ایده های خلاقانه, تبلیغات و بازاریابی

بهترین هدیه سازمانی و تبلیغاتی

برقرای ارتباط و افزایش اعتماد بین کارکنان و سازمان از مهم‌ترین مواردی است که در شرکت‌ها باید به آنها توجه شود. به همین جهت امروزه برای تشویق و تقدیر از کارکنان شرکت‌ها و همکاران داخل و خارج از سازمان و همینطور جلب رضایت مشتریان فعلی و رسیدن به مشتریان جدید، هدایای سازمانی به عنوان بهترین راهکار شناخته می‌شوند. بنابراین بحث شناخت بهترین هدیه سازمانی برای مدیران سازمان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها تلاش می‌کنند تا در موقعیت‌های مختلف بهترین کادو برای هدیه سازمانی را تهیه کنند. هدایای سازمانی تنوع بالایی دارند، به طوری که دست شما در انتخاب باز است و می‌توانید با توجه به بودجه‌‌ای که برای خرید هدیه کنار گذاشته‌اید و همینطور سلیقه و نیاز کارکنان سازمان، از بین لیست پیشنهادی که در ادامه این مطلب از ویداوین در اختیار شما قرار گرفته است، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین هدیه برای سازمان ها چیست؟

هدایای سازمانی به عنوان بهترین ابزار ارتباطی در بین سازمان‌ها و شرکت‌ها شناخته می‌شوند. شرکت‌ها می‌توانند با هدف‌های مختلفی از جمله بهبود عملکرد کارکنان و افزایش سطح رضایتمندی آنها، ارتقای روابط اجتماعی و ارتباطات داخلی، بهبود ارتباطات با مشتریان و افزایش اعتماد آنها نسبت به سازمان و شرکت، برند سازی، پیشبرد تجارت و افزایش و بهبود فروش و سودآوری سازمان و… از هدایای سازمانی استفاده کنند.
علاوه بر ایجاد انگیزه برای کارکنان در سازمان‌ها و شرکت‌ها، بهترین هدیه سازمانی می‌تواند جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد و به عنوان یکی از ابزارهای موثر تبلیغاتی در گردهمایی‌ها، رویدادها و نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

برای خرید هدیه سازمانی ابتدا باید هدف مشخص شود؛ چرا که این هدایا در دو دسته هدایای تشکر و هدایای برندینگ قرار می‌گیرند و قالب و شکل هر کدام از آنها می‌تواند متفاوت باشد. از هدایای برندینگ برای برند سازی و افزایش فروش استفاده می‌شود؛ به همین خاطر در این دسته از هدایا بهتر است از نشان تجاری شرکت و لوگو و آرم آن حتما استفاده کنید. اما برای هدایای تشکر، هدف کاملا متفاوت از برند سازی است و سازمان‌ها به این واسطه می‌توانند از همکاران، پیمانکاران و مشتریان خود با هدف بهبود ارتباطات، تقدیر کنند.

هدایای سازمانی می‌توانند از بین دسته بندی‌های مختلف از جمله محصولات خوراکی، لوازم نوشتاری، لوازم الکترونیکی و دیجیتال، وسایل دکوری و… انتخاب شوند. تنوع این محصولات در بازار بسیار زیاد است و تنها کافی است محصولی را انتخاب کنید که در بیشتر مواقع قابلیت سفارشی سازی شدن را داشته باشد و با نشان تجاری شرکت به دست هدیه گیرندگان برسند.

 

خرید هدیه سازمانی

 

لیوان آینه‌ای با عکس و طرح دلخواه

لیوان آینه ای مناسب هدیه سازمانی

به عنوان بهترین هدیه مناسب هدیه سازمانی به سراغ جدیدترین محصولی می‌رویم که قابلیت سفارشی سازی شدن در همه ابعاد را دارد. تنوع بسیاری از ماگ‌ها در بازار وجود دارد، اما یک ماگ اختصاصی جذاب که بتواند با نام تجاری و لوگو شرکت شما ساخته شود، تنها در ویداوین قابل سفارش است. این ماگ آینه‌ای بسیار زیبا، با کیفیت ساخت عالی به کمک هنر آنامورفیک طراحی می‌شود. برای سفارش این محصول به تعداد هدایای سازمانی می‌توانید یک طرح مشترک یا طرح‌های متنوع را به ویداوین ارسال کنید تا بر روی محصول نهایی طراحی و چاپ شوند.

این هدیه خاص مجموعه‌ای از یک لیوان به همراه زیر لیوانی است. طرحی که برای سفارش محصول انتخاب می‌شود، به شکل به هم ریخته‌ای بر روی زیر لیوانی چاپ می‌شود، سپس زمانی که لیوان بر روی زیر لیوانی قرار بگیرد، طرح به صورت واضح و کامل بر روی بدنه آینه‌ای ماگ، منعکس می‌شود. لیوان آینه‌ای ویداوین می‌تواند برند شما را در ذهن مشتریان و کارکنان شرکت برای همیشه ماندگار کند و تاثیرات مثبتی در بهبود روابط سازمان شما در داخل و خارج از شرکت داشته باشد.

 

خرید لیوان آینه ای با لوگو دلخواه

 

استند قاب عکس رومیزی؛ هدیه سازمانی متفاوت

استند قاب عکس رومیزی

سازمان‌ها نیاز مبرمی به ایجاد روابط دوستانه با اعضای داخلی شرکت دارند. بنابراین هدیه‌ای که بتواند یادآور روزهای خوش همکاری باشد، بهترین تاثیر را می‌تواند در حفظ و بهبود روابط و افزایش کارایی و عملکرد کارکنان و ایجاد انگیزه در آنها داشته باشد. بنابراین با این هدف بهترین هدیه سازمانی می‌تواند یک استند قاب عکس رومیزی باشد.

این استند در دو مدل بسیار زیبا با نام‌های کانتکست و نتفلیکس در چهار طرح مختلف ساخته می‌شود. در مدل کانتکست می‌توانید برای ساخت محصول یک عکس و نوشته را به ویداوین ارسال کنید تا مراحل ساخت آغاز شود و هدیه پس از چند روز به دست شما برسد. در مدل نتفلیکس امکان استفاده از چند عکس بر روی یک قاب به همراه نوشته وجود دارد؛ و در مدل دیگری از این محصول یک کد QR امکان اضافه کردن یک فایل صوتی یا متنی و تصویری برای شما فراهم می‌آورد. این کد در گوشی موبایل قابل اسکن است و محتوای آن می‌تواند یک پیام محبت آمیز دوستانه باشد. قاب عکس این محصول از جنس شیشه سکوریت و پایه آن از جنس چوب ترموود است. بسته بندی شکیل و خوش ساخت محصول نیز به این مجموعه ارزش دو چندانی داده است و آن را تبدیل به محصولی بسیار مناسب برای هدیه دادن تبدیل کرده است.

 

قیمت قاب عکس با استند رومیزی

 

ساعت دیواری سه بعدی هدیه مناسب سازمان ها

ساعت تبلیغاتی با عکس لوگو و نام برند- ساعت شخصی سازی شده

یکی از هدایای رایج سازمانی که جدیدترین مدل آن با شکلی متفاوت و خارق العاده به بازار آمده، ساعت دیواری سه بعدی است. این محصول رایج و تکراری با خلاقیت‌های مدرن تبدیل به محصولی اختصاصی و ویژه شده است، به طوری که با طرح دلخواه خود می‌توانید آن را با هر نوع هدفی از جمله برندینگ تا هدایای تشکر برای سازمان‌ها، سفارش دهید.

 

قیمت ساعت سه بعدی دیواری

 

تقویم چوبی رومیزی

تقویم چوبی

یکی دیگر از هدایایی که سازمان‌ها خیلی از آن استفاده می‌کنند و همچنان توانسته است جذابیت خود را حفظ کند، تقویم است. تقویم‌ها گزینه‌های بسیار عالی برای برندسازی و معرفی نام و نشان تجاری شرکت‌ها هستند. بنابراین با خیالی راحت می‌توانید به سراغ شکل متفاوت و جذاب‌تری از این تقویم‌ها بروید تا بدون نگرانی در خصوص تکراری بودن این هدیه، از دادن هدیه‌های سازمانی به همکاران، مشتریان یا استفاده از آنها در رویدادها و گردهمایی‌ها، بیشترین تاثیر را بگیرید.

تقویم‌های چوبی رومیزی امروزه جزو پرطرفدارترین تقویم‌هایی هستند که در شکل‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و زیبایی طراحی و تولید می‌شوند، به طوری که قابلیت چاپ لوگو و آرم و نشان تجاری شرکت‌ها بر روی آنها وجود دارد و به عنوان بهترین اکسسوری بر روی میزکار قابل استفاده هستند.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدیه برای همکار

 

هدیه‌های دکوری و تزئینی

همانطور که مطلع هستید، لوازم دکوری از تنوع بسیار چشمگیری در بازار برخوردار هستند. افراد با سلیقه‌های مختلف همیشه در گوشه و کنار منزل و محل کار خود یک یا چند وسیله دکوری جذاب دارند که از بودن و حضور آنها لذت می‌برند. بنابراین این هدیه می‌تواند کارکنان شرکت شما را بسیار خوشحال کند و تاثیر بسیار خوبی بر روی برند سازی نیز داشته باشد. انتخاب وسایل دکوری به عنوان بهترین هدیه برای مناسبت‌های سازمانی شاید سخت به نظر برسد، اما بهتر است به سراغ دکوری‌هایی با ابعاد کوچک و طراحی مینیمال بروید و از بسته بندی‌های شکیل برای کادو کردن آنها استفاده کنید.

ست خودکار و روان نویس؛ رایج ترین هدیه سازمانی

ست خودکار

لوازم نوشتاری همانند خودکار و روان نویس به عنوان بهترین هدیه سازمانی شناخته می‌شوند. ممکن است این هدیه در نظر شما تکراری باشد؛ اما جالب است بدانید که همچنان پر قدرت از این هدیه سازمانی استفاده می‌شود. برای خرید این هدیه هیچ محدودیتی ندارید و در مواردی می‌توانید به عنوان هدیه‌ای سفارشی روی آن حساب باز کنید و آن را با نام برند و نشان تجاری شرکت، سفارش دهید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدیه برای مهندس معمار

 

 

پک دمنوش‌های معطر و آجیل‌ها و میوه‌های خشک

از دیگر هدایای رایج سازمانی که به عنوان بهترین هدیه سازمانی شناخته می‌شوند، پک دمنوش‌های معطر و پک آجیل و میوه‌های خشک هستند. این هدیه را می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین سفارش دهید و در سفارش این هدیه از نام و نشان تجاری شرکت نیز استفاده کنید. مطمئن باشید که همه کارکنان سازمان از گرفتن این هدیه بسیار خوشحال می‌شوند و در هر لحظه با انگیزه بیشتری به کار و فعالیت خود در داخل شرکت ادامه می‌دهند. به این واسطه شرکت شما می‌تواند تاثیرات فوق العاده خوبی از عملکرد خلاقانه کارکنان در جهت بهبود صورتحساب‌های مالی و افزایش سود و بهره‌وری شرکت بگیرد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کادو روز کارمند

 

 

گل‌ها و گیاهان زینتی

طراوت و تازگی و جلوه زیبایی که گل‌ها و گیاهان طبیعی با خود به همراه می‌آورند، موجب شده است تا افراد برای داشتن فضایی پر از آرامش و انرژی، همیشه چه در منزل و چه در محل کار از ترکیب چند نوع گل و گیاه زیبا استفاده کنند. از آنجایی که این هدیه باب میل بسیاری از افراد است، به عنوان بهترین گزینه برای هدیه دادن به کارکنان یک شرکت می‌توان روی آن حساب باز کرد.

جمع بندی

امروزه از اثربخشی هدایای سازمانی در بهبود روابط داخلی و خارجی سازمان‌ها با کارکنان و مشتریان و برندسازی و افزایش فروش نمی‌توان چشم پوشی کرد. بنابراین در این مطلب از ویداوین به معرفی چندین ایده جدید و کاربردی برای خرید بهترین هدیه سازمانی پرداختیم تا بتوانید به عنوان یک مدیر سازمانی، انتخابی موثر و باکیفیت داشته باشد.
در خرید هدیه سازمانی باید به نکات بسیاری از جمله کیفیت هدیه، ایجاد تجربه کاربری مثبت و موثر، برندینگ، بودجه و هدف سازمان، توجه کنید. این هدایا بهتر است خیلی گران‌قیمت نباشند و از نظر ابعاد و اندازه نیز متوسط رو به کوچک باشند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.