راهنمای خرید هدیه

بهترین کادوی تولد برای همسر

هدیه تولد برای همسر

یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد، خرید کادوی تولد برای همسر است. به این دلیل که همه دوست دارند تا برای تولد همسرشان سنگ تمام بگذارند و این مراسم را با کادوهای خاص برگزار کنند. اگر شما هم به دنبال خرید یک کادوی خاص و تکرار نشدنی هستید، خواندن این مقاله از ویداوین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ما در این مقاله قصد داریم پیشنهادهای هیجان‌انگیزی را به عنوان هدیه تولد برای همسر به شما ارائه دهیم تا برای خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

ایده خرید کادوی تولد برای همسر

افرادی در زندگی ما هستند که وجود آنها رنگ و بوی دیگری به زندگی می‌بخشند. این افراد در هر شرایطی در مسیر زندگی با ما هم‌ قدم هستند. مناسبت‌های مختلف مانند روز تولد بهترین فرصت هستند تا با هدیه دادن آنها را خوشحال کنید. هرچقدر که طرف مقابل شما سخت‌گیر هم باشد، قطعا با گرفتن هدیه خوشحال خواهد شد.

اگرچه خرید هدیه برای خانم‌ها و آقایان جذاب و دوست‌داشتنی است، اما این موضوع کمی سخت به نظر می‌رسد. چرا که هر فردی سلیقه مخصوص به خود را دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. هنگام خرید کادوی تولد برای همسر بهتر است که در کنار کاربردی بودن هدیه، حتما به جذابیت کادو نیز توجه کنید. در بخش زیر لیستی از بهترین کادوهای تولد را به شما پیشنهاد داده‌ایم که در هنگام خرید می‌توانند کمک‌کننده باشند.

1- گردنبند سفارشی، کادوی خاص برای تولد همسر

گردنبند دخترانه لیانا

کمتر خانمی وجود دارد که به زیورآلات علاقه نداشته باشد. شما می‌توانید به عنوان کادو تولد برای همسر گردنبند لیانا را به او هدیه دهید. طراحی خلاقانه این گردنبند قطعا همسر شما را خوشحال خواهد کرد. این گردنبند خاص با طرح اختصاصی شما طراحی می‌شود. برای این منظور کافی است تا عکس مورد علاقه او را برای ما ارسال کنید تا بر روی این گردنبند چاپ کنیم.

قسمت جذاب این گردنبند برای زمانی است که آن را در مقابل نور خورشید قرار می‌دهید. با نمایان شدن عکس انتخابی شما، همسرتان برای بار دیگر سوپرایز خواهد شد. پس می توان گفت گردنبند سفارشی ویداوین بهترین کادو تولد برای همسر شما است.

 

سفارش گردنبند با طرح دلخواه

 

2- لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل

یکی از راه های انتخاب هدیه مناسب برای همسر خود میتواند این باشد که با توجه به نیاز او خرید هدیه تولد را انجام دهید. اگر همسر شما نیاز به قاب گوشی، گلس، کیف های فانتری برای موبایل و یا لنزهای مخصوص عکاسی با موبایل دارد می توانید این گزینه ها را برای هدیه دادن به همسر خود انتخاب کنید. 

 

3- تابلو کرنر، جذاب‌ترین پیشنهاد برای کادو تولد همسر شما

تابلو سه بعدی مدل کرنر

جذاب‌ترین کادو برای تولد همسر هدیه‌ای است که یادآور بهترین خاطرات زندگی شما باشد. اگر شما هم به دنبال این هستید که در روز تولد همسرتان او را سوپرایز کنید، خرید تابلو سه بعدی کرنر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تابلو براساس بهترین خاطرات مشترک زندگیتان ساخته شده است. عکس‌هایی که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شوند و با یک نگاه شما را به خاطرات خوش گذشته می‌برند.

کافی است تا برای سفارش این تابلو سه بعدی، دو عکس از بهترین عکس‌های مشترکتان را برای ما ارسال کنید تا ما آنها را به صورت حرفه‌ای در یک تابلو قرار دهیم.

 

خرید تابلو سه بعدی کرنر

 

4- ساعت‌ هوشمند، هدیه‌ای مناسب برای تولد همسر

اگر از نظر هزینه محدودیتی ندارید، گجت‌‌های پوشیدنی یک انتخاب هوشمندانه به عنوان کادوی تولد برای همسر هستند. این ساعت‌های هوشمند با امکانات منحصر به فرد خود مانند دریافت پیام و تماس و… قطعا برای خانم‌ها و آقایان جذاب و دوست‌داشتنی خواهند بود. این مچ‌بندهای هوشمند به دلیل کاربردی بودن خود می‌توانند طرف مقابل شما را تحت تاثیر قرار دهند. بخصوص آنهایی که به تکنولوژی علاقه دارند، با این هدیه خاص سوپرایز خواهند شد.

 

5- تابلو کانتن، هدیه‌ای ماندگار برای همسر

تابلو کانتن

ملاک اصلی برای خرید هدیه تولد برای همسر، همیشه قیمت بالای آن نیست. گاهی یک هدیه خاص اما مناسب می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن طرف مقابل شما بماند. اگر شما هم به دنبال یک هدیه ماندگار هستید، خرید تابلوی کانتن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای سفارش این تابلو شما می‌توانید سه عکس از بهترین عکس‌های همسرتان را برای ما ارسال کنید. یکی از ویژگی‌های خوب این تابلو این است که شما سه عکس در یک تابلو دارید. همسر شما با نگاه کردن به این تابلو بیش از گذشته عاشق شما خواهد شد.

 

خرید تابلو سه بعدی کانتن

 

 

6- عطر، هدیه‌ای به یادماندنی

اولین انتخاب هر کسی به عنوان کادوی تولد برای همسر خرید عطر است. عطر به عنوان مطمئن‌ترین هدیه برای خانم‌ها و آقایان به شمار می‌آید. چرا که هر کسی با هر سلیقه‌ای قطعا با گرفتن این هدیه خوشحال خواهد شد. به خصوص اگر عطر خریداری شده با رایحه‌ای باشد که طرف مقابل شما آن را دوست دارد. شما می‌توانید با انتخاب یک عطر مناسب، حال دل همسرتان را خوب کنید.

تنوع عطرها بسیار زیاد است و این موضوع انتخاب را برای شما سخت می‌کند. برای خرید عطر بهتر است به ذائقه طرف مقابل خود توجه کنید. همچنین می‌توانید با دیدن عطرهای قدیمی همسرتان متوجه شوید که او چه نوع عطری را بیشتر می‌پسندد.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین کادو تولد برای سالگرد دوستی

 

 

7- ساعت سه بعدی، کادو برای روز تولد همسر

ساعت دیواری سه بعدی

یکی از هدایای دیگری که از ویداوین به عنوان کادوی روز تولد همسر میتوانید خریداری کنید، ساعت دیواری سه بعدی است. این ساعت در دو طرح چوب و بتن قابل تهیه است و برای سفارش آن باید عکس های دلخواه خود را برای ما ارسال کنید تا بر روی ساعت قرار گیرد. این ساعت برای اتاق خواب و یا اتاق کار مناسب است و می تواند هدیه خاطره انگیری برای تولد همسر شما باشد.

 

خرید ساعت دیواری سه بعدی

 

8- بازی فکری

اگر همسر شما به بازی های فکری علاقه دارد، خرید گیم برد برای هدیه تولد او بهترین انتخاب است. انواع مختلف بازی های فکری و استراتژی در بازار موجود است که با توجه به علاقه همسر خود میتوانید به عنوان هدیه روز تولد همسر زن یا مرد انتخاب کنید. 

 

9- لوازم شخصی برقی، پیشنهاد خرید هدیه تولد برای همسر

اغلب خانم‌ها و آقایان به لوازم شخصی برقی خود اهمیت بسیاری می‌‌دهند. چرا که این لوازم را تقریبا در هفته چندین بار استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد دوست دارند که همیشه جدیدترین و بهترین مدل از لوازم شخصی برقی را داشته باشند؛ بنابراین خرید لوازم شخصی برقی می‌تواند بهترین گزینه به عنوان کادوی تولد برای همسر باشد.
اگر قصد خرید کادوی تولد برای خانم‌ خود را دارید، خرید فر کننده مو، اتوی مو، لوازم اصلاح صورت، سشوار و… می‌توانند بهترین هدیه تولد برای همسر باشند. همچنین برای آقایان می‌توانید دستگاه‌های قدرتمند و جدید مانند ماشین اصلاح سر و صورت، موزن چند کاره و… هدیه بگیرید.

12- هدفون و هندزفری

اگر همسر شما به گوش دادن موسیقی، پادکست، دیدن فیلم‌های آموزشی و یا فیلم‌های سینمایی علاقمند است، هدفون و هندزفری های جدید می تواند انتخاب خوبی به عنوان کادو تولد همسر باشد.

اگر همسر شما به بازی کردن گیم علاقه دارد می توانید برای او هدفون گیمینگ بخرید تا تجربه ی بهتری در حین بازی داشته باشد ولی اگر استفاده او از هندزفری برای گوش دادن به موزیک و یا مکالمه روزانه است می توانید هندفری های بلوتوثی به عنوان کادو روز تولد همسر خود انتخاب کنید.

10- جاشمعی سفارشی، ایده کادو تولد برای همسر

جاشمعی بتنی

برای داشتن یک شب زیبا و عاشقانه، خرید جاشمعی لیان می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. این جاشمعی جزو آن دسته از هدیه‌هایی است که قطعا همسر شما با دیدن آن خوشحال خواهد شد. برای سفارش این کادوی تولد برای همسر می‌توانید یک عکس دو نفره عاشقانه خود را برای ما ارسال کنید تا بر روی این جاشمعی فانتزی چاپ کنیم.

قسمت هیجان‌انگیز این شمع مربوط به زمانی است که شما شمع داخل جاشمعی را روشن می‌کنید. چرا که با روشن شدن شمع، تصویر حک شده بر روی این جاشمعی ظاهر می‌گردد. زیر نور شمع این جاشمعی صحبت کردن در رابطه با رویاها، خاطرات خوب، برنامه‌ها و… حسابی به شما می‌چسبد.

 

خرید جاشمعی لیان

 

11- کلاه

کلاه به دلیل داشتن انواع مختلف و کاربرد در زمینه‌های مختلف مثل: استایل، گرفتن نور آفتاب، جلوگیری از سرما و…. می‌تواند به عنوان پیشنهاد هدیه تولد برای همسر شما کاربرد داشته‌باشد.

13- لباس ورزشی

اگر همسر شما اهل ورزش کردن است، با خرید لباس ورزشی جدید او را سوپرایز کنید. حتی اگر او علاقه‌ای به ورزش کردن نداشته باشد، شما می‌توانید با هدیه دادن ست لباس ورزشی او را به ورزش کردن تشویق کنید. اگر قصد خرید لباس ورزشی زنانه را دارید، بهتر است رنگ‌های شاد را انتخاب کنید. برای خرید لباس ورزشی مردانه بهتر است به برند آن توجه کنید و لباسی را بخرید که کیفیت بالایی داشته باشد.

در مطلب هدیه خاص برای آقایان جنس خاصی از لباس‌ها را معرفی کردیم که ضد عرق و حساسیت‌اند.

14- کنسول بازی

شاید یکی از بهترین کادوهای تولد برای همسر شما کنسول بازی باشد. اگر همسر شما به بازی های ویدئویی علاقه دارد می توانید با خرید بروزترین کنسول بازی او را خوشحال کنید.

در مطلب خرید هدیه تولد برای شوهر هم هدیه‌های جذابی برای شوهرهایی که اهل بازی‌اند معرفی کردیم.

15- لیوان آینه ای، هدیه‌ای خاص برای تولد همسر 

همه‌ی ما بعد از یک روز پرمشغله با خوردن یک لیوان چای آرامش خواهیم گرفت. با این حساب خرید یک لیوان مخصوص می‌تواند بهترین کادو تولد برای همسر باشد. طراحی این لیوان با لیوان‌های معمولی متفاوت است. لیوان آینه‌ای به صورت کاملا خلاقانه طراحی شده است. برای سفارش این محصول کافی است تا یک عکس مورد علاقه همسرتان را برای ما ارسال کنید.

ما عکس شما را بر روی زیر لیوانی آن چاپ خواهیم کرد. سپس با گذاشتن لیوان آینه‌ای بر روی زیر لیوانی، عکس شما بر روی لیوان ظاهر می‌گردد.

 

خرید لیوان آینه‌ ای

 

16- کیف پول چرمی، هدیه‌ای لوکس برای تولد همسر شما

کیف پول چرمی به عنوان بهترین هدیه برای تولد همسر است. چرا که اغلب افراد در طول روز حداقل چندین بار از کیف پول خود استفاده می‌کنند. استفاده مکرر از کیف پول باعث می‌شود تا این وسیله نسبت به سایر وسایل، بعد از مدتی کهنه و یا پاره شود؛ بنابراین حتی اگر طرف مقابل شما کیف پول داشته باشد، بالاخره یک روزی از آن استفاده خواهد کرد.

هنگام خرید کیف پول به عنوان کادوی تولد برای همسر بهتر است نوع چرمی آن را خریداری کنید. چرا که سادگی چرم همیشه محبوب همسر شما خواهد بود. همچنین هنگام خرید توجه به اندازه کیف پول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ بنابراین باید ببینید که او کیف پول بزرگ دوست دارد و یا با کیف پول‌های جمع و جور راحت‌تر است؟

 

17- بلیط کنسرت، هدیه خاص برای تولد همسر 

در مشغله زندگی امروزی شاید خرید بلیط کنسرت در الویت افراد نباشد. اگر خواننده محبوب همسر شما کنسرت دارد می توانید به عنوان هدیه تولد برای او، بلیط کنسرت این خواننده را خریداری کنید. 

 

جمع بندی

در این مطلب شما را با تعدادی از هدایای مناسب تولد همسر ( چه مرد و چه زن) آشنا کردیم. برخی از این هدایا را می توانید از ویداوین به صورت مستقیم تهیه کنید. محصولات ویداوین بسیار خاص هستند و انتخاب خوبی به عنوان کادو خاص برای خانم ها و همچنین آقایان باشد.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “بهترین کادوی تولد برای همسر

  1. منصور توکلیان گفت:

    مطالب بسیار عالی،ممنون

  2. ریحانه علیزاده گفت:

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.