دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین هدیه روز پدر

قدردانی و تشکر یکی از خصوصیات شایسته تمام ایرانیان است. همه ما به نوعی از افرادی که در زندگیمان اثرگذار هستند به نحو احسنت سپاسگزاری می کنیم. روز پدر بهانه ایست که با یک هدیه بتوانیم بطور ویژه از مردان و پدران سرزمینمان که بدون منت برای ما زحمت کشیده اند، تشکر کنیم.

معمولا هدیه باید مطابق با سلیقه و شخصیت طرف مقابل انتخاب شود . اما از آنجایی که تمام پدران ایرانی مهربان هستند، با دریافت هر هدیه ای از سمت عزیزانشان خوشحال میشوند. در این مقاله قصد داریم تا یک لیست هدیه روز پدر را به شما ارائه دهیم. این هدایا یادگاری های مناسبی هستند که جنبه کاربردی هم دارند.

اکسسوری های مناسب کادو روز پدر

معمولا وقتی صحبت از اکسسوری باشد همه ذهن ها به سمت خانم ها روانه میشود. در واقع ذهنیت ها به طوری شکل گرفته بود که اغلب افراد وسایل آقایان را خالی از اکسسوری تصور میکردند. اما این دیدگاه و باور خیلی قدیمی شده است. امروزه نه تنها در بیشتر لوازم و وسایل مردان مجرد اکسسوری یافت میشود بلکه پدران نیز به این وسایل علاقه نشان می دهند. با هم چند نمونه از اکسسوری های جذاب و موردنظر مردان را مرور کنیم؟

 

کراوات

کراوات و پاپیون هم به نوعی اکسسوری محسوب میشود. شاید بصورت روزمره و مداوم از آن استفاده نشود .اما آقایان و مخصوصا پدران اولین گزینه ای که برای شرکت در مراسمات رسمی و عروسی به آن نیاز دارند، همین اکسسوری جذاب است. برای انتخاب این هدیه جذاب به عنوان هدیه روز پدر باید به نکاتی توجه کنید.

  • انتخاب سایز، طول و پهنای کراوات براساس قد و مشخصات ظاهری: اولین قدم برای انتخاب یک کراوات مناسب و شیک این است که از نظر اندازه با مشخصات ظاهری فردی که آن را می‌پوشد متناسب باشد.
  • رنگ کراوات برای انتخاب کراوات مدرن مناسب و شیک: قدم بعدی انتخاب رنگ مناسب است. رنگها باید متناسب با نوع مراسمی که فرد شرکت میکند، رنگ پوست شخص و از سوی دیگر رنگ طرح‌های کراوات باید با رنگ کت و شلوار و پیراهن شما همخوانی داشته باشد.
  • جنس کراوات: شما باید همیشه به جنس و نوعبرندی که انتخاب میکنید، توجه کنید. مثلا کراوات پشمی ، کروات ابریشمی و کروات نخی بهترین جنس کروات می باشند و قیمت کروات نیز با توجه به جنس آنها متفاوت است . معمولا کروات ابریشمی بیشترین قیمت را دارد.

گردنبند نورا

گردنبند یکی دیگر از زیورآلات جذابیست که میتوان به عنوان هدیه روز پدر با قیمت مناسب درنظر گرفت. گردنبندهای مردانه انواع مختلفی دارند برخی از آقایان گردنبند بلند و برخی کوتاه می پسندند. پس باتوجه به سلیقه آنها باید گزینه مناسبی را انتخاب کنید. امروزه به دلیل اینکه تنوع گردنبند مردانه بسیار زیاد شده است انتخاب کردن آن ها نیز کار سختی می باشد. اگر مایل باشید یکی از خاصترین گردنبندها را به شما معرفی کنیم. ویداوین با استفاده از تکنیک خطای دید محصول جذابی را به اسم گردنبند نورا یا همان گردنبند شب تاب تولید کرده است.

ویژگی گردنبند نورا: این گردنبند بصورت اسپرت و با خصوصیات منحصر به فردی از جمله شبتاب بودن تولید شده است. طرح و تصویر روی این گردن آویز چاپ نمیشود. لایه های مختلفی از رنگ روی هم قرار میگیرند و تصویر داخل آن حک میشود.  

  • اسپرت بودن یکی از ویژگی هایی است که شما می توانید این گردنبند را به عنوان کادو برای افراد با تیپ و شخصیت های مختلف درنظر بگیرید.
  • در ساخت آویز گردنبند نورا از نوعی رنگ فلورسنت استفاده شده است. زمانی که گردنبند در معرض نور مستقیم قرار بگیرد، نور توسط ذره‌های فلورسنت جذب شده و بعد از ورود به فضای تاریک، تا دقایقی گردنبند شما سبز رنگ دیده میشود.
  • بعضی زیور آلات با برخورد آب تغییر رنگ میدهند واغلب افراد نگران این موضوع هستند. باتوجه به اینکه جنس قاب پلاک گردنبند نورا از برنج است ، رنگ ثابتی دارد  که تمام این نگرانی ها را برطرف کرده است.

برای سفارش این گردنبند فقط کافیست تصویر پدر عزیز رو برای ما ارسال بفرمایید و ما ظرف مدت 4 الی 5 روز اداری این محصول را با کیفیت و دقت هرچه تمام تر تولید و به دست شما میرسونیم.

گردنبند نورا

دستبند

امروزه دستبند فقط مختص به خانم ها نیست بلکه آقایان هم از آن استفاده میکنند. اما اگر بازهم تصور میکنید که اکسسوری مورد علاقه پدرها نیست! باید بگوییم کاملا اشتباه می کنید. فقط باید دقت کنید که  کدام دستبند از نظر جنس و سایز مناسب هدیه‌ی روز پدر می‌باشد.

معمولا دستبند های مردانه بدون نگین هستند و  انواع مختلفی دارند که می توان به دستبند های طلا، دستبند های استیل ، دستبند های چرمی و . . . اشاره کرد . از میان انواع دستبند ها ، دستبند چرمی محبوبیت بیشتری دارد زیرا حالت اسپرت دارد و متناسب سلیقه بیشتر مردان می باشد و اینکه شما هم می توانید دستبند خود را با مرد مورد علاقه خود ست نمایید. فقط در هنگام خرید هدیه باید به چند نکته توجه کنید:

  • قبل از هر چیزی به قفل دستبند توجه کنید. قفل باید به گونه ای باشد که به راحتی باز نشود ، در حقیقت علاوه بر محکم بودن باید استفاده از آن راحت باشد .
  • معمولا دستبندهای چرم مردانه بدون نگین هستند و علاوه بر چرم دارای پلاک هایی از جنس طلا یا نقره هستند که انتخاب آن ها به سلیقه و توان مالی هر فرد بستگی دارد.
  • رنگ دستبند های چرم مردانه اصولا قهوه ای و یا مشکی هستند . در انتخاب رنگ دستبند چرم دو گزینه را همیشه در نظر بگیرید . اول توجه به رنگ پوست فرد و دیگری رنگی که با لباس مورد نظر ست باشد .

کیف پول چرم

کیف پول وسیله ای است که همه پدرها به آن نیاز دارند.  این محصول هم یک وسیله کاربردی است و هم به شیک پوشی افراد کمک میکند. چون با بقیه وسایلها میتواند ست شود و استایل را کامل کند. ما به شما کیف پول با جنس چرم قهوه ای را پیشنهاد میدهیم زیرا رنگ کلاسیک قهوه‌ای برای چرم مناسب است. البته با توجه به کفش و شیوه ست کردن پدر می‌توانید به هر رنگی دوست دارید برایش کیف پول بخرید.

فقط قبل از خرید کیف به عنوان کادو روز پدر به این نکات توجه کنید: قیمت کیف پول، ابعاد و اندازه آن، استایل فرد موردنظر، جنس و کیفیت، برند قابل اعتماد و… .

سفارش هدیه شخصی؛ بهترین کادو روز مرد

اگر شما هدیه ای را دریافت کنید که فقط مختص به خودتان باشد و فرد دیگری نتواند از آن استفاده کند، قطعا خوشحال میشوید.

انتخاب و سفارش این هدایا نشان دهنده آن است که فرد مقابل برای شما وقت زیادی صرف کرده تا بتواند مناسب با خصوصیات شما بهترین را انتخاب و هدیه دهد. پس مطمئن باشید پدران نیز از دریافت چنین هدیه منحصر به فردی خوشحال میشوند. پس این محصولات را نیز می توانید به عنوان کادو برای روز پدر درنظر بگیرید.

جاشمعی لیان هدیه روز پدر با قیمت مناسب

جاشمعی لیان که یک جاشمعی بتنی است، یکی از محصولاتی است که قابلیت سفارش سازی دارد و برای هدیه‌ی روز پدر نیز مناسب است. شما بهترین تصویر ی را که فکر میکنید پدر با آن خاطره دارد را برای ما ارسال بفرمایید تا ما با بهترین کیفیت و ارسال رایگان تقدیم شما کنیم.

عکس بر روی یک قطعه پنج ضلعی پلکسی حک میشود. پلکسی را بر روی پایه ای از جنس بتنی یا گرافیت قرار می دهید. شمع کوچکی هم پشت قطعه پلکسی و روی این پایه قرار گرفته است. به محض اینکه شمع روشن میشود تصویر پدر نمایان شده و خاطره ای زیبا در ذهنشان نقش می بندد.

لیوان آینه ای هدیه خاص روز پدر

یک لیوان آینه ای با زیرلیوانی منحصربه فرد هم گزینه جذابی برای هدیه دادن است. شما تصویر را برای ما ارسال می کنید و ما بصورت واژگون و برجسته بر روی زیرلیوانی چاپ را انجام می دهیم. سپس لیوان با جنس سرامیکی و روکش آینه ای را بر روی زیرلیوانی قرار میدهیم. بلافصله تصویر روی بدنه قابل مشاهده است.

شما این محصول را میتوانید به 2 صورت لیوان آینه ای سفارشی طرح رنگی و لیوان آینه ای سیاه و سفید  ثبت نمایید.

لیوان آینه ای طرح آماده

لیوان آینه ای طرح آماده انتخاب مناسبی به عنوان هدیه خاص روز پدر می باشد. ماگ آینه ای طرح جانان توسط تیم ویداوین بصورت منحصربه فرد تولید شده است. به اینصورت که متن “تو مرا جان و جهانی” بر روی زیرلیوانی بصورت برجسته چاپ میشود . لیوان سرامیکی با روکش آینه ای باید بر روی جایگاه مخصوصش قرار بگیرد. در این هنگام متن تصویر تو مرا جان و جهانی بر روی بدنه ماگ قابل رویت است.

البته این لیوان قابل شستشو هم می باشد و دارای دستمال و بسته بندی مخصوص نیز است.

تابلو سه بعدی بهترین هدیه روز پدر

در این بخش ما ایده جذابتری به عنوان هدیه خاص روز پدر به شما معرفی میکنیم. شما با تصاویر پدر میتوانید یک تابلو  عکس سه بعدی سفارش دهید. 

تابلو سه بعدی کانتن به اینصورت می باشد که سه تصویر متفاوت برای ماارسال میکنید. عکسها از سه زاویه راست، رویرو، چپ چاپ میشود. شما با تغییر جهت ، تصاویر متفاوتی رو مشاهده میکنید.

این تابلو در دوسایز بزرگ و کوچک قابل سفارش است. جنس قاب نیز از پی وی سی می باشد . پره های داخلی آن که تصاویر سمت راست و چپ بر روی آن چاپ میشود از جنس فلز می باشد.

مدل دیگری از این تابلو سه بعدی، تابلو سه بعدی کرنر است که با دو تصویر ساخته می شود.

تابلو صداگرافی

می دانیم که گفتار نشان دهنده افکار ماست اما بیان ابراز محبت و علاقه برای افراد ممکن است مقداری سخت باشد. اینکه بصورت کلامی به پدرتان بگویید چقدر دوستش دارید و تمام لحظه های شاد زندگیتان را مدیون او هستید. اما ایرادی ندارد ما به عنوان ایده کادو روز پدر، محصول تابلو صداگرافی را به شما معرفی میکنیم.

شما میتوانید یک متن تبریک یا یک دلنوشته از هرآنچه قرار است به پدرتان بگویید، تهیه کنید. این متن را با صدای خودتان ضبط کنید. سپس صدا بر روی تابلو به وسیله بارکدی که از طریق گوشی اسکن میشود، قابل شنیدن است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.