راهنمای خرید هدیه

بهترین هدایا پاگشای عروس و داماد

هدیه پاگشا عروس

اگر به تازگی یکی از نزدیکان شما ازدواج کرده است و نمی‌دانید چه هدیه‌ای به تازه عروس بدهید تا برای او مناسب باشد، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با هدیه پاگشای عروس آشنا کنیم. این هدایای هر چند کوچک اما کاربردی، به رسم یادبود به تازه داماد و عروس داده می‌شوند. پس اگر شما هم به دنبال هدیه مناسب پاگشای عروس هستید، جای درستی آمده‌اید. با ایده‌ها و پیشنهادهای این مطلب انتخاب خوبی خواهید داشت.

خرید هدیه پاگشای عروس و داماد با پیشنهادات ویداوین

یکی از سنت‌های قدیمی در بین مردم، سنت پاگشا کردن نو عروس و داماد است. البته باید بگوییم که این سنت امروزه دچار تغییراتی شده است. اقوام عروس و داماد بعد از برگزاری مراسم عروسی سعی می‌کنند تا عروس و داماد را برای اولین بار به منزل خود دعوت کنند. همچنین رسم است که در اولین دیدار هدیه‌ای به عنوان پاگشا به عروس و داماد تقدیم شود. بعد از انجام این مراسم، عروس و داماد می‌توانند با آن خانواده معاشرت و رفت و آمد کنند.
اگر شما هم برای انتخاب هدیه پاگشا عروس دچار چالش شده‌اید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با پیشنهادهای ویژه همراه کنیم.

تابلو کرنر، هدیه‌ای خاص برای تازه عروس‌ها

تابلو سه بعدی

اگر برای خرید هدیه پاگشای عروس به دنبال یک ایده جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به خرید تابلو کرنر فکر کنید. با خرید تابلوی کرنر تا همیشه در ذهن عروس و داماد ماندگار خواهید شد. این تابلوی سه بعدی در ابعاد خاص و از بهترین عکس‌های عروس و داماد مورد نظر شما ساخته می‌شود. این تابلو، جدای از ماندگاری بالا، ظاهر متفاوتی دارد و به شکل خلاقانه‌ای ساخته شده است.

عکس‌های ارسال شده برای ما به کمک قوانین خطای دید و با تکنیک خاصی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. به طوری که با حرکت در کنار تابلو، تصاویر متفاوتی را از زوایای مختلفی خواهید دید. پس فرصت را از دست ندهید و قبل از پاگشا کردن عروس و داماد، عکس‌های مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید.

 

خرید تابلو کرنر با عکس دلخواه

 

وسایل برقی، هدیه‌ای مناسب جهت تکمیل جهیزیه عروس

بهترین هدیه برای پاگشای عروس می‌تواند وسایل برقی باشد. چرا که با خرید انواع وسایل برقی می‌توانید به تکمیل جهیزیه عروس کمک کنید. اگر برای هدیه پاگشای عروس قصد خرید لوازم برقی را دارید، بهتر است از مادر عروس کمک بگیرید. چرا که او بهتر از هر کس دیگری می‌داند که عروس و داماد نیاز به چه وسایلی دارند. این موضوع باعث می‌شود تا هدیه شما تکراری نباشد.

از جمله وسایل برقی ضروری برای نو عروس و داماد می‌توان به مخلوط‌کن، آب مرکبات‌گیری، همزن برقی، گوشت‌کوب برقی، قهوه‌ساز، توستر، ساندویچ‌ساز، چای‌ساز، سبزی خرد کن و… اشاره کرد.

تابلو کانتن، دکوری جذاب برای خانه نو عروس

تابلو کانتن

بیشتر افراد دوست دارند تا عکس‌های خاطره‌انگیز خود را بر روی دیوار منزل قاب کنند تا هر زمان که از کنار آنها رد می‌شوند، به یاد خاطرات خوش با هم بودن‌شان بیفتند. اگر قصد خرید یک هدیه مناسب برای پاگشای عروس را دارید، سفارش تابلوی کانتن را به شما توصیه می‌کنیم. برای ساخت این تابلوی خاص می‌توانید سه عکس مورد علاقه عروس و داماد را برای ما بفرستید تا ما این تابلو را به عنوان هدیه پاگشای عروس برای شما طراحی کنیم.

زمانی که شما از رو به روی این تابلو حرکت می‌کنید، عکس‌ها از سه زاویه مختلف به شما نمایش داده می‌شوند. گویی که در حال تماشای سه عکس متفاوت هستید. شما می‌توانید همین حالا نسبت به سفارش این تابلو اقدام کنید تا قبل از مهمانی پاگشای عروس و داماد این تابلو به دست شما برسد.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه عید قربان برای عروس

 

 

گلدان های طبیعی

گل طبیعی برای هدیه

هدیه دادن گل باعث ایجاد یک رابطه احساسی بین شما و عروس و داماد می‌شود. در واقع با این هدیه عشق و محبت خود را به عروس و داماد نشان می‌دهید؛ بنابراین برای هدیه پاگشا به عروس یک گلدان گل می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد. اگر تازه عروس اهل گل و گیاه است، می‌توانید یک گلدان گل طبیعی به او هدیه دهید. در غیر این صورت، گل مصنوعی می‌تواند برای او مناسب‌تر باشد. تازه عروس با دیدن این گلدان گل قطعا خوشحال خواهد شد و از شما بابت این هدیه قدردانی خواهد کرد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای خانه تازه عروس

 

 

جاشمعی، هدیه‌ای خاص برای عروس و داماد

هدیه برای روز مادر

هدیه پاگشای عروس می‌تواند یک دکوری جذاب و منحصر به فرد مانند جاشمعی لیان باشد. این جاشمعی خاص با عکس مورد نظر شما ساخته می‌شود؛ بنابراین اغلب زوج‌های جوان از داشتن چنین جاشمعی استقبال می‌کنند و این یادگاری می‌تواند تا همیشه برای آنها ماندگار باشد.

قسمت تاثیرگذار این جاشمعی وقتی است که شمع روشن می‌شود. چرا که عکس حک شده بر روی آن به مرور ظاهر می‌شود. برای ساختن لحظاتی عاشقانه برای عروس و داماد، پیشنهاد می‌کنیم که به خرید این هدیه پاگشا برای عروس فکر کنید.

 

خرید جاشمعی با تصویر دلخواه شما

 

 

گردنبند، اکسسوری جذاب برای عروس‌ خانم‌ها

همه خانم‌ها به ویژه خانم‌های جوان به اکسسوری علاقه دارند. اگر برای هدیه پاگشای عروس به دنبال یک ایده جدید هستید، گردنبند لیانا با جذابیت خاص خود می‌تواند تازه عروس را شگفت زده کند. این گردنبند فوق‌العاده جذاب از لایه‌های رنگی مختلفی ساخته می‌شود. خاص بودن این گردنبند مربوط به زمانی است که در زیر نور آفتاب قرار می‌گیرد. چرا که با تابش نور خورشید بر روی این گردنبند، طرح زیبای حک شده بر روی آن نمایان می‌شود.

حال شما می‌توانید عکس عروس و داماد مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا ما آن را بر روی گردنبند طراحی کنیم. مطمئنا نو عروس و داماد از اینکه عکس دو نفره خودشان را بر روی این گردنبند می‌بینند، لذت خواهند برد.

 

خرید گردنبند سفارشی

 

 

صنایع دستی، یادگاری ارزشمند برای عروس و داماد

صنایع دستی

صنایع دستی تنوع بالایی دارند. این هدیه ماندگار علاوه بر جنبه کاربردی، می‌تواند جنبه تزیینی نیز داشته باشد. از طرفی دیگر آثار صنایع دستی اکثر دست‌ساز هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند؛ بنابراین اگر برای هدیه پاگشای عروس و داماد قصد خرید یک وسیله تزیینی را دارید، صنایع دستی می‌توانند کادوی مناسب پاگشای عروس باشند.

برای هدیه پاگشای عروس می‌توانید نسبت به خرید صنایع دستی میناکاری شده، صنایع دستی حصیری، صنایع دستی چوبی، خاتم‌کاری‌های اصفهانی و… اقدام کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه برای مادر شوهر

 

 

تابلو فرش، هدیه‌ای نفیس و ارزشمند برای عروس و دامادها

یکی از بهترین ایده‌ها جهت خرید هدیه برای پاگشای عروس می‌تواند یک فرش دستبافت ایرانی و یا یک تابلو فرش باشد. این هدیه ماندگار تا سال‌ها کیفیت خود را مانند روز اول حفظ خواهد کرد. شما می‌توانید عکس‌های عروس و داماد را تبدیل به یک تابلو فرش کنید. عروس و داماد قطعا با دیدن این تابلوی نفیس و ارزشمند شگفت‌زده خواهند شد.

 

پیشنهاد مطالعه:
ایده برای کادوی دندونی

 

کارت هدیه، گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن به عروس و داماد

کارت هدیه

کارت هدیه می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای هدیه دادن به عروس و داماد باشد. به خصوص برای زمان‌هایی که نمی‌دانید چه هدیه‌ای مناسب عروس و داماد است، کارت هدیه می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در چنین شرایطی عروس و داماد، مناسب حال و سلیقه خود، وسیله‌ای را برای خانه خود خریداری می‌کنند.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه خاص عروسی

 

 

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با هدیه پاگشای عروس صحبت کردیم. خرید هدیه مناسب برای پاگشای عروس و داماد بستگی به اندازه خانه عروس و داماد و وسایل مورد نیاز آنها دارد. چرا که برخی از وسایل تزیینی ممکن است جاگیر باشند و برای خانه‌ کوچک عروس و داماد مناسب نباشند. همچنین قبل از خرید هدیه‌ی مناسب جهت پاگشای عروس و داماد توجه به این نکته ضروری است وسیله شما تکراری نباشد. اگر شما هم برای خرید این هدیه هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اید، می‌توانید از ایده‌های گفته شده در این مطلب استفاده کنید. همچنین در صورت داشتن تجربه در رابطه با خرید کادوی پاگشای عروس می‌توانید نظرات خود را در زیر این پست با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.