راهنمای خرید هدیه

پیشنهادات خرید بهترین کادو برای قبولی دانشگاه و کنکور

هدیه قبولی دانشگاه

اگر به دنبال ایده‌های خرید کادو برای قبولی دانشگاه هستید و به این واسطه می‌خواهید قبولی در کنکور را به فرد مورد نظر خود تبریک بگویید، پیشنهادات جذاب و کاربردی این مطلب از ویداوین را از دست ندهید. به واقع ثمر دادن تلاش یک ساله افراد برای قبولی در کنکور، موقعیت بخصوصی است که نباید از آن غافل شوید. تبریک گفتن به قبول شدگان در کنکور می‌تواند خستگی یکساله آنها را از تنشان بیرون کند و همچنین لذت و شیرینی قدم گذاشتن در یک مسیر تازه را برای آنها دوچندان کند.

ادامه این مطلب را همراه ما باشید تا سختی خرید هدیه قبولی دانشگاه را پشت سر بگذارید و به لیستی از پیشنهادات جذاب و کاربردی برسید، که بی شک باب میل دختر خانم‌ها و آقا پسرهای جوانی هستند که در کنکور قبول شده‌اند و به تازگی قرار است در محیطی جدید در کنار دوستان جدید، مسیر تازه‌ای را راه‌گشایی کنند.

برای تبریک قبولی دانشگاه کادو چی بخریم؟

ارزش این هدیه قبولی کنکور را نباید به مادی بودن آن محدود کرد؛ برای نوجوان‌ها و جوان‌های امروزی به خاطر علاقه و سلیقه‌های بخصوصی که دارند، نوع هدیه می‌تواند در هر چارچوبی بگنجد. این چارچوب می‌تواند برای عاشقان تکنولوژی، گوشی موبایل، ساعت هوشمند و هدست و هدفون باشد؛ برای عاشقان مطالعه، کتاب‌های کلاسیک و مدرن؛ و برای کسانی که به تیپ و ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند، اکسسوری‌های مد روز و لباس‌های شیک باشند. بنابراین برای خرید کادوی قبولی دانشگاه در کنار کاربردی بودن هدیه حتما به سلیقه فرد مورد نظرتان و نیاز روز او توجه بسیاری داشته باشید.

ست لوازم تحریر دانشجویی

اولین ایده کادو برای قبولی دانشگاه به پیشنهاد ویداوین، ست لوازم تحریر دانشجویی است. برای ورود به دانشگاه و نشستن سر کلاس‌های درسی، نکته برداری و نوشتن جزوه از درس‌های مختلف، برای دانشجویان همه رشته‌های تحصیلی یک ست کامل از لوازم تحریر، مورد نیاز است.

ست لوازم تحریر دانشجویی شامل دفتر کلاسوری، اتود و مغز اتود، خودکار و روان نویس، ماژیک هایلایت و ماژیک وایت برد، پاک کن و غلط گیر، کاغذ یادداشت، جامدادی، کلیربوک دانشجویی، دفتر یادداشت، کاور کاغذ و… می‌شود. این ست می‌تواند با توجه به رشته تحصیلی فرد مورد نظر شما، شامل گزینه‌های اختصاصی همانند قلم‌ مو، کاغذ گلاسه، مداد مخصوص طراحی، دفترهای مخصوص خوشنویسی، تخته شاسی، خط کش مهندسی، خط کش تی، دفتر طراحی و… باشد.

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن ؛ کادو قبولی کنکور

اگر می‌خواهید هدیه شما برای تبریک قبولی دانشگاه حسابی غافلگیر کننده باشد، به طوری که برق خوشحالی را در چشمان طرف مقابلتان ببینید، پیشنهاد ما تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن هستند. انتخاب شما می‌تواند یکی از این دو تابلو سه وجهی بسیار جذاب و خارق‌العاده باشد.

تابلوهای کرنر و کانتن با پره‌هایی فلزی با بهترین جنس و متریال ساخته می‌شوند. سه تصویر در یک قاب بر روی این پره‌ها نقش می‌بندند. به کمک هنر دست هنرمندان ویداوین، با دقت و ظرافت بالا، تصاویر ارسالی شما به ویداوین، بر روی یکی از تابلوهای کرنر یا کانتن طراحی و چاپ می‌شوند؛ انتخاب کرنر یا کانتن بودن تابلو به عهده شما خواهد بود. جلوه زیبای تابلوهای سه بعدی زمانی که در کنار آنها به چپ و راست حرکت کنید، با تغییر تصاویر، به چشم دیده می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه محصولات بزنید تا با ویژگی‌ها و جذابیت‌های تابلو کرنر و تابلو کانتن آشنا شوید.

 

خرید تایلو عکس سه بعدی

 

کتاب برای عاشقان مطالعه

کادو برای قبولی دانشگاه می‌تواند به جذابیت کتاب‌های داستانی و غیر داستانی باشد. افرادی که در کنکور قبول می‌شوند، علاقه زیادی به مطالعه دارند. بنابراین این هدیه می‌تواند هر تیپ شخصیتی را خوشحال کند. البته باید توجه داشته باشید که فرد مورد نظر شما بیشتر به مطالعه چه موضوعاتی گرایش دارد و آیا خواندن کتاب‌های داستانی بیشتر او را سر ذوق میاورد یا مطالعه کتاب‌های غیرداستانی.

به شکلی دیگر، این هدیه می‌تواند چند کتاب مرتبط با رشته تحصیلی دانشجو باشد تا در شروع تحصیل، با آمادگی بیشتری به یادگیری مطالب درسی بپردازد. برای هدیه دادن کتاب حتما از علاقه فرد مورد نظرتان به مطالعه دسته‌های موضوعی مختلف مطلع شوید، تا هدیه شما برای او خوشحال کننده باشد و به جای خاک خوردن در کتابخانه، به همراهی دوست داشتنی و مفید در دوران تحصیل بدل شود.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای پایان سربازی

 

 

لیوان آینه‌ای اختصاصی برای هدیه قبولی دانشگاه

لیوان اینه ای برای هدیه

در صورتی که با پیشنهادهای اختصاصی خرید کادو برای قبولی دانشگاه موافق باشید، لیوان آینه‌ای همان هدیه ارزشمندی است که در همه حال جذابیت و کاربردی بودن خود را حفظ می‌کند؛ بنابراین می‌توان آن را به عنوان بهترین هدیه برای قبولی دانشگاه دانست.

تنوع طرح و رنگ ماگ‌ها در بازار به دلیل استقبال زیادی است که امروزه افراد در سنین مختلف از آنها داشته‌اند. بیشتر این ماگ‌ها از جنس سفال با طرح‌های نسبتا مشابه هستند. اما در صورتی که می‌خواهید این هدیه تکراری را به شکلی اختصاصی تهیه کنید و خاص‌ترین هدیه را شما به فرد مورد نظرتان بدهید، پیشنهاد ما لیوان آینه‌ای ویداوین است.

این لیوان با عکس و طرح انتخابی شما تنها و منحصرا برای یک نفر ساخته می‌شود. یک زیر لیوانی به همراه لیوان ساخته می‌شود که به کمک هنر آنامورفیک عکس انتخابی شما بر روی آن به شکلی به هم ریخته طراحی می‌شود. سپس جذابیت لیوان زمانی نمایان می‌شود که آن را بر روی زیر لیوانی قرار دهید. تصویر دلخواه و اختصاصی که شما انتخاب کرده‌اید، به شکلی کامل شده، بر روی بدنه آینه‌ای لیوان نمایان می‌شود. این طرح می‌تواند یک عکس زیبا از فرد مورد نظر شما، آرم، نشانه، یا یک خط نوشته و شعر و هر طرح جذاب دلخواه دیگری باشد.

 

خرید لیوان آینه ای با طرح سفارشی

 

کارت هدیه هدیه مناسب تبریک قبولی کنکور به دوست

یکی از کاربردی ترین هدایا برای قبولی دانشگاه می تواند کارت هدیه باشد. بعد از قبولی رد دانشگاه، دانشجو شما نیاز به وسایل جدید و خرید لباس و … برای ورود به دانشگاه دارد. دادن کارت هدیه برای قبولی کنکور و دانشگاه می تواند هدیه بسیار مناسبی باشد تا دانشجو شما بتواند وسایل مورد نیاز خود را با سلیقه خودش انتخاب کند.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای دوست صمیمی دختر

 

 

گردنبند بهترین کادو برای قبولی دانشگاه دخترخانم‌ها

گردنبند با عکس شخصی

انتخاب کادو برای دختر خانم‌ها نه تنها سخت نیست، بلکه پر از جذابیت و شور و هیجان است. دختر خانم‌ها با روحیه لطیف و ظرافت بسیاری که دارند، همیشه عاشق کادوها و اکسسوری‌های خاصی مثل گردنبندها هستند. اما رفتن به سراغ گزینه‌های تکراری نمی‌تواند آنها را خوشحال کند. بنابراین با یک گردنبند اختصاصی که با عکسی از فرد مورد نظرتان ساخته شده باشد، می‌توانید لبخند رضایت و خوشحالی را بر لب او بنشانید.

پیشنهاد ما انتخاب یکی از دو طرح لیانا و نورا است. گردنبند لیانا با یک طرح پنج ضلعی و گردنبند نورا با یک پلاک دایره‌ای شکل، با عکس انتخابی شما ساخته می‌شوند. عکس در بین لایه‌های رنگی بر روی پلاک گردنبند طراحی می‌شود. جذابیت هر کدام از این گردنبندها در مقابل نور نمایان می‌شود؛ به این صورت که تصویر طراحی شده تنها با گرفتن پلاک در مقابل نور به نمایش در می‌آید و زیبایی خیره کننده خود را نشان می‌دهد.

 

خرید گردنبند سفارشی با طرح دلخواه

 

کیف و کوله پشتی دانشجویی

کوله پشتی

کادو مناسب برای قبولی دانشگاه گاهی بهتر است جنبه کاربردی داشته باشد. برای افراد قبول شده در کنکور، یک کیف یا کوله پشتی دانشجویی بسیار کاربردی است. دانشجویان در ورود به دانشگاه حتما به یک کوله پشتی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بهتر است سری به بازار کیف و کوله پشتی بزنید و از میان بهترین برندها، با توجه به دختر یا پسر بودن فرد مورد نظرتان یک کوله پشتی بادوام و زیبا را خریداری کنید. فراموش نکنید که باید در خرید کوله پشتی سلیقه دانشجو را حتما لحاظ کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: ایده کادو تولد برای پسر

 

 

جاشمعی سفارشی با عکس دلخواه

جاشمعی خطای دید

تجربه حس عمیق آرامش در زمان‌های استراحت و پس از خستگی‌های کار و مطالعه، با روشن کردن شمع و عود، دست‌یافتنی‌تر از هر زمان دیگری است. اما یک جاشمعی معمولی نمی‌تواند در انتقال این حس موفق عمل کند. جاشمعی لیان نیز همانند دیگر هدیه‌های اختصاصی ویداوین با یک عکس از فرد مورد نظر شما ساخته می‌شود. عکس انتخابی شما بر روی صفحه جاشمعی لیان طراحی می‌شود و جلوه زیبای آن پس از روشن کردن شمع نمایان می‌شود. جاشمعی لیان را می‌توانید به عنوان بهترین کادو برای قبولی دانشگاه در نظر داشته باشید.

 

خرید جاشمعی با عکس دلخواه

 

گوشی موبایل هوشمند و لپ تاپ

امروزه کاربردی‌ترین کادو برای قبولی کنکور می‌تواند یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ باشد. دانشجویان با ورود به دانشگاه باید برای رشد بیشتر و یادگیری موثرتر، ارتباط نزدیک‌تری با دنیای دیجیتال و اینترنت برقرار کنند. استفاده از ابزارهای روز می‌تواند راه ارتباطی قوی و موثری با جهان بیرون باشد. به کمک ابزارهایی مثل گوشی و لپ تاپ، شرایط استفاده از اپ‌ها و نرم افزارهای مختلف که مرتبط با رشته‌های تحصیلی هستند، برای دانشجویان فراهم می‌آید. بنابراین اگر از نظر بودجه تامین هستید، انتخاب یکی از این دو هدیه می‌تواند فرد مورد نظر شما را بسیار خوشحال کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای زیارت قبولی

 

 

لوازم جانبی دیجیتالی از بهترین برندها

لوازم جانبی

لوازم جانبی دیجیتالی امروزه مورد نیاز همه افراد هستند؛ بنابراین دانشجویان با ورود به یک مقطع تحصیلی جدید حتما بیش از پیش نیاز پیدا می‌کنند تا از امکانات لوازم دیجیتالی بهره ببرند. در مواقعی نیز ممکن است بخواهید بدون در نظر گرفتن کاربرد کادو برای قبولی دانشگاه ، صرفا یک هدیه ارزشمند و خوشحال کننده به فرد مورد نظرتان هدیه دهید تا در هر زمان و در هر کجا بتواند از آن استفاده کند. از جمله این لوازم می‌توان به هدست، هدفون، پاوربانک، فلش مموری، اسپیکر و… اشاره کرد.

 

جمع بندی

کنکور پل انتظار و ارتقا در بین دو دنیای تحصیلی متفاوت است. افرادی که در کنکور قبول می‌شوند، برای عبور از این پل، سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند. بنابراین با شنیدن خبر خوشحال کننده قبولی آنها در دانشگاه، وقت تبریک گفتن و شریک شدن در شادی آنها می‌رسد. انتخاب و خرید کادو برای قبولی دانشگاه شاید سخت به نظر برسد، اما سختی آن تا پیش از مطالعه این مطلب بوده است. در لیست بالا گزینه‌های متعدد و متنوعی را به شما معرفی کرده‌ایم که همه سلیقه‌های امروزی را پوشش می‌دهند و برای شروع یک دوره تحصیلی جدید کاربردی و کارآمد هستند.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “پیشنهادات خرید بهترین کادو برای قبولی دانشگاه و کنکور

  1. مهرو گفت:

    عالی بود

    1. سمانه اشرفی گفت:

      خوشحالم که براتون مفید بوده 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.