راهنمای خرید هدیه

روز وکیل چه روزی است؛ بهترین هدیه روز وکیل

هدیه روز وکیل

شاید دانستن اینکه چه هدیه‌ای برای یک وکیل می‌تواند مناسب باشد، کمی سخت به نظر برسد. اما جای هیچ نگرانی نیست، چرا که ویداوین در این مقاله به معرفی بهترین و کامل‌ترین مجموعه هدیه روز وکیل می‌پردازد. وکلا در رسیدن حق به حق‌دار تلاش‌های بسیاری می‌کنند و در عمل و گفتار بسیار صادق هستند، بنابراین تشکر و قدردانی از آنها بسیار مورد اهمیت است.

تاریخ روز وکیل

در تقویم ایرانی روز 7 اسفند به روز وکیل نامگذاری شده است. اگر به دنبال فرصتی برای قدردانی از یک وکیل هستید، روز وکیل بهترین فرصت برای شما است. انتخاب هدیه مناسب روز وکیل در وهله اول می‌تواند بسیار سخت باشد. اما با محدود کردن هدیه‌هایی که جزو مناسب‌ترین هدیه‌ها برای وکیل هستند، انتخاب می‌تواند برای شما بسیار راحت و لذت بخش شود. در ادامه این مطلب از ویداوین ما را همراهی کنید تا لیست بهترین هدیه برای روز وکیل را به شما معرفی کنیم.

پیشنهادهایی برای هدیه روز وکیل

انتخاب هدیه برای روز وکیل باید با توجه به مواردی همچون سن و جنسیت وکیل، نوع ارتباط شما با وکیل یا مدت زمان دوستی شما با وکیل، میزان بودجه در خرید هدیه، میزان اعتبار وکیل و… صورت بگیرد. اگر می‌خواهید بهترین هدیه روز وکیل را تهیه کنید حتما به فاکتورهای بالا توجه کنید. در مواردی ممکن است شما به عنوان یک موکل بخواهید برای وکیل خود هدیه بگیرید، که در چنین موقعیتی باید در انتخاب‌های خود دقت بیشتری به خرج دهید. بهترین هدیه از طرف موکل به وکیل می‌تواند اکسسوری وکالت یا یک خودنویس و روان نویس باشد. اما در صورتی که وکیل با شما نسبت فامیلی دارد و از بستگان درجه یک شما است، دایره انتخاب شما در خرید هدیه روز وکیل بسیار گسترده‌تر است؛ چرا که راحت‌تر می‌توانید تشخیص دهید چه چیزی می‌تواند او را خوشحال کند یا چه چیزی می‌تواند برای او کاربردی‌تر باشد.

تابلو کرنر و کانتن هدیه‌ای اختصاصی برای وکیل

تابلو سه بعدی کرنر

وکلا یک دفتر کار منظم و آراسته دارند که با دیزاینی خاص از دفتر کار دیگر مشاغل متمایز می‌شود. اگر می‌خواهید کادو روز وکیل اختصاصی باشد، تابلویی سه بعدی را بر روی دیوار اتاق کار وکیل تجسم کنید. یک تابلو سه وجهی زیبا که می‌تواند هر عکس دلخواهی بر روی آن نقش ببندد.

برای سفارش این تابلو باید دو عکس دلخواه خود را برای ویداوین ارسال کنید تا پس از سپری شدن مراحل ساخت، یک تابلو سه بعدی کرنر را تحویل بگیرید. اگر این تابلو را برای اتاق کار وکیل می‌خواهید می‌توانید عکس‌هایی از شخصیت مورد علاقه وکیل را برای ساخت این تابلو انتخاب کنید؛ به طوری که متناسب با فضای کاری باشد. اما در صورتی که تابلو را برای منزل و اتاق خواب بخواهید، می‌توانید عکس‌هایی از فرد مورد نظرتان را به ویداوین ارسال کنید.

تابلو کانتن را می‌توانید هم به عنوان یک هدیه رسمی و هم به عنوان یک هدیه دوستانه برای روز وکیل تهیه کنید. این تابلو یک قاب سه وجهی و سه بعدی است که در هر بعد از آن یک عکس متفاوت نشان داده می‌شود. ویداوین ساخت تابلوهای کانتن را با بالاترین سطح از کیفیت انجام می‌دهد.
ساخت این تابلو نیازمند سه عکس متفاوت است. هر کدام از عکس‌ها در بعدهایی جداگانه از تابلو قرار داده‌ می‌شوند، به طوری که تصویری که از روبرو مشاهده می‌کنید با تصویرهای سمت چپ و راست تابلو متفاوت است.

اینکه بخواهید عکس فرد مورد نظرتان را برای ساخت این تابلو انتخاب کنید، یا عکس یک شخصیت معروف و مورد علاقه وکیل را، بستگی به میزان شناخت شما نسبت به وکیل دارد. در انتخاب این هدیه هیچ تعللی نکنید، چرا که خاص‌ترین کادویی است که شما می‌توانید در مناسبت روز وکیل به طرف مقابل خود هدیه دهید.

 

قیمت تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

 

ست خودکار و روان نویس از بهترین برندها

خودنویس و روان نویس

استفاده از قلم و خودکار یک نیاز روزمره است؛ به همین خاطر همیشه در لیست هدیه‌ها ست خودکار و روان نویس طرفداران زیادی داشته است. اگر به دنبال یک هدیه رسمی و در عین حال کاربردی می‌گردید با خرید ست خودکار و روان نویس برای هدیه روز وکیل خیال خود را آسوده کنید.
ست خودکار و روان نویس یکی از هدیه‌های ماندگاری است که می‌تواند در هر لحظه یادآور دوستی و مهر شما نسبت به فرد مورد نظرتان شود. انواع مختلفی از روان نویس‌ها و خود نویس‌ها را می‌توانید در بازار پیدا کنید. برندهای مختلف این ست را در کیفیت، سایز، طرح و اشکال متفاوتی تولید می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید بر اساس سلیقه وکیل یک ست جذاب و رسمی از خودکار و خودنویس را تهیه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای متولدین مهرماه

 

 

لیوان آینه‌ای با طرح وکالت

لیوان آینه ای با طرح دلخواه

یک هدیه با طرح و نمادی از وکالت می‌تواند هدیه‌ای رسمی و مناسب برای روز وکیل باشد. نماد وکالت یک مجسمه و ترازوی عدالت است. بهترین کادو برای روز وکیل، کادویی است که با جایگاه شغلی فرد مورد نظر شما همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

بدون شک همه افراد شاغل بر روی میز کار خود یک ماگ و لیوان برای نوشیدن چای و قهوه دارند. اگر برای وکیل این ماگ و لیوان اختصاصی باشد، بی شک لذت بیشتری از نوشیدن چای و قهوه خواهد برد. شما می‌توانید لیوان آینه‌ای ویداوین را برای هدیه روز وکیل سفارش دهید. این لیوان به همراه یک زیر لیوانی طراحی و ساخته می‌شود.

عکس و طرح دلخواه شما بر روی زیر لیوانی به شکلی به هم ریخته چاپ می‌شود، به طوری که پس از قرار گرفتن لیوان بر روی آن، طرح زیبا و کاملی در بدنه لیوان بازتاب می‌شود. جذابیت این لیوان به اندازه‌ای است که هر کسی در نگاه اول عاشق آن می‌شود. خاص بودن می‌تواند به سادگی یک لیوان آینه‌ای باشد.

 

قیمت لیوان آینه ای با عکس دلخواه

 

کیف و ست چرم اداری

کیف و ست چرم اداری

اگر به اندازه کافی برای خرید هدیه روز وکیل بودجه دارید، کیف و ست چرم اداری یک گزینه پیشنهادی عالی است. وکلا برای پیگیری مشکلات موکلین خود در مجمع‌های مختلفی شرکت می‌کنند. به همین خاطر همیشه یک کیف اداری با خود به همراه دارند. بنابراین تمام آن چیزی که می‌تواند مورد نیاز وکیل باشد، یک ست چرم اداری است.

ستی که تهیه می‌کنید بهتر است از چرم طبیعی باشد تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. با توجه به خانم یا آقا بودن وکیل، ست‌های زیبا و شکیل زیادی از کیف و چرم اداری در بازار موجود هستند، که شما برای خرید یکی از آنها می‌توانید سلیقه وکیل را نیز در نظر بگیرید. ست و کیف چرم اداری می‌تواند به یک وکیل استایلی جذاب و شیک ببخشد. شما با در نظر گرفتن حجم انبوهی از پرونده‌ها که وکلا با خود حمل می‌کنند، می‌توانید یک کیف طبیعی و اصیل را خریداری کنید که ضد حرارت و پوسیدگی باشد. این اکسسوری کاربردی بی شک به عنوان بهترین کادو برای روز وکیل خواهد بود.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای پرستاران

 

 

ساعت مچی اورجینال

وکلا جز آن دسته از افرادی هستند که به تیپ و ظاهر خود اهمیت خاصی می‌دهند. استایل و تیپ افراد با یک ساعت مچی تکمیل می‌شود. در واقع می‌توان گفت برای هر زن و مرد خوش پوشی یک ساعت مچی لازم است. ساعت‌های مچی انواع مختلفی دارند. ساعت‌هایی که در محل‌ کار استفاده می‌شوند با ساعت‌هایی که در مراسمات مختلف یا کوهنوردی استفاده می‌شوند از لحاظ کاربری و شکل و ظاهر با هم متفاوت هستند. بنابراین وابسته به تیپ و پوشش وکیل در محل کار، می‌توانید از بین ساعت‌های اورجینال برندهای معتبر هدیه روز وکیل را انتخاب کنید.

جاشمعی با طرحی خاص برای وکیل

جاشمعی فانتزی سه بعدی

وجود یک جاشمعی در اتاق کار و بودن آن در بخشی از میز کار می‌تواند حس آرامش را به ارمغان بیاورد. اگر می‌خواهید شما در ایجاد این حس آرامش سهیم باشید، جاشمعی لیان این امکان را برای شما فراهم می‌آورد. جاشمعی لیان یکی از محصولات خاص ویداوین است که از پایه‌ای بتنی و یک صفحه ساخته شده است.
بر روی صفحه این جاشمعی یک تصویر طراحی می‌شود که بعد از روشن کردن شمع و تابیده شدن نور بر آن، تصویر به زیباترین شکل نمایان می‌شود. این هدیه خاص برای روز وکیل بسیار مناسب است و حتی شما به عنوان موکل می‌توانید این جاشمعی را به عنوان هدیه‌ای نیمه رسمی به وکیل خود هدیه دهید.

 

قیمت جاشمعی با عکس دلخواه

 

جمع بندی

در این مطلب از ویداوین پیشنهاداتی برای خرید هدیه روز وکیل مطرح شد. شما می‌توانید با توجه به فاکتورهایی مثل سن و جنسیت وکیل، و نوع ارتباط شما با وکیل، کادو مناسب را از لیست بالا انتخاب و تهیه کنید. وکلا پوشش و سلیقه خاص خود را دارند، بنابراین اگر می‌خواهید یک کادو به مناسبت روز وکیل تهیه کنید، به ویژگی‌های شخصیتی یک وکیل بسیار توجه کنید تا کادوی شما بسیار خاص و منحصر به فرد باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.