راهنمای خرید هدیه

بهترین هدیه روز دختر

هدیه روز دختر

روحیات ظریف دخترانه و دنیایی رنگارنگ و پر از شور و شوق، روز دختر را به جذاب‌ترین روز بدل کرده‌ است. اگر می‌خواهید خاص‌ترین هدیه روز دختر را خریداری کنید، به دلیل تنوع بالا کادوهای دخترانه باید بگوییم که این کار چندان راحت نخواهد بود. به همین خاطر ما در ویداوین لیستی از بهترین هدیه‌ها را برای شما تهیه کرده‌ایم تا در عین کاربردی بودن بتوانند جذابیت‌های مورد پسند دختر خانم‌ها را نیز داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین هدیه روز دختر تا انتهای این مطلب از ویداوین همراه ما باشید.

 

بهترین هدیه برای روز دختر چیست؟

شاید بتوان عطر و ادکلن، شال و روسری، کتاب و دفترچه خاطرات را هدیه‌هایی مناسب برای روز دختر دانست؛ اما بیایید این بار کمی متفاوت عمل کنیم. چند ایده برای هدیه روز دختر به پیشنهاد ویداوین می‌تواند این تفاوت را برای شما رقم بزند تا در روز دختر سورپرایزی فوق العاده رخ دهد. ممکن است بخواهید در روز دختر به خواهر، دختر یا دوست خود هدیه بدهید؛ بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی به سلیقه و ویژگی‌های دختر مورد نظر خود توجه کنید. هدیه‌هایی که در روزهای خاص تهیه می‌شوند گاهی می‌توانند در عین جذابیت، کاربردی نیز باشند. بنابراین این موضوع می‌تواند تعداد انتخاب‌های شما را در خرید هدیه به مناسبت روز دختر کمتر یا بیشتر کند. میزان بودجه‌ای که برای خرید هدیه روز دختر کنار گذاشته‌اید نیز می‌تواند روی این موضوع تاثیر گذار باشد. اما جای هیچ نگرانی نیست. در لیست زیر ما به شما هدیه‌های متنوعی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با توجه به شرایط و بودجه خود بهترین کادوی روز دختر را انتخاب کنید.

 

1- هدفون و هندزفری های بلوتوثی

هدفون برای کادو روز دختر

امروزه همه ی نوجوان ها برای دیدن فیلم یا گوش دادن به موزیک و پر کردن اوقات فراغت خود به سراغ گوشی می روند و همگی به یک هدفون خوب نیاز دارند. انتخاب یک هندزفری بلوتوثی به عنوان هدیه ی روز دختر می تواند دختر شما را بسیار خوشحال کند. این هدفون ها در مدل ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه دختر خود این هدیه را برای او خریداری کنید.

 

2- تابلو کرنر بهترین هدیه روز دختر

تابلو سه بعدی کرنر

خرید یک هدیه خاص برای روز دختر شاید کار سختی به نظر برسد، اما اگر سری به گالری موبایل خود بزنید و دو عکس جذاب از دختر مورد نظرتان را انتخاب کنید، می‌توانید با آنها یک تابلو رویایی و زیبا به عنوان بهترین هدیه روز دختر داشته باشید. برای داشتن این تابلو فقط کافی است دو عکس را برای ویداوین ارسال کنید تا یک تابلو زیبا کرنر تحویل بگیرید. تابلو کرنر ویداوین یک تابلو سه بعدی است که تصاویر طراحی شده بر روی آن از سه جهت چپ، راست و روبرو قابل مشاهده هستند. در هر طرف این تابلو شما می‌توانید یک تصویر متفاوت را ببینید. اتاق خواب دختر با این تابلو زیبا بی شک جلوه‌ای خاص به خود می‌گیرد و شما نه تنها در روز دختر می‌توانید شادی و خوشحالی بسیاری را برای او به ارمغان بیاورید؛ بلکه هر بار نگاه کردن به آن تابلو می‌تواند یاد شما را در ذهن و قلب دختر مورد نظرتان تازه کند.

 

خرید تابلو سه بعدی کرنر

 

3- پک هدیه روز دختر

پک‌های هدیه همیشه پرطرفدار بوده‌اند؛ چرا که می‌توانند محتویاتی جذاب و متنوع داشته باشند. اگر به دنبال کادو روز دختر ارزان هستید، می‌توانید یک پک دلخواه براساس میزان بودجه خود تهیه کنید. برای اینکه یک پک هدیه مناسب تهیه کنید، در نظر داشته باشید که چه چیزهایی می‌توانند برای دختر خوشحال کننده و در عین حال کاربردی باشند. در یک پک هدیه دخترانه محتویاتی مانند ست لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت و دستبند، کیف دستی و کیف پول، کیف و کفش، زیورآلات و جواهرات، گل، خوراکی، شکلات و شیرینی، عطر و ادکلن، عروسک، پاستیل، ماگ و… قرار می‌گیرد. برای اینکه انتخاب و خرید این هدیه برای شما سخت نباشد، می‌توانید به سراغ پک‌های آماده بروید که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه تولد دخترانه

 

4- ساعت هوشمند دخترانه

ساعت مچی همیشه توانسته است جایگاه خاص خود را در بین کالاهای مناسب برای هدیه دادن حفظ کند. چرا که هم می‌تواند یک هدیه لوکس به حساب بیاید و هم اینکه در قیمت‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار موجود است. از زمانی که ساعت‌های هوشمند وارد بازار شده‌اند، انتخاب بسیاری از افراد برای هدیه دادن، بدون هیچ معطلی ساعت هوشمند بوده است. برای کادوی روز دختر ساعت هوشمند می‌تواند انتخابی بسیار عالی باشد. برای خرید ساعت هوشمند دخترانه می‌توانید جستجویی در بین ساعت‌های هوشمند دخترانه برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی و… بزنید. اما پیش از خرید باید به چند نکته در خرید این هدیه توجه داشته باشید. سلیقه و نیاز همه افراد در استفاده از ساعت هوشمند یکسان نیست؛ به علاوه ساعتی که خریداری می‌کنید باید با گوشی فردی که به او هدیه می‌دهید هماهنگی داشته باشد. بنابراین پیش از خرید حتما به این موضوع توجه کنید. نکته دیگری که باید آن را در نظر داشته باشید استایل و رنگ ساعت است که باید با سلیقه و سن و سال فرد مطابقت داشته باشد. شما با در نظر گرفتن همه این موارد می‌توانید یک هدیه بی نظیر برای روز دختر تهیه کنید.

 

5- تابلو کانتن کادویی متفاوت برای دختر خانم‌ها

تابلوی کانتن

بهترین کادو برای روز دختر چیست؟ اگر می‌خواهید کادو روز دختر برای خواهر خود تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما تابلو کانتن ویداوین است. این تابلو یک تابلو سه بعدی است که با سه عکس دلخواه شما ساخته می‌شود. برای سفارش این تابلو فقط کافی است سه عکس از خواهر خود را برای ما ارسال کنید تا بعد از مراحل ساخت تابلو، یک هدیه ارزشمند برای روز دختر تحویل بگیرید. این تابلو سه تصویر را در یک قاب جا می‌دهد؛ به‌طوری که از روبرو و سمت چپ و راست تابلو تصاویر متفاوت دیده می‌شوند. در ساخت این تابلو از بهترین متریال و مواد استفاده می‌شود، به‌طوری که می‌تواند ماندگارترین هدیه‌ای باشد که خواهر یا دوست شما در روز دختر می‌گیرد. این تابلو برای استفاده در منزل، اتاق خواب و محل کار بسیار چشم نواز است و می‌تواند جلوه‌ای خاص به فضای انتخابی شما بدهد.

 

خرید تابلو سه بعدی کانتن

 

6- عروسک‌های بزرگ و کوچک

دخترخانم‌ها عاشق عروسک در شکل و اندازه‌های مختلف هستند. این عروسک می‌تواند یک خرس پشمالو ، یا مجسمه و عروسکی از شخصیت‌های معروف انیمیشنی باشد. برای خرید این کادو سعی کنید به سلیقه دختر مورد نظرتان پی ببرید. اگر به عروسک خرسی علاقه دارد، پیشنهاد می‌کنیم این عروسک را در سایز بزرگ آن تهیه کنید. اما در صورتی که به یکی از شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی علاقه دارد، حتما مطابق با علاقه او این خرید را انجام دهید.

 

7- لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر با رنگ‌ها و طرح‌های دخترانه

لوازم جانبی موبایل

امروزه نیاز افراد به استفاده از لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بیشتر از قبل شده است. برخی از افراد به خاطر علاقه بسیاری که به تکنولوژی دارند، همیشه به دنبال خرید جدیدترین ابزار و لوازم جانبی هستند، که استفاده از تکنولوژی را برای آنها راحت‌تر کند. علاقه دختر خانم‌ها به خرید لوازم جانبی کم از آقا پسرها نیست. اما جالب ماجرا اینجاست که در بازار لوازم جانبی، طرح و رنگ‌های دخترانه جذاب زیادی به چشم می‌خورند، که هر کسی را مجذوب خود می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید هدیه خاص روز دختر که در عین حال کاربردی نیز باشد، سری به بازار لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بزنید و یک هدفون، پاوربانک، گارد موبایل و… را با طرح دخترانه برای هدیه روز دختر خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
برای تولد دوستم چی بخرم

 

8- پک لوازم آرایشی کادو روز دختر برای خواهر

یکی دیگر از ایده‌های خرید کادو روز دختر برای خواهر پک لوازم آرایشی است. شاید هدیه دادن یک پک لوازم آرایشی به دختر خانم‌ها بدون اینکه شناخت کافی از سلیقه و نیاز او در استفاده از لوازم آرایشی داشته باشید، کار چندان درستی نباشد. در صورتی که شناخت کافی نسبت به این مسئله دارید، می‌توانید یک پک لوازم آرایشی را به عنوان هدیه روز دختر برای خواهر، دختر یا دوست خود تهیه کنید. لوازم آرایشی هیچوقت جذابیت خود را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین اگر در خرید این هدیه دقت کافی را به خرج دهید، بی شک بهترین هدیه در روز دختر از سمت شما به دختر مورد نظرتان داده خواهد شد.

9- جاشمعی با طرح‌ سفارشی

هدیه تولد برای مادر

اگر از خودتان می‌پرسید که کادو روز دختر چی بگیرم ؟ حدس می‌زنیم که به دنبال یک هدیه اختصاصی باشید. به همین خاطر ما به شما جاشمعی لیان را پیشنهاد می‌کنیم. این جاشمعی با تمام جاشمعی‌هایی که در بازار وجود دارند متفاوت است. تفاوت این جاشمعی در این است که علاوه بر جنس باکیفیتی که دارد، دارای یک طرح اختصاصی است. به این منظور که شما می‌توانید عکس دلخواه خود را برای ویداوین ارسال کنید تا همکاران ما این عکس را بر روی صفحه جاشمعی طراحی کنند. عکسی که بر روی جاشمعی قرار می‌گیرد بعد از روشن کردن شمع نمایان می‌شود. بنابراین این هدیه اختصاصی می‌تواند با هر هدیه دیگری برای روز دختر متفاوت باشد.

 

خرید جاشمعی سفارشی

 

10- لوازم تحریر فانتزی

اکثر دخترخانم ها از لوازم فانتری مخصوصا لوازم تحریر لذت می برند. بهتر است با دختر خود به لوازم تحریری محبوبش بروید و به سلیقه او وسایلی را که انتخاب می کند را بخرید. به این ترتیب هم زمان مفیدی با دختر خود گذرانده اید و هم برای کادو روز دختر، هدیه دلخواه او را خریداری کرده اید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادوی تولد برای خواهر

 

 

11- گل، کادو روز دختر ارزان

اگر به دنیال کادو روز دختر ارزان قیمت هستید، خریدن گل همیشه انتخاب خوبی است. با خرید گل به عنوان کادو روز دختر، به فرزند، خواهر و یا دوست خود می گویید که به یادش بوده اید و وجودش چقدر برای شما ارزشمند است. این نکته را به خاطر داشته باشید که ارزش یک هدیه به قیمت ان نیست.

 

12- گردنبند هدیه‌ای خاص برای دخترخانم‌ها

گردنبند لیانا

جواهرات و زیورآلات هیچوقت برای دخترخانم‌ها جذابیت خود را از دست نمی‌دهند. بنابراین یک طرح جدید از گردنبند می‌تواند جذابیت هدیه روز دختر را دوچندان کند. در ویداوین شما می‌توانید یکی از دو گردنبند نورا یا لیانا را سفارش دهید. این گردنبندها طراحی‌های جدیدی دارند و هر کدام با عکس انتخابی شما ساخته می‌شوند. عکس طراحی شده بر روی گردنبند لیانا یا نورا با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید نمایان می‌شود. این گردنبندها در شکل و ظاهر با هم تفاوت دارند. و تصویر طراحی شده بر روی گردنبند نورا علاوه بر نمایان شدن در مقابل نور خورشید، در تاریکی نیز به صورت شب تاب نمایان می‌شود. شما می‌توانید به دلخواه خود یکی از این دو گردنبند را به عنوان هدیه برای روز دختر با عکس اختصاصی از خواهر، دختر یا دوست خود سفارش دهید.

 

خرید گردنبند سفارشی

 

جمع بندی

دختر خانم‌ها یک دنیای فانتزی و رنگارنگ دارند که در آن با هر بهانه‌ای می‌توانند دنیای خود را به لحظات شاد و دوست داشتنی گره بزنند. اگر می‌خواهید شما نیز در خوشحال کردن دختر خانم‌ها سهیم باشید، روز دختر بهترین مناسبت است. سعی کنید در انتخاب هدیه روز دختر دقت بسیاری به خرج دهید تا بتوانید خوشحالی واقعی آنها را ببینید. دختر خانم‌ها حتی با کوچک‌ترین محبت نیز خوشحال می‌شوند، اما در عین حال جذابیت هدیه‌ای که در مناسبت‌های مختلف می‌گیرند برای آنها بسیار مهم است. اگر همچنان سوال شما این است که هدیه روز دختر چی بخریم؟ با نگاهی دوباره به لیست بالا و توجه به مواردی همچون سن دختر، میزان بودجه خود در خرید کادو و نیاز و سلیقه دختر، انتخاب خود را نهایی کنید و برای روز دختر بهترین هدیه را تهیه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.