راهنمای خرید هدیه

آشنایی با خصوصیات تیر ماهی ها و چند هدیه‌ جذاب برای آنها

هدیه متولدین تیر

تیر ماهی‌ها دارای احساساتی قوی و روحیات بسیار ظریفی هستند؛ بنابراین لازمه داشتن یک ارتباط نزدیک و موثر با متولدین این ماه، پیدا کردن شناخت کافی نسبت به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی آنها است. در این مطلب از ویداوین از خصوصیات تیر ماهی ها برای شما می‌گوییم تا به بحث جذاب خرید هدیه برای متولدین این ماه برسیم.

متولدین تیر ماه، عاشق خانه و خانواده خود هستند و در مقابل دوست دارند به آنها توجه زیادی شود. تیر ماهی‌ها جز عشق و محبت خالص، هیچ چیز دیگری را حقیقی و ابدی و نمی‌دانند. به همین جهت توصیه می‌کنیم هیچوقت مناسبت‌های مهم مثل تولد، سالگرد ازدواج، تاریخ اولین قرار آشنایی و… را فراموش نکنید و از این فرصت‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه بی قید و شرط خود به آنها استفاده کنید. ادامه مطلب را همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با خصوصیات متولدین تیر ماه، خرید بهترین هدیه برای آنها را به کمک چند ایده جذاب و خاص انجام دهید.

همه چیز در مورد خصوصیات متولدین تیر ماه

خصوصیات تیر ماهی ها

با سمبل خرچنگ، عنصر وجودی آب و رنگ‌های مورد علاقه آبی و سبز، متولدین خیلی حساس تیر ماهی را داریم. متولدین این ماه گاهی آرام و گاهی طوفانی هستند. از طرفی منزوی و خجالتی بودن آنها چندان از دید و نظر اطرافیانشان پنهان نیست. مدال افتخار قوی‌ترین احساسات به متولدین تیر ماه می‌رسد. والدین تیر ماهی بسیار مهربان و حامی هستند. همچنین آنها در جایگاه یک دوست یا رفیق، بسیار با وفا و پر محبت‌اند.

بهترین آشپزهایی که دست پخت‌ عالی و مثال زدنی دارند را می‌توان از میان تیر ماهی‌ها پیدا کرد. اهل خانه و خانواده بودن و محبت خود را نثار فرزندان و همسر کردن، از بارزترین ویژگی‌ها و خصوصیات تیر ماهی ها است؛ هم مردان تیر ماهی و هم زنان تیر ماهی بسیار مطیع همسر خود هستند، اما بسیار اهل قهر و آشتی هستند و اصلا در آشتی کردن پیش‌قدم نمی‌شوند.

متولدین این ماه عاشق تعریف و تمجید هستند؛ بنابراین باید به هر شکلی و در هر موقعیتی به این خواسته جامه عمل بپوشانید و محبت و عشق علاقه خود را از آنها دریغ نکنید. احوالات تیر ماهی ها به طور مداوم در نوسان است؛ آنها گاهی شادند و گاهی غمگین. در روزهایی که آنها را غمگین می‌بینید، سعی کنید جویای احوالشان باشید و از آنها حمایت کنید.

صحبت از ویژگی‌ها و خصوصیات تیر ماهی ها به همین جا ختم نمی‌شود؛ چرا که خرید بهترین هدیه برای متولدین تیر را تنها می‌توان در تطابق با علاقه‌مندی‌ها و خصوصیات بارز رفتاری که دارند انجام داد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را همراه ویداوین باشید.

خرید بهترین هدیه برای تولد تیر ماهی ها

متولدین تیر بسیار اهل افکار و خیالات رویایی با روحیه خیلی حساس هستند. متولدین این ماه با وجود مادی گرا و پول پرست بودن، در همه شرایط سعی می‌کنند که صرفه جو باشند. علاقه تیر ماهی‌ها به گل و گیاه و کشاورزی نیز در ترکیب ویژگی‌ها آنها جالب به نظر می‌رسد. برای اینکه بتوانید متولدین این ماه را خوشحال کنید، توجه کردن به آنها معجزه می‌کند.

با خرید هدیه برای تیر ماهی‌ها می‌توانید میزان علاقه خود را به آنها نشان دهید و ابراز کنید که چقدر برای روابط دوستانه یا عاشقانه خود ارزش قائل هستید. قطعا خرید هدیه برای یکی از اعضای خانواده که تیر ماهی است، کار راحت‌تری خواهد بود.

گردنبند نورا بهترین هدیه برای زن تیر ماهی

گردنبند نورا

زنان تیر ماهی بسیار خوش سلیقه و شیک پوش هستند. آنها به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند و در انتخاب لباس‌ها و اکسسوری‌های جذاب، خیلی حساس عمل می‌کنند. بنابراین از بین دو گزینه لباس و اکسسوری، پیشنهاد ما بر اساس خصوصیات تیر ماهی ها ، خرید یک گردنبند اختصاصی است؛ گردنبندی که تنها برای یک نفر با طرحی یکتا ساخته می‌شود.

برای سفارش این هدیه فقط کافی است عکس فرد مورد نظر خود را برای ما در ویداوین ارسال کنید، تا پس از طی مراحل ساخت گردنبند سفارشی به دست هنرمندان ویداوین، هدیه جذاب شما برای زن متولد تیر آماده شود. عکس انتخابی شما در بین چند لایه رنگی پلاک گردنبند طراحی می‌شود. زیبایی این گردنبند تنها در اختصاصی بودن آن نیست؛ زمانی که پلاک گردنبند را رو به نور آفتاب یا نور مصنوعی بگیرید، عکس طراحی شده روی پلاک به زیبایی نمایان می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گردنبند، شب تاب بودن آن در محیط‌های تاریک است.

 

خرید گردنبند سفارشی نورا

 

گل‌ها و گیاهان طبیعی به نشان احترام و علاقه

توجه، احترام، محبت و علاقه متقابلی که متولدین تیر ماه از شما انتظار دارند را اصلا نباید نادیده بگیرید. به سادگی و تنها با یک شاخه گل می‌توانید محبت خود را به متولدین تیر ماه نشان دهید. متولدین این ماه عاشق گل‌ها و گیاهان طبیعی هستند. گل‌ها و گیاهان آپارتمانی یا چند شاخه گل رز می‌تواند بهترین انتخاب برای هدیه دادن به تیر ماهی ها باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد لاکچری زنانه

 

 

طاقچه‌های سه بعدی با جلوه‌ای طبیعی

طاقچه مجازی

از بهترین کادوهایی که می‌توانید در هر مناسبتی به زنان و مردان متولدین تیر هدیه دهید، طاقچه‌های سه بعدی هستند. این طاقچه‌ها پس از نصب بر روی دیوار، جلوه‌ای بسیار زیبا به نمایش می‌گذراند. نصب این طاقچه‌ها در منزل، محل کار، اتاق خواب یا هر محیط دیگری امکان پذیر است. تنوع طرح طاقچه‌های سه بعدی این اجازه را به شما می‌دهد تا براساس خصوصیات تیر ماهی ها ، یک انتخاب عالی داشته باشید. پیشنهاد ما خرید یک طاقچه سه بعدی با طرحی از گلدان‌های پر از گل است. متولدین تیر عاشق گل و گیاه هستند، بنابراین قرار گرفتن یک طرح سه بعدی با جلوه‌ای طبیعی در پیش چشمان آنها، حس و حالی فوق العاده خوب را برایشان به ارمغان می‌آورد.

 

خرید طاقچه مجازی

 

صنایع دستی و اشیا قدیمی

خصوصیات تیر ماهی ها نشان می‌دهد که متولدین این ماه علاقه زیادی به اشیا قدیمی، عتیقه جات و همینطور صنایع دستی دارند. برای خرید یکی از این هدیه‌ها، باید سری به عتیقه فروشی‌ها بزنید یا مستقیم راه یک فروشگاه صنایع دستی را پیش بگیرید. در هر حال این همان هدیه‌ای است که فرد تیر ماهی می‌تواند از گرفتن آن حسابی خوشحال شود. البته باید توجه داشته باشید که از شناخت قبلی خود با فرد تیر ماهی جزئیاتی را به این مورد اضافه کنید تا هدیه خریداری شده کاملا با سلیقه فرد مورد نظرتان مطابقت داشته باشد.

ابزار و وسایل کشاورزی و باغبانی

وسایل باغبانی برای تیر ماهی ها

بهترین هدیه برای مرد تیر ماهی می‌تواند ابزار وسایل کشاورزی و باغبانی باشد. مردان متولد تیر عاشق کشاورزی هستند. آنها با عشق و علاقه فراوان سبزیجات، گل‌ها و گیاهان مختلفی را در باغچه خانه‌شان می‌کارند و در هر کجا فرصتی برای کشاورزی و باغبانی پیدا کنند، از آن صرف نظر نمی‌کنند.
از جمله ابزارآلات باغبانی می‌توان به دستکش باغبانی، بیلچه، بیل، شن کش، کج بیل، شلنگ بلند و آب‌پاش، قیچی هرس، فرغون، قیچی شاخه زن، اره باغبانی، نازل آب‌پاش و… اشاره کرد. از این وسایل می‌توان برای پرورش گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، مراقبت از درختچه‌ها، کاشت سبزیجات، هرس درختان و… استفاده کرد. بنابراین می‌توانید تعدادی از این ابزارآلات را با توجه به ضرورت و موارد استفاده آنها توسط فرد هدیه گیرنده، به عنوان هدیه تهیه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کادو برای متولد مرداد

 

 

ابزارهای مکانیکی بهترین کادو برای مرد متولد تیر

مردان متولد تیر علاوه بر علاقه مندی به کشاورزی و باغبانی، از کار کردن با ابزارآلات مکانیکی نیز لذت می‌برند. خصوصیات تیر ماهی ها نشان می‌دهد که افراد متولدین این ماه بیشتر به کار کردن با ابزار آلات علاقه مند هستند و با فعالیت‌های ذهنی چندان رابطه خوبی ندارند. بر همین اساس بهترین هدیه می‌تواند برای مردان متولد تیر، یک جعبه ابزار با بهترین لوازم مکانیکی باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای مرد

 

 

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن

تابلو سه بعدی

اگر به دنبال یک هدیه ارزشمند برای همسر تیر ماهی خود هستید، پیشنهاد ما خرید یکی از تابلوهای سه بعدی کرنر یا کانتن است. بهترین کادو برای زن متولد تیر که پر از عشق و احساس است، می‌تواند تابلویی از عکس‌های دو نفره یا عکس‌های چند نفره خانوادگی باشد. در مقابل، مردان تیر ماهی نیز پر از شور و احساس هستند. بنابراین با توجه به عشق و علاقه زیادی که تیر ماهی‌ها به خانواده، همسر و فرزندان خود دارند، انتخاب فوق العاده‌ شگفت انگیزی که می‌توانید برای خوشحال کردن آنها داشته باشید، سفارش یک تابلو اختصاصی از عکس‌های خانوادگی یا دو نفره است.

تابلوهای سه بعدی ویداوین با چند عکس انتخابی شما ساخته می‌شوند. در این تابلوها، به کمک پره‌های فلزی، سه عکس متفاوت بر روی تابلو طراحی می‌شود. زمانی که از روبرو و سمت چپ و راست به تابلو نگاه کنید، هر بار عکس متفاوتی را خواهید دید. بدون شک زن یا مرد متولد تیر ماه با گرفتن این هدیه به بی قید و شرط بودن عشق و محبت شما مطمئن می‌شود.

 

خرید تابلو عکس سه بعدی

 

جمع بندی

از خصوصیات تیر ماهی ها می‌توان فهمید که متولدین این ماه تا چه اندازه به گرفتن هدیه در موقعیت‌های مختلف، علاقه مند هستند. بنابراین بی بهانه یا در مناسبت‌های خاص، هرگز فراموش نکنید که تنها با توجه کردن به زن یا مرد تیر ماهی است که می‌توانید او را عاشق و دلبسته خود کنید. متولدین تیر برای خانواده و اقوام خود بهترین حامیان هستند. آنها به همان اندازه که مهربان و پر محبت هستند، دست از جستجوی عشق و محبت خالص بر نمی‌دارند و از اطرافیان خود انتظار توجه و محبت همیشگی را دارند.

برای خرید یک هدیه جذاب و خاص فقط کافی است به انتخاب خود از میان گزینه‌های اختصاصی لیست بالا اعتماد کنید و برای خوشحال کردن فرد تیر ماهی مورد نظرتان پیش‌قدم شوید. زنان و مردان تیر ماهی از گرفتن هدیه‌هایی که متناسب با روحیات و خصوصیات اخلاقی آنها باشد، بسیار خوشحال می‌شوند. امیدواریم با یک انتخاب عالی و ارزشمند، بتوانید دوام رابطه عاطفی و دوستانه خود را با متولدین تیر ماهی تضمین کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما همراهان همیشگی در بخش نظرات این مطلب هستیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.