راهنمای خرید هدیه

راهنمای انتخاب بهترین هدیه منزل جدید

هدیه منزل جدید

رسم و رسومات همیشه برای ما ایرانی‌ها قابل احترام بوده‌اند؛ چرا که برخی از این آداب و رسوم هم دوست داشتنی هستند و هم مهر و محبت زیادی را با خودشان به همراه می‌آورند. از آنجایی که هدیه دادن در بیشتر مواقع جزو این آداب به حساب می‌آید، دغدغه اینکه کادو چی بخریم و چه چیزی می‌تواند مناسب‌تر باشد، همیشه همراه ما است. بخشی از این دغدغه‌ها مربوط به خرید هدیه منزل جدید است. در بین اقوام، دوستان و آشنایان ممکن است پیش بیاید که یکی از آنها به خانه جدیدش نقل مکان کند و شما نیز بخواهید برای عرض تبریک به منزل آنها بروید. در چنین موقعیت‌هایی خرید هدیه مرسوم است و از قدیم الایام باب بوده است که برای منزل نویی حتما هدیه‌هایی خاص و ماندگار برای صاحب خانه خریداری شود. هدیه برای خانه جدید بهتر است ارزش خرید بالا و قیمت مناسبی داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال ایده‌های جدید و ارزشمند برای خرید کادو هستید تا به این واسطه بتوانید حس محبت و احترام را به طرف مقابلتان هدیه دهید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب از ویداوین همراه ما باشید، تا به لیستی از بهترین پیشنهادات برای خرید بهترین هدیه خانه نویی دسترسی داشته باشید.

پیشنهادات خرید بهترین هدیه برای خانه نو

هدیه‌ای که برای خانه نویی انتخاب می‌کنید باید قابل استفاده در محیط منزل باشد. این هدیه می‌تواند از بین لوازم دکوری انتخاب شود یا برای داشتن انتخابی کاربردی می‌توانید به سراغ ظرف و ظروف و لوازم و وسایل برقی آشپزخانه بروید. صنایع دستی، گل‌های زینتی و آپارتمانی، کالا و لوازم اتاق خواب، کادوهای اختصاصی و سفارشی، قالی و قالیچه و… دیگر انتخاب‌های ارزشمند پیش رو برای شما در خرید هدیه منزل نویی هستند.

تابلو عکس سه بعدی دکوراتیو

تابلو سه بعدی برای هدیه

یکی از عالی‌ترین انتخاب‌ها برای خرید هدیه منزل جدید، تابلوهای دکوراتیو هستند. تنوع این تابلوها در بازار بسیار زیاد است. اما در صورتی که به دنبال یک هدیه خاص و ارزشمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم به جای تابلوهای دکوری معمولی، به سراغ خرید یک تابلو سه بعدی مدرن و اختصاصی بروید. تابلو سه بعدی ویداوین سه تصویر در دل یک قاب جادویی است که تنها به سفارش شما و با عکس‌های دلخواه شما ساخته می‌شود.

این تابلو سه وجهی متشکل از یک قاب زیبا با تعدادی پره فلزی است؛ تصاویری که شما برای سفارش این محصول انتخاب می‌کنید به شکلی هنرمندانه و خلاقانه بر روی پره‌ها نقش می‌بندند. و حالا بعد از نصب تابلو بر روی دیوار منزل، شاهد شگفتی‌هایی خواهید بود که تابلو به نمایش می‌گذارد. با حرکت از روبروی تابلو به سمت چپ و راست آن، شاهد تغییر تصاویر با جلوه‌ای خیره‌کننده خواهید بود.

صاحبین منزل بدون شک از گرفتن این هدیه ارزشمند و جذاب، حسابی خوشحال خواهند شد. البته فراموش نکنید که باید چند عکس خوب از زوج صاحب منزل یا عکس‌های خانوادگی آنها داشته باشید، تا بتوانید چند روز پیش از رفتن به منزل آنها، سفارش خود را ثبت کنید. این محصول پس از سپری شدن مراحل ساخت که سه تا پنج روز زمان می‌برد، به دست شما می‌رسد.

 

قیمت تابلو سه بعدی با عکس سفارشی

 

چراغ خواب و آباژور

آباژورها بخشی از دکوراسیون اتاق خواب و سالن پذیرایی هستند. انواع مختلفی از آباژورها از جمله دیواری، سقفی، رومیزی، پایه‌دار، پایه بلند و… با جنس‌های مختلف و کیفیت‌های متفاوت، در بازار موجود هستند و به عنوان چراغ زینتی یا چراغ خواب در منزل استفاده می‌شوند. آباژورهای اتاق خواب نور ملایمی دارند و برای استفاده در هنگام خواب مناسب هستند. اما دیگر آباژورها نور بیشتری دارند و قابل استفاده در سالن‌های پذیرایی و دیگر بخش‌های یک منزل هستند. بنابراین اگر فکر می‌کنید که این هدیه می‌تواند تکمیل کننده بخشی از دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب فرد مورد نظرتان باشد، به عنوان یک هدیه برای تبریک منزل نویی می‌تواند انتخابی فوق العاده عالی باشد.

جاشمعی سفارشی لیان برای گوشه ای از خانه جدید

جاشمعی سفارشی

کادو برای خانه جدید همچنان می‌تواند اختصاصی و ویژه باشد. جای هیچ نگرانی نیست. اگر فکر می‌کنید که تابلو سه بعدی انتخاب خوبی برای شما نیست، یک جاشمعی رمانتیک و فانتزی را می‌توانید جایگزین آن کنید. اشتباه نکنید؛ این جاشمعی با تمام جاشمعی‌های موجود در بازار متفاوت است. فقط ظاهر این جاشمعی نیست که تفاوت ایجاد می‌کند، بلکه طراحی اختصاصی آن با عکس دلخواه شما است، که آن را تبدیل به هدیه‌ای ویژه و منحصر به فرد می‌کند. جاشمعی لیان از مناسب‌ترین کادوهایی است که برای تبریک منزل نویی می‌توانید بخرید.

فقط کافی است یک عکس مناسب را انتخاب و سپس به ویداوین ارسال کنید تا هنرمندان این مجموعه، با چاپ و طراحی عکس بر روی لایه‌های رنگی صفحه جاشمعی، محصولی خارق العاده را به شما تحویل دهند. عکس چاپ شده بر روی صفحه جاشمعی به خودی خود قابل مشاهده نیست؛ بلکه زمانی که شمع داخل جاشمعی روشن شود، عکس نیز آهسته آهسته نمایان می‌شود و برای صاحبین منزل دلبری می‌کند.

 

قیمت جاشمعی با عکس سفارشی

 

ظروف مسی طرح‌دار مخصوص برای پذیرایی

پیشنهادات خرید هدیه مناسب برای خانه جدید کم نیستند و شما نیز می‌توانید نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بررسی موارد لیست پیشنهادی ویداوین، به بهترین انتخاب برسید. ظروف مسی هیچ‌وقت دمده و قدیمی نمی‌شوند. اما منظور ما ظرف‌های طرح ساده مسی نیست. ظروف مسی تنوع بسیاری خوبی در بازار دارند. برخی از این ظروف مناسب پذیرایی هستند و طرح آنها بسیار چشم نواز و زیبا است. بنابراین اگر بودجه کافی برای خرید هدیه منزل نویی داشته باشید، می‌توانید به سراغ ظروف مسی طرح دار به عنوان یک انتخاب عالی بروید. این ظروف شامل مرغ خوری پایه‌دار، بشقاب مسی، آجیل خوری، پارچ، سینی، قندان، پیاله، لیوان، کاسه و… هستند.

 

پیشنهاد مطالعه:
خانه تازه عروس چی ببریم

 

 

ساعت دیواری سه بعدی برای هدیه چشم روشنی خانه جدید

ساعت سه بعدی برای هدیه

از گذشته تاکنون یکی از رایج‌ترین محصولاتی که به عنوان هدیه منزل جدید از آن استفاده شده، ساعت دیواری بوده است. ممکن است بخواهید از این ایده و پیشنهاد صرف نظر کنید؛ اما قضاوت را بگذارید برای بعد از شناختن این محصول. حق با شما است؛ یک ساعت دیواری معمولی دیگر هیچوقت نمی‌تواند به عنوان هدیه، جذابیت خاصی داشته باشد. اما در اینجا پیشنهادی که ما برای شما داریم یک ساعت دیواری سه بعدی بسیار خاص و جذاب است که به انتخاب مشتریان با عکس‌های دلخواه‌شان سفارشی سازی می‌شود.

اختصاصی بودن این ساعت موجب شده است تا انتخاب بسیاری از افراد به عنوان هدیه برای منزل جدید و مناسبت‌های مختلف باشد. شما نیز می‌توانید به عنوان کادو منزل نویی روی آن حساب باز کنید و برای سفارش آن دو عکس دلخواه را به ویداوین ارسال کنید تا بر روی دو بعد از ساعت چاپ شوند. جنس این محصول از چوب است اما با دو طرح بتنی و چوبی ساخته می‌شود که می‌توانید با توجه هارمونی رنگ در دکوراسیون منزل فرد موردنظرتان، مناسب‌ترین طرح را انتخاب کنید.

 

قیمت ساعت سه بعدی با عکس سفارشی

 

قالیچه و رومیزی

هدیه منزل جدید بهتر است قابل استفاده در منزل باشد. بنابراین شما می‌توانید به سراغ خرید قالیچه یا رومیزی بروید. این دو محصول از ارزش بالایی برخوردار هستند و جزو وسایل کاربردی به حساب می‌آیند. برای خرید رومیزی می‌توانید به سراغ مدل دست ‌بافت آن بروید. مدل‌های دست بافت نسبت به مدل‌های ماشینی قیمت بیشتری دارند؛ اما از نظر جنس، کیفیت و زیبایی، بهتر و برتر هستند.

اگر انتخاب شما در بین این دو محصول، قالیچه باشد و بودجه کافی برای خرید آن داشته باشید، قول می‌دهیم که نظرتان جلب قالیچه‌های ابریشمی می‌شود که ارزش بسیار بالایی دارند و زیبایی آنها بسیار چشم نواز است. در صورتی که بودجه شما محدود باشد می‌توانید از بین طرح‌های متنوع قالیچه‌های ماشینی نیز یک انتخاب ارزشمند داشته باشید.

لوازم دکوری و تزئینی

لوازم دکوری

برای خرید این هدیه بهتر است به سلیقه صاحبین خانه بسیار توجه کنید. تنوع این محصولات بسیار زیاد است و تفاوت سلیقه‌ها نیز مشهود است. البته مهم است که هماهنگی و هارمونی خوبی در بین عناصر دکوراسیون داخلی منزل برقرار باشد. به همین خاطر ممکن است خرید این هدیه کمی شما را به دردسر بیندازد. اما در صورتی که تلاش لازم را برای آن انجام دهید، در نهایت می‌توانید با یک هدیه خاص برای عرض تبریک منزل نویی به خانه فرد مورد نظرتان بروید و او را حسابی خوشحال کنید.

لوازم برقی آشپزخانه

لوازم برقی آشپزخانه جزو هدیه‌های رایج برای تبریک منزل نویی هستند. به این منظور می‌توانید به سراغ خرید وسایلی از جمله سرخ کن بدون روغن، مایکروویو، اسپرسوساز، آبمیوه‌گیری، همزن، آون توستر، پلوپز و آرام‌پز، چای ساز، مخلوط کن و… بروید. این لوازم در تمام منازل کار پخت و پز را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند و معمولا افراد تعدادی از این وسایل را برای منزلشان تهیه می‌کنند. بنابراین حتما پیش از خرید، سعی کنید به طریقی از نیاز صاحب منزل به این وسایل مطلع شوید و سپس وسیله‌ای را خریداری کنید که جای آن در آشپزخانه فرد مورد نظرتان خالی است.

 

پیشنهاد مطالعه:
برای پاگشا داماد چی کادو بدم

 

 

گل‌های طبیعی آپارتمانی

گیاه و گلدان آپارتمانی

گل‌ها، زینت خانه‌ها هستند. امروزه به لطف رایج شدن استفاده از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، در گوشه و کنار هر خانه‌ای، تعدادی از آنها به چشم می‌خورد و به بخشی از دکوراسیون داخلی منازل تبدیل شده‌اند. تاثیرات مثبت گیاهان طبیعی تنها به جذابیت ظاهری آنها محدود نمی‌شود. بلکه در تصفیه هوا، کاهش استرس و اضطراب، جان بخشی به فضای خانه، بهبود خواب و… موثر هستند. بنابراین روی محبوبیت گل‌ها و گیاهان طبیعی آپارتمانی به عنوان هدیه منزل جدید می‌توانید با خیالی راحت حساب باز کنید. در هنگام خرید این هدیه بهتر است از روش نگهداری و مراقبت از آن مطلع شوید و سعی کنید متناسب با شرایط محیطی خانه و طراحی داخلی آن، گل‌ها و گیاهانی با ماندگاری بالاتر خریداری کنید. فراموش نکنید که حتما توصیه‌های لازم را برای نگهداری از این هدیه ارزشمند به فرد هدیه گیرنده انتقال دهید.

جمع بندی

در این مطلب از ویداوین برای خرید هدیه منزل جدید چند پیشنهاد کاربردی و ارزشمند را به شما معرفی کردیم. تمام گزینه‌های این لیست پیشنهادی با توجه به آداب هدیه دادن در تبریک منزل نویی انتخاب شده‌اند. بنابراین بدون هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی، می‌توانید تنها با مشخص کردن بودجه خود در خرید هدیه، از بین گزینه‌های همین لیست، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.