راهنمای خرید هدیه

انتخاب بهترین کادو برای افتتاحیه

هدیه افتتاحیه

پیدا کردن یک هدیه مناسب برای افتتاحیه کسب و کارها گاهی بسیار سخت است. به این دلیل که کادو برای افتتاحیه علاوه بر شیک و خاص بودن باید به گونه‌ای باشد که در کارهای روزمره برای صاحب کسب و کار کاربردی باشد. اگر شما هم قصد خرید یک کادو مناسب افتتاحیه را دارید، خواندن این مقاله از ویداوین را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم تا ایده‌های جذاب برای خرید کادو را گرد هم آوریم و کار شما را برای خرید راحت‌تر کنیم.

خرید کادو برای افتتاحیه با مناسب‌ترین پیشنهادات

حتما برای شما نیز پیش آمده است که در خرید هدیه برای افتتاحیه کسب و کار دوستان و آشنایان خود، دچار مشکل شده باشید. برای خرید هدیه مناسب افتتاحیه لازم است تا ابتدا به نوع کسب و کار توجه کنید. همچنین میزان صمیمیت شما با طرف مقابل می‌تواند نقش مهمی در انتخاب کادو مناسب برای افتتاحیه داشته باشد. اغلب افراد به دلیل سختی انتخاب کادو، معمولا به خرید گل و شیرینی بسنده می‌کنند.

اگر شما هم قصد خرید هدیه برای افتتاحیه کسب و کارها را دارید، پیشنهادهای جذاب زیر را در لیست انتخاب‌های خود جهت خرید کادو برای افتتاحیه قرار دهید.

تابلو سه بعدی کرنر، خاص‌ترین هدیه برای افتتاحیه

تابلو ۳ بعدی

اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای افتتاحیه ارایشگاه هستید، می‌توانید به خرید یک تابلوی سه بعدی خاص نیز فکر کنید. این هدیه جذاب و متفاوت با عکس مورد نظر شما ساخته می‌شود. این عکس‌ها به صورت پره‌های فلزی و با طراحی سه بعدی ساخته می‌شوند. زمانی که شما به این تابلو نگاه می‌کنید، خطای دید باعث می‌شود تا اینگونه احساس شود که عکس‌ها در حال تغییر هستند. برای مثال می توانید لوگوی مکان مورد نظر به همراه عکس صاحب این بیزینس را برای این تابلو استفاده کنید. یا برای افتتاحیه یه سالن زیبایی می توانید نمونه کارهای این سالن را تبدیل به تابلو کنید.

این تابلوی سه بعدی خاص با تابلوهای معمولی متفاوت بوده و دوست شما از دیدن آن قطعا خوشحال خواهد شد.

 

خرید تابلو سه بعدی کرنر

 

تلفن هوشمند، بهترین هدیه برای افتتاحیه کسب و کارها

اگر دوست شما به تازگی یک کسب و کار جدید باز کرده است، قطعا نیاز به یک تلفن هوشمند جدید دارد تا بتواند از طریق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، کسب و کار خود را رونق ببخشد. اگر از لحاظ مادی محدودیت ندارید، شما می‌توانید با خرید یک تلفن هوشمند با دوربین بسیار عالی، صاحب کسب و کار را خوشحال کنید.

صندلی راحتی، یک هدیه کاربردی برای افتتاحیه

بهترین کادو برای افتتاحیه به خصوص برای صاحبان کسب و کارهایی که وقت زیادی از روز را بر روی صندلی می‌نشیند، می‌تواند خرید یک صندلی راحتی باشد. با این کار این حس را به طرف مقابل القا خواهید کرد که سلامت جسمی او برای شما اهمیت دارد.

 

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو مناسب تیر ماهی ها

 

 

تابلو سه بعدی کانتن، یادگاری ارزشمند برای افتتاحیه کسب و کارها

تابلو سه بعدی کانتن

یکی دیگر از محصولات ویداوین که مناسب کادو افتتاحیه است تابلو کانتن است. برای ساخت این تابلوی سه بعدی کافی است تا سه عکس مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. این سه عکس به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند که با حرکت از کنار آنها، سه عکس متفاوت را خواهید دید. این تابلوی خاص و به یادماندنی با طراحی شگفت‌انگیز خود، باعث زیبایی محل کار دوست شما خواهد شد.

 

خرید تابلو سه بعدی کانتن

 

باکس گل

باکس گل برای افتتاحیه

هدیه مناسب برای افتتاحیه نمایشگاه می‌تواند یک گلدان بزرگ با گل طبیعی باشد. این هدیه به یادماندنی، طرفداران بسیار زیادی دارد. همچنین شما می‌توانید یک باکس گل با جعبه‌ای جذاب به همراه یک کارت تبریک برای صاحب کسب و کار مورد نظر خود ببرید و او را از این هدیه به یادماندنی خوشحال کنید.

دستگاه چای‌ ساز، هدیه‌ای پرکاربرد

اگر یکی از دوستان نزدیک و آشنایان شما، به تازگی یک کسب و کار جدید راه‌اندازی کرده است و قرار است برای بار اول به دیدن او بروید، خرید یک دستگاه چای ساز می‌تواند یک ایده عالی به عنوان کادو برای افتتاحیه باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو مناسب عکاس

 

 

 

جاشمعی، هدیه‌ای آرامش ‌بخش برای کسب و کارها

جاشمعی طرح شازده کوچولو

از میان انبوه کادوها، هدیه مناسب افتتاحیه مغازه می‌تواند یک دکوری ساده و در عین حال جذاب مانند یک جاشمعی باشد. این جاشمعی با طراحی شگفت‌انگیز خود می‌تواند خستگی کار روزانه را از روی دوش دوست و همکار شما بردارد. برای دریافت این کادو برای افتتاحیه کافی است تا عکس مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا آن را بر روی جاشمعی حک کنیم. این عکس در لایه‌های رنگی مختلفی قرار می‌گیرد و با روشن شدن شمع، نتیجه‌ای جذاب را به نمایش می‌گذارد.
این جاشمعی متفاوت هم قبل از روشن شدن شمع و هم بعد از روشن شدن شمع طرح و نقش متفاوتی دارد. برای دیدن جزئیات این جاشمعی زیبا می‌توانید همین حالا نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

 

خرید جاشمعی سفارشی

 

استند قاب عکس رومیزی

یکی از تولیات جدید ویداوین، قاب عکس رومیزی در دو مدل مختلف است. شما می توانید برای افتتاحیه مطب یک پزشک تصویر روز فارغ التحصیلی او را با این استند هدیه بگیرید. و یا برای کادو برای افتتاحیه کافه عکس روزی که کافه را باز کردند را با این قاب عکس برای آنها تهیه کنید.

 

خرید استند قاب عکس رومیزی

 

 

ساعت دیواری، هدیه‌ای کاربردی برای افتتاحیه

هدیه برای افتتاحیه یک دفتر کار می‌تواند علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه تزئینی نیز داشته باشد. به عنوان مثال خرید یک ساعت دیواری یا رومیزی شیک و زیبا می‌تواند برای دوست و همکار شما ارزشمند باشد. شما می‌توانید به عنوان کادو برای افتتاحیه ساعتی را خریداری کنید که با هنر ایرانی تلفیق شده باشد. دوست و آشنای شما با نگاه کردن به این ساعت همیشه به یاد شما خواهد افتاد.

یا می توانید از ساعت دیواری سفارشی سه بعدی ویداوین سفارش دهید که در دو طرح متفاوت و همچنین سفارش با عکس دلخواه نیز می توانید ان را تهیه کنید.

 

خرید ساعت دیواری سه بعدی سفارشی

 

لیوان آینه ای سفارشی، هدیه‌ای هنری و کاربردی

عکس لیوان اینه ای

اگر دوست دارید که هدیه شما برای افتتاحیه کسب و کار دوستتان، هنری باشد؛ به طوری که با نگاه کردن به هدیه شما از زیبایی آن لذت ببرد، خرید لیوان آینه‌ای ویداوین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هدیه مناسب برای افتتاحیه نمایشگاه ماشین یا هر کسب و کار دیگری با بقیه هدیه‌ها فرق دارد و دوست شما قطعا از آن خوشش خواهد آمد.

برای سفارش این لیوان آینه‌ای کافی است تا عکس و یا نوشته مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا ما آن را بر روی زیر لیوانی چاپ کنیم. با قرار دادن لیوان آینه‌ای بر روی زیر لیوانی، تصویر ارسالی شما با کیفیت باورنکردنی بر روی لیوان منعکس می‌شود. حس خوب نوشیدن چای و قهوه در این لیوان منحصر به فرد بی شک دوست شما را مجذوب این هدیه خواهد کرد.

 

خرید لیوان آینه ای سفارشی

 

ست جا خودکاری هدیه‌ای خاص و مورد پسند همه

بدون شک بهترین کادو برای افتتاحیه می‌تواند وسایل ضروری و مورد نیاز یک کسب و کار باشد. به عنوان مثال کادو مناسب افتتاحیه مغازه می‌تواند یک ست جا خودکاری ساده باشد. تنوع طرح و مدل‌های ست جا خودکاری بسیار زیاد هستند. اما پیشنهاد می‌کنیم مدلی را خریداری کنید که مورد پسند همه سلیقه‌ها باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو مناسب خانه تازه عروس

 

 

طاقچه مجازی، هدیه‌ای هنرمندانه و خاص برای افتتاحیه

اگر قصد خرید هدیه برای افتتاحیه یک کسب و کار دارید، پیشنهاد می‌کنیم که برای عوض شدن فضای کاری، خرید یک طاقچه مجازی را در لیست پیشنهادهای خود قرار دهید. این طاقچه مجازی به صورت کاملا هنرمندانه و با کمک قوانین نقاشی سه بعدی طراحی شده است. تنوع طرح های طاقچه مجازی بسیار زیاد است. شما می‌توانید طرحی را انتخاب کنید که به سلیقه و شخصیت مخاطب شما نزدیک‌تر باشد و طرح آن همخوانی نزدیکی با کسب و کار او داشته باشد.

 

خرید طاقچه مجازی

 

خرید پاور بانک، بهترین گزینه برای هدیه

همیشه هدیه برای افتتاحیه نباید یک وسیله برای کسب و کار باشد. هدیه خریداری شده به عنوان کادو برای افتتاحیه می‌تواند یک وسیله ضروری برای دوست و یا آشنای شما باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید یک پاور بانک را به عنوان کادو برای راه‌اندازی کسب و کار جدید به دوستتان هدیه دهید.
از آنجایی که امروزه افراد بیش از اندازه از وسایل الکتریکی از جمله موبایل استفاده می‌کنند؛ در نتیجه ممکن است به شارژ نیاز داشته باشند. با خرید این دستگاه برای دوست خود، مشکل کمبود شارژ موبایل و دیگر دیوایس‌هایس مورد استفاده او را برطرف خواهید کرد.

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با خرید کادو برای افتتاحیه صحبت کردیم. اگر شما هم قصد دارید تا با خرید هدیه، خود را در شادی افتتاح کسب و کار جدید دوست و یا آشنای خود شریک کنید، خواندن این مقاله ایده‌های خوبی را برای خرید کادو به شما می‌دهد. شما برای ابراز احساسات قلبی خود به شخص افتتاح‌کننده یک شرکت یا مغازه و تبریک شروع یک کسب و کار جدید چه چیزی هدیه می‌دهید؟ اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید، می‌توانید تجربیات ارزشمند خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.