راهنمای خرید هدیه

انتخاب بهترین کادو برای همکار (خانم و آقا)

بهترین هدیه برای همکار

در این مطلب از ویداوین به موضوع خرید کادو برای همکار می‌پردازیم. ممکن است بخواهید بدون مناسبت یا با مناسب برای همکار خود کادو تهیه کنید. میزان صمیمیت شما با همکارتان می‌تواند در تعیین نوع کادو موثر باشد. برای داشتن روابط دوستانه در محیط کار، هدیه دادن به همکار می‌تواند بهترین راهکار باشد. تشکر و قدردانی از زحمات همکار و تحسین او، محبتی است که می‌تواند موجب ایجاد احساسات مثبت و تغییرات خوشایند در فضای کاری شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به کمک جذاب‌ترین ایده‌ها بتوانید بهترین کادو برای همکار آقا و خانم خود تهیه کنید.

خرید کادو برای همکار با جذاب‌ترین ایده‌ها

دادن کادو به همکار با پیشنهادات تکراری دیگر جوابگو نیست. شاید تصور کنید که یک هدیه رسمی و تکراری بتواند حس خوب هدیه دادن و هدیه گرفتن را برای شما و همکارتان ایجاد کند. اما بد نیست در خرید هدیه در هر مناسبتی خلاقانه‌تر عمل کنید و به کمک ایده‌های جذاب این مقاله، یک هدیه منحصر به فرد برای همکار خود خریداری کنید.

بهتر است متناسب با میزان صمیمیتی که با همکارتان دارید و نوع شغلی که در محل کار دارد، یک هدیه درخور و رسمی را برای او تهیه کنید. نوع کادو می‌تواند نشانه‌ی شخصیت شما باشد. بنابراین در انتخاب کادو برای همکار تمام توجه خود را به کار بگیرید، تا بتوانید به این واسطه در ایجاد محبت و صمیمیت بین خود و همکاران‌تان در محیط‌های سازمانی موفق عمل کنید.

تابلو سه بعدی بهترین کادو برای همکار خانم و آقا

تابلو سه بعدی با عکس شخصی

یک تابلو سه بعدی بهترین کادو برای همکار خانم و آقا است. این کادو را فارغ از مرد یا زن بودن همکار می‌توانید تهیه کنید. همچنین اگر جنبه رسمی بودن کادو برای شما اهمیت بسیاری دارد، این تابلو یک گزینه عالی است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در نهایی کردن تصمیم خود برای خرید این کادو تعلل نکنید. تابلوهای سه بعدی کانتن و کرنر را می‌توانید از ویداوین تهیه کنید. این تابلوها متناسب با فضای کاری، محیط‌های سازمانی و همینطور منازل هستند.

 

سفارش تابلو سه بعدی

 

تقویم و دفترچه برنامه ریزی و پلنر

اگر به فکر یک کادو کاربردی برای همکار هستید، بی شک تقویم و دفترچه برنامه ریزی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. چرا که همه مشاغل سازمانی به استفاده از آنها در محل کار خود نیاز پیدا می‌کنند. خرید تقویم و دفترچه برنامه ریزی به عنوان کادو برای همکار کم‌ترین هزینه را در بر میگیرد و در عین حال تنوع بالا این دو محصول، دست شما را در انتخاب جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین نوع آنها باز می‌گذارد.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه مناسب بازنشستگی

 

 

لیوان آینه ای هدیه‌ای مناسب همکار

لیوان اینه ای خرید از ویداوین

یک هدیه سازمانی، رسمی و کاربردی که بتواند فقط مختص همکار شما باشد، لیوان آینه‌ای ویداوین است. این لیوان آینه‌ای یک طراحی منحصر به فرد دارد. شما می‌توانید این کادو را با یک طرح اختصاصی سفارش دهید. طرح انتخابی شما می‌تواند یک عکس، نوشته یا آرم و لوگو یک سازمان باشد. بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ لیوان آینه‌ای به سلیقه همکار خود توجه کنید تا این کادو بتواند خوشحالی و لبخند رضایت او را به ارمغان بیاورد.

این لیوان آینه‌ای همراه با یک زیر لیوانی ساخته می‌شود. به طوری که طرح دلخواه شما به شکلی به هم ریخته بر روی زیر لیوانی چاپ و طراحی می‌شود. سپس زمانی که لیوان بر روی زیر لیوانی قرار بگیرد، طرح انتخابی به صورت شفاف و کامل بر روی لیوان منعکس می‌شود.

 

خرید ماگ آینه ای

 

جعبه‌ای از دمنوش‌های خوش عطر

رفع خستگی‌ها و دور شدن از مشغله‌های کاری، با نوشیدن یک دمنوش آرامش بخش در ساعات استراحت یک اقدام بسیار موثر است. ممکن است همکار شما با غرق شدن بیش از اندازه در کار فراموش کرده باشد که به سلامت و آرامش روح و جسم خود فکر کند. اما شما به عنوان یک همکار و دوست دغدغه مند می‌توانید با هدیه دادن یک پک دمنوش به همکار خود، به عنوان یک محرک عمل کنید.

این هدیه ارزشمند بهترین کادو برای همکار شما خواهد بود. هدیه دادن لحظاتی که بتواند پر از حس آرامش و حال خوب باشد، قابل مقایسه با هیچ هدیه مادی‌گرایانه‌ای نیست. بنابراین اگر احساس می‌کنید همکار شما به این هدیه نیاز دارد، بدون معطلی انتخاب خود را نهایی کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
برای تولد مادر شوهر چی بخریم

 

 

ساعت سه بعدی جدیدترین ایده کادو برای همکار

ساعت دیواری عکس دار

ساعت سه بعدی یک هدیه متفاوت و کاربردی است که همکار شما می‌تواند در اتاق و محل کار خود از آن استفاده کند. این ساعت با تمام ساعت‌های معمولی فرق دارد. چرا که علاوه بر جنس و متریال باکیفیت، با شیوه‌ای خاص طراحی و تولید می‌شود. پیش از نصب این ساعت بر روی دیوار، تنها یک ساعت معمولی به چشم می‌آید، اما پس از نصب بر روی دیوار، جلوه سه بعدی ساعت، چشم اندازی زیبا به محل و اتاق کار همکار شما می‌بخشد.

این ساعت را می‌توانید با یک طرح اختصاصی که متناسب با سازمان و محل کار همکار شما باشد، سفارش دهید. در غیر این صورت طرح‌های از پیش موجود در سایت ویداوین این امکان را به شما می‌دهند تا در زمان کمتری این محصول جذاب و کاربردی را تحویل بگیرید.

 

خرید ساعت دیواری با عکس دلخواه

 

طاقچه مجازی متفاوت‌ترین کادو برای همکاران

طاقچه مجازی هنرهای دستی

طاقچه‌هایی با دکوری‌های جذاب می‌توانند فضای محل کار را دلنشین کنند. انتخاب این کادو برای همکار مرد یا زن هیچ محدودیتی ندارد. شما می‌توانید متناسب با سلیقه همکار خود یک طاقچه مجازی را به عنوان هدیه برای او خریداری کنید. طاقچه‌های مجازی شباهت بسیاری به طاقچه‌های واقعی دارند، چرا که با شیوه‌های خاصی در شکلی سه بعدی طراحی و تولید می‌شوند.

در ویداوین شما می‌توانید از بین طرح‌های از پیش موجود طاقچه‌های مجازی، یکی را انتخاب کنید. اما در صورتی که به دنبال یک طرح اختصاصی هستید، می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید تا سفارش شما را مطابق با جزئیاتی که در نظر دارید برای شما ثبت کنند.

 

خرید طاقچه مجازی

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه روز کارمند

 

 

جاشمعی هدیه‌ای خاص و ماندگار

جاشمعی لیان

اگر می‌خواهید یک هدیه رسمی اما دوستانه برای همکار خود تهیه کنید، پیشنهاد ما جاشمعی لیان است. این جاشمعی یک پایه بتنی دارد که با قرار گرفتن یک صفحه بر روی آن، به محصولی زیبا و مناسب برای هدیه دادن تبدیل می‌شود.

لیان محصولی است که برای هر فردی به طور اختصاصی طراحی و تولید می‌شود. برای خرید این محصول فقط کافی است با انتخاب یک طرح و عکس مناسب که بتواند مورد پسند همکارتان باشد، سفارش خود را نهایی کنید. عکس انتخابی شما بر روی صفحه جاشمعی طراحی می‌شود؛ این عکس پس از روشن کردن شمع، نمایان می‌شود. جلوه زیبای این محصول و حس آرامشی که می‌تواند در محل کار ایجاد کند، بی شک شگفت زده شدن همکار شما را به همراه خواهد داشت.

 

خرید جاشمعی فانتزی

 

جمع بندی

خرید کادو برای همکار به قدری با سختی همراه است؛ اما جای هیچ نگرانی نیست. چرا که در این مطلب از ویداوین لیستی از بهترین و جذاب‌ترین ایده‌ها را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید بر اساس میزان صمیمیتی که با همکار خود دارید از لیست بالا یک هدیه مناسب برای او انتخاب و خریداری کنید.
نوع ارتباط و میزان صمیمیتی که مدیران سازمانی و کارمندان یک مجموعه کاری با هم دارند، تاثیر مستقیمی بر روی رشد و پیشرفت آنها دارد. بنابراین اگر در جایگاه یک مدیر هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای رشد سازمان، ارتقا دادن سطح انگیزه و اشتیاق کارمندان و به پاس قدردانی از زحمات آنها با مناسبت یا بدون مناسبت با دادن یک هدیه از آنها قدردانی کنید. در اینجا می‌توانید پیشنهادات خود را برای انتخاب بهترین کادو برای همکار مرد و همکار زن با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.