دسته‌بندی نشده

آموزش نحوه اندازه گیری آسانسور برای نصب کفپوش سه بعدی ویداوین

آموزش نصب کفپوش سه بعدی آسانسور

آسانسور شما به کفپوشی مقاوم و در عین حال زیبا نیاز دارد که دوام آن را افزایش دهد. کفپوش سه بعدی و بادوام ویداوین یکی از جذاب‌ترین نوع کفپوش آسانسور موجود در بازار است. این کفپوش طریقه‌ی نصب بسیار آسانی دارد و قابل شست‌وشو نیز است. در ادامه به طور کامل با نصب کفپوش پی وی سی ویداوین آشنا می‌شوید.

نحوه اندازه گیری آسانسور برای نصب کفپوش پی وی سی

نصب کفپوش پی وی سی

از آن جایی که کفپوش ویداوین به صورت سفارشی و برای شخص شما تولید می‌شود؛ باید نکاتی را در نصب ابعاد آسانسور خود در نظر بگیرید. معمولا آسانسورها به دو دسته تقسیم می‌شوند که گروه اول دارای بخش ورودی و گروه دوم فاقد آن هستند.

شما برای خرید کفپوش آسانسور ویداوین باید محدوده‌ای از آسانسورتان را اندازه گیری کنید که امکان نصب کفپوش در آن وجود دارد. قرنیز، پاخور و ریل جلوی درب آسانسور امکان نصب کفپوش را ندارند. پیش از سفارش کفپوش آسانسور سه بعدی ویداوین طول و عرض کف آسانسورتان را به دقت اندازه گیری کنید. با تماشای دو عکس زیر بهتر با نحوه اندازه گیری آشنا می‌شوید.

 

استیکر آسانسور

نحوه نصب کفپوش آسانسور ویداوین

کفپوش آسانسور ویداوین از جنس پی وی سی است که در پشت آن چسب یکسره‌ای برای نصب راحت آن تعبیه شده‌است. برای نصب کفپوش سه بعدی ویداوین کافی است چسب پشت آن را جدا کنید و آرام آرام بر روی کف آسانسور خود بچسبانید. تیم ویداوین دستورالعمل و لوازم نصب کفپوش را برای شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید به تنهایی این کفپوش زیبا را بر روی کف کابین آسانسور خود نصب کنید و یا از نصاب‌های حرفه‌ای معرفی شده توسط ویداوین کمک بگیرید. برای اطلاع از شرایط اعزام نصاب به شماره‌ی واتساپ ویداوین پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید.

احتیاطات لازم پس از نصب کفپوش آسانسور

کفپوش سه بعدی ویداوین در برابر رفت و آمد روزانه و چرخ‌های خرید مقاوم است. روکش لمینتی این کفپوش لغزندگی سطح آن را کاهش می‌دهد و راه رفتن روی آن را آسان می‌کند.

بعد از نصب کفپوش در زمان اسباب کشی و جابه‌جایی کالاهای بسیار سنگینی همچون یخچال و یا گاز، از موکت و یا کارتن بر روی کفپوش خود استفاده کنید.

معرفی کفپوش سه بعدی ویداوین

کفپوش‌های سه بعدی ویداوین با بیش از ۴۰ طرح سه بعدی و جذاب تولید می‌شوند. این کفپوش‌ها به خاطر وزن سبک، نصب و تعویض ساده، قابلیت شست‌وشو و عدم ایجاد اختلاف سطح طرفداران زیادی دارند.

قابلیت سه بعدی کفپوش‌های ویداوین طرح روی هر کفپوش را به شکل بهتری نمایش می‌دهد و به بهبود نمای کابین آسانسور شما کمک می‌کند. برای مشاهده‌ی تمام طرح‌ها به صفحه‌ی خرید کفپوش سه بعدی ویداوین سر بزنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.