ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

بهترین کادو تولد برای پسر؛ 13 ایده هدیه تولد پسرانه

هدیه تولد پسرانه

این مطلب از ویداوین صرفا یک لیست پیشنهادی برای خرید کادو تولد پسرانه نیست؛ بلکه یک راهنمای کامل است که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین کادو بر اساس شخصیت و علاقه پسرهای جوان و نوجوان کمک کند. با این فرض پیش می‌رویم که آقا پسرها سخت پسند هستند؛ بنابراین نمی‌توان به ایده‌های تکراری و دم دستی مانند هارد و پاوربانک رضایت داد. در واقع این فرض دور از واقعیت نیست، چرا که آقا پسرها در هر سنی که باشند، هیجانات خاص خود را دنبال می‌کنند. به همین جهت خرید کادو برای آنها باید با حساسیت بیشتری انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا خرید هدیه تولد پسرانه را بر اساس معیارهای درست و ارزشمند انجام دهید.

ایده خرید کادو تولد پسرانه با بهترین پیشنهادات

گزینه‌های پیشنهادی برای خرید کادو پسرانه بر اساس سن آنها متفاوت خواهد بود. به همین جهت کادوهایی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم در بخش اول مناسب سنین 18 تا 30 ساله هستند و در انتها چند ایده کادو تولد پسرانه را بر اساس سن پسربچه‌ها به لیست پیشنهادات اضافه کرده‌ایم تا بتوانید بهترین کادو تولد برای پسر را انتخاب کنید.

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن؛ کادو تولد خاص برای پسر

تابلو سه بعدی با عکس شخصی

 

تابلوهای سه بعدی برخلاف تابلو های رایج، چندین عکس در یک قاب است. به این صورت که با حرکت در کنار تابلو و دیدن آن از جهت‌های مختلف، شما را با یک شگفتی باورنکردنی روبرو می‌کند.

این محصولات ساخته دست هنرمندان ویداوین هستند و برای تولید آنها از بهترین روش‌ها و متریال و مواد استفاده می‌شود. شما کافی است در قدم اول انتخاب کنید که کدام یک از تابلوهای سه بعدی را برای کادو تولد پسر مورد نظرتان می‌خواهید، سپس با توجه به انتخاب تابلو کرنر یا کانتن، دو یا سه عکس را برای ما در ویداوین ارسال ‌کنید تا مراحل ساخت تابلو سه بعدی انتخابی شما آغاز شود.

 

خرید تابلو سه بعدی

 

کنسول بازی

کنسول بازی

اکثر پسرها عاشق بازی‌های کامپیوتری هستند و همیشه آرزوی داشتن جدیدترین کنسول‌های بازی را در سر می‌پرورانند. بنابراین اگر میزان بودجه شما برای خرید کادو تولد پسرانه به پای خرید یک کنسول بازی می‌رسد، پیشنهاد می‌کنیم که معطل نکنید. این همان فرصتی است که به واسطه آن می‌توانید خوشحالی و هیجان زیادی برای آقا پسرها به ارمغان بیاورید.

مچ بند و ساعت هوشمند

رابطه پسرها با تکنولوژی و ابزار و وسایل روز دنیا پیوندی ناگسستنی است. گویی تکنولوژی از همان ابتدا با روحیات و سلیقه و خواست آقا پسرها هماهنگی و سازگاری بسیار زیادی داشته است. بنابراین اگر بخواهیم شیک پوشی و مد روز بودن را نیز به این موارد اضافه کنیم، چه کادویی بهتر از مچ بند و ساعت هوشمند.

خوشبختانه تنوع طرح و رنگ و مدل‌های این دو محصول در بازار به قدری زیاد است که به راحتی می‌توانید کادویی از جنس تکنولوژی برای فرد مورد نظرتان بخرید. پیشنهاد می‌کنیم این هدیه را از برندهای معتبری همچون اپل، سامسونگ یا شیائومی تهیه کنید. توجه به امکانات و قابلیت‌های محصول نیز پیش از خرید به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری بر اساس خواست و نیاز پسر موردنظرتان داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین کادو تولد مردانه

 

 

ماشین اصلاح

ماشین اصلاح یک کادو تولد پسرانه بسیار ارزشمند است که بی شک همه آقا پسرها از هدیه گرفتن بهترین مدل آن خوشحال می‌شوند. برای خرید این هدیه جستجویی در بین برندهای معتبر ماشین اصلاح بزنید، تا با اطلاعات کامل‌تری بتوانید خرید خود را انجام دهید. هدیه تولد برای پسران جوان بهتر است یک هدیه کاربردی مانند ماشین اصلاح سر و صورت از برندهای موزر و فیلیپس و دیگر برندهای معتبر دنیا باشد.

طاقچه مجازی یک کادو تولد پسرانه ارزان و ارزشمند

طاقچه سه بعدی کودک

اگر انتخاب شما انجام خرید اینترنتی کادو برای تولد پسر است، پیشنهاد ما خرید طاقچه مجازی است. این محصول، هدیه‌ای ارزشمند و بسیار ارزان است که علاوه بر طرح‌های از پیش آماده‌، این امکان را به شما می‌دهد تا محصول را با طرح اختصاصی و انتخابی خود در ویداوین سفارش دهید.
طاقچه‌های مجازی با طرح‌هایی سه بعدی، جلوه‌ای خاص و دقیقا مشابه با طاقچه‌های واقعی به نمایش می‌گذارند. در صورتی فرد مورد نظر شما به این دست از کادوها علاقه دارد، بی شک با یک طرح پسرانه پسند می‌توانید او را غافلگیر کنید.

 

خرید طاقچه مجازی

 

اکسسوری‌های جذاب پسرانه

شاید فکر کنید که اکسسوری‌ها و دستبندها فقط مختص خانم‌ها هستند، اما تنوع اکسسوری‌های مردانه در خرید کادو تولد پسرانه خلاف این تصور را ثابت می‌کند. از معمول‌ترین اکسسوری‌ها مانند کمربند، عینک آفتابی، دکمه سر دست، کراوات و… گرفته تا انواعی از دستبندهای چرم، طلا، نقره، ساعت، انگشتر، ساس بند، دستمال جیبی، شال گردن، کلاه و… همگی اکسسوری‌های جذابی هستند که آقایان بنابر سلیقه و تیپ شخصیتی که دارند از اکسسوری مناسب و دلخواه خود استفاده می‌کنند.

شما نیز می‌توانید بر اساس میزان شناختی که از فرد مورد نظرتان دارید، به عنوان کادو تولد برای پسر ، یک اکسسوری جذاب به او هدیه دهید. این کادو تولد برای پسر 18 ساله به بالا بهترین انتخاب است.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای دوست صمیمی

 

اسپیکر

کادو برای تولد پسر ها اسپیکر ضد آب

اگر پسری که میخواهید برای او هدیه بخرید اهل گوش دادن به موسیقی با صدای بلند است، پیشنهاد ما به شما خرید اسپیکر های قابل حمل است. این اسپیکر ها در طرح ها و قدرت های مختلف در بازار وجود دارند که شما با توجه به بودجه خود می توانید یکی از آنها را برای کادو برای تولد پسر مورد نظر خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو پایان خدمت سربازی

 

 

لیوان آینه‌ ای یک هدیه اختصاصی برای کادو تولد پسرانه

پیشنهاد خرید هدیه تولد پسرانه

بهترین ایده کادو تولد برای پسر بهتر است از ویژگی اختصاصی بودن برخوردار باشد. چرا که جذابیت و ارزشمندی کادو برای فرد هدیه گیرنده به اختصاصی بودن آن است. در ویداوین این امکان برای شما فراهم است تا کادوی تولد پسرانه را متفاوت از هدیه‌هایی دیگر تهیه کنید.

در اینجا پیشنهاد ما یک لیوان آینه‌ای است که طرح انتخابی شما منحصرا برای یک نفر و بدون هیچ گونه کپی و تکرار طرحی، به صورت سفارشی ساخته می‌شود. به همراه این لیوان یک زیرلیوانی عجیب و شگفت انگیز تحویل می‌گیرید؛ در واقع بر روی زیر لیوانی طرح شما به شکلی به هم ریخته چاپ می‌شود، سپس با قرار دادن لیوان بر روی آن، طرح به وضوح بر روی بدنه لیوان نمایان می‌شود.

 

خرید ماگ آینه ای

 

ساعت دیواری سه بعدی

محصولات سه بعدی ویداوین از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در بین این محصولات ساعت‌های سه بعدی طرفداران خاص خود را دارند، چرا که هم به صورت اختصاصی ساخته می‌شوند و هم جلوه زیبایی به فضاهای مختلف می‌بخشند. به این پیشنهاد برای خرید کادو تولد پسرانه با یک دید متفاوت نگاه کنید، چرا که مشابه آن را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید.

زمان سفارش این ساعت باید سه عکس از شخص مورد نظر خود به ویداوین بدهید و یک ساعت سه بعدی با عکس های اختصاصی تحویل بگیرید. این هدیه مناسب تولد پسرها در همه ی سنین است.

 

خرید ساعت دیواری سه بعدی

دوچرخه و اسکوتر

بلاخره نوبت به معرفی کادو تولد برای پسر بچه ها رسید. پسرها از همان سنین کودکی انتخاب‌های خاص خود را دارند و نمی‌توان گفت بچه‌ها از گرفتن هر هدیه‌ای خوشحال می‌شوند. بنابراین اگر بودجه کافی برای خرید هدیه تولد پسرانه دارید، دوچرخه و اسکوتر گزینه‌های بسیار جذابی هستند که پسربچه‌ها از داشتن آنها بی نهایت ذوق زده و خوشحال می‌شوند.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین کادو برای پسر بچه و دختر بچه

 

گیم بورد هدیه به پسر گیمر به عنوان هدیه تولد پسرانه

هدیه به پسر گیمر

گیم بوردها با امکان بازی چند نفره می توانند لحظات خوشی را به ارمغان بیاورند. اگر به دنبال خرید کادوی تولد برای پسر هستید این بازی‌ها برای سن های مختلف و سلیقه های مختلف در بازار موجود است. این هدیه مناسب تولد پسرهای نوجوان و حتی بزرگسال است.

 

توپ فوتبال هدیه‌ای برای فوتبالی‌ها

علاقه بی حد و اندازه پسرها به فوتبال موجب شد تا در این لیست پیشنهادی برای خرید کادو تولد پسرانه ، توپ فوتبال را فراموش نکنیم. این کادو هم برای پسر بچه‌ها و هم برای آقا پسرهای جوان و نوجوان یک گزینه عالی و ارزشمند است.

ربات کنترلی هوشمند

ربات‌ها اسباب بازی‌های مورد علاقه پسر بچه‌ها هستند. حس خوبی که بچه‌ها از بازی با این نوع اسباب بازی‌ها می‌گیرند قابل توصیف نیست. در بین این نوع اسباب بازی‌ها انواع مختلفی از ربات‌های انسان‌نما، ربات‌های تبدیل شونده، ربات‌های طرح سگ، ربات‌های طرح مارمولک، ربات کنترلی هوشمند و… به چشم می‌خورند. که ربات‌های کنترلی هوشمند جدیدترین نوع آنها هستند. این ربات‌های به سنسورهای هوشمندی مجهز شده‌اند که به حرکت و ضربه دست واکنش نشان می‌دهند. این کادوی تولد برای پسر بچه با جذابیت بسیار زیادی همراه است. بنابراین از این گزینه ارزشمند غافل نشوید.

جمع بندی

در این مطلب چندین هدیه اختصاصی تولید ویداوین و ایده برای کادو تولد پسر معرفی کردیم. خرید هدیه آن هم برای آقا پسرها اصلا کار راحتی نیست. به علاوه مناسبتی مانند تولد این ضرورت را ایجاد می‌کند که با وسواس بیشتری خرید کادو را انجام دهید. اما در هر صورت با توجه به چند فاکتور مشترک در خرید هدیه، می‌توانید تصمیم خود را برای انتخاب کادو تولد پسرانه نهایی کنید.

فاکتورهایی مانند سن و سال، میزان صمیمیت شما با فرد هدیه گیرنده، فعالیت‌های روزمره شغلی او، نیازمندی‌ها، شخصیت و روحیات فرد و کارایی و کیفیت هدیه جزو مواردی هستند که پیش از خرید کادو باید به آنها توجه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.