راهنمای خرید هدیه

پیشنهادات جذاب برای هدیه جشن تکلیف دختر و پسر

جشن تکلیف

خرید هدیه برای جشن تکلیف دختران و پسران که به ترتیب در سنین 9 و 15 سالگی به سن بلوغ می‌رسند، بسیار هیجان انگیز و خوشحال کننده است. سن بلوغ شروع مرحله جدید و بسیار متفاوتی برای کودکان و نوجوانان است. به این سن، سن تکلیف هم گفته می‌شود و از آنجایی که دختران و پسران در این مرحله باید شروع به عمل کردن به فرامین الهی و دستورات حق کنند، برای آنها جشن عبادت و بندگی یا همان جشن تکلیف برگزار می‌کنند تا در این موقعیت با پروردگار خود برای رسیدن به تعالی و رشد عهد بندند و مسیر تازه زندگی را با حسی سرشار از شکرگزاری آغاز کنند. برخی از مدارس این سنت حسنه را با برگزاری جشن‌های بزرگ و مفصلی برای دانش آموزان خود به جا می‌آورند و خانواده‌ها نیز به همین مناسبت، برای فرزندانشان هدیه‌ای خریداری می‌کنند و در منزل برای آنها جشن می‌گیرند تا به انجام فرائض دینی تشویق شوند. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب از ویداوین همراه ما باشید تا با چند پیشنهاد و ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه جشن تکلیف آشنا شوید.

هدیه برای جشن تکلیف چی بخرم؟

در خرید هدیه روز جشن تکلیف، دختر یا پسر بودن هدیه گیرنده حائز اهمیت است. از آنجایی که سن تکلیف در دختران و پسران با هم متفاوت است، فقط تعداد کمی هدیه مشترک می‌توان برای آنها پیشنهاد داد. بنابراین با توجه به روحیات و سلیقه هر کدام و هیجانات بالایی که در دوران کودکی و نوجوانی تجربه می‌کنند، بهتر است به سراغ هدیه‌هایی متفاوت بروید.

گردنبند سفارشی، بهترین هدیه برای جشن تکلیف دختر

گردنبند لیانا ویداوین

اگر به دنبال بهترین هدیه برای جشن تکلیف دختر هستید، گردنبند اختصاصی و سفارشی لیانا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هر تصوری در مورد گردنبندهای دخترانه دارید دور بریزید و خود را برای خرید هدیه‌ای کاملا متفاوت و اختصاصی آماده کنید. دختر خانم‌ها از همان دوران کودکی به استفاده از اکسسوری‌های مختلف علاقه نشان می‌دهند و بدون شک با رسیدن به سن‌های بالاتر از گرفتن هدیه‌های مورد علاقه‌شان، خوشحال و با اعتماد به نفس‌تر خواهند شد.
بنابراین اگر دوست دارید که این حس توجه خالصانه از سمت شما باشد، می‌توانید کادویی منحصر به فرد را در این روز مهم با تمام وجود و مهر و محبت به او هدیه دهید. گردنبند لیانا با یک طراحی جدید و متریالی باکیفیت ساخته شده است. برای سفارش این محصول فقط کافی است یک عکس زیبا از دختر مورد نظرتان را برای ما در ویداوین ارسال کنید تا مراحل ساخت گردنبد آغاز شود. عکس انتخابی شما در داخل چندین لایه رنگی بر روی پلاک گردنبند طراحی و چاپ می‌شود. جالب است بدانید که زیبایی گردنبند رابطه مستقیمی با نور و روشنایی دارد؛ چرا که با گرفتن پلاک گردنبند در مقابل نور، تصویر داخل آن با جلوه‌ای چشم نواز نمایان می‌شود و خاص بودن انتخاب شما را به رخ می‌کشد.

 

خرید گردنبند سفارشی

 

اسکیت و اسکوتر بهترین هدیه برای جشن تکلیف پسران

اسکوتر و اسکیت

بین دختران و پسران از نظر تفاوت سلیقه و روحیات باید یک دیوار بلند کشید و در انتخاب هدیه برای آنها دقت زیادی به خرج داد. آقا پسرها از همان دوران کودکی تا نوجوانی و حتی جوانی علاقه زیادی به اسکیت، اسکوتر، دوچرخه و… دارند. بنابراین بهتر است از این گزینه چشم پوشی نکنید و در صورت مطمئن بودن به سلیقه فرد مورد نظرتان در مورد این هدیه، حتما به سراغ خرید یکی از این موارد بروید. برخی از دختر خانم‌ها نیز از همان سنین کودکی کشش قابل توجهی به استفاده از این وسایل سرگرم کننده و هیجانی دارند؛ به همین خاطر اگر فکر می‌کنید برای دختر خانم مورد نظرتان این هدیه جذابیت خاصی دارد، بد نیست به فکر خرید آن باشید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه برای نوجوانان

 

جاشمعی فانتزی و زیبای لیان

جاشمعی فانتزی سفارشی

انتخاب با شما است که این هدیه زیبا را برای آقا پسرها بخواهید یا دختر خانم‌ها؛ جاشمعی فانتزی لیان از محصولات اختصاصی ویداوین است که برای آن طراحی فوق العاده زیبایی در نظر گرفته شده است و با عکس دلخواه مشتریان ساخته می‌شود و جزو محصولات سفارشی ویداوین به حساب می‌آید. عکسی که برای سفارش این محصول انتخاب می‌کنید می‌تواند پرتره‌ای از فرد مورد نظرتان باشد یا با توجه به علاقه پسر یا دختر مورد نظر شما، عکسی از شخصیت‌های خیالی فیلم‌ها، انیمیشن‌ها یا داستانها باشد. این عکس بر روی صفحه جاشمعی چاپ و طراحی می‌شود، سپس با روشن شدن شمع، هم عکس نمایان می‌شود و هم زیبایی خاص هدیه شما.

 

خرید جاشمعی سفارشی با عکس دلخواه

 

چادر و سجاده و ملزومات حجاب

چادر و ملزومات حجاب

برای برخی از دختر خانم‌ها در روز جشن تکلیف، گرفتن هدیه‌ای مثل چادر و دیگر ملزومات حجاب به همراه سجاده بسیار خوشحال کننده خواهد بود. پک‌های متنوع زیادی از این محصولات در بازار هستند که به راحتی می‌توانید یکی از آنها را به دلخواه و متناسب با سلیقه دختر خانم مورد نظرتان از فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
ایده کادو تولد برای پسر

 

 

استند قاب عکس رومیزی هدیه ای برای زنده کردن خاطره جشن تکلیف

استند قاب عکس رومیزی

به عنوان بهترین هدیه برای جشن تکلیف که می‌توان آن را هدیه‌ای مشترک برای پسران و دختران دانست، استند قاب عکس رومیزی است. این استند زیبا از یک پایه چوبی و صفحه‌ای شیشه‌ای تشکیل شده است و با بالاترین کیفیت ساخت، طراحی و تولید می‌شود. قاب کردن خاطرات و عکس‌های زیبا و دوست داشتنی، و داشتن آنها در اتاق خواب بدون شک هم برای دختر خانم‌ها خواستنی و جذاب است و هم برای آقا پسرها. عکس‌ انتخابی شما به همراه یک نوشته بر روی مدل کانتکست این محصول طراحی می‌شود و در صورتی که بخواهید از چند عکس برای سفارش این محصول استفاده کنید، باید مدل نتفلیکس آن را سفارش دهید. اگر دوست دارید که این محصول خاطره انگیزتر باشد، می‌توانید مدل دیگر آن را که شامل قابی با چند عکس، به همراه یک نوشته و کد QR است را سفارش دهید و در قالب این کد، یک ویس یا فایل متنی و تصویری را قرار دهید، که قابل اسکن در گوشی موبایل باشد.

 

قیمت استند قاب عکس سفارشی

 

ربات و گجت برای دوستداران هیجان

ربات

ربات‌ها و گجت‌ها جزو هدیه‌های مناسب برای آقا پسرهای نوجوانی هستند که به هیجان و قدرت علاقه زیادی دارند. ربات‌ها و گجت‌‌های اسباب‌بازی انواع مختلفی دارند و اگر بودجه خوبی برای خرید هدیه کنار گذاشته باشید، می‌توانید نوع هوشمند این محصول را تهیه و فرد مورد نظرتان را با دادن این کادو حسابی خوشحال کنید. ربات‌ها علاوه بر جنبه سرگرمی، تاثیرات مثبت زیادی بر روی ذهن کودکان و نوجوانان می‌گذارند و آنها را وادار به انجام فعالیت‌های تعاملی می‌کنند تا قوه احساسات و تخیل آنها، آزادانه به حرکت در بیاید.

 

پیشنهاد مطالعه:
ایده کادو تولد برای پسربچه و دختربچه

 

 

پازل و دیگر بازی‌های فکری و سرگرم کننده

خرید هدیه برای جشن تکلیف نباید خیلی شما را سردرگم کند، چرا که تنوع هدیه‌های مناسب کودکان و نوجوانان بسیار زیاد است و البته باید حتما قبل از خرید سلیقه و نیاز فرد مورد نظرتان را در نظر بگیرید، سپس برای خرید اقدام کنید. از جمله هدایای مناسب برای جشن تکلیف، پازل‌ها و بازی‌های سرگرم کننده هستند. کودکان برای رشد بیشتر، به ذهنی فعال نیاز دارند. شما به واسطه بازی‌های فکری، می‌توانید ذهن کودک و نوجوان را فعال کنید تا در آینده آمادگی بیشتری برای کسب مهارت‌های مهم داشته باشد. از طرفی دیگر، کودکان و نوجوانان با انجام بازی‌های فکری، روحیه و انرژی بسیار بالایی خواهند داشت و همین موجب می‌شود تا در هر زمینه‌ای خلاقانه عمل کنند.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای جشن الفبا

 

 

عطر و ادکلن با رایحه‌های کودکانه و نوجوانانه

عطر و ادکلن نوجوانانه

عطر و ادکلن هدیه‌ای بسیار فوق العاده برای جشن تکلیف است. برای خرید این هدیه می‌توانید به سراغ رایحه‌های متنوع کودکانه و نوجوانانه بروید که حتی بسته بندی‌هایی متفاوت از عطر و ادکلن بزرگسالان دارند و بسیار جذاب به نظر می‌رسند. این هدیه برای کودکان و نوجوانان می‌تواند همراه با حسی سرشار از سرزندگی باشد و به آنها کمک کند تا در هر شرایطی به آراستگی ظاهری خود اهمیت بدهند.

وسایل و لوازم ورزشی

پس از وارد شدن به سن بلوغ، پسران و دختران باید بیشتر مراقب سلامت روحی و جسمی خود باشند. بنابراین خوب است که به واسطه جشن تکلیف، هدیه و جایزه آنها، لوازم ورزشی باشد. این هدیه آنها را به انجام ورزش‌ها روزانه تشویق می‌کند و نشان می‌دهد که شما نیز برای سلامتی‌شان ارزش زیادی قائل هستید.

جمع بندی

در این مطلب از ویداوین در مورد خرید هدیه برای جشن تکلیف صحبت کردیم. به مناسبت این سنت حسنه، می‌توانید به سراغ هدیه‌هایی از جمله چادر نماز و سجاده و ملزومات حجاب بروید که حال و هوایی متناسب با فضای جشن تکلیف دارند. در غیر این صورت گزینه‌هایی مثل جاشمعی فانتزی، استند قاب عکس رومیزی و گردنبند دخترانه لیانا به عنوان هدیه‌هایی اختصاصی و بسیار ماندگار، می‌توانند همراه خاطره‌انگیزی از سنین کودکی تا بزرگسالی باشند. از دیگر گزینه‌های لیست پیشنهادی ویداوین اسکوتر و اسکیت، وسایل و لوازم ورزشی، ربات و گجت، بازی‌های سرگرم کننده و… هستند؛ که با توجه به هیجان طلب بودن دختران و پسران در سن کودکی و نوجوانی، می‌توانند انتخاب‌هایی بسیار فوق العاده به عنوان کادو برای جشن تکلیف باشند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.