راهنمای خرید هدیه

پیشنهاد خرید هدیه روز پزشک با مناسب‌ترین ایده‌ها

این مقاله از ویداوین به موضوع خرید هدیه روز پزشک اختصاص دارد. در همه جوامع، پزشکان از تاثیرگذارترین افراد هستند. به همین خاطر در ایران نیز به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه‌ای که پزشکان در حوزه سلامت دارند، یکم شهریور ماه که مصادف با زادروز بوعلی سینا است، به نام روز پزشک نامگذاری شده است. برای خرید کادو روز پزشک باید در انتخاب نوع کادو و متناسب بودن آن با روحیه پزشک، بسیار دقت کنید. جامعه پزشکی همیشه با موقعیت‌های بحرانی بسیاری روبرو بوده است، بنابراین دور از انتظار نیست که پزشکان با افت انرژی و تضعیف روحیه در شرایط مختلف روبرو شوند. به همین خاطر شما می‌توانید با یک اقدام ارزشمند مثل هدیه دادن، به تقویت روحیه پزشکان کمک کنید. به همین جهت در این مقاله از ویداوین با چند ایده برای هدیه روز پزشک همراه شما هستیم تا بتوانید با یک انتخاب عالی، حس خوب قدردانی را به پزشکان محترم انتقال دهید.

پیشنهادهایی مناسب برای هدیه روز پزشک

ممکن است بخواهید برای یکی از دوستان، همکاران یا اقوام و آشنایان خود که در حوزه پزشکی فعالیت دارد، یک هدیه درخور شان تهیه کنید، تا با این اقدام حال خوب و خوشی را برای او به ارمغان بیاورید.

اگر سوال شما این است که بهترین هدیه روز پزشک چیست؟ باید بگوییم که چندین مرحله را باید برای خرید یک هدیه درخور شان طی کنید، تا به بهترین انتخاب برسید. پزشکان انسان‌های بسیار فرهیخته و فهیمی هستند و یک کادو ناچیز با کمترین ارزش مادی نیز می‌تواند آنها را خوشحال کند؛
در مرحله اول میزان بودجه خود را تعیین کنید تا بتوانید بر اساس آن یک انتخاب عالی داشته باشید. اگر فکر می‌کنید بودجه شما برای خرید کادو روز پزشک کم است، اصلا نگران نباشید، چرا که در این مقاله پیشنهادهایی مناسب و به صرفه برای شما داریم.

مرحله بعدی در خرید بهترین کادو روز پزشک، آشنایی کامل با روحیات و سلیقه فرد مورد نظرتان است. اگر شناخت کافی نسبت به فرد مقابل خود دارید، انتخاب هدیه برای شما کار راحتی خواهد بود. هر آن چیزی که بتواند یک پزشک را خوشحال کند و در ساعات کاری به او انرژی لازم را جهت گذراندن یک روز سخت کاری بدهد، انتخابی مناسب و ارزشمند برای هدیه دادن به پزشک است.

ممکن است بخواهید متناسب با تخصص پزشک و جایگاه شغلی که دارد، یک هدیه ویژه برای او خریداری کنید. بنابراین با لحاظ کردن این موضوع می‌توانید انتخاب ویژه‌تری داشته باشید. بنابراین انتخاب و خرید هدیه روز پزشک را می‌توانید با توجه به مواردی که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم، به راحتی انجام دهید.

تابلو سه بعدی با عکس‌های دلخواه برای روز دکتر

تابلو سه بعدی

اجسام سه بعدی همیشه پر طرفدار بوده‌اند؛ شما می‌توانید یک تابلو سه بعدی را برای هدیه دادن به پزشک خریداری کنید. این تابلو در فضاهای کاری، فضاهای شخصی و حتی محیط منزل قابل نصب و استفاده است.

این محصول در دو نوع کانتن و کرنر تولید می‌شود. برای سفارش یکی از این دو تابلو فقط کافی است عکس‌های دلخواه خود را برای ما ارسال کنید، تا یک تابلو سه بعدی اختصاصی را پس از طی شدن مراحل ساخت تحویل بگیرید.

اگر انتخاب شما تابلو کانتن است، باید سه عکس از عکس‌هایی که دلخواه شما هستند را برای ما ارسال کنید. تابلو کانتن یک تابلو سه وجهی است که با حرکت در کنار آن، تصاویر طراحی شده بر روی تابلو تغییر پیدا می‌کنند. تابلو کرنر نیز با همین قابلیت تنها با دو عکس انتخابی شما طراحی و ساخته می‌شود.
جذابیت این کادو به عنوان هدیه روز پزشک برای مرد و زن به قدری است که هیچ گاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

 

قیمت تابلو سه بعدی سفارشی

 

پک دمنوش‌های گیاهی

پک دمنوش

ساعات کاری طولانی و شرایط سختی که پزشکان در حوزه سلامت متحمل می‌شوند، با خستگی طاقت فرسایی همراه است. بنابراین ساختن لحظاتی که بتواند برای آنها همراه با آرامش و حال خوب باشد، از هر هدیه مادی گرایانه‌ای ارزشمندتر است. شما می‌توانید برای هدیه روز پزشک پکی از دمنوش‌های گیاهی تهیه کنید.
دمنوش‌های گیاهی مزیت‌های بسیاری دارند که از جمله آنها می‌توان به تقویت روحیه، ایجاد حس آرامش، بالا بردن انرژی، تقویت قوای جسمانی و… اشاره کرد. توصیه می‌کنیم از این هدیه ارزشمند غافل نشوید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کادو برای افتتاحیه مطب پزشک

 

 

لیوان آینه ای بهترین هدیه برای روز پزشک

لیوان آینه ای ویداوین

اگر می‌خواهید بدون در نظر گرفتن زن یا مرد بودن پزشک یا حوزه تخصص او، یک هدیه کاربردی و درخور شان خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما لیوان آینه ای ویداوین است. این محصول با طرح‌های اختصاصی تولید می‌شود. شما می‌توانید یک عکس یا نوشته را برای ویداوین ارسال کنید تا با طراحی آن بر روی محصول، یک لیوان سفارشی و اختصاصی برای هدیه روز پزشک تحویل بگیرید.

این محصول یک لیوان آینه‌ای به همراه زیر لیوانی است. طرح دلخواه شما با یک شیوه خاص و البته در هم ریخته بر روی زیر لیوانی چاپ می‌شود. سپس با قرار دادن لیوان بر روی زیر لیوانی جذابیت محصول نمایان می‌شود؛ به طوری که اصل تصویر بر روی لیوان منعکس می‌شود. این هدیه می‌تواند همراه همیشگی پزشک در محل کار او باشد تا با نوشیدن چای و قهوه خستگی کار را از تن به در کند.

 

قیمت لیوان آینه ای سفارشی

 

گلدان‌های مینیمال و گیاهان آپارتمانی بهترین هدیه روز پزشک

از تاثیرات مثبتی که گل‌ها و گیاهان طبیعی می‌توانند بر روی روح و جسم همه افراد داشته باشند، نمی‌توان غافل شد. به همین خاطر می‌توان آن را یک ضرورت دانست که در محل کار و محیط خانه انواعی از گل‌ها و گیاهان را نگهداری کرد.

برخی از افراد ممکن است صرفا برای زیباسازی فضا از گل‌ها و گیاهان استفاده کنند. اما اگر از منظر دیگری به آنها نگاه کنیم، می‌بینیم که تاثیرات مثبت زیادی به همراه دارند. بنابراین در محیط‌های کاری ممکن است تنش‌ها و استرس‌ها، آلودگی‌های صوتی و محیطی به قدری باشند، که حال روحی افراد را دچار تزلزل کنند. به همین جهت پزشکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به عنوان یک هدیه کاربردی و ارزشمند پیشنهاد می‌کنیم که متناسب با فضای کاری پزشک، گیاهان آپارتمانی با دوام و زیبایی را خریداری کنید. تا علاوه بر زیباسازی فضا به کاهش استرس، بالا بردن کارایی، تصفیه هوا، افزایش شادی، کاهش خستگی، کم کردن صداهای اضافی و… که از مزیت‌های گل‌ها و گیاهان طبیعی هستند، کمک کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه مناسب برای عیادت بیمار

 

 

جاشمعی ماندگارترین هدیه به پزشک

جاشمعی سفارشی

ایجاد یک فضای انرژی بخش برای پزشکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین مناسب‌ترین کادوی روز پزشک برای مرد و زن می‌تواند به سادگی یک جاشمعی باشد. این جاشمعی با طرح و عکس اختصاصی شما ساخته می‌شود. شیوه ساخت جاشمعی لیان در ویداوین به این صورت است که یک صفحه بر روی پایه‌ای بتنی قرار می‌گیرد. اما جذابیت این جاشمعی زمانی پدیدار می‌شود که با روشن کردن شمع، تصویر طراحی شده بر روی صفحه جاشمعی به زیبایی نمایان می‌شود.

 

قیمت جاشمعی سفارشی

 

 

خودکار و خودنویس هدیه مناسب روز پزشک

در طول روز پزشکان بعد از ویزیت بیماران برای آنها نسخه می نویسند. یکی از هدایایی که می تواند مناسب روز پزشک باشد یک خود کار یا خودنویس خوش دست است که فشار زیادی به دست پزشک نیاورد و همچنین روان و نرم باشد. برندهای زیادی با قیمت های متفاوتی در بازار موجود هستند که از بین آنها می توانید بهترین خودنویس برای پزشک مورد نظر خود تهیه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه مناسب برای استاد و معلم

 

 

استند قاب عکس رومیزی

استند قاب عکس رومیزی

یکی از محصولات جدید ویداوین، استند قاب عکس رومیزی است. شما می توانید با تهیه این هدیه برای پزشک، عکس عزیزان او یا عکس روز افتتاحیه مطب و حتی عکس روز فارغ التحصیلی وی را در قابی قشنگ روی میز او قرار دهید. برای سفارش این محصول حتی می توانید جمله مورد نظر خود را نیز روی اسن استند بنویسید.

 

خرید استند عکس رومیزی

 

طاقچه مجازی هدیه خاص روز پزشک

طاقچه‌های مجازی شباهت بسیاری با واقعیت دارند؛ بنابراین نصب آنها در منزل و محل کار، با حس و حالی دل انگیز همراه خواهد بود. برای هدیه روز پزشک یک طاقچه مجازی انتخاب فوق العاده‌ای است. این طاقچه‌ها در ویداوین با طرح و رنگ‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. بنابراین محدودیتی در انتخاب طرح نخواهید داشت.

 

قیمت طاقچه مجازی

 

جمع بندی

یکی از ارزشمندترین کارهایی که می‌توانیم برای خوشحال کردن دیگران و محکم کردن پیوند دوستی‌ها انجام دهیم، هدیه دادن است. در تقویم ایرانی روزهای بسیاری به مناسبت‌های مهم مانند روز پزشک اختصاص داده شده‌اند. بنابراین در این روز فرصتی فراهم است تا از پزشکان عزیز و فرهیخته تشکر و قدردانی به عمل آورد.

به همین خاطر در این مقاله از ویداوین لیستی از بهترین هدیه‌ها که متناسب با شغل و فضای کاری و روحیه پزشکان هستند، به شما معرفی کردیم. با انتخاب یکی از هدایای بالا می‌توانید دنیایی از مهر و محبت و خوشحالی را به طرف مقابل خود در روز پزشک هدیه دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.