ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

معرفی بهترین کادو تولد دخترانه

هدیه تولد دختر

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای عزیزان خود انجام دهید، خرید هدیه در مناسبت‌های مختلف است. خرید هدیه همیشه کار آسانی نیست. خرید کادو تولد برای دختر ها شاید کمی پیچیده و سخت به نظر برسد. چرا که معمولا دخترخانم‌ها سخت‌پسند هستند. اگر شما هم قصد خرید هدیه تولد برای دختر را دارید، خواندن این مقاله از ویداوین را از دست ندهید تا بهترین کادوی دخترانه انتخاب کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با خاص‌ترین کادوهای تولد دخترانه آشنا کنیم.

پیشنهاد کادو تولد برای دختر

برای خرید کادو برای تولد دختر خانم ها توجه به خواست و سلیقه دختر مورد نظرتان می‌تواند به شما کمک کند تا بدون دردسر بتوانید او را با یک کادو دخترانه مناسب خوشحال کنید. ایده‌های جذاب زیر را می تواند کار شما را راحت تر کند. از جمله مناسب‌ترین کادوی تولد دخترانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- عروسک، هدیه‌ی مورد علاقه دخترها

دخترها با هر سنی به عروسک‌ها علاقه دارند و همیشه هدیه عروسک می‌تواند برای آنها جذاب و دوست‌داشتنی باشد. حتی اگر چندین عروسک داشته باشند، خرید یک عروسک جدید به عنوان کادو برای دختر می‌تواند برای آنها خوشحال‌کننده باشد.

در خرید عروسک برای دخترها توجه به سن آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به عنوان مثال برای خرید عروسک به عنوان کادو تولد برای دختر خردسال، شخصیت‌های کارتونی می‌توانند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب باشند. اما برای سنین بالاتر می‌توانید سفارش یک عروسک مخصوص براساس ظاهر یک فرد بدهید. با این هدیه خاص قطعا او را شگفت‌زده خواهید کرد.

2- لوازم آرایش، ایده کادو برای دختر

فروشگاه اینترنتی کادوی تولد دخترانه - خرید لوازم ارایشی

یک کادوی تولد دخترانه که اکثر دخترها ان را می پسندند، لوازم آرایش است. شما می توانید با توجه به سلیقه و یا نیاز دختر موردنظر، رژ، ریمل، کرم پودر، لوام مراقبت پوستی و … را انتخاب کنید.

۳- گردنبند سفارشی، بهترین کادو تولد دخترانه

فروشگاه اینترنتی کادوی تولد دخترانه

اکثر دخترها از داشتن اکسسوری‌های مختلف لذت می‌‌برند؛ بنابراین شما می‌توانید با خرید یک اکسسوری جذاب و منحصر به فرد او را خوشحال کنید. به عنوان کادو تولد برای دختر گردنبند سفارشی لیانا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این گردنبند خاص با طرح و عکس مورد دلخواه شما ساخته می‌شود. اما قسمت جذاب این گردنبند مربوط به زمانی است که آن را در مقابل نور قرار می‌دهید. چرا که در این شرایط عکس داخل گردنبند نمایان می‌شود.

همچنین به عنوان هدیه تولد دخترانه گردنبند نورا نیز یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. از لحاظ ظاهری این گردنبند شباهت بسیاری به گردنبند لیانا دارد. اما تفاوت اصلی آن مربوط به زمانی است که وارد یک فضای تاریک می‌شوید. این گردنبند به صورت شب‌تاب بوده و با یک نور سبز خودنمایی می‌کند.

تمامی مدل های گردنبند سفارشی ویداوین را می توانید در لینک زیر ببنید.

 

خرید گردنبند سفارشی

 

4- تابلو نقاشی مدرن

نقاشی دیواری پوستر نقاشی مدرن نقاشی سنتی

شما می توانید با توجه به سلیقه فرد مورد نظر خود تایلوهای نقاشی متنوعی برای دکور اتاق او سفارش دهید. اگر سلیقه او را می شناسید، تابلو نقاشی می تواند هدیه خوبی برای تولد دختر ها باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای قبولی دانشگاه

 

 

5- انواع کش و کلیپس ایده کادو تولد دخترانه با قیمت مناسب

 کش گل گلی- کلیپس- کش ساده

کش و کلیپس برای دخترها هدیه‌هایی کاربردی محسوب می‌شوند. خرید این هدیه حتی می تواند بدون مناسبت هم باعث خوشحالی شود. شما می‌توانید از مغاز‌ه‌ها جعبه‌های کادو بخرید و آن را با انواع کش، کلیپس، گیره و سنجاق و … پر کنید.

 

6- جعبه جواهرات، بهترین کادو برای دختر

خرید آنلاین کادو دخترانه- جعبه جواهرات صورتی دخترونه

همه خانم ها به خصوص دختران جوان اکسسوری و زیورآلات زیادی دارند که برای نگهداری انها به دردسر بر میخورند. گره خوردن گردنبند ها و گم شدن انگشتر یکی از این مشکلات است.

جعبه ی جواهر می تواند ایده ی خوبی برای هدیه تولد دخترانه باشد. این جعبه ها در سایز ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد برای دوست صمیمی دختر

 

 

7- تابلو کانتن و کرنر، هدیه‌ای جذاب برای دخترها

تابلو سه بعدی- فروشگاه اینترنتی کادوی تولد دخترانه

اگر قصد خرید کادو تولد دخترانه برای دوست صمیمی خود را دارید، تابلوهای سه بعدی کانتن و کرنر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تابلوهای سه بعدی با عکس مورد دلخواه شما چاپ می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید بهترین عکس‌های دو نفره مشترکتان را جهت چاپ بر روی این تابلو برای ما بفرستید تا با شیوه‌ای خلاقانه آنها را طراحی کنیم.

این تابلو سه بعدی به عنوان کادو تولد برای دختر یک دکوری جذاب برای او خواهد بود و همیشه یاد شما را در ذهن دوستتان ماندگار خواهد کرد. دوست شما با نگاه کردن به این تابلو دخترانه خاص به یاد خاطرات گذشته خواهد افتاد و همیشه از دیدن آن خوشحال خواهد شد.

 

خرید تابلو سه بعدی

 

در انتخاب تابلو سه بعدی دست شما باز است می توانید از بین مدل های متنوع این تابلو ها انتخاب کنید.

8- دوربین عکس فوری

دوربین فوجی - خرید اینترنتی کادوی تولد برای دختر

درست است که با آمدن گوشی‌های همراه مثل قبل به آلبوم‌های خانوادگی علاقه نشان نمی‌دهیم، اما هنوز هم در دست گرفتن یک عکس حس و حال خودش را دارد. دوربین‌های عکس فوری هم مزیتشان به چاپ کردن فوری عکس‌هاست. دقیقا در لحظه‌ای عکس گرفته می شود در همان لحظه می‌تواند عکس را در سایز کوچک چاپ هم کند. اگر به دنبال خرید کادو تولد دخترانه هستید می‌توانید با خیال راحت این دوربین را انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد لاکچری زنانه

 

 

9- جاشمعی سفارشی، کادوی خاص برای دخترها

مدیتیشن - شمع و جاشمعی -فروشگاه اینترنتی

اگر به دنبال یک هدیه خاص برای دخترتان هستید، پیشنهاد ما به شما جاشمعی فانتزی لیان است. این جاشمعی با جاشمعی‌های معمولی بسیار متفاوت است. چرا که برای ساخت این جاشمعی از عکس مورد دلخواه شما استفاده می‌شود.

این جاشمعی از پایه‌های مختلفی ساخته شده است و بر روی پایه آن یک صفحه خاص قرار دارد. عکس دلخواه شما بر روی این صفحه چاپ می‌شود. با روشن کردن شمع، عکس شما بر روی صفحه نمایان می‌شود. دیگر خرید کادو تولد برای دختر با این جاشمعی خاص سخت نیست. جاشمعی لیان در طرح های آماده و طرح های سفارشی قابل تهیه است.

 

خرید جاشمعی سفارشی

 

10- هندزفری و هدفون، کادو دیجیتال برای دختر

خرید هدفون بی سیم

همه افراد این روزها به هندزفری های بلوتوثی و یا هدفون های وایرلس احتیاج دارند. حالا اگر دختر مورد نظر شما هنوز هندزفری سیمی دارد می توانید برای او این هدیه را انتخاب کنید. مدل های مختلفی از این محصول در بازار موجود است که با توجه به نیاز و سلیقه او می توانید این هدیه دخترانه را خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای دوست دختر

 

 

کادو تولد دخترانه چی بخرم؟ ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در روز تولد دخترتان این سوال را بارها از خود پرسیده باشید. اگر به دنبال یک کادوی لوکس و فانتزی برای هدیه تولد دخترانه هستید، خرید ساعت مچی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای دختر نوجوان و یا جوان خرید ساعت‌های هوشمند نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد. برای دختر بچه‌ها خرید ساعت‌های مچی بچگانه و فانتزی می‌تواند برای آنها جذاب باشد.

با این حال برای انتخاب یک ساعت به عنوان کادو تولد برای دختر توجه به سلیقه او از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که سبک ساعت باید با سلیقه او همخوانی داشته باشد. تنوع ساعت در بازار بسیار زیاد است؛ بنابراین انتخاب شما بستگی به میزان بودجه شما دارد.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه برای همسر

 

 

12- لوازم ورزشی، هدیه‌ای هیجان‌انگیز برای دخترها

خرید انلاین کادو تولد دختر- لباس- لباس دخترانه

تنوع لوازم ورزشی بسیار زیاد است. شما می‌توانید با توجه به رده سنی دختر خود، نسبت به خرید یکی از اقلام ورزشی اقدام کنید. از جمله لوازم ورزشی مخصوص دخترها می‌توان به دوچرخه، کفش اسکیت، اسکوتر برقی، لوازم کوهنوردی و… اشاره کرد. این هدیه فوق‌العاده هیجان‌انگیز قطعا برای دختر شما دوست‌داشتنی خواهد بود.

 

13- فریم چوبی عینک

فریم عینک- خرید هدیه

عینک‌های آفتابی مثل گردنبند هدیه‌ای محبوب در بین اکسسوری‌های دخترانه است. هرچند خرید عینک آفتابی مارک اصلی کمی گران است، اما تا حد توان از خرید عینک‌های تقلبی پرهیز کنید. مگر وقتی که می‌دانید این دختر قرار است صرفا لباسی را با عینکش ست کند. اگر در عین حال که دوست دارید هدیه‌ای گران و جذاب بخرید هزینه‌ی خرید عینک آفتابی را ندارید؛ می‌توانید به جای آن فریم عینک چوبی را سفارش دهید که نسبتا هدیه ارزان‌تری است.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز دختر

 

 

14- جعبه موزیکال

- جعبه موزیکال- خرید اینترنتی هدیه تولد برای دختر

جعبه موزیکال جعبه کوچکی است که با چرخاندن اهرم آن موسیقی پخش می‌شود. این جعبه‌ها در چند سال اخیر بسیار در بین دخترها پرطرفدار شد. از این هدیه به عنوان کادو ولنتاین نیز میتوان استفاده کرد. خوبی جعبه موزیکال این است که با آهنگ مورد نظر می توانید آن را سفارش دهید.

 

15- لوازم تحریر فانتزی، هدیه‌ای رنگی رنگی برای دخترها

کتاب- پلنر- طاقچه مجازی- تقویم-دفتر

به عنوان کادو تولد برای دختر خرید انواع لوازم‌التحریر می‌تواند یک ایده مناسب باشد. در حال حاضر لوازم‌التحریرها بسیار جذاب، دوست‌داشتنی و رنگارنگ طراحی شده‌اند. به طوری که با این هدیه می‌توانید ذوق و خوشحالی را در چهره دختر خود ببینید. قطعا او با دیدن انواع دفترهای یادداشت، خودکارهای رنگی، دفتر خاطرات، هایلایترها و… خوشحال خواهد شد.

شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، چند موردی از این لوازم‌التحریر را داخل یک باکس بگذارید و با یک تزیین زیبا به دختر مورد نظرتان هدیه دهید.

 

گوشی موبایل می‌تواند به عنوان یک ایده کادو تولد برای دختر در نظر گرفته شود. به خصوص اگر دخترتان گوشی ندارد، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و در روز تولدش او را سوپرایز کنید. قطعا او با دیدن این هدیه گران‎قیمت خوشحال خواهد شد. از آنجایی که اغلب دخترها به عکاسی علاقه دارند، بهتر است در هنگام خرید گوشی موبایل به کیفیت دوربین آن توجه کنید.

 

17- لوازم جانبی موبایل، هدیه‌ای فانتزی برای دخترها

اگر به دنبال یک ایده کادو تولد دخترانه هستید، می‌توانید به خرید لوازم جانبی موبایل نیز فکر کنید. اغلب دختر خانم‌ها به وسایل فانتزی علاقه دارند. در نتیجه شما می‌توانید با خرید قاب‌های فانتزی، پیکسل موبایل، استیکر، آویزهای جذاب و… او را خوشحال کنید. علاوه بر این لوازم جانبی مانند هندزفری، هدست و… نیز می‌توانند ایده‌های جالبی باشند.

 

18- لیوان آینه‌ای، بهترین کادو برای دختر

- خرید اینترنتی کادو تولد دخترونه-لیوان اینه ای

لیوان یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌های زندگی روزمره ماست. لیوان‌های آینه‌ای با طرح شما ساخته می‌شوند. ما چند نمونه لیوان آینه‌ای با طرح آماده پرطرفدار هم داریم اما شما می‌توانید این لیوان‌ها را با طرح چهره این دخترخانم عزیز و یا طرحی که دوست دارد سفارش دهید. این لیوان بازتابی از صفحه ی زیرین ان است و جلوه جادویی دارد.

 

خرید لیوان آینه ای

19- کتاب، بهترین هدیه برای تولد دخترانه

اگر به دنبال یک کادوی تولد دخترانه ارزان قیمت هستید، کتاب می‌تواند بهترین گزینه باشد. شما می‌توانید با صرف یک هزینه‌ نه چندان بالا، یک یادگاری همیشگی برای او خریداری کنید. این هدیه ماندگار برای هر رده سنی بسیار مناسب بوده و باعث رشد و شکوفایی او خواهد شد. بسته به سن دخترتان می‌توانید یک کتاب مناسب برای او خریداری کنید. به عنوان مثال اگر دختر شما خردسال است، کتاب‌های رنگ‌آمیزی و آموزشی می‌توانند بسیار مناسب باشند.

20- عطر و ادکلن، هدیه‌ای مناسب برای همه دخترها

خرید عطر و ادکلن به عنوان کادو تولد برای دختر می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب باشد. رایحه خوش عطر باعث شده است تا هر دختری با هر سنی به این هدیه علاقه داشته باشد. برای خرید این هدیه ماندگار توجه به سلیقه و سن طرف مقابل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید با صرف یک هزینه مناسب، یک عطر خوب را خریداری کنید.

21- لباس، هدیه‌ای تکراری اما دوست ‌داشتنی برای دخترها

اکثر دخترها آرزو دارند تا یک کمد پر از لباس‌های مختلف و متنوع داشته باشند. اگر به دنبال یک ایده مناسب برای خرید کادوی تولد برای دختر مورد نظرتان هستید، خرید لباس می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب باشد. برای این منظور شما می‌توانید انواع لباس از جمله لباس راحتی، لباس زیر فانتزی، لباس خواب، تی‌شرت، مانتو و… را خریداری کنید.

برای انتخاب یک لباس مناسب، توجه به سن دختر و نوع و سبک پوشش او می‌تواند برای شما کمک‌کننده باشد.

23- کفش، هدیه‌ای کاربردی برای دخترها

با خرید یک کفش متفاوت می‌توانید دختر مورد نظرتان را سوپرایز کنید. صندل‌های متنوع تابستانی، دمپایی‌های فانتزی خوشگل، پاپوش‌های زیبا، کفش‌های پاشنه بلند دخترانه و… می‌توانند بهترین کادو برای تولد دختر خانم‌ها باشند.

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با کادو تولد برای دختر صحبت کردیم. شما می‌توانید با الهام گرفتن از ایده‌های بالا، بهترین کادو برای دختر مورد نظر خود خریداری کنید. اگر شما هم تجربه خرید کادوی تولد دخترانه را دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “معرفی بهترین کادو تولد دخترانه

  1. ریحانه علیزاده گفت:

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.