینه‌ها بوده‌اند و حرفی برای گفتن داشته‌اند. تنها مشکلی که وجود دارد، این است که باید کمی خود را به دردسر بیندازید و در مورد لوازمی که جای آنها در بین جهیزیه عروس خانم خالی است، پرس و جو کنید. از جمله مناسب‌ترین لوازم آشپزخانه برای هدیه دادن به نوعروسان، چای ساز، اسپرسو ساز، آبمیوه‌گیری، پنکه آشپزی، همزن برقی، پلوپز و آرام‌پز، توستر، آون توستر، آسیاب قهوه، مخلوط کن و خرد کن، ایر فایر، ساندویچ میکر و… هستند. بهتر است برای خرید این هدیه به سراغ برندهای معتبر بروید تا هدیه شما همراه خوب و ماندگاری برای سالهایی طولانی در آشپزخانه باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
برای هدیه جشن نامزدی چی بخرم

 

 

انواع ظروف پذیرایی زیبا و کاربردی

فرقی نمی‌کند بودجه شما برای خرید هدیه عروسی کم باشد یا زیاد، در هر صورت این گزینه انعطاف بسیار خوبی دارد و به خاطر داشتن تنوع بالا، قابل خریداری با هر میزان بودجه‌‌ای است. انواع ظروف پذیرایی شامل بشقاب مخصوص دسر، سوپ خوری، آجیل خوری، ظرف پذیرایی سس، ظرف پذیرایی سالاد، ظروف پذیرایی شام و ظروف پذیرایی پیش غذا هستند. هر کدام از این ظروف کیفیت و متریال‌های ساخت متفاوتی دارند. ظروف کریستال، ظروف چینی، ظروف چوبی، ظروف سرامیکی، ظروف مسی و… از نظر جنس و متریال، تنوع این هدیه را برای شما بیشتر می‌کنند.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای خانه تازه عروس

 

 

لوازم دکوری و تزئینی کادو برای عروسی دوست

ظروف پذیرایی

اگر با عروس و داماد رفاقت داشته باشید و از دوستان نزدیک شما باشند، پس مطمئنا نسبت به سلیقه آنها شناخت بهتری دارید، بر همین اساس خرید هدیه برای عروسی دوست جذاب‌تر و راحت‌تر خواهد بود. شما می‌توانید به جای دادن سکه یا پول نقد، از میان دکوری‌های قشنگ و زیبا، بهترین لوازم را انتخاب و خریداری کنید. انواع مجسمه‌ها، عروسک‌ها، گلدان‌های مینیمال، تابلوهای چند تکه، دیوارکوب‌ها، آباژورها و غیره و غیره، لوازم دکوری و تزئینی هستند که می‌توانید روی آنها به عنوان بهترین هدیه برای پاتختی و عروسی حساب باز کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه جشن بله برون

 

 

باکس گل رز، هدیه عروس

گل‌ همیشه جزو بهترین انتخاب‌ها برای تمام مناسبت‌ها بوده‌ است. بنابراین نمی‌توان جای آن را در بین این لیست پیشنهادی خالی گذاشت. هدیه عروسی می‌تواند به سادگی و ارزشمندی یک باکس یا سبد گل زیبا باشد. از آنجایی که مناسبت هدیه دادن، عروسی است، بنابراین بهتر است گل رز قرمز، انتخاب شما باشد. البته گل‌های دیگری از جمله گل لاله در رنگ‌های مختلف، بابونه سفید، کاملیا، رز هلندی، ژیپسوفیلا، نیلوفر و… انتخاب‌های مناسبی به این مناسبت هستند. در صورتی که بخواهید هدیه ماندگارتری به عروس و داماد بدهید می‌توانید از بین گل‌ها و گیاهان زینتی، به سراغ انواع ساکولنت، بامبو، پل اسپاتی فیلوم، انواع بونسای و… بروید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو چشم روشنی خانه جدید

 

 

جمع بندی

خرید بهترین هدیه برای عروسی و پاتختی، تاثیر مستقیمی از نسبت شما با عروس و داماد، می‌گیرد. بنابراین در این مطلب از ویداوین با در نظر گرفتن تمام جزئیات، تلاش کردیم تا دغدغه شما در خرید هدیه به این مناسبت به طور کامل رفع شود. در نهایت شما می‌توانید به کمک تنوع بالا گزینه‌های لیست پیشنهادی بالا، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.