ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

۳۰ ایده خرید کادو ولنتاین برای دختر محبوب زندگی شما

کادو ولنتاین برای دختران- کادو دخترانه ولنتاین

یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم احساسی جهان، به روز ولنتاین اختصاص دارد. در این روز شما می‌توانید با خرید هدیه‌ای مناسب، همسر، نامزد و یا مخاطب خاص خود را حسابی خوشحال کنید. انتخاب و خرید کادو ولنتاین برای دختر با حساسیت‌های بسیار زیادی همراه است.

ما در این مقاله از ویداوین قصد داریم تا شما را با بهترین کادو روز ولنتاین برای دختر آشنا کنیم تا بدون نگرانی بابت خرید کادو، یک روز خاطره‌انگیز را تجربه کنید. این لیست با ایده‌های رنگارنگ خود، قطعا هر دختری را خوشحال خواهد کرد.

 

بهترین کادو ولنتاین برای دختر ها چیست؟

 

پیشنهاد ویژه برای کادو ولنتاین برای دختر

کادو ولنتاین دخترانه گل رز قرمز

روز 14 February به عنوان روز ولنتاین در سراسر دنیا شناخته می‌شود. مردم در این روز عادت دارند تا به شریک احساسی خود و به کسانی که از صمیم قلب دوستشان دارند، هدیه بدهند. این روز در ایران نیز مهم بوده و از آن به عنوان روز عشق یاد می‌شود. خرید کادوی ولنتاین به خصوص برای دخترها کار بسیار سختی است. اما رعایت برخی از نکات به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • انتخاب کادو ولنتاین برای دوست دختر باید متناسب با روحیات او باشد. برای این منظور بهتر است که به سلیقه مخاطب خاص خود توجه کنید. در چنین شرایطی مطمئنا کادوی خریداری شده او را به وجد خواهد آورد.
  • برای خرید کادو ولنتاین برای دختر نباید به دنبال رفع نیاز او باشید. به این دلیل که خرید کادوی ولنتاین صرفا رفع تکلیف نیست. شما می‌خواهید با این کادو، عشق و محبت خود را به طرف مقابل خود اثبات کنید؛ بنابراین ایده کادو ولنتاین برای دختر باید رنگ و بوی عشق و علاقه داشته باشد.
  • خاص بودن کادو برای خانم‌ها ارزش بسیار بالایی دارد. بهتر است کادوی خریداری شده را با ظرافت خاصی بسته‌بندی کنید. هرچقدر که هدیه‌ پوشش زیبا و بسته‌بندی جذاب‌تری داشته باشد، این کادو قطعا نظر طرف مقابل شما را بیشتر به خود جلب خواهد کرد.

حال اگر با در نظر گرفتن این موارد برای شما نیز این سوال پیش آمده است که کادو برای روز ولنتاین چه بخرید، لیست پیشنهادی زیر می‌تواند قطعا طرف مقابل شما را خوشحال کند.

 

1-  تابلو سه بعدی، یادگاری ماندگار از روزهای عاشقی

روز ولنتاین روزی برای عشق‌ ورزیدن به یکدیگر است؛ بنابراین بهتر است که این هدیه یادآور بهترین خاطرات دوران آشنایی شما باشد. یکی از جذاب‌ترین هدیه‌ها برای کادو ولنتاین برای دختر می‌تواند یک تابلوی سه بعدی باشد که بهترین لحظه‌های عشق شما را در دل خود جا داده است. شما می‌توانید 3 عکس از قشنگ‌ترین لحظات عاشقانه خود را برای ما ارسال کنید تا یک تابلوی سفارشی و ماندگار برای شما طراحی کنیم.

2-باکس گل، هدیه‌ای ساده و در عین حال عاشقانه برای دخترها

یکی از قدیمی‌ترین سنت‌هایی که به عنوان کادو مناسب ولنتاین برای دختر استفاده می‌شود، هدیه دادن باکس گل رز است. بدون شک همه دخترها از این هدیه ساده و در عین حال جذاب، استقبال می‌کنند. برای خرید باکس گل مخصوص ولنتاین بهتر است که گل رز را انتخاب کنید. اما اگر طرف مقابل شما گل خاصی را دوست دارد، می‌توانید آن دسته گل را برای او خریداری کنید و حسابی خودتان را در دل او جا کنید.

3- ست خرس‌های رنگی و شکلات، هدیه‌ای خاص برای ولنتاین

شکلات کادو ولنتاین دخترونه

اگر در روزهای نزدیک به ولنتاین در بازار قدم زده باشید، متوجه خواهید شد که خرس و شکلات مهم‌ترین هدیه ولنتاین برای دختر هستند؛ بنابراین شما می‌توانید به عنوان کادو ولنتاین برای دختر پک هدیه شامل خرس‌های رنگی، شکلات و گل سرخ را تهیه کنید. همچنین می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و اقلام درون باکس را با یک طراحی زیبا در کنار هم قرار دهید. این هدیه معرکه قطعا برای معشوق شما لذت‌بخش خواهد بود.

 

 

پیشنهاد مطالعه: کادوی تولد دخترانه

 

 

۳- گردنبند لیانا کادو ولنتاین خاص برای دخترها

هدیه ولنتاین برای دختر ها

اگر به دنبال یک هدیه خاص به عنوان کادو ولنتاین برای دختر می‌گردید که فقط برای او ساخته شده باشد، گردنبند لیانا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هدیه‌ی ماندنی قطعا حال دل عشقتان را خوب خواهد کرد. این گردنبند فوق‌العاده زیبا با عکس شخصی مخاطب خاص شما ساخته می‌شود. مطمئنا او با دیدن این یادگاری حسابی سوپرایز خواهد شد.

گردنبند لیانا چیست و چرا می‌توانید به عنوان سمبل عشق انتخابش کنید؟

لیانا گردنبندی خاص است که با عکس مورد نظر شما ساخته می‌شود. این عکس با قرار گیری لایه‌های رنگ روی همدیگر طراحی می‌شود. با عبور نور از این گردنبند تصویر اختصاصی شما در آن نمایان می شود.

لطافت و ظرافت در طراحی لیانا را در ویدیوی زیر ببینید:

خرید گردنبند لیانا

5- عطر و ادکلن، هدیه‌ای ماندگار و عاشقانه

خرید کادو ولنتاین برای دختر ها

عطر و ادکلن، جزو آن دسته از هدیه‌های ولنتاین هستند که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند. شما با خرید یک عطر با رایحه مورد دلخواه عشقتان، همیشه یادتان را در قلب مخاطب خاص‌تان زنده نگه می‌دارید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که ذهنتان مشغول این موضوع است که خرید عطر به عنوان هدیه، باعث جدایی می‌شود، می‌توانید به سراغ گزینه‌های بعدی این لیست بروید.

اما با این حال ما معتقد هستیم که عشق فراتر از این موضوع است که بتواند خرافه‌ای بر روی آن تاثیر بگذارد؛ بنابراین با خیال راحت این هدیه عاشقانه و رمانتیک را برای عشقتان خریداری کنید.

 

معروف‌ترین پرفیوم‌ها در بین خانم‌ها:

Jimmy Choo Signature Calvin Klein Euphoria
Tom Ford Black Orchid Diptyque Eau Capitale

۶- تابلوی سه بعدی از عکس‌های عاشقانه

بهترین هدیه عاشقانه برای کادو ولنتاین دختر تصویر ۴ تابلوی سه بعدی در کنار هم[/caption]

آقا پسرهای عزیزی لطف دارند و همیشه به ما می‌گویند فکر می‌کنند تابلوی سه بعدی بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها است. به خصوص اگر به دنبال خرید هدیه ولنتاین برای همسر خانم خودت هستی این هدیه معرکه است.

این که سه مورد از قشنگ‌ترین عکس‌های عشقت قاب بشود و برود روی دیوار و یا عکس‌های دو نفره‌تان تا همیشه برایتان ماندگار شوند، حسابی می‌چسبد. پشت ساخت این دکوری زیبا البته رازی هم وجود دارد که در ادامه راجع به آن صحبت می‌کنیم.

 

راز ساخت تابلوهای سه بعدی:

برای ساخت این تابلو سه عکس از مشتری‌های عزیز می‌گیریم. قرار نیست اما سه تابلوی جاگیر و زشت تحویل بگیری! این تابلو با به کار گیری قوانین خطای دید ساخته می‌شود. عکس‌ها روی پره‌های پی وی سی چاپ می‌شوند.

سپس این پره‌ها با دست و توسط همکاران تحمت کش بخش تولید به گونه‌ای روی هم قرار می‌گیرند که با نصب تابلو معجزه رقم بخورد! وقتی تابلو روی دیوار عشقت نصب می‌شود اول یکی از تصاویر را می‌بیند. بعد که در زاویه دیگری می‌ایستد عکس یادگاری جذاب دیگری توجهش را جلب می‌کند.

یعنی عشقت در طول روز و در هر زاویه‌ای که هست یکی از خاطراتش را مرور می‌کند و لذت می‌برد. جدای از زیباتر شدن دکور، این یادگاری ماندگار عشقتان را هم تقویت می‌کند.

ویدیوی زیر سفارش دو عاشق مهربان بود که حس و حال خوبشان هنوز هم در قلب ما ویداوینی‌هاست:

اگر فقط ۲ عکس از عشقت و یا روزهای عاشقیتان داری می‌توانی تابلوی کرنر را خریداری کنی. با کلیک بر روی دکمه دلخواه به صفحه محصول مورد نظر برو.

خرید تابلو با ۳ تصویر خرید تابلو با ۲ تصویر

6- باکس لوازم آرایشی

کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم؟ این سوالی است که اکثر آقایان با نزدیک شدن به روز ولنتاین از خود می‌پرسند. اکثر دخترها علاقه زیادی به آرایش کردن دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با تهیه یک باکس جذاب از لوازم آرایشی او را شگفت‌زده کنید. بسته به توان مالی، شما می‌توانید تعداد لوازم آرایشی موجود در باکس را کم و زیاد کنید. همچنین می‌توانید با یک بسته‌بندی بسیار زییا، جذابیت این هدیه را دو چندان کنید.

7- ساعت ست، هدیه دو نفره برای ولنتاین

ساعت ست- دختر و پسر- آقا و خانم

خرید ساعت به عنوان بهترین کادو ولنتاین برای دختر یک انتخاب هوشمندانه است. چرا که هر وقت به ساعت خود نگاه می‌کند، مطمئنا به یاد شما خواهد افتاد. تنوع مدل‌های ساعت در بازار بسیار زیاد هستند. برای خرید ساعت به عنوان کادو ولنتاین برای دختر بهتر است که به بودجه خود توجه کنید. همچنین اگر علاقه به ست پوشیدن دارید، خرید ساعت ست می‌تواند یک هدیه مناسب برای کادوی دو نفره ولنتاین باشد.

 

 

۱۰- لیوان آینه‌ای ست، هدیه ولنتاین عاشقانه و خاص

هدیه ولنتاین برای دختر ها- لیوان اینه ای

 

طراح ویداوین سال‌ها به کار در حوزه‌ی طراحی سه بعدی و آثار خطای دید مشغول بود. همیشه مردم به ویژه زوج‌های عاشق از او می‌خواستند تا این هنر را روی وسایل روزمره پیاده کند تا بتوانند آن‌ها را یادگاری نگه دارند. ایده‌ی لیوان معرکه‌ی سه بعدی هم به همین روزها گره‌ خورده‌است.

از آن روز به بعد برای ساخت لیوان آینه‌ای راه‌های زیادی را رفتیم و آزمون و خطاهای بسیاری کردیم. برای مثال از ایده‌ی لیوانی شفاف تا عمل راه بسیار بود. پوشش لیوان‌های آینه‌ای از جمله جدیدترین تکنولوژی‌های بازار یعنی استفاده از نانو است. درست است که روز سخت کم نداشتیم، اما حالا خوشحالیم که مدام پیام رضایت مشتری‌ها به گوشمان می‌رسد.

لیوان آینه‌ای چیست؟

لیوان آینه‌ای لیوانی سرامیکی و با پوشش نانو است. این لیوان با عکس دلخواه شما ساخته‌ می‌شود. این طرح به صورت پراکنده و عجیب روی زیر لیوانی طراحی می‌شود. در نگاه اول همه چیز عجیب و حیرت‌انگیز است اما با قرار دادن لیوان روی زیر لیوانی شما به راز این لیوان پی می‌برید!

با قرار دادن لیوان روی زیر لیوانی عکس عشقت، پشت بدنه‌ی لیوان ظاهر می‌شود. دخترها عاشق این معجزه و ظهور ناگهانی عکسشان هستند. فکر می‌کنم با خرید این هدیه حسابی در دل عشقت جا باز کنی!

 

چطور از لیوان آینه‌ای به عنوان هدیه ست استفاده کنیم؟

کافی است تا عکس عاشقانه‌ای که دوست داری را در مراحل سفارش آپلود کنی. هر سوالی داشتی همکاران با حوصله و مهربان بخش فروش کمکت می‌کنند. کافی است تا به شماره‌ی 09198147040 در واتساپ پیام بدهی.

در ویدیوی زیر بیشتر با ساز و کار لیوان آینه‌ای آشنا می‌شوی:

 

خرید لیوان عاشقانه

9-  گوشی موبایل، هدیه‌ای جذاب و فوق‌العاده برای عشق زندگیتان

اگر می‌خواهید که با یک هدیه میلیونی، مخاطب خاص خودتان را برای روز ولنتاین خوشحال کنید، موبایل می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب به عنوان کادوی ولنتاین برای دختر باشد. شما می‌توانید از میان مدل‌های پرچم‌دار و حتی میان‌رده گوشی موبایل، یک هدیه لاکچری برای مخاطب خاص خود خریداری کنید.

 

۱۳- رز جاودان و طاقچه مجازی، هدیه ولنتاین برای دختر

طاقچه مجازی- رز جاودان- خیال

سال‌های سال تنها راه نگهداری از رزی که در ولنتاین هدیه می‌گرفتیم خشک کردن آن بود. معلوم نیست که اولین بار چه کسی ایده‌ی گل رز ماندگار را ارائه داد و نجاتمان داد!

امروزه رزهایی وجود دارند که تا چند سال به شکل اولیه خود باقی می‌مانند. بعضی‌ها می‌گویند نماد ابدی از عشق هستند ولی طبق مطالعات من نباید از این گل‌ها انتظار داشت که ابدی باشند.

 تاثیر دیزنی بر دنیای واقعی!

خیال پردازی‌ها و ایده‌های بزرگ امروز ما ممکن است دنیای آیندگان را تغییر بدهد. رز جاودان پیش از آن که کشف شود در داستان دیو و دلبر وجود داشت!

 رز جاودان چطور ساخته می‌شود:

۱- ساقه‌ی گل‌هایی که به تازگی بریده شده‌اند درون ماده‌ای از گلیسیرین و سایر اجزای گیاهی قرار می‌گیرد.

۲- شیره گل به تدریج با مایع جایگزین می‌شود تا اینکه پس از چند روز فرآیند کامل شود.
۳- سپس هر گل برای از بین بردن گلبرگ‌ها یا برگ‌های آسیب دیده مورد بررسی قرار می گیرد.

 یک ایده بامزه برای هدیه ولنتاین دختر ها:

اگر از ایده رز جاودان خوشتان آمد طاقچه مجازی را هم معرفی می‌کنم. طاقچه‌های مجازی برچسب‌های سه بعدی با طرح‌های متفاوت هستند. طاقچه مجازی هدیه دکوری و خوش قیمتی برای محبوب زندگی‌ات خواهد بود.

خرید طاقچه مجازی

12- کارت پستال با جملات عاشقانه

تی شرت ست هدیه ی ولنتاین برای دختر ها

کادوی ولنتاین همیشه نباید گران‌قیمت باشد. هدیه ولنتاین می‌تواند یک دست نوشته‌ای عاشقانه بر روی کارت پستال باشد. شما می‌توانید احساسات خود را در قالب جملاتی عاشقانه به طرف مقابل بگویید تا او متوجه میزان علاقه و توجه شما به خودش شود.

۱۵- جاشمعی، بهترین هدیه ولنتاین دخترانه

خرید اینترنتی جاشمعی عشق- هدیه ولنتاین دخترونه

لذت خوردن یک شام دو نفره در زیر نور شمع، از آن دسته لذت‌هایی است که تا چندین روز حال شما را خوب نگه خواهد داشت. اگر دوست دارید تا یک هدیه ماندگار و در عین حال خاص برای عشق خود خریداری کنید، جاشمعی لیان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هدیه شگفت‌انگیز به صورت سفارشی ساخته می‌شود. شما می‌توانید بهترین عکس دو نفره خود را برای چاپ بر روی این جاشمعی برای ما بفرستید. بعد از روشن کردن شمع، عکس مورد نظر بر روی جاشمعی ظاهر می‌شود.

شما می‌توانید با خرید این هدیه جذاب به عنوان کادو ولنتاین برای دختر یک سوپرایز فوق‌العاده را برای مخاطب خاصتان رقم بزنید.

جاشمعی لیان چیست؟

جاشمعی لیان، از پایه‌ای بتنی و صفحه‌ای پر رمز و راز ساخته می‌شود. روی این صفحه عکس تو با قرارگیری لایه‌های مختلف رنگ تشکیل می‌شود. با روشن کردن شمع ناگهان عکس هم پدیدار و سوپرایزی جذاب رقم می‌خورد.

  خرید جاشمعی لیان

پیشنهاد مطلب مرتبط

اگر هنوز نمی‌دانی چطور ولنتاین و سالگرد ازدواج را به عشقت تبریک بگویی دو مطلب زیر کمکت می‌کنند:

 

۵۰ پیام تبریک ولنتاین ۵۰ متن تبریک سالگرد ازدواج

۱۸- هدفون و هندزفری

خرید هدفون هدیه ولنتاین - هدیه روز عشق

 در مطلب کادو خاص برای آقایان ۷ گجت خاص و جذاب را معرفی کردیم که می‌توانید برای خرید ولنتاین از ان‌ها ایده بگیرید. احتمالا بتوانید حدس بزنید چرا هدفون را هم به عنوان هدیه برای ولنتاین معرفی کردم. معمولا آدم‌هایی که در رابطه عاطفی هستند زیاد برای هم آهنگ می‌فرستند. با هر آهنگ می‌توانی در ذهن خودت دنیایی بسازی. خرید هندزفری و هدفون یعنی هربار که عشق شما آهنگ گوش داد به یاد شما هم باشد.

۱۹- ساعت سه بعدی، کادو ولنتاین برای دختر عزیزی که در قلب دارید

ساعت سه بعدی- فروشگاه ولنتاین

مثلا شاید هیچوقت به خرید ساعت با عکس عشقت فکر نکرده‌باشی ولی تا همین حالا هم بسیاری از مشتریان ما از این ایده برای سوپرایز کردن عشقشان استفاده کرده‌اند و اتفاقا خیلی هم جواب داده‌است. چون خانم‌ها از دیدن عکس‌هایشان لذت می‌برند و داشتن ساعتی با عکس‌های شخصی یک تیر و دو هدف است.

یادگاری زیبا در اتاق عشقت

اگر دوست داری یادگاری‌ای همیشگی از تو در اتاق عشقت ماندگار شود حتما به خرید ساعت سه بعدی فکر کن. این ساعت خاص با نصب روی دیوار حالت سه بعدی دارد و توجه همه را به خود جلب می‌کند. اگر عشقت اتاق کار مخصوصی هم دارد این هدیه بهترین انتخاب است تا به او ثابت کنی برای کارش ارزش قایل هستی و حمایتش می‌کنی. فراموش نکن که یکی از مهم‌ترین راه‌های اثبات عاشقی حمایت کردن است.

خرید ساعت دیواری سه بعدی

 

خلاصه اگر خلاق باشی خیلی راه‌ها هست که لبخند روی لب عشقت بنشیند و اگر می‌پرسی کادو  ولنتاین برای عشقم چی بخرم؟ جواب من این است هر چیزی خریدی به روشی خلاقانه آن را هدیه بده. این که چطور هدیه‌ای را به عشقت می‌دهی خیلی مهم است.

 

کادو ولنتاین دست ساز

۱- پیتزا شکل قلب

دخترها معمولا عاشق پیتزا هستند. خیلی جذاب است که کسی که دوستش داری را با غذایی که دوست دارد، سوپرایز کنی. مراحل ساخت پیتزای قلبی مانند پیتزای معمولی است فقط باید خمیر را به شکل قلب درست کنی. پیتزای قلبی یک هدیه دست ساز ولنتاین برای دختر هاست که دوستش دارند.

کارت پستال عاشقانه - هدیه ساختنی- هدیه دست ساز

۲- کارت پستال عاشقانه، هدیه ارزان ولنتاین

با خرید مقوا و برش آن به قطعات کوچک یک کارت پستال ساده می‌سازی. بعد هم می‌توانی با مقوای قرمز روی این کارت پستال طرحی از قلب بچسبانی.

صبر کن. اینجا انتهای کار نیست. دخترها عاشق شنیدن حرف‌های قشنگ هستند مثل اینکه از وقتی وارد زندگی شما شد چقدر همه چیز عوض شده‌است!

پس داخل این کارت پستال را پر از حرف‌های عاشقانه‌ای کن که مدت‌ها بود می‌خواستی به او بگویی.

۳- نقاشی روی چوب

اگر در استان‌های شمالی زندگی می‌کنی، احتمالا بتوانی به صورت مجانی چوب پیدا کنی. وگرنه می‌توانی از سایت‌های اینترنتی سفارش بدهی تا کادو ولنتاین برای دختر مورد علاقه ات را بسازی.

بعد هم با قلم مو و رنگ اکلریک نقاشی ساده‌ی عاشقانه‌ای بکشی. همین!

شیشه رنگی- هدیه- اسمارتیز

۴- شیشه پاستیل و اسمارتیز

یک شیشه‌ی خالی را بردار. این شیشه می‌تواند شیشه‌ی قبلی سس مایونز و یا مربا باشد.

روی آن را با گواش و یا رنگ اکلریک و قلم مو نقاط ریزی بکشید که همگی باهم شکل قلب را نشان می‌دهند.

بعد هم بسته پاستیل و یا اسمارتیزی را که از مغازه خریده‌ای در این شیشه خالی کنید.

کادو دست ساز- قلب سنگی

۵- نقاشی روی سنگ

چقدر بعضی‌ها در روابطشان ساده و قشنگند. چقدر با چیزهای کوچک هم حالشان خوب می‌شود. تو هم از این رابطه‌های بامزه دیده‌ای؟

نقاشی روی سنگ هدیه بامزه‌ای است. قلم مو و رنگ را می‌شود خرید. سنگ هم که فت و فراوان است! روی سنگ با رنگ اکلریک قلب بکش. دو گنجشک عاشق بکش و یا هر طرح جذاب دیگری که در ذهن داری!

نقاشی روی سفال عاشقانه

۶- نقاشی روی سفال، هدیه ولنتاین برای دختر ها

نقاشی روی سفال این روزها از محبوبیت زیادی برخورد دارشده‌است. هنرمندان زیادی در اینستاگرام سفارش نقاشی روی سفال را می‌گیرند. برای همین به عنوان هدیه ساختنی ولنتاین معرفی‌اش می‌کنم.

 اگر شما هم روحیه هنری دارید و از پس یک نقاشی ساده بر می‌آیید خوب است که هنرتان را به عشق زندگی‌اتان هم نشان بدهید.

 

بوک مارک قلب- هدیه دست ساز ولنتاین- کتاب

۷- بوک مارک شکل قلب

اگر عشق دلبندت دختر کتابخوانی است، می‌توانی بوک مارک درست کنی.

ساخت بوک مارک با خلال دندان، مقوا و رنگ کار بسیار راحتی است. اینترنت هم پر است از آموزش‌ها و طرح‌های جذاب.

نقشه اولین دیدار عاشقانه

۸- نقشه عشق، کادو ولنتاین دخترانه

در مطلب ۳۵ ایده هدیه تولد برای شوهر به طور کامل آموزش این هدیه را قرار دادیم. این لیست را می‌توانی برای خرید وسایل مورد نیاز خودت هم استفاده کنی.

نقشه شهری که برای اولین بار در آن ملاقات کردید را بخر. مقوای قرمزی هم تهیه کن. مقوای قرمز را به شکل قلب ببر و دقیقا بگذار روی نقشه در جایی که همدیگر را برای اولین بار ملاقات کردید. بعد هم این هدیه جذاب برای ولنتاین را قاب بگیری. جانمی جان هدیه خلاقانه‌ات آماده است!

هدیه دست ساز عاشقانه برای ولنتاین

۹- ریسه با عکس‌های خاطره انگیز

برای قسمتی از خانه ریسه بخر و عکس‌های جذاب عاشقانه‌اتان را چاپ کن. بر روی ریسه عکس‌ها را بچسبان و یا با گیره وصل کن.

دخترها عاشق چنین غافلگیری‌هایی اند. دست بجنبان!

کوسن طرح عشق

۱۰- چاپ دستی روی کوسن

بچه‌های گرافیک چاپ دستی را خوب بلدند. برای ساخت این هدیه می‌توانی از ان‌ها و یا از اینترنت کمک بگیری.

این هنر سال‌ها قدمت دارد! مثلا چینی‌ها با با چوب بامبو و پارچه‌های ابریشمی، مصریان با پاپیروس و دیگر نژاد‌ها نیز از این هنر استفاده می‌کردند.

 

جمع بندی مطلب خرید هدیه ولنتاین برای دخترها:

خرید هدیه - فروشگاه اینترنتی هدیه

ما در این مقاله در رابطه با کادو ولنتاین برای دختر صحبت کردیم. شما می‌توانید در این روز خاص با خرید یک هدیه جذاب و دوست‌داشتنی، میزان علاقه خود را به طرف مقابل نشان دهید. اگر شما هم تجربه خرید هدیه ولنتاین برای دختر را دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

این اولین مطلب خرید هدیه ویداوین نیست. مطالب زیر بسته به نیازتان کاربردی خواهند بود:

 

در بخش دیدگاه به ما بگو کدام یک از هدیه‌های معرفی شده را به عنوان کادو ولنتاین انتخاب می‌کنی؟

Instagram

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.