ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

هدیه برای دوست؛ برای تولد دوستم چی بخرم؟

هدیه برای تولد دوست

انتخاب کادو برای دوست به خصوص بهترین و صمیمی‌ترین دوست می‌تواند حس لذت‌بخشی را برای شما به دنبال داشته باشد. دوستان صمیمی به دلیل ارتباط نزدیکی که با یکدیگر دارند، تا حدودی از انتظارات و سلایق شخصی یکدیگر باخبر هستند. این موضوع باعث می‌شود تا برای خرید هدیه، انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

با این حال اگر دغدغه خرید یک هدیه‌ی مناسب برای دوست خود را دارید، این مقاله از ویداوین به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری در این مورد داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین ایده کادو برای دوست صمیمی بپردازیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

انتخاب بهترین کادو برای دوست که می‌توانید او را خوشحال کنید

یکی از مهم‌ترین دارایی‌های زندگی شما، دوستان صمیمیتان هستند. از یک جایی به بعد، دوستان صمیمی به عضوی از خانواده تبدیل می‌شوند؛ بنابراین بهتر است هر چند وقت یک بار و در مناسبت‌های مختلف، محبت قلبی خود را با کادو دادن به آنها نشان دهید.

بهتر است که برای خرید کادو، علاقه و سلیقه دوست خود را در نظر بگیرد تا بتوانید بهترین و خاص‌ترین کادو را تهیه کنید. در چنین شرایطی قطعا او با دیدن این کادو خوشحال خواهد شد. در ادامه چند پیشنهاد جذاب و خاص برای انتخاب کادو برای دوست به شما ارائه خواهیم کرد. اگر شما هم قصد دارید تا با یک هزینه‌ی نه چندان زیاد، یک هدیه خوب و ارزشمند برای دوست صمیمی‌تان تهیه کنید، می‌توانید این یادگاری‌های ماندگار را در لیست پیشنهادی خود در نظر بگیرید.

1- تابلو سه بعدی کرنر، هدیه‌ای ماندگار برای دوست صمیمی

تابلو سه بعدی کرنر

اگر می‌خواهید که یک هدیه متفاوت برای کادو تولد برای دوست صمیمی دختر یا پسر خود خریداری کنید، تابلو سه بعدی بهترین گزینه برای شما است. شما می‌توانید دو عکس از بهترین خاطرات خود با دوست صمیمی‌تان را انتخاب کنید و برای ما بفرستید تا طراحی آن را انجام دهیم. دو عکس انتخابی شما به صورت پره‌های فلزی بر روی این تابلو قرار می‌گیرند و با رد شدن از کنار آنها، عکس‌ها تغییر می‌کنند. نگاه کردن به این تابلو، خاطرات خوب دوستی‌تان را دوباره برای او زنده می‌کند.

 

خرید تابلو سه بعدی کرنر

 

2- ست لباس ورزشی، برای علاقه‌مندان به ورزش

بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی پسر خرید یک ست ورزشی است. به خصوص اگر دوست شما اهل ورزش و پیاده‌روی باشد، این ایده می‌تواند قطعا او را خوشحال کند. تنوع ست‌های ورزشی به عنوان کادو برای دوست بسیار زیاد هستند. شما می‌توانید با توجه به علاقه او به هر نوع ورزش، انواع گرم‌کن، مایو، تاپ و شلوار ورزشی، بادگیر و… را خریداری کنید.

البته باید بگوییم که خوبی ست لباس ورزشی این است که این هدیه هم برای دختران و هم برای پسران بسیار مناسب و کاربردی است.

3- عطر و ادکلن، هدیه‌ای ماندگار برای دوست صمیمی

بهترین ایده کادو برای دوست صمیمی دختر می‌تواند یک ادکلن با رایحه مورد پسند او باشد. به خصوص اگر می‌خواهید که یک هدیه گران‌قیمت و در عین حال ماندگار بخرید، ادکلن‌های برند و مارک‌دار با رایحه اغواکننده خود می‌توانند بهترین گزینه برای کادو باشند.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای قبولی دانشگاه

 

 

4- ساعت هوشمند، بهترین هدیه لاکچری برای دوست صمیمی

ساعت دستی برای دوست دختر و دوست پسر

اگر از نظر مالی و بودجه محدودیتی ندارید، خرید ساعت هوشمند می‌تواند بهترین کادو برای تولد دوست صمیمی دختر باشد. امروزه این ساعت‌ها به دلیل طراحی شکیل و ساده خود، مورد پسند اکثر دختر خانم‌ها قرار گرفته‌اند. این ساعت‌های پرطرفدار به دلیل قابلیت‌های بالای خود از جمله دریافت پیام، امکان تماس و… به بهترین کادو برای دوست تبدیل شده‌اند.

پس اگر قصد دارید تا با یک هزینه‌ی بالاتر، یک هدیه کاربردی و در عین حال زیبا بخرید، می‌توانید به خرید ساعت‌های هوشمند نیز فکر کنید.

5 – تابلو سه بعدی کانتن، بهترین هدیه برای تولد دوست صمیمی

تابلوی کانتن

همانطور که گفتیم خرید تابلو آن هم به صورت سه بعدی می‌تواند بهترین گزینه به عنوان کادو برای دوست صمیمی باشد. در کنار تابلو کرنر، ویداوین محصول دیگری به نام تابلو سه بعدی کانتن نیز دارد. شما می‌توانید سه عکس بسیار زیبا و مشترک خود با دوستتان را انتخاب کنید و برای طراحی بر روی این تابلو برای ما بفرستید. این تابلوی سه بعدی یک تابلوی عکس ساده نیست و با بقیه تابلوها متفاوت است. از هر طرف که به این تابلو نگاه کنید، یکی از سه عکس انتخابی را خواهید دید.

 

خرید تابلو سه بعدی کانتن

 

6- کتاب، بهترین هدیه تولد برای دوست

اگر دوست صمیمی شما اهل مطالعه و کتاب خواندن است، با خرید یک کتاب مفید و مناسب، او را سوپرایز کنید. به خصوص اگر کتاب خریداری شده در حوزه‌ی مورد علاقه او باشد، حسابی او را خوشحال خواهید کرد. این هدیه ماندگار هم برای دختران و هم برای پسران در هر رده سنی بهترین انتخاب خواهد بود.

7- خرید گل و گلدان برای ایجاد حس خوب

فرقی نمی‌کند که دوست صمیمی شما دختر است یا پسر، در هر صورت خرید گل و گلدان به عنوان هدیه برای دوست صمیمی می‌تواند حسی خوب را برای او به ارمغان بیاورد. به این دلیل که گل هدیه دادن راهی است که می‌توانید عشق و دوست داشتن خود را به او نشان دهید. درختچه‌های تزئینی، ویواریوم، تراریوم و… نمونه‌های جذاب گل به عنوان کادو برای دوست به شمار می‌آیند.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد برای دختر

 

 

8- جاشمعی، هدیه‌ای آرام‌بخش برای دوست صمیمی

جاشمعی با طرح شخصی سازی شده بهترین هدیه تولد برای دوست صمیمی

اغلب دخترها به وسایل دکوری علاقه خاصی دارند. اگر به دنبال یک دکوری متفاوت و در عین حال کاربردی هستید، برای خرید بهترین کادو برای دوست دختر خرید جاشمعی متفاوت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جاشمعی لیان با پایه بتنی و به صورت 5 ضلعی ساخته شده است. شما می‌توانید بهترین عکس مشترک خود را جهت ثبت بر روی این جاشمعی برای ما ارسال کنید. جاشمعی لیان، لحظات خوش دوستی شما را ماندگار خواهد کرد.

 

خرید جاشمعی سفارشی

 

9- کیف، هدیه پر استفاده برای دوستان

کیف دخترانه و کیف پسرانه

دنبال خرید هدیه برای دوست دختر خود هستید؟ کیف یکی از بهترین هدیه‌ها است. یک کیف زیبا می‌تواند مدام در استایل دوست شما استفاده‌شود.

رنگ‌های خنثی، سفید و سیاه این قابلیت را دارند که ست‌های جذاب‌تری را بسازند و بیشتر استفاده شوند. اگر دوست شما مانتو و یا لباس خاصی هم دارد که شما اطمینان دارید برای آن لباس خاص کیف ندارد می‌توانید کیفی بخرید که ست جذابی با لباس دوستتان بشود.

گردنبند لیانا

اگر به دنبال ایده کادو تولد برای دوست خود هستید و دوست صمیمی شما عاشق زیورآلات است، خرید گردنبند با طرح سفارشی می‌تواند یک گزینه‌ی جذاب به عنوان یادگاری برای کادو تولد برای دوست صمیمی دختر شما باشد. این هدیه زیبا به این دلیل جذاب است که می‌توانید عکس مورد علاقه او را جهت چاپ، سفارش دهید. عکس حک شده بر روی این گردنبند خاص، تنها یک عکس معمولی نیست. بلکه با تابش نور خورشید جذابیت آن چندین برابر می‌شود. همچنین می‌توانید این عکس را با رنگ‌های مورد دلخواه دوست خود سفارش دهید. با توجه به هزینه‌ی بالای زیورآلات طلا و نقره، این اکسسوری جذاب می‌تواند جایگزینی مناسب برای این زیورآلات باشد.

 

خرید گردنبند سفارشی لیانا

 

اگر دوست دارید برای دوست دختر و یا دوست پسر خود هدیه بخرید، مطالب زیر حسابی به کمک شما می‌آیند:

 هدیه ولنتاین برای دختر ها

 هدیه ولنتاین برای پسرها

11- محصولات مراقبتی پوست و مو، کادویی کاربردی برای دوست صمیمی دختر

بهترین کادو برای رفیق دختر به ویژه کسانی که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهند، محصولات مراقبتی از پوست و مو است. از جمله محصولات مراقبتی مناسب کادو برای دوست می‌توان به کرم‌های مرطوب‌کننده، ضد آفتاب‌ها، فوم‌ها و ژل‌های شستشو، شامپو مو، انواع ماسک مو و… اشاره کرد. بهتر است که این محصولات را از جایی خریداری کنید که اورجینال باشند تا مشکل پوستی برای دوستتان ایجاد نکند. البته باید بگوییم که این کادو، تنها برای دوست صمیمی دختر کاربرد ندارد. چرا که این روزها پسرها نیز به زیبایی پوست و موی خود اهمیت می‌دهند؛ بنابراین شما می‌توانید از این ایده به عنوان کادو برای دوست پسر خود نیز استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای خواهر

 

 

12- لیوان سه بعدی، بهترین کادوی تولد برای دوست

هدیه برای تولد دوست پسر

لیوان آینه‌ ای درست‌ترین انتخاب هدیه برای دوست است که هم یادگاری ماندگاری است. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که به عنوان کادو برای دوست دخترم چه هدیه‌ای بخرم، پیشنهاد ما به شما خرید لیوان آینه‌ای است. این کادوی خاص شما را تا همیشه در ذهن او ماندگار خواهد کرد. به طوری که در طول روز با هر بار نوشیدن آب و یا چای، قطعا به یاد شما خواهد افتاد.

طرح این لیوان آینه‌ای با تمام لیوان‌های موجود در بازار متفاوت است. شما می‌توانید برای زیر لیوانی این محصول، عکس مشترک خودتان را سفارش دهید. جذابیت این لیوان زمانی است که شما لیوان را بر روی زیر لیوانی قرار می‌دهید و عکس زیر لیوانی بر روی لیوان می‌افتد.

 

خرید لیوان آینه ای با چاپ رنگی

 

13- هدفون و هدست، هدیه برای دوست اهل موسیقی

فرق هدفون و هدست و هندزفری . پسری در حال فیلم دیدن

به عنوان هدیه برای دوست صمیمی به خصوص آنهایی که به موسیقی علاقه دارند، خرید یک هدفون و هندزفری باکیفیت بهترین هدیه خواهد بود. با خرید این هدیه او را برای چند دقیقه‌ای از دنیای واقعی دور کرده و آرامشی وصف‌ناپذیر را برای او به ارمغان می‌آورید. شما می‌توانید به خرید این کادو برای دوست به خصوص دوست پسر خود فکر کنید. پاوربانک و هارد جزو وسایلی هستند که هم خان ها و هم آیان به ان نیازمندند و هدیه اس است که می تواند برای همه کاربردی باشد. اگر با سلیقه دوست خود خیلی آشنایی ندارید، خرید این دو وسیله می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

14- عینک آفتابی، هدیه‌ای لاکچری برای دوست صمیمی پسر

اگر دغدغه خرید کادو برای دوست صمیمی خود را دارید، می‌توانید به عینک آفتابی نیز فکر کنید. به خصوص خرید عینک آفتابی برای پسرهایی که شیک پوش هستند، قطعا آنها را خوشحال خواهد کرد. شما می‌توانید با خرید عینک آفتابی بسیار شیک، به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی خود زیبایی را برای او به ارمغان بیاورید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای شخصیت های mbti

 

 

15- ست کیف و کفش، هدیه‌ای پراستفاده برای دوست صمیمی

به عنوان هدیه برای دوست صمیمی خرید کیف و کفش‌های مجلسی و یا اسپرت یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب هستند. بخصوص اگر دوست شما لباس خاصی داشته باشد که برای آن کیف و کفش ستی نخریده باشد، شما می‌توانید با خرید این هدیه او را سوپرایز کنید.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با کادو برای دوست صمیمی صحبت کردیم. برای انتخاب کادو نباید به فکر کادوهای گران‌قیمت باشید. چرا که با این افکار فقط انتخاب‌های خودتان را برای خرید کادو محدودتر کرده‌اید. این در حالی است که ممکن است کادوهای ارزان‌قیمت اما بسیار کاربردی وجود داشته باشند که شما را در ذهن دوست‌تان ماندگار کند.

با توجه به تمامی موارد ذکر شده در بالا بهتر است قبل از خرید کادو علاوه بر توجه به جنسیت او، به علاقه‌مندی‌های دوست خود نیز توجه کنید تا هدیه خریداری شده برای او خاطره‌ساز و هیجان‌انگیز باشد. اگر شما هم ایده‌ای برای خرید کادو برای دوست صمیمی دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

37 دیدگاه در “هدیه برای دوست؛ برای تولد دوستم چی بخرم؟

  1. آوا گفت:

    سلام ، ممنون از راهنمایی مفیدتون ??

    1. سمانه اشرفی گفت:

      سلام، خوشحالم که برات مفید بوده 🙂

      1. ستایش گفت:

        ماگ هم خوبه

  2. الیس گفت:

    تروخدا یه چیز خیلی بهتربگین من دوستم کیپاپره واصلا نمیدونم چی براش بخرم تروخدا کمکم کنید

    1. سمانه اشرفی گفت:

      چه باحال که دوستت کی پاپره. من فکر می‌کنم سفارش لیوان، تابلو، تیشرت و یا هر وسیله‌ای که با عکس گروه مورد علاقه دوستت ساخته می‌شه؛ ایده جالبی باشه. من دوستی داشتم که عاشق گروه بی تی اس بود. ما یک سال تصمیم گرفتیم براش ماگی با طرح این گروه بخریم. خیلی خوشحال شد. تو هم می‌تونی لیوان آینه‌ای رو با طرح گروه مورد علاقه دوستت سفارش بدی.

      راستی درسته که ما تو ویداوین تمام تلاشمون رو می‌کنیم تا به خواننده‌های عزیزمون کمک کنیم بهترین هدیه رو بخرن، ولی در نهایت تنها کسی که واقعا از دوستت شناخت داره خودتی. شک ندارم هدیه جالبی رو انتخاب می‌کنی. مهم‌ترین چیز اینه که تو تلاشت رو برای خرید بهترین هدیه کردی و دوستت اگه دوست خوبی باشه که حتما هست؛ این رو می‌فهمه. نگران نباش 🙂

      1. آرمی گفت:

        منم فن بی تی اسم چرا هیشکی برا من هیچی نمیخرهههه😤

    2. Leila گفت:

      تابلو گروهی که دوستشون داره رو بگیر براش… حالا یا تابلو یا وسایلای مربوط به گروه کیپاپی که دوستشون داره

    3. کیلیلییی??? گفت:

      از دیجی کالا میتونستی فوتوکارت بگیری

      1. فاطمه گفت:

        بچه ها من خیلی بخاطر شرایطی که دارم و درس میخونم نمی تونم هزینه کنم اما دوست دارم یه کادو خب به رفیقم بدم
        برا تولد یه رفیق دیگم دستبند فانتزی گرفتم
        برا این رفیقم پارسال دستبند گرفتم حالا میخوام یه چیز متفاوت باشه:))))

        چی خوبه به نظرتون؟

        1. Arabi.somaye@gmail.com گفت:

          سلام. پیشنهاد میکنم یه نگاهی به جاشمعی فانتزی ویداوین هم داشته باشی. میتونی عکس دو نفره روش کار کنی که یه چیز متفاوت بشه

    4. Tannaz گفت:

      آره دقیقا
      دوست منم کیپاپره ولی نمیدونم چی براش بخرم

      1. ?? گفت:

        منی ک رفیقم بیشتر از ی خواهره چی بخرم براش:)

        1. فروش ویداوین گفت:

          گردنبند لیانا و جاشمعی لیان انتخاب خیلی خوبیه. می تونید یه تصویر دو نفره ار خودتون برای ما بفرستید تا یه هدیه خیلی شیک براتون درست کنیم.

        2. یاسمن گفت:

          گوشی بخر

    5. zizi گفت:

      من جای تو بودم واسش کارت پستال آیدل مورد علاقشو میخریدم

      1. عه عه عه فضولی؟! گفت:

        منم دوستم کیپاپره برای یه ماگ گرفتم از گروه مرد علاقش و همراه با فتوکارت بایسش ولی حالا تو میتونی وسیله از گروه مورد علاقش بگیری یا مثلاً کیف،فتوکارت،دفتر یا خودکار ،مجسمه،گردنبند،تیشرت با طره گروه مورد علاقش خیلی چیز های دیگه ای هم میتونی بگیری

        امیدوارم این توضیحات بدردت بخوره✨???

    6. ?? گفت:

      میتونی براش یه میکروفن بی سیم بخری
      یا اگه بی تی اس لاور یا هرچیزه دیگه ای هست.میتونی براش ست وسایل اونارو بخری.

    7. Hanam گفت:

      ببین تو کی پاپ طرفدار کی هس مثلا طرفداره یونجونه از تی اکس تی برو تو تلگرام (یه جایی که خز نباشه)چن تا عکس خوبشو پیدا کن بعد بده یه لوازم تحریری برات مدل پوستر چاپ کنه با اندازه های مختلف باهم سی دی آهنگشو بگیر اینطوری بنظرم خوشحال میشه خیلیم کم هزینه ساده و راحته

    8. لورن گفت:

      سلام
      میتونی براش آلبوم بگیری اگه گرون بود میتونی عکس و هد بند بگیری یا کلاه باگدی یا قاب عکس

    9. ملینا پارسا گفت:

      ب ای کیپاپرا فقط باید چیزایی که مربوط به اون گروهی که دوست داره خریداره بشه
      مثلا بی تی اس
      جاکلیدی bt21 که اشکال عروسکی خواننده کشیده شده
      دستمال سر ( نماد گروه مورد نظر)
      عکس پلاروید اعضا
      عروسک های bt21 پیچ های اینستا همه دارن
      گردنبد با اسم اعضا من خودم جیمینشو دارم
      جامدادی طرح اعضا
      خودکار طرح اعضا گروه مورد نظر
      لیوان با طرح اعضا
      کلا با طرح نماد گروه
      کیف با نماد اعضا که همه جا ریخته

      توجه: تهیه این جور چیزا فقط سخته تو ایران مغازه های مخصوص داره که باید سرچ بزنید شاید گوگل اورد برای شهرتونو وگرنه اینترنتی از طریق اینستا دیجی و… باید سفارش بدید

    10. مهرناز گفت:

      به نظر من میتونی البوم از گروه مورد علاقش/ماگ/عکس/گردنبند/دستبند و … از همون گروه براش بخری

    11. Bahar گفت:

      کلاه سطلی وهی عاشقش میشه

    12. آلبوم بگیر.. یک سایتی هست آلبوم د بویز و کیهیون رو داره :)) ایرانی هم هست

    13. امیر گفت:

      یک چیزی از بی تی اس براش بخر

  3. پیشییی گفت:

    من بدبخت چیکار کنم که دوستم یه ادم اطلاعات عمومی خیلیییییییییییییی بالا خرخون و منطقیه//؟

    1. سمانه اشرفی گفت:

      من اگه جای تو بودم هیچوقت به خودم نمی‌گفتم بدبخت. 🙂 به نظرم بازی‌های فکری مثل کاتان و جنگا می‌تونن هدیه‌های مناسبی برای دوستت باشن. اگه کتاب خوندن رو دوست داره؛ خرید کتاب‌های مورد علاقه‌‌اش رو هم بهت پیشنهاد می‌دم.
      محصولاتی که با قوانین سه بعدی ساخته می‌شن هم برای آدم‌های باهوش هدیه‌های جالبی هستن، چون باعث می‌شن که اون آدم به اطلاعاتش شک کنه و ذهنش به چالش کشیده‌بشه. می‌تونی تابلوی سه بعدی را با عکسایی که دوست داره سفارش بدی و باعث تعجب و ذوقش بشی.

  4. Zahra گفت:

    دیوار کوب هم چیز باحالیه من واسه تولد دوستم
    خودم دیوارکوب درست کردم واسش ولی حس میکنم خیلی کمه یکار دیگم باید بکنم

  5. ملینا گفت:

    سلام دوست من خیلی به درس و اینا علاقه داره نمیدونم براش چی جور کنابی بخرم اصن براش کتاب بگیرم یا نه

  6. دختر گفت:

    سلام ببخشید من دوستم خیلی به جینگیلیجات و اینا علاقه نمیدونم فقط خریدن لاک خوبه یا نه

    1. Arabi.somaye@gmail.com گفت:

      چرا خوب نباشه. میتونی یه ست کامل از لاک تو رنگای مختلف بگیری و اینکه یه گردنبند با چهره خودشم میتونه خیلی جذاب باشه

  7. المیرا گفت:

    درود، سال گذشته برای قدیمی ترین دوستم که اندازه ی خواهر دوسش دارم ست یه آباژور کنار تختی با یک کوسن روتختی خریدم. خیلی خاص و تک بود. امسال هرچی میگردم و فکر میکنم چی بخرم چیزی به ذهنم نمیرسه. کمک کنید. از هدیه های عادی مثل کیف و لباس و عطر و ادکلن خوشم نمیاد. دنبال یه چیزی هستم که دوستم بفهمه بهش فکر کردم و هدیه خریدم، همینجوری نرفتم بازار و اولین مغازه یه چیزی بخرم که از سرم باز بشه.

  8. Frishy گفت:

    رفیق مه عشق کمپیوتره و کلن به تکنولوژی علاقه داره و از چیزای کلاسیک خوشش میایه مچم چی بخرم ؟

  9. ملودی گفت:

    سلام من یه دوستی دارم که به شدت بی احساسه نمیدونم چی براش بخرم که یکم احساساتی شه😂ولی نقاشی و نجوم خیلی دوست داره و طرفدار وان دایرکشنه میشه کمکم کنید

  10. اشرافی گفت:

    من یه رفیق دارم یه خواهر دارم یه عشق دارم که معلمم هست ایشون عاشق کتاب خوندنه یه کتاب و یه ماگ طرح کلاسیک براش گرفتم خیلی خوششون اومد

  11. Nazi گفت:

    سلام خوبین؟
    ببینین من دوستم پاترهده و عاشق هری پاتر و مجموعشه
    میشه بگین چی بخرم براش؟
    قیمتش مناسب باشه و یه چیزی باشه که خوشحالش کنه
    و اینکه 14 سالشه و دختره
    لطفااا کمکم کنینن

  12. دیش دیری دیرین ماشالا گفت:

    دوست من پاترهده و عااشق هری پاتر و مجموعشه
    14 سالشه و دختره
    و اینکه قیمتش مناسب باشه خیلی بالا نباشه خیلیم پایین نباشه
    میشه لطفااا کمکم کنیینن😭

  13. Mehraiin گفت:

    سلام دوست من خیلی سخت پسنده کمک کنید چی بخرم براش😭🌬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.