طاقچه مجازی ویداوین


طاقچه مجازی چیست؟

طاقچه مجازی یک محصول دکوراتیو و خاص است. طاقچه‌های مجازی‌ ویداوین برای راحتی انتخاب مشتری‌ها در چند طرح و چند سایز و جنس، تولید شدن.

  • طاقچه‌های استیکری: از جنس PVC هستن. پشتشون کاملا چسب داره و مقاومت زیادی در برابر شست‌وشو دارن.
  • طاقچه‌های پوستری: از مقوا ساخته شدن. به وسیله‌ی چسب دوطرفه‌ای که داخل بسته‌بندیشون قرار دادیم، به دیوار می‌چسبن. قاعدتا به خاطر مقوایی بودنشون، مقاومت زیاد طاقچه‌های استیکری رو ندارن اما کیفیت چاپشون یه کم بیشتره.

تعدادی از مشتری‌های ما لطف می‌کنن و عکس محصولاتی که از ما میخرن و تو خونه یا محل کارشون نصب می‌کنن رو برامون میفرستن.

اینجا نمونه‌های طاقچه مجازی ویداوین رو که مشتریامون برامون فرستادن رو برای شما می‌ذاریم. می‌تونید هم باهاشون بیشتر آشنا بشید و هم انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

برای خرید طاقچه‌های مجازی ویداوین برید به دسته‌بندی طاقچه مجازی در سایتمون. با ویداوین صفر تا صد خرید اینترنتی راحت و بی دغدغه را تجربه کنید.

مشاهده طرح‌های طاقچه مجازی

 

نکته جذاب در نصب طاقچه مجازی:

یکی از مهمترین نکاتی که اگه رعایت کنید طاقچه‌ها خیلی واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسن، اینه که نور از همون سمتی بهشون بتابه که در طراحی طاقچه‌ها هم از همون طرف تابیده.

طاقچه مجازی بهار
طاقچه مجازی زندگی یک
طاقچه مجازی واقعی
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن %D8%B7%D8%A7%D9%82%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9.jpg است
طاقچه مجازی محبت
طاقچه مجازی بهار یک
طاقچه مجازی محبتی
طاقچه مجازی ویداوین
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن %D8%B7%D8%A7%D9%82%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-2.jpg است
طاقچه مجازی مدرن دو

 

سئوالات متداول درباره طاقچه مجازی

+ طاقچه مجازی چگونه نصب می‌شود؟

نصب طاقچه مجازی بسیار ساده است در کمتر از پنج دقیقه انجام می‌شود. برای اطلاعات کامل در این باره به صفحه معرفی و آموزش نصب طاقچه مجازی سری بزنید و ویدیوی آن را مشاهده نمایید.

+ آیا امکان کندن طاقچه مجازی ویداوین از دیوار وجود دارد؟ 

بله طاقچه مجازی را می‌توان از دیوار جدا کرد. البته موضوع آسیب رسیدن به دیوار کاملا به جنس دیوار و مدت زمانی که طاقچه روی دیوار نصب بوده است بستگی دارد.  برای مثال کندن طاقچه از روی دیواری که رنگ آن سست بوده است، حتما باعث آسیب به رنگ دیوار می‌شود. در هر صورت برای قبل از کندن طاقچه‌ها از روی دیوار، استکیر را با استفاده از سشوار گرم کنید تا چسب آن ضعیف شود.

+ فرق طاقچه مجازی ویداوین با سایر نمونه های موجود در چیست؟

محصولات دیگری در بازار وجود دارد که با نام طاقچه مجازی عرضه می‌شود که در واقع کپی و شبیه طاقچه‌های ویداوین هستند. اما در محصول ویداوین سه مورد بسیار مهم وجود دارد. اول طراحی آن که به مراتب قویتر انجام شده و حس سه بعدی آن تقویت شده که این در تصاویر سایت ویداوین نیز قابل مشاهده است. دوم متریال آن است که بر خلاف کپی‌های طاقچه‌های ویداوین که کاغذی هستند، جنس طاقچه‌های ویداوین از استیکر تمام چسب و PVC بوده که باعث می‌شود علاوه بر ماندگاری بیشتر، سطح کاملا صافی بعد از نصب داشته باشد و شما نیازی به استفاده از چسب جداگانه نداشته باشید. سوم قابل شست‌وشو بودن است.

+ بعد از کندن طاقچه مجازی از دیوار دوباره می‌توان از آن استفاده کرد؟

در صورتی که با دقت انجام شود و آسیبی به استیکر وارد نشده باشد بله می‌توان از آن بارها استفاده کرد و چسب استیکر، عملکرد خواهد داشت.

+ روی دیوار گچی نصب می‌شود؟

بله تجربه ما در نصب نشان می‌دهد که طاقچه مجازی ویداوین را می‌توان روی سطوج مختلف از جمله گچ نصب کرد.

+ روی کاغذ دیواری برجسته، چرمی، مخملی نصب می‌شود؟

دقت کنید که چسب پست طاقچه مجازی یک چسب خاص است تا به دیوار شما آسیب نرساند بنابراین روی سطحی مانند مخمل نصب نمی‌شود یا اگر بشود به مرور از آن جدا می‌شود. اما درباره سطوح برجسته و ناصاف، نکته مهم در نمایان شدن بافت زیرین استیکر بعد از نصب است. این موضوع ممکن است شما را بعد از نصب کمی ناراحت کند.

 

+ می‌توان آن را بر روی دیوار با مواد شوینده تمیز کرد؟

روی سطح طاقچه مجازی ویداوین با پوش ضد خش پوشانده است. بنا براین زمان پاکسازی و شست‌وسو هیچ آسیبی به تصویر وارد نمی‌شود.

+ برای سلامتی کودکان مضر نیست؟

به دلیل وجود روکش محافظ روی طاقچه مجازی ویداوین هیچ دسترسی‌ای به تصویر و جوهر چاپ شده وجود ندارد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از طاقچه مجازی ویداوین در اتاق کودک و ارتفاع پایین استفاده کنید.

+ چطور آن را از دیوار جدا کنیم؟

برای جدا کردن طاقچه مجازی از دیوار باید اول آن را به کمک سشوار کمی گرم کنید. سپس به آرامی آن را از دیوار جدا کنید تا به دیوار آسیبی وارد نشود.

+ می‌توان طاقچه مجازی را روی ستون نصب کرد؟

طاقچه مجازی را می‌توانید به صورت عمودی و زیر هم روی ستون نصب کنید. دقت کنید که عرض ستون از عرض طاقچه ها که ۳۳ سانتی‌متر است بیشتر باشد.

+ طاقچه مجازی ویداوین چه طرح‌هایی دارد؟

طرح های طاقچه مجازی در حال افزایش هستند و با فرم های مختلف موجود خواهند شد. طاقچه های مربعی و مستطیلی و طاقی از جمعه قاب های طاقچه مجازی ویداوین خواهند بود.

معرفی و آموزش نصب طاقچه مجازی

نصب طاقچه مجازی سه بعدی بسیار ساده است. اگر سریع باشید در کمتر از دو دقیقه هم ممکن است. در این مطلب شما مراحل نصب طاقچه مجازی را می‌خوانید و در انتها می‌توانید ویدیوی آموزش نصب را مشاهده فرمایید.

گام اول: انتخاب محل نصب

محل مناسب می‌تواند دیوار، درب اتاق یا کمد دیواری یا ستون باشد. در هرصورت آن محل زمانی مناسب است که کاملا در معرض دید مستقیم باشد. یعنی بیشتر افرادی که در آن اتاق یا سالن حضور پیدا می‌کنند، آن دیوار یا سطح را از روبرو ببینند. رنگ محل نصب هم می‌تواند تاثیر مثبت در حس سه‌بعدی طاقچه‌ها داشته باشد. رنگ‌های تیره و رنگی، بهتر از دیوارهای سفید خالص هستند.

گام دوم: عمودی یا افقی؟

طاقچه‌ها را می‌توانید به سه حالت عمودی، افقی و پله‌ای نصب کنید. این موضوع بستگی به آن محل دارد. روی دیوارهای عریض یا راهروها، حالت افقی مناسب‌تر است و روی درب و ستون‌ها حالت عمودی. در راه پله‌ها هم می‌توانید به حالت پله‌ای نصب کنید.

گام سوم: علامت‌گذاری

بهترین حالت سه بعدی زمانی دیده می‌شود که طاقچه‌ها را در ارتفاع مناسب نصب کنید. بهترین ارتفاع در خط دید است. این مقدار معمولا بین ۱.۵ تا ۲ متر از سطح زمین می‌باشد. بنابراین با کمک خط کش و مداد، یک خط صاف در ارتفاع مورد نظر رسم کنید. دقت کنید قرار است طاقچه‌ها را بر روی این خط نصب کنید.

گام چهارم: نصب طاقچه اول

بهتر است از طاقچه وسطی کار را شروع کنید و دو تای بعدی را در کنار آن نصب کنید. کاغذ پشت طاقچه مجازی را از پایین به مقدار پنج سانتی‌متر جدا کنید و به پشت تا کنید. حالا آن را برگردانید و قسمت چسب‌دار که پایین آن است را روی خط افقی مماس کنید و بچسبانید و به آرامی کاغذ پشت را جدا کنید. همزمان با دست مخالف، سطح استیکر را به دیوار فشار دهید تا به دیوار بچسبد. این کار را آرام و از سمت پایین به بالا و از وسط به اطراف انجام دهید تا حباب هوا زیر آن باقی نماند.

گام پنجم: نصب طاقچه دوم و سوم

بین طاقچه‌ها باید حداقل ۸ سانتی‌متر و حداکثر ۱۲ سانتی‌متر فاصله وجود داشته باشد. پس این مقدار را به صورت مساوی برای هر دو طرف علامت بزنید و مثل طاقچه اول آنها را بچسبانید.

نکته: نصب در حالت افقی و پله ای

اگر می‌خواهید طاقچه مجازی ویداوین را به صورت عمودی یا پله‌ای نصب کنید باید وسطی را در اتفاع دید نصب کنید و دوتای دیگر را با آن تنظیم کنید.

فیلم معرفی و آموزش نصب طاقچه مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استیکر سه بعدی دیواری, طاقچه مجازی

نمونه طاقچه مجازی ویداوین

طاقچه مجازی چیست؟

طاقچه مجازی یک محصول دکوراتیو و خاص است. طاقچه‌های مجازی‌ ویداوین برای راحتی انتخاب مشتری‌ها در چند طرح و چند سایز و جنس، تولید شدن.

  • طاقچه‌های استیکری: از جنس PVC هستن. پشتشون کاملا چسب داره و مقاومت زیادی در برابر شست‌وشو دارن.
  • طاقچه‌های پوستری: از مقوا ساخته شدن. به وسیله‌ی چسب دوطرفه‌ای که داخل بسته‌بندیشون قرار دادیم، به دیوار می‌چسبن. قاعدتا به خاطر مقوایی بودنشون، مقاومت زیاد طاقچه‌های استیکری رو ندارن اما کیفیت چاپشون یه کم بیشتره.

تعدادی از مشتری‌های ما لطف می‌کنن و عکس محصولاتی که از ما میخرن و تو خونه یا محل کارشون نصب می‌کنن رو برامون میفرستن. [row] [col span__sm=”12″]

اینجا نمونه‌های طاقچه مجازی ویداوین رو که مشتریامون برامون فرستادن رو برای شما می‌ذاریم. می‌تونید هم باهاشون بیشتر آشنا بشید و هم انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

برای خرید طاقچه‌های مجازی ویداوین برید به دسته‌بندی طاقچه مجازی در سایتمون. با ویداوین صفر تا صد خرید اینترنتی راحت و بی دغدغه را تجربه کنید.

نکته جذاب در نصب طاقچه مجازی:

یکی از مهمترین نکاتی که اگه رعایت کنید طاقچه‌ها خیلی واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسن، اینه که نور از همون سمتی بهشون بتابه که در طراحی طاقچه‌ها هم از همون طرف تابیده.

[/col] [/row] [row] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15441″ image_size=”original” depth=”1″] [/col] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15440″ depth=”1″] [/col] [/row] [row] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15443″ image_size=”original” depth=”1″] [/col] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15442″ depth=”1″] [/col] [/row] [row] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15445″ image_size=”original” depth=”1″] [/col] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15444″ depth=”1″] [/col] [/row] [row] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15447″ image_size=”original” depth=”1″] [/col] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15446″ depth=”1″] [/col] [/row] [row] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15449″ image_size=”original” depth=”1″] [/col] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_image id=”15448″ depth=”1″] [/col] [/row]

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.