ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

بهترین هدیه تولد برای شوهر؛ برای تولد شوهرم چی بخرم

هدیه تولد شوهر

یکی از بهترین راهکارها برای نشان دادن عشق و علاقه به کسی که دوستش دارید، خرید یک کادو است. اگر شما هم در انتخاب خرید هدیه تولد برای شوهر دچار سردرگمی شده‌اید، خواندن این مقاله از ویداوین را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در رابطه با بهترین ایده جهت خرید کادو تولد برای شوهر راهنمایی کنیم تا تصمیم‌گیری بهتری برای خرید کادو داشته باشید. ما را در ادامه همراهی کنید.

بهترین ایده جهت خرید هدیه تولد برای شوهر

اگر شما هم فکر می‌کنید که هدیه گرفتن برای خانم‌ها سخت‌تر از هدیه گرفتن برای آقایان است، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. آقایان نیز همانند خانم‌ها نسبت به گرفتن هدیه در روزهای خاص مانند تولد بسیار حساس هستند. آنها هم دوست دارند تا با هدایای کوچک و بزرگ از طرف همسرشان غافلگیر شوند. برای کادو دادن به آقایان توجه به سلیقه و روحیات آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرقی نمی‌کند که سالیان طولانی از کنار هم بودن شما گذشته است یا در اول راه قرار دارید؛ هدیه گرفتن در مناسبت‌های خاص به بهبود رابطه شما کمک بسیار زیادی می‌کند. طرف مقابل شما از محبت و توجه‌ ویژه‌ای که به او می‌شود نهایت لذت را خواهد برد.

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که ” برای تولد شوهرم چی بخرم ” و به دنبال خرید هدیه تولد برای شوهر خود هستید و می‌خواهید با یک هدیه خاص او را سوپرایز کنید، در ادامه لیستی از هدایای جذاب را معرفی کرده‌ایم که می‌تواند برای هر مردی با هر سلیقه‌ای دوست‌داشتنی باشد.

 1- لیوان آینه ای، بهترین یادگاری و کادو تولد شوهر

 

یک هدیه خاص برای تولد همسر مرد می‌تواند یک لیوان آینه‌ای باشد. این لیوان مانند ماگ‌های معمولی نیست که تنها یک طرح و رنگ ساده داشته باشد. لیوان آینه‌ای به همراه زیر لیوانی آن به فروش می‌رسد. قسمت جذاب این لیوان آینه‌ای، همان زیر لیوانی آن است. شما می‌توانید عکس مورد دلخواه خود را برای ما ارسال کنید تا ما آن را بر روی این زیر لیوانی چاپ کنیم.

زمانی که شما این لیوان آینه‌ای را بر روی زیر لیوانی آن می‌گذارید، طرح چاپ شده روی زیر لیوانی، بر روی لیوان انعکاس پیدا می‌کند. این لیوان شگفت‌انگیز قطعا برای همسر شما شگفت‌انگیز خواهد بود.

 

خرید لیوان آینه ای با طرح دلخواه

 

2- لوازم شخصی برقی، هدیه‌ای کاربردی برای شوهر شما

بهترین کادو تولد برای همسر مرد می‌تواند از لوازم شخصی برقی آقایان باشد. با توجه به نیاز همسرتان می‌توانید انواع ماشین اصلاح سر و صورت، ریش‌تراش، مو زن گوش و بینی و… را خریداری کنید. تنوع مدل‌های لوازم شخصی برقی در بازار بسیار زیاد است. در خرید هدیه تولد برای شوهر با توجه به بودجه خود می‌توانید یکی از این مدل‌ها را برای همسرتان خریداری کنید.

3- مچ‌بند هوشمند، هدیه‌ای لاکچری برای آقایان

اگر همسر شما ظاهر شیک و اسپرتی دارد، قطعا با خرید یک مچ‌بند هوشمند خوشحال خواهد شد. مچ‌بندهای هوشمند برخلاف ساعت‌های معمولی از امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند. امکانات این گجت پوشیدنی از جمله امکان برقراری تماس، دریافت پیام، پایش وضعیت خواب، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، ضربان قلب و… آن را به یک هدیه ارزشمند و عالی تبدیل کرده است. تنوع ظاهری مچ‌بندهای هوشمند بسیار زیاد است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه همسرتان نسبت به خرید یکی از آنها اقدام کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه برای پدر

 

 

4- تابلو سه بعدی کرنر، یک هدیه جذاب برای تولد شوهر

تابلو سه بعدی کرنر

تابلو سه بعدی کرنر، یک هدیه عاشقانه و رمانتیک برای همسر شما است. این دکوری جذاب می‌تواند یادآور بهترین روزها و خاطرات دو نفره شما باشد. برای سفارش این مدل از تابلو سه بعدی کافی است تا سه عکس زیبا از زندگی مشترکتان را برای ما ارسال کنید تا ما این تابلوی شگفت‌انگیز را برای شما طراحی کنیم.

شما می‌توانید یک عکس از همسر، یک عکس از خودتان و یک عکس دو نفره که با آن خاطره دارید را برای ما بفرستید. همسر شما مطمئنا با دیدن این تابلو سه بعدی خوشحال خواهد شد.

 

خرید تابلو سه بعدی کرنر

 

5- خرید ست لباس ورزشی، هدیه‌ای جذاب و کاربردی

اگر همسر شما به ورزش علاقه دارد، بهترین ایده برای تولد شوهر می‌تواند خرید یک لباس ورزشی باشد. حتی اگر او چندین تیشرت ورزشی داشته باشد، بدون شک با دیدن ست لباس ورزشی جدید خوشحال خواهد شد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه روز دختر

 

6- کفش چرم برای آقایان شیک‌پوش

زیبایی کفش‌ها برای آقایان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به دنبال یک ایده جهت خرید هدیه تولد برای شوهر هستید، خرید کفش چرم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگرچه بسیاری از آقایان طرفدار کفش‌های اسپرت هستند، اما خرید کفش‌های چرمی نیز می‌تواند نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. تنوع کفش‌های چرمی بسیار زیاد است. شما می‌توانید با خرید یک جفت کفش چرمی کلاسیک همسرتان را خوشحال کنید.

 

7- ساعت سه بعدی، یک کادو تولد خاص برای شوهر

 

یکی دیگر از هدیه‌های دکوری مورد توجه ساعت سه بعدی است. ساعت سه بعدی ساعتی است که از دور دارای ابعاد به نظر می‌رسد و به دیوار محل کار همسر شما ابهت می‌دهد.

شما می‌تونید علاوه بر طرح‌های عادی، ساعت سه بعدی رو با عکس دلخواه خود را برای به عوان کادو تولد شوهر سفارش بدید.

 

خرید ساعت سه بعدی

 

8- عطر و ادکلن، هدیه‌ای ماندگار

خرید ادکلن به عنوان کادو برای تولد همسر مرد می‌تواند یک ایده جذاب باشد. اغلب آقایان عادت دارند به صورت روزانه از اسپری، عطر و ادکلن استفاده کنند. شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای شوهر یک عطر با رایحه خاص برای او خریداری کنید. هر زمانی که همسر شما از این عطر و ادکلن استفاده کند، به یاد شما خواهد افتاد.

9- کتابخوان دستگاهی برای هدیه تولد شوهر شما

دستگاه کتابخوان وسیله‌ای الکترونیک است که برای خواندن کتاب با فرمت ای بوک طراحی شده‌است. این دستگاه‌ها با جوهر اکترونیک کار می‌کنند.

استفاده از جوهر الکترونیک در صفحه نمایش باعث می‌شود تا نوری از صفحه به چشم بازتاب نشود. به همین خاطر موقع خواندن کتاب چشم دیرتر خسته می‌شود و حسی شبیه خواندن کتاب‌‌های کاغذی دارد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه تولد دخترانه

 

 

10- تابلو سه بعدی کانتن

تابلو سه بعدی سفارشی کانتن

شما می‌توانید برای کادو تولد شوهر او را با یک تابلو سه بعدی کانتن سوپرایز کنید. این تابلوی سه بعدی به صورت زیبا و خاص طراحی شده است. داخل این تابلوی سه بعدی سه عکس از سه جهت مختلف قرار می‌گیرد. به طوری که وقتی از زوایای مختلف به این تابلو نگاه می‌کنید، عکس‌ها متفاوت به نظر می‌رسند. برای سفارش این تابلو به عنوان کادو تولد برای شوهر می‌توانید سه عکس خاطره‌انگیز از خودتان را برای ما ارسال کنید.

 

خرید تابلو سه بعدی کانتن

 

11- ست کمربند و کیف پول چرم

بهترین هدیه برای تولد همسر مرد می‌تواند اکسسوری‌های بسیار شیک مانند کمربند و یا کیف پول چرم باشد. تنوع مدل‌های ست کیف و کمربند چرمی بسیار زیاد است. شما می‌توانید با توجه به استایل همسرتان یک مدل شیک برای او خریداری کنید.

12- محصولات مراقبتی از پوست، بهترین ایده به عنوان هدیه

یک ایده متفاوت جهت خرید کادو برای همسر مرد می‌تواند محصولات مراقبتی از پوست و مو باشد. آقایان نیز مانند خانم‌ها به زیبایی پوست و موی خود اهمیت می‌دهند. شما با خرید این هدیه تولد برای شوهر این حس را به او منتقل خواهید کرد که سلامت پوست و موی او برای شما اهمیت دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود محصولاتی مانند کرم مرطوب‌کننده، اسپری ضد تعریق، افتر شیو، ژل اصلاح و… را خریداری کنید و در یک بسته بندی شیک و زیبا در روز تولد همسرتان به او هدیه دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه برای همسر

 

 

13- طاقچه مجازی هدیه تولد برای مردهای هنردوست

 

خرید هدیه برای آقایان

هرچقدر که جذابیت هدیه بالاتر باشد، همسر شما از دیدن این کادو لذت بیشتری خواهد برد. اگر به دنبال خرید یک کادوی خاص برای روز تولد همسرتان هستید، طاقچه مجازی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این طاقچه مجازی شباهت بسیار زیادی به استیکرهای دیواری دارد. اما به دلیل طراحی سه بعدی، احساس زنده بودن را به اتاق می‌دهد. به خصوص اگر همسر شما در یک محیط تکراری و خسته‌کننده کار می‌کند، این طاقچه می‌تواند تغییر بسیار بزرگی را ایجاد کند.

تنوع طرح طاقچه‌های مجازی بسیار زیاد است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت، طرح مورد دلخواه خود را برای سفارش انتخاب کنید.

 

خرید طاقچه مجازی

 

14- هدفون بی‌سیم بلوتوثی؛ کادو تولد برای شوهر

اگر شوهر شما اهل موسیقی است و یا عادت دارد همراه با ورزش آهنگ گوش کند، می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای شوهر او را با یک هدفون بی‌سیم شگفت‌زده کنید. لذت راحتی استفاده از این هدفون به خصوص در زمان ورزش کردن به اندازه‌ای است که قطعا همسر شما از داشتن چنین وسیله‌ای خوشحال خواهد شد.

15- کنسول بازی هدیه تولد جذاب برای شوهر

اگر شوهر شما هم برای بازی کردن جان می‌دهد در خرید این هدیه درنگ نکنید. کنسول‌های بازی با قابلیت بازی چند نفره می‌تواند وسیله‌ای جدید و جذاب برای خانه شما هم باشد.

کنسول‌ها برای وقتی که مهمانی به خانه شما می‌آید هم سرگرمی‌های جذابی‌اند.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با کادوی تولد برای شوهر صحبت کردیم. فرقی نمی‌کند که هدیه شما گران‌قیمت و یا یک وسیله معمولی باشد. همین که در روز تولدش به یاد او هستید، محبت و توجه شما را به همسرتان نشان می‌دهد. برای سورپرایز کردن همسرتان در روز تولدش گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. اگر شما هم کادویی متفاوت از لیست بالا به عنوان هدیه تولد برای شوهر خریداری کرده‌اید، می‌توانید زیر این پست تجربیات خود را برای ما بنویسید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.