راهنمای خرید هدیه

انتخاب بهترین کادو برای سالگرد دوستی با چند پیشنهاد جذاب

هدیه سالگرد ازدواج

شروع یک رابطه عاطفی موفق و تداوم آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این روابط لحظات پی در پی سپری می‌شوند و خاطرات خوش نیز یکی پس از دیگری شکل می‌گیرند. یک سال بعد وقتی که به تاریخ شروع این رابطه برگردید همه لحظات خوش و روزهای رمانتیک برای شما در سالگرد این دوستی مرور خواهند شد. خانم‌ها در یادآوری تاریخ‌های مهم جزئی نگرتر هستند و آقایان نیز باید به همین خاطر در به ذهن سپردن روزی به این مهمی، هوش و حواس جمع‌تری داشته باشند. از آنجایی که هدیه دادن در مناسبت‌های مهم برای ما ایرانی‌ها بسیار مرسوم و مهم است، خرید کادو برای سالگرد دوستی نیز توانسته است از این جهت اهمیت خود را به خوبی نشان دهد. اگر برای این مناسبت دو نفره به دنبال ایده‌هایی جذاب و رمانتیک می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب از ویداوین همراه ما باشید.

بهترین کادو برای سالگرد دوستی

هدیه برای سالگرد دوستی بهتر است با حال و هوای این مناسبت در تناقض نباشد و در عوض رنگ و بویی از احوالات عاشقانه داشته باشد. معمولا برای مناسبت‌های دو نفره، هدایای ست، گزینه‌های بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای هستند و افراد از آنها به خوبی استقبال می‌کنند. اما ضرورتی ندارد که حتما هدیه شما ست باشد، چرا که هدیه‌های اختصاصی و ویژه بسیار دیگری برای این مناسبت در بازار هستند، که از نظر میزان جذابیت حتی ارزش بسیار بالاتری نسبت به هدیه‌های ست دو نفره دارند.

شناخت و صمیمیتی که در مدت زمان دوستی بین افراد ایجاد می‌شود، فرصت خوبی فراهم می‌آورد تا سلیقه و علاقه‌مندی‌های یکدیگر را به خوبی بشناسند و در مناسبت‌های مهم مثل سالگرد دوستی، جشن‌هایی به دلخواه برگزار کنند و با دادن کادو به یکدیگر در لحظاتی رمانتیک و عاشقانه، با هم پیوند بخورند. بنابراین برای خرید بهترین هدیه سالگرد دوستی، در قدم اول باید روی میزان شناختی که نسبت به طرف مقابلتان دارید حساب باز کنید و بعد به ما اطمینان کنید تا با بهترین پیشنهادات شما را شگفت زده کنیم.

اسکرپ بوک (دفترچه خاطرات عکس دار)

ساخت اسکرپ بوک

امروزه به لطف گوشی‌های موبایل بیشتر لحظات خاطره انگیز به ثبت لنز دوربین‌ها در می‌آیند و اینطور می‌شود که یک عالمه عکس و فیلم از روزهای خوش دوستی، مرور این لحظات را در ماه‌ها و سالهای بعد شیرین و لذت بخش می‌کنند. بنابراین کادو برای سالگرد دوستی می‌تواند یک دفترچه خاطرات عکس دار باشد. بهتر است به سراغ دفترچه‌ای با تم عاشقانه بروید و چندتایی از بهترین عکس‌های دو نفره‌تان را برای قرار دادن در این دفترچه چاپ کنید. این هدیه ماندگار می‌تواند در محکم کردن پیوند دوستی شما بسیار موثر عمل کند و با حس و احوالات بسیار خوشی برای طرف مقابل شما همراه باشد.

گردنبند سفارشی با عکس دلخواه

گردنبند سفارشی ویداوین

خرید کادو برای سالگرد دوستی برای دختر با سختی‌های خاص خود همراه است. دختر خانم‌ها روحیه بسیار ظریفی دارند و از غافلگیر شدن و هدیه گرفتن در مناسبت‌های مهم خیلی خوششان می‌آید. اغلب آدابی که باید در هنگام هدیه دادن رعایت کنید برای دختر خانم‌ها مهمتر از خود هدیه است. بنابراین سعی کنید در فضایی رمانتیک این کار را انجام دهید و حس درونی خود را نمایان کنید.

از این آداب که بگذریم نوبت به خود هدیه می‌رسد. شک نداریم که همه دختر خانم‌ها عاشق اکسسوری‌های زیبایی هستند که تنوع‌شان چشمگیر است و جذابیت‌هایشان بسیار. بنابراین به پیشنهاد ویداوین می‌توانید به سراغ خرید یک اکسسوری سفارشی بروید.

گردنبند لیانا محصولی سفارشی و اختصاصی است که مانند آن را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید؛ چرا که در ویداوین این محصول با عکس انتخابی شما و منحصرا برای یک نفر ساخته می‌شود. پلاک این گردنبند یک طراحی پنج ضلعی بسیار زیبا دارد و عکس با ظرافت تمام در بین لایه‌های رنگی پلاک، چاپ می‌شود. به همین منظور می‌توانید یک عکس دوست داشتنی از دوست خود برای ما در ویداوین ارسال کنید تا هنرمندان مجموعه، مراحل ساخت این هدیه را برای شما آغاز کنند.

عکسی که داخل پلاک گردنبند چاپ می‌شود در حالت عادی مشخص نیست؛ چرا که جذابیت گردنبند در همین نهان بودن تصویر داخل پلاک است. زمانی که نور به گردنبند بتابد همه چیز فرق خواهد کرد و عکس نیز به زیبایی نمایان خواهد شد. پلاک گردنبند لیانا با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا نور مصنوعی تمام آنچه را که از زیبایی‌های محجوبانه‌اش پنهان کرده بود را به نمایش می‌گذارد. بنابراین شما می‌توانید به جای اکسسوری‌های تکرای با خرید این هدیه خاص نشان دهید که سالگرد دوستی برایتان اهمیت زیادی داشته است و از صمیم قلب، مشتاق به محکم شدن پیوند دوستی‌تان هستید.

 

خرید گردنبند با عکس سفارشی

ست ساعت مچی و دستبند چرم

ممکن است دلتان بخواهد کادو برای سالگرد دوستی ست و مشترک باشد. بنابراین به این منظور می‌توانید به سراغ ست ساعت مچی یا دستبندهای چرم بروید. در بین دوستان بسیار باب است که از دستبندها و ساعت‌های ست استفاده کنند؛ این هدیه هیچوقت تکراری نخواهد بود، به همین خاطر می‌تواند انتخاب خوبی برای هدیه سالگرد دوستی باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای سالگرد ازدواج

 

 

جاشمعی هدیه‌ای رمانتیک برای سالگرد دوستی

جاشمعی سفارشی

کادو برای سالگرد دوستی برای پسر یا حتی دختر بهتر است رمانتیک و بسیار ویژه باشد. چرا که منحصر به فرد بودن هدیه در سالگرد دوستی بسیار حائز اهمیت است. جاشمعی لیان از جمله هدیه‌های رمانتیک و اختصاصی است، که جزو بهترین گزینه‌های خرید هدیه در لیست پیشنهادی ویداوین به حساب می‌آید.

این جاشمعی همانند گردنبند لیانا با عکس انتخابی شما ساخته می‌شود. پس هیچ جایی برای مقایسه آن با جاشمعی‌های معمولی موجود در بازار نمی‌ماند. جاشمعی لیان محصولی ساخته شده از یک پایه با صفحه‌ای جادویی است، که در ترکیب این دو با هم، اعجاب انگیز بودنش را چنان به رخ می‌کشد که هر کسی در همان نگاه اول مجذوبش می‌شود.

لیان بهترین هدیه برای سالگرد دوستی است و شک نداریم که پیوند دوستی شما با دادن این هدیه محکم‌تر و دل‌انگیزتر خواهد شد. بنابراین بهتر است بدون معطلی، عکس پرتره یک نفره از فرد مورد نظرتان را جهت طراحی و چاپ در داخل لایه‌های رنگی صفحه شگفت انگیز جاشمعی لیان برای ما ارسال کنید تا محصول پس از سپری کردن مراحل ساخت، در طی چند روز کاری به دست شما برسد. البته که با انتخاب یک عکس دو نفره می‌توانید جذابیت این هدیه را دوچندان کنید؛ چرا که در زمان روشن کردن شمع داخل جاشمعی است که زیبایی‌های عاشقانه‌ها نمایان می‌شوند و خاطرات به یاد می‌آیند.

 

خرید جاشمعی با عکس سفارشی

باکس گل زیبا

باکس گل

برای هدیه به مناسبت سالگرد دوستی ارزان قیمت، می‌توانید یک باکس گل زیبا تهیه کنید. گل فروشی‌های زیادی در سطح شهر هستند که تنوعی از باکس‌ها و دسته‌های گل را برای فروش آماده کرده‌اند. کار شما در خرید این هدیه بسیار راحت است و در ترکیب با یک هدیه دیگر مانند یک اکسسوری زیبا یا دیگر هدیه‌های پیشنهادی این لیست، می‌توانید آن را به دوست عزیزتان به مناسبت سالگرد دوستی، تقدیم کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کادو تولد برای همسر

 

 

تابلو عکس سه بعدی

تابلو سه بعدی

همچنان در این لیست برای شما پیشنهاداتی اختصاصی و بسیار ارزشمند داریم، که جای هیچ نگرانی برای شما در هنگام خرید کادو برای سالگرد دوستی باقی نمی‌گذارند. تابلو عکس سه بعدی، یک تابلو بسیار زیبا است که با عکس‌های دلخواه شما برای فرد مورد نظرتان ساخته می‌شود.

یک قاب سه وجهی جادویی را بر روی دیوار تصور کنید که با حرکت کردن به هر سمت از آن، جلوه متفاوتی به خود می‌گیرد و به طرز عجیبی تصاویر را تغییر می‌دهد. این هدیه ابتدا خود شما را شگفت زده خواهد کرد، سپس فرد هدیه گیرنده را. بنابراین شک و دودلی را کنار بگذارید و با این هدیه خاص، دوست عزیزتان را در این مناسبت مهم، حسابی شگفت زده و خوشحال کنید.

به گالری گوشی موبایلتان بروید و سه عکس تکی یا دو نفره را انتخاب کنید و برای سفارش این محصول آنها را به ویداوین ارسال کنید. تابلو سه بعدی ویداوین متشکل از یک قاب زیبا و خوش ساخت به همراه پره‌هایی فلزی است که نمای داخلی قاب را تشکیل می‌دهند. تصاویری که برای سفارش این محصول به ویداوین ارسال می‌کنید، با ظرافت و زیبایی تمام و به شکلی هنرمندانه بر روی این پره‌ها طراحی و چاپ می‌شوند. سپس با نصب تابلو بر روی دیوار می‌توانید به تماشای خاص بودن آن بنشینید و از هر جهتی، تغییر تصاویر آن را شاهد باشید.

 

خرید تابلو سه بعدی با عکس سفارشی

 

گیفت کارت برای ماساژ

یکی از خاص ترین کادوهای سالگرد دوستی می تواند گیفت کارتی برای اسپا و ماساژ باشد. با رزرو وقت ماساژ برای دوست دختر/پسر یا همسر خود می توانید یک تایم مفید برای ریلکس کردن و آرامش به او هدیه دهید. این هدیه سالگرد دوستی برای دختر/ خانم می تواند هدیه ای عاشقانه محسوب شود.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای دوست دختر

 

 

استند قاب عکس رومیزی

چاپ عکس روی شیشه

در روابط عاطفی و دوستانه فرصت‌های زیادی برای خاطره سازی فراهم است و مرور این خاطرات با دیدن عکس‌ها و ورق زدن آلبوم‌ها آسان‌تر می‌شود. اما همانند گذشته دیگر از آلبوم‌های عکس سراغی گرفته نمی‌شود و گالری‌های شلوغ گوشی‌های موبایل هم نمی‌توانند آنطور که باید در یادآوری لحظات خوش اثر بخش باشند. در این میان یک قاب عکس می‌تواند تمام حق مطلب را ادا کند و با حس خوب مرور خاطرات شیرین و لذت بخش همراه باشد.

خرید یک استند قاب عکس رومیزی بهترین ایده هدیه برای سالگرد دوستی می‌تواند باشد. این استند یکی از هدیه‌ای اختصاصی ویداوین است که به سفارش شما با یک یا چند عکس دلخواه ساخته می‌شود. پایه این محصول از چوب ترموود است و شیشه قاب عکس از جنس سکوریت. عکس شما بر روی این شیشه به همراه یک متن زیبا چاپ می‌شود. علاوه بر ارسال عکس به ویداوین، فرستادن متن نیز به عهده شما است.

استند قاب عکس رومیزی ویداوین در دو مدل کانتکست و نتفلیکس ساخته می‌شود. در مدل کانتکست یک عکس به همراه نوشته بر روی قاب عکس چاپ می‌شود. اما در مدل نتفلیکس امکان استفاده از چند عکس به همراه یک متن وجود دارد. یکی از این عکس‌ها به صورت شاخص و بزرگ‌تر چاپ می‌شود و سه عکس دیگر در ابعاد مربعی کوچک، در پایین عکس بزرگ‌تر چاپ می‌شوند.

 

خرید قاب عکس شیشه ای

 

شام عاشقانه؛ هدیه سالگرد دوستی کلاسیک

یک شام عاشقانه دو نفره می تواند بهترین کادو سالگرد دوستی برای شما باشد. با رفتن سرقرار دونفره، مخصوصا اگر سالها است که از دوستی شما می گذرد، می توانید در فضایی دونفره به یاداوری خاطرات شیرین دوستی بپردازید و یادی از گذشته بکنید. این هدیه برای سالگرد دوستی شاید ساده به نظر برسد، ولی تاثیر خوبی روی رابطه شما دارد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای دوست پسر

 

 

جمع بندی

خرید هدیه در مناسبت‌های مهم، با نگرانی‌ها و حساسیت‌های زیادی همراه است. از جمله این مناسبت‌ها، سالگرد دوستی است. بنابراین در این مطلب به معرفی چندین کادو برای سالگرد دوستی پرداختیم. هر کدام از پیشنهادات مطرح شده در این مطلب از ویداوین، جذابیت‌های خاص خود را دارند و بیشتر آنها به خاطر اختصاصی بودن، از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند و بدون هیچ نگرانی می‌توان آنها را انتخاب‌هایی بسیار عالی برای هدیه سالگرد دوستی دانست.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.