راهنمای خرید هدیه

پیشنهاد بهترین کادو روز حسابدار

هدیه روز حسابداری

هر ساله در تقویم ایران روز پانزدهم آذر به روز حسابدار اختصاص دارد. در سطح بین المللی نیز تاریخ 10 نوامبر به روز حسابدار نامگذاری شده است. حسابداری یکی از شغل‌های پر جزئیات است که پرداختن به آن مستلزم دقت و حساسیت بالایی است. اگر قصد دارید از دوست، همکار یا یکی از اعضای خانواده خود که در حرفه حسابداری مشغول به کار است قدردانی کنید، بهترین زمان، روز حسابدار است. خرید کادو روز حسابدار با توجه به ویژگی‌های شخصیتی فرد و زمینه شغلی او باید انجام شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب از ویداوین همراه ما باشید تا بتوانید یک هدیه مناسب برای روز حسابدار خریداری کنید.

چندین پیشنهاد کادو روز حسابدار

افرادی که در زمینه حسابداری مشغول به تحصیل یا کار هستند، خلقیات و روحیات متفاوتی با دیگر افراد دارند. بنابراین برای خرید هدیه روز حسابدار باید به ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی آنها توجه کنید. حسابداران از مهم‌ترین افراد و نیروهای کار در هر سازمانی هستند. این دسته از افراد همیشه ظاهری مرتب دارند و از کارمندان خوش تیپ و در عین حال ساده پوش شرکت‌ها به حساب می‌آیند. بنابراین برای یک حسابدار می‌توانید یک ساعت مچی لوکس خریداری کنید یا ملزوماتی را برای اتاق کار او تهیه کنید. این هدیه می‌تواند یک تابلو سه بعدی برای اتاق کار یا اکسسوری‌هایی برای میز کار او باشد. خرید یک ماشین حساب از بهترین برندها نیز می‌تواند یک گزینه همیشگی جذاب و کاربردی باشد. در ادامه بیشتر در مورد انتخاب بهترین کادوی روز حسابدار صحبت می‌کنیم.

تابلو سه بعدی جذاب‌ترین هدیه روز حسابدار

تابلو سه بعدی

هر ایده تکراری که در سر دارید دور بریزید و اینبار برای خرید هدیه مناسب روز حسابدار متفاوت عمل کنید. یک تابلو سه بعدی ساخته شده با عکس‌های دلخواه شما می‌تواند همان هدیه‌ جذابی باشد که به دنبال آن هستید. تابلوهای سه بعدی در دو نوع کانتن و کرنر ساخته می‌شوند.

شما می‌توانید این هدیه ارزشمند و جذاب را در ویداوین سفارش دهید. برای ثبت سفارش و ساخت یکی از تابلوهای کرنر یا کانتن باید عکس‌های دلخواه خود را برای ویداوین ارسال کنید تا مراحل ساخت تابلو بلافاصله آغاز شود. اگر انتخاب شما تابلو سه بعدی کانتن است، بنابراین باید سه عکس برای ویداوین ارسال کنید. اما در صورتی که انتخاب شما یک تابلو کرنر باشد، کافی است دو عکس را انتخاب و ارسال کنید.

اگر این هدیه اختصاصی را برای همسر حسابدار خود می‌خواهید، می‌توانید عکس‌های دو نفره خود را برای ساخت این تابلو انتخاب کنید، تا یک هدیه با طرح عاشقانه، همسر حسابدار شما را غافلگیر کند.

 

خرید تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

 

لیوان آینه ای با طرح حسابداری

عکس لیوان اینه ای

افراد شاغل برای رفع خستگی در ساعات کاری به سراغ نوشیدنی‌های گرم مانند چای و قهوه می‌روند. اگر می‌خواهید کادو روز حسابدار اختصاصی و متفاوت باشد، و حسی خوب با آن همراه باشد، پیشنهاد ما به شما لیوان آینه ای ویداوین است. این لیوان هم می‌تواند با یک طرح سفارشی و اختصاصی برای شما ساخته شود و هم می‌توانید از بین طرح‌های آماده یک طرح دلخوه را انتخاب کنید.

در صورتی که بخواهید لیوان آینه‌ای را با طرح اختصاصی سفارش دهید، باید یک عکس را برای ویداوین ارسال کنید. این عکس بر روی زیر لیوانی که همراه لیوان آینه‌ای است، چاپ می‌شود، سپس با قرار گرفتن لیوان بر روی زیر لیوانی، عکس بر روی لیوان منعکس می‌شود. می توانید روی لیوان آینه ای سفارشی خود یک معادله معروف حسابداری و یا عکس شخص مورد نظر خوذ را چاپ کنید.

 

سفارش لیوان آینه ای با عکس دلخواه

 

ماگ و فلاسک مسافرتی

ماگ مسافرتی

ماگ‌های مسافرتی این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. افرادی که عادت دارند در ساعات مختلف روز نوشیدنی گرم میل کنند، یک ماگ مسافرتی می‌تواند برای آنها کاربردی‌ترین هدیه باشد. ماگ‌های مسافرتی نوشیدنی‌های داغ را برای ساعات بیشتری نسبت به ماگ‌های معمولی گرم نگه می‌دارند.
از آنجایی که حسابداران از مهم‌ترین افراد هر سازمان هستند و وظایف بسیاری به آنها محول می‌شود، ممکن است فرصت میل کردن نوشیدنی خود را تا پیش از سرد شدن پیدا نکنند. بنابراین یک ماگ مسافرتی می‌تواند علاوه بر جلوگیری از سرد شدن نوشیدنی، با ظرفیت بیشتری که نسبت به یک ماگ معمولی دارد، مقدار بیشتری از نوشیدنی را در خود نگهداری کند. این ماگ‌ها به خاطر لایه عایقی که دارند، می‌توانند علاوه بر گرم نگه داشتن چای و قهوه، نوشیدنی‌های سرد را نیز تا ساعت‌ها خنک نگه دارند.

بنابراین اگر هنوز کادو برای روز حسابدار را انتخاب نکرده‌اید، ماگ مسافرتی می‌تواند یک گزینه انتخابی بسیار عالی باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز نویسنده

 

ساعت سه بعدی هدیه مناسب روز حسابداری

ساعت دیواری با عکس دلخواه

زمانبندی برای افراد شاغل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مناسب‌ترین هدیه برای یک حسابدار می‌تواند یک ساعت باشد؛ اما نه یک ساعت معمولی. بلکه ساعتی سه بعدی با جلوه‌ای متفاوت.

شما می‌توانید همین حالا جستجو برای خرید کادو روز حسابدار را با انتخاب یک ساعت سه بعدی به پایان برسانید. در ویداوین امکان سفارش ساعت سه بعدی برای شما فراهم است. طرح‌های از پیش طراحی شده متنوعی برای ساعت‌های سه بعدی در ویداوین موجود هستند که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اما در صورتی که بخواهید یک ساعت سه بعدی اختصاصی سفارش دهید می‌توانید دو عکس متفاوت را برای ویداوین ارسال کنید تا ساعت با طرح دلخواه شما طراحی و ساخته شود.

قالب و ساختار همه ساعت‌های سه بعدی ویداوین مشابه هم هستند و جنس آنها از چوب است. با این تفاوت که شما می‌توانید از بین دو طرح چوبی و بتنی یکی را انتخاب کنید تا تصاویر ارسالی شما بر روی آن چاپ شود. این ساعت تا زمانی که بر روی دیوار نصب نشود، یک صفحه مسطح به چشم می‌آید، اما بعد از نصب بر روی دیوار اتاق کار یا اتاق خواب زیبایی و جذابیت سه وجهی بودن آن به چشم می‌آید.

 

سفارش ساعت سه بعدی با عکس دلخواه

 

اکسسوری برای میز کار

برای میز کار ابزار و وسایل متنوعی تهیه می‌شود، که با توجه به نیاز و سلیقه افراد مختلف، اکسسوری‌های میز کار می‌توانند متفاوت باشند. اگر انتخاب شما برای هدیه روز حسابدار، اکسسوری میز کار است، بهتر است نگاهی به لیست وسایل مورد نیاز حسابداران در اتاق کار بیندازید، سپس اکسسوری‌هایی را تهیه کنید که حسابدار قبلا آنها را نداشته است، یا مواردی مانند اکشن فیگر مورد علاقه، پد موس با طرح اختصاصی و … را انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز معلم

 

پک هدیه مناسب حسابدار

اگر برای خرید کادو روز حسابدار همچنان دنبال یک ایده منحصر به فرد می‌گردید، شاید بهتر باشد در قالب یک پک هدیه، کادو مناسب را تهیه کنید. شما می‌توانید در پک هدیه مناسب حسابدار، یک خودنویس، ماشین حساب، یک دفترچه مدل حسابداری با دیزاینی زیبا قرار دهید. محتویات این پک می‌تواند به دلخواه شما و سلیقه و نیاز حسابدار، هر هدیه دیگری نیز باشد.

 

طاقچه مجازی برای دیزاین اتاق کار

پوستر طاقچه مجازی

برای ایجاد تنوع و رفع یکنواختی در محیط کار، نصب طاقچه‌های مجازی بر روی دیوار که نمایی زیبا و واقعی دارند، می‌تواند اثرگذاری مثبتی داشته باشد. اگر می‌خواهید این تنوع را در محیط کاری حسابدار ایجاد کنید، طاقچه مجازی می‌تواند به عنوان بهترین کادو برای حسابدار باشد.

 

خرید طاقچه مجازی

 

جمع بندی

حسابداری جزو حرفه‌های پر مشغله است. قدردانی از حسابداران در روز حسابداری می‌تواند برای آنها بسیار ارزشمند باشد. خرید یک هدیه متفاوت و در عین حال کاربردی بی شک می‌تواند حس قدردانی شما را به دوست و همکار حسابدارتان منتقل کند. در این مطلب از ویدواین بهترین کادو برای روز حسابدار را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و همینطور سلیقه طرف مقابل خود یکی از هدیه‌های معرفی شده را انتخاب و خریداری کنید.
پیشنهاد شما برای کادو روز حسابدار چیست؟ در اینجا می‌توانید پیشنهادات و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.