راهنمای خرید هدیه

بهترین هدیه برای جشن تعیین جنسیت نوزاد

جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت یکی از جشن‌های شاد و هیجان‌انگیزی است که پیش از تولد نوزاد برگزار می‌شود و می‌تواند یک تجربه فراموش‌نشدنی برای خانواده نوزاد باشد. این جشن به خانواده و دوستان نزدیک فرصت می‌دهد تا با هم به پیش‌بینی جنسیت نوزاد بپردازند. اما با وجود شادی و هیجان زیاد در این مراسم، یک چالش مهم نیز پیش می‌آید، و آن چیزی نیست جز خرید هدیه برای جشن تعیین جنسیت، که این مهم را به یک تجربه ویژه‌تر و خاص‌تر تبدیل می‌کند. خرید کادوی مناسب برای جشن تعیین جنسیت می‌تواند موضوعی پر از اهمیت و نمایانگر محبت شما به پدر و مادر نوزاد باشد. با وجود اینکه جنسیت نوزاد در ابتدا مشخص نیست، انتخاب هدیه‌ای که همه را شگفت‌زده کند، چالشی بسیار جذاب است. از همین رو، ما در این مقاله قصد داریم به شما راهنمایی کاملی در مورد انتخاب کادوی مناسب برای جشن تعیین جنسیت ارائه دهیم. از انتخاب‌هایی جذاب گرفته تا نکات مهم در خرید کادو، ما شما را در این مهم فراموش‌نشدنی همراهی خواهیم کرد تا لحظه‌ی اعلام جنسیت نوزاد را به یک خاطره شیرین‌تر تبدیل کنید.

مناسب‌ترین کادو برای جشن تعیین جنسیت چیست؟

در جشن تعیین جنسیت، انتخاب کادوی مناسب می‌تواند یک چالش مهم باشد. اما شما می‌توانید با توجه به علایق و سلیقه‌ پدر و مادر نوزاد و جنسیت نوزاد انتخاب‌هایی مناسب داشته باشید. یکی از انتخاب‌های رایج در جشن تعیین جنسیت، لباس‌های نوزادی با رنگ‌ها و طرح‌های متناسب با جنسیت نوزاد است. اگر جنسیت نوزاد پسر باشد، می‌توانید لباس‌های با رنگ‌های آبی یا سبز و با طرح‌های پسرانه انتخاب کنید. اگر جنسیت نوزاد دختر باشد، لباس‌های با رنگ‌های صورتی یا بنفش با طرح‌های دخترانه مناسب خواهند بود. همچنین، اسباب‌بازی‌ها و لوازم نوزادی با طرح‌ها و رنگ‌های متناسب با جنسیت نوزاد نیز به عنوان کادوهای مناسب برای جشن تعیین جنسیت شناخته می‌شوند.

در مواردی نیز می‌توانید به جای خرید هدیه برای نوزاد، یک هدیه مناسب و خاص برای پدر و مادر نوزاد انتخاب کنید. این هدیه می‌تواند یک سبد از محصولات مراقبتی پوست برای مادر نوزاد یا یک تابلو عکس مدرن با عکس‌های پدر و مادر نوزاد باشد. در ادامه بیشتر در مورد هر کدام از این هدایا صحبت می‌کنیم و با چندین پیشنهاد ویژه همراه شما هستیم.

تابلو عکس سه بعدی هدیه تعیین جنسیت برای پدر و مادر

تابلو سه بعدی بهترین هدیه

تابلوهای عکس سه بعدی یکی از بهترین ایده‌های خرید هدیه برای جشن تعیین جنسیت هستند. این تابلوها را می‌توانید با چندین عکس از پدر و مادر نوزاد به همراه عکس‌هایی از اولین سونوگرافی سفارش دهید. این مدل تابلوها جزو جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین اشکال هنری هستند که می‌توانند به دکوراسیون داخلی یک جلوه ویژه‌ و چشم‌نواز ببخشند.

خرید تابلو سه بعدی در دو مدل کانتن و کرنر، از ویداوین امکان‌پذیر است؛ این تابلوها علاوه بر ایجاد عمق و ابعاد در تصویر، تجربه‌ای تازه و جذاب ارائه می‌دهند. هر کدام از تابلوهای کرنر و کانتن ویژگی‌های خاص خود را دارند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

برای سفارش محصول تنها کافی است چند عکس با توجه به کرنر یا کانتن بودن تابلو به ویداوین ارسال کنید تا مراحل ساخت محصول توسط هنرمندان مجموعه پشت سر گذاشته شود و پس از 3 الی 5 روز کاری، بهترین هدیه برای جشن تعیین جنسیت به دست شما برسد. برای سفارش تابلو کرنر به دو عکس و برای سفارش تابلو کانتن به سه عکس نیاز است.

 

خرید تابلو با عکس سفارشی

 

ست لباس‌های نوزادی دخترانه و پسرانه

ست لباس نوزادی

رایج‌ترین ایده کادو برای جشن تعیین جنسیت ، خرید ست لباس‌های نوزادی است. این هدیه، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده برای جشن‌ تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر باشد. لباس‌های کودکانه پر از جذابیت و زیبایی هستند و تنوع زیادی از آنها در بازار موجود است، اما بهتر است بیشتر از طرح لباس به رنگ آن توجه کنید، چرا که کودکان به رنگ لباس‌های خود واکنش بیشتری نشان می‌دهند.

کیفیت ست لباس نوزادی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لباس‌های نوزادی باید نرم و لطیف باشند و موجب ایجاد حساسیت‌های پوستی برای نوزاد نشوند. همچنین، بهتر است به جنس لباس دقت کنید، به طوری که متناسب با شرایط فصلی و آب و هوایی باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز جهانی کودک

 

 

عروسک و وسایل سرگرمی موزیکال مناسب نوزادان

خرید عروسک‌ و اسباب بازی‌ موزیکال یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید به کمک آن لحظات سرگرم‌کننده‌ای را در آینده، برای نوزاد رقم بزنید. این نوع اسباب بازی‌ها باید از ویژگی سرگرم کننده بودن برای نوزادان برخوردار باشند و مطابق با دختر یا پسر بودن نوزاد انتخاب شوند.

نوزادان دختر بیشتر جذب اسباب بازی‌هایی با رنگ‌های صورتی با طرح‌های عروسکی می‌شوند، اما مهم‌تر از همه اینها، موزیکال بودن این نوع اسباب‌بازی‌ها است که اهمیت آنها را دو چندان می‌کند. اسباب‌بازی‌های موزیکال دخترانه موجود در بازار معمولا با جزئیات دقیق و رنگ‌های گرم و شاد تزئین شده‌اند و می‌توانند به دخترانه‌تر شدن دکور اتاق نوزاد کمک کنند. این نوع اسباب بازی‌ها برای نوزادان دختر با آهنگ‌ها و ملودی‌های شیرین خود، با تجربه حسی منحصر به فرد همراه هستند.

از طرف دیگر، برای نوزادان پسر نیز می‌توانید عروسک‌ها و اسباب بازی‌های موزیکال با طراحی‌های مرتبط با علاقه‌ مندی‌های پسرانه انتخاب کنید. این اسباب بازی‌ها ممکن است شامل اشکال و طرح‌هایی از جمله ماشین‌ و وسایل نقلیه، یا حتی قهرمانان مورد علاقه پسران باشند. هدایای موزیکال برای نوزادان، از طریق موزیک‌ و صداهای جذاب، بسیار سرگرم‌کننده هستند و به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در خرید هدیه برای جشن تعیین جنسیت می‌توانید روی آنها حساب باز کنید.

پک شوینده‌های حمام مخصوص نوزاد

پک شوینده حمام نوزاد

اگر همچنان سوال شما این است که برای جشن تعیین جنسیت چی کادو بخریم ؟ باید بگوییم که چندین ایده مناسب و جذاب دیگر در لیست پیشنهادی ویداوین برای شما داریم. خرید شوینده‌های حمام مخصوص نوزاد به عنوان هدیه مناسب برای جشن تعیین جنسیت ، انتخابی بسیار فوق العاده است. این هدیه نشانگر اهمیتی است که به بهداشت و سلامت نوزاد در لحظات آغازین زندگی می‌دهید.
شوینده‌های حمام مخصوص نوزاد اغلب شامل شامپو، صابون، لوسیون بدن و حتی حوله‌های نرم می‌شوند، که برای پوست حساس نوزاد مناسب هستند. این محصولات علاوه بر کمک به رعایت بهداشت نوزاد، با طراحی‌ها و بسته‌بندی‌های جذاب، برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند. با این هدیه، شما به والدین نشان می‌دهید که در مراقبت از نوزادشان در کنار آنها هستید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه چشم روشنی نوزاد پسر

 

 

ست ماگ اختصاصی برای پدر و مادر

لیوان

خرید ست ماگ اختصاصی برای پدر و مادر نوزاد در روز جشن تعیین جنسیت یک انتخاب بسیار خاص و معنادار است. در واقع به جای خرید هدیه برای نوزاد، بهتر است محبت خود را به واسطه یک هدیه اختصاصی، به پدر و مادر نوزاد نشان دهید و هدیه‌ای ماندگار و بسیار متفاوت به آنها تقدیم کنید.

ماگ‌های اختصاصی منحصرا با یک طرح یکتا ساخته می‌شوند. این هدیه را با یک طرح مشابه یا دو طرحی که تکمیل کننده همدیگر باشند، می‌توانید سفارش دهید. لیوان آینه ای ویداوین به همراه یک زیر لیوانی ساخته می‌شود و تصویری که شما برای سفارش این محصول انتخاب می‌کنید، بر روی زیر لیوانی چاپ می‌شود. این لیوان و زیر لیوانی تکمیل کننده یک ماگ جذاب هستند، چرا که بعد از قرار دادن لیوان بر روی زیر لیوانی، تصویر نهایی بر روی بدنه آینه‌ای لیوان به زیبایی نمایان می‌شود. بنابراین با این هدیه خاص و منحصر به فرد می‌توانید این روز مهم را با خاطره‌ و حسی خوش برای پدر و مادر نوزاد، ماندگار و به یادماندنی‌تر کنید.

 

قیمت لیوان آینه ای سفارشی

 

پک محصولات مراقبتی پوست برای مادر باردار

هدیه برای جشن تعیین جنسیت می‌تواند منحصرا برای مادر نوزاد انتخاب شود. محصولات مراقبتی پوست یک انتخاب مناسب و مفید برای زنان باردار هستند. زمانی که یک زن باردار محصولات مراقبتی را از شما هدیه می‌گیرد، توجه شما به سلامتی‌اش، احساس خوبی از مهم بودن را به او می‌دهد و کمک می‌کند تا بیش از پیش مراقب سلامت خود و نوزادش باشد.

از جمله بهترین محصولات مراقبتی پوست برای خانم‌های باردار، ضدآفتاب‌ها، روشن کننده‌های پوست، سرم ضد آکنه، کرم و شوینده‌های ملایم صورت، کرم‌های ضد جوش و ضد تیرگی، مرطوب کننده‌های پوست، روغن و لوسیون بدن و… هستند. بهتر است برای خرید این محصولات به سراغ برندهای معتبر بروید تا هدیه شما تاثیرات مثبت و موثری برای فرد مورد نظرتان به همراه داشته باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه برای زایمان

 

 

استند قاب عکس رومیزی، هدیه‌ای برای مرور خاطرات

قاب عکس رومیزی فانتزی

هرگز از قدرت عکس‌ها نباید غافل شد؛ یک عکس می‌تواند در حصار یک قاب زیبا و متفاوت، خاطرات خوش گذشته را زنده کند و به مرور لحظات خاطره‌انگیز کمک کند. استفاده از استند قاب عکس رومیزی به عنوان هدیه جشن تعیین جنسیت، یک انتخاب خوش‌ذوقانه است.

این هدیه به والدین نوزاد امکان می‌دهد تا لحظات خاص و خاطرات زیبای خود را در قالب یک تابلو زیبای رومیزی در محیطی که دوست دارند، به نمایش بگذارند. این استند با نام یاد در دو طرح و چهار مدل مختلف تولید می‌شود. پایه این محصول از جنس ترموود است و صفحه‌ی قاب آن از شیشه‌ای با ضخامت 8 میلی‌متر ساخته شده است. پایه این استند ابعادی 8.5 * 16.5 سانتی‌متر با ضخامت 20 میلی‌متر دارد.

استند قاب عکس یاد، در زمان تحویل به مشتریان، داخل یک جعبه مربعی از جنس MDF قرار می‌گیرد که از بسته‌بندی شکیل و خوش ساختی برخوردار است. به همین دلیل، این محصول برای هدیه دادن به عزیزانتان بسیار مناسب و جذاب خواهد بود. عکس‌هایی که برای سفارش این محصول انتخاب می‌کنید می‌توانند با توجه به مدل و طرح استند، یک تا چند عدد عکس باشند. در زمان سفارش محصول، می‌توانید یک نوشته زیبا را به همراه عکس‌ها نیز به ویداوین ارسال کنید تا بر روی قاب عکس این استند، چاپ شود.

 

قیمت قاب عکس سفارشی فانتزی

 

انواع دکوری‌ها و وسایل اتاق نوزاد

دکوری اتاق نوزاد

دکور‌ی‌‌ و وسایل اتاق نوزاد، یک هدیه استثنایی و جذاب برای خانواده‌هایی است که قرار است نوزاد آنها به زودی به دنیا بیاید. این هدیه نه تنها به زیبایی و شکوه اتاق نوزاد می‌افزاید، بلکه برای نوزاد یک محیط دلپذیر و دلنشین را فراهم می‌کند.
یکی از اصلی‌ترین عناصر در دکوراسیون اتاق نوزاد، تخت‌خواب است. انتخاب تخت‌خوابی که هم شکیل باشد و هم ایمنی و راحتی نوزاد را تضمین کند، امری بسیار حائز اهمیت است. دکوری‌ها و وسایلی که برای اتاق نوزاد انتخاب می‌شوند باید با دیگر عناصر داخل اتاق هارمونی داشته باشند و بتوانند به خوبی به نوزاد حسی سرشار از آرامش را بدهند.

برخی از این وسایل مانند تخت‌خواب برای راحتی نوزاد هستند و برخی دیگر می‌توانند به عنوان تزئینات مورد استفاده قرار بگیرند، اما در هر دو صورت این لوازم نباید خطری برای سلامتی کودک داشته باشند. بر همین اساس دکوری‌ها و وسایلی که می‌توانید برای خرید هدیه جشن تعیین جنسیت نوزاد به سراغ آنها بروید، شامل گهواره و تخت‌خواب نوزاد، صندلی نوزاد، کفپوش زیبا و مناسب، تابلوها و عروسک‌های دکوری، آویز تخت، شلف دیواری و… هستند.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه برای جشن دندونی دختر

 

 

جمع بندی

در این مقاله از ویداوین به معرفی تعدادی از هدایا و انتخاب‌های متنوع برای جشن تعیین جنسیت پرداختیم. با شرکت در این جشن شما همراه خانواده نوزاد خواهید بود تا مراسمی باشکوه‌ و ماندگار برگزار شود. از تابلوهای عکس سه‌بعدی گرفته تا ست‌های شیک لباس نوزادی، از دکوری های جذاب اتاق نوزاد تا محصولات مراقبتی پوست برای مادران باردار، هر یک از این انتخاب‌ها می‌توانند خاطرات جشن تعیین جنسیت را ماندگارتر کنند.

این جشن قبل از تولد نوزاد برگزار می‌شود و فرصتی است تا انتظار برای ورود یک فرد جدید به دنیا، با شادی و هیجان جشن گرفته شود. بنابراین شما می‌توانید با خرید هدیه برای جشن تعیین جنسیت ، خوشحالی خود را نشان دهید و در این شادی با خانواده نوزاد سهیم شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.