راهنمای خرید هدیه

خاص ترین کادو روز برنامه نویس

هدیه روز برنامه نویس

شناخت روحیات و ویژگی‌های شخصیتی افراد برنامه نویس شاید کار چندان ساده‌ای نباشد، چرا که آنها مدام در حال کد زدن و کار کردن با کامپیوتر هستند. برنامه نویس بودن دوست، همسر یا یکی از اعضای خانواده شما بی شک شما را متوجه چنین مسئله‌ای کرده است. به همین خاطر بهتر است خرید هدیه برای فرد برنامه نویس را بر اساس شرایط شغلی او انجام دهید. سلیقه همه افراد یکسان نیست؛ این موضوع در خصوص افراد برنامه نویس نیز صدق می‌کند. بنابراین در این مطلب هدایایی را به شما معرفی می‌کنیم که متناسب با سلیقه اکثر برنامه‌ نویسان هستند. اگر به فکر خرید کادو روز برنامه نویس هستید، این مقاله مختص شما است. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب از ویداوین همراه ما باشید.

کادو روز برنامه نویس چی بخریم؟

22 شهریور روز برنامه نویس است. برای خرید هدیه روز برنامه نویس یا کادو تولد برنامه نویس نیازمند چند ایده اختصاصی هستید. اینکه شما می‌دانید قرار است بر اساس شغل فرد موردنظرتان یک هدیه خریداری کنید، گامی بسیار موثر است. افراد معمولا شغل خود را بر اساس روحیات و علایقی که دارند انتخاب می‌کنند. اگر نگاهی به سبک زندگی افراد برنامه نویس بیندازید، تا حدودی می‌توانید حدس بزنید که چه کادویی می‌تواند آنها را خوشحال کند. این کادو می‌تواند یک صفحه کلید مکانیکی یا یک تابلو سه بعدی شگفت انگیز با طرح برنامه نویسی و کدنویسی باشد.

برای رفع خستگی برنامه نویسان نیز چندین پیشنهاد برای شما داریم. بعد از ساعت‌ها کد زدن وقت استراحت می‌رسد. یک هدیه کاربردی که بتواند در زمان‌های استراحت، خستگی را از تن برنامه نویس بیرون کند، بی شک بهترین انتخابی است که شما می‌توانید در خرید کادو داشته باشید.

تابلو سه بعدی هدیه‌ای جذاب و دوست داشتنی

تابلوی سه بعدی

در انتخاب کادو روز برنامه نویس چه معیارهایی دارید؟ اگر برای شما مهم است که هدیه‌ای بدون هیچ مشابه‌ای خریداری کنید، انتخاب یک تابلو سه بعدی با خواست شما مطابقت خواهد داشت. تابلو سه بعدی ویداوین تنها با طرح اختصاصی شما ساخته خواهد شد و مشابه آن را در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

برای سفارش این محصول کافی است دو طرح انتخابی خود را برای ما ارسال کنید. طرحی که انتخاب می‌کنید می‌تواند عکس فرد مورد نظر شما باشد یا طرحی از کدنویسی و برنامه نویسی؛ در هر صورت مهم است که طرح، مورد پسند برنامه نویس باشد، به طوری که از دیدن آن خوشحال شود.

شگفتی تابلوهای سه بعدی در این است که در یک قاب چند تصویر را به نمایش می‌گذارند. کافی است از روبرو به سمت چپ و راست تابلو حرکت کنید، تا ببینید که چطور تصاویر طراحی شده بر روی تابلو تغییر پیدا می‌کنند. این محصول را می‌توانید هم به عنوان کادو تولد برای برنامه نویس خریداری کنید و هم هدیه روز برنامه نویس.

 

خرید تابلو سه بعدی

 

صفحه کلید مکانیکی کاربردی‌ترین هدیه برای برنامه نویس ها

کیبورد مکانیکی برای برنامه نویس ها

صفحه کلید مکانیکی برای افرادی که مدام در حال تایپ کردن هستند، یک وسیله ضروری و بسیار کاربردی است. راحتی بیشتری که این صفحه کلید در هنگام استفاده به همراه دارد، آن را به یکی از ابزار کار مفید برای برنامه نویسان تبدیل کرده است. اگر برای خرید کادو روز برنامه نویس می‌توانید هزینه بالایی پرداخت کنید، دادن این هدیه به برنامه نویس بی شک او را خوشحال می‌کند. پیش از خرید این هدیه مطمئن شوید که جای این وسیله کاربردی در بین لوازم کار برنامه نویس خالی باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز عکاس

 

 

لیوان آینه ای هدیه‌ کاربردی برای روز برنامه نویس

لیوان آینه ای

خوردن نوشیدنی‌های گرم مثل چای و قهوه برای رفع خستگی یک راهکار همیشگی است. برنامه نویسان علاوه بر رفع خستگی برای فرار از خواب آلودگی دفعات زیادی در طول روز و شب از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. معمولا این دسته از افراد یک ماگ و لیوان دارند که به طور ثابت از آن استفاده می‌کنند. برنامه نویسان علاقه دارند که فضای کاری آنها و وسایلی که دارند، طرح و نشانی از کد نویسی و برنامه نویسی داشته باشند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای کادو روز برنامه نویس یک کار متفاوت انجام دهید، پیشنهاد ما خرید یک لیوان آینه ای است.

این لیوان آینه ای مختص افراد خاص پسند است. حالا که می‌دانید یک ماگ می‌تواند همراه همیشگی برنامه نویسان باشد، چرا باید از این هدیه ارزشمند صرف نظر کنید. لیوان آینه ای ویداوین همراه با یک زیر لیوانی به سفارش شما با طرحی که برای ما ارسال می‌کنید، ساخته می‌شود. بنابراین خیال شما از بابت منحصر به فرد بودن این هدیه راحت خواهد بود. بی شک فرد هدیه گیرنده از حس خوب نوشیدن چای و قهوه در این لیوان آینه‌ای برای شما خواهد گفت.

 

خرید لیوان آینه ای سفارشی

 

هدفون نویز کنسلینگ

هدفون نویز کنسلینگ

یکی از هدایای مناسب برای برنامه نویسان که نیاز به تمرکز دارند، هدفون نویز کنسلینگ است. هدفون نویز کنسلینگ صدای بیرون را به حداقل ممکن می رساند و باعث می شود کدنویسان و برنامه نویسان در زمان کار بتوانند به خوبی تمرکز کنند.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای پزشک

 

 

طاقچه مجازی یک کادو متفاوت برای برنامه نویسان

طاقچه مجازی

شاید نیاز باشد برای داشتن حس و حالی بهتر و بالا بردن سطح انرژی هر از گاهی تغییراتی در فضایی که افراد بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذرانند، ایجاد شود. افرادی که مشغله‌های کاری بسیاری دارند، معمولا رسیدگی به این مسئله را فراموش می‌کنند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم شما به بهانه روز برنامه نویس، با یک طاقچه مجازی، تغییراتی چشم نواز را در فضای کاری برنامه نویس ایجاد کنید.

طاقچه‌های مجازی به عنوان بهترین کادو روز برنامه نویس جلوه‌ای طبیعی و زیبا دارند. این محصول را می‌توانید با طرح برنامه نویس پسند از ویداوین سفارش دهید.

 

خرید طاقچه مجازی

 

اردک پلاستیکی یک هدیه عجیب اما کاربردی

اردک پلاستیکی

شاید تصور کنید با معرفی این هدیه قصد داریم با شما شوخی کنیم یا شما را به یک دردسر بزرگ بیندازیم. اما جالب است بدانید که این هدیه ارزان، برای برنامه نویسان یک جایگاه ویژه دارد. اشکال زدایی برای اردک پلاستیکی یکی از ترفندهای کاربردی است که برنامه نویسان در هنگام مواجه با ارورها و اشتباه بودن کدها از آن استفاده می‌کنند. به این شیوه که برنامه نویس شروع به توضیح تمام کدها برای اردک پلاستیکی می‌کند تا زمانی که بتواند ایراد کار خود را پیدا کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای حسابدار

 

 

جاشمعی یک هدیه ماندگار و زیبا

جاشمعی با طرح شخصی

روشن کردن شمع و عود با حس و حالی پر از آرامش همراه است. افراد برنامه نویس که ساعت‌های متوالی در منزل یا محیط کار مشغول کد زدن هستند، می‌توانند با روشن کردن یک شمع یا عود در فضای خانه یا محل کار، انرژی و آرامش مطلوبی را به دست بیاورند. بر همین اساس یکی از بهترین ایده‌ها برای خرید کادو روز برنامه نویس جاشمعی است. اگر تصور شما یک جاشمعی ساده است، نگاهی به ویژگی‌های جاشمعی لیان بیندازید تا به خاص بودن آن و ارزش بالایی که می‌تواند برای برنامه نویس داشته باشد پی ببرید.

 

خرید جاشمعی سفارشی

 

عینک‌های کامپیوتر هدیه مناسب برنامه نویس ها

عینک کامپیوتر

اگر به دنبال کاربردی‌ترین کادو برای برنامه نویسان هستید، پیشنهاد ما یک عینک کامپیوتر است. نور آبی که از صفحه نمایش کامپیوتر، لپ تاپ یا موبایل منتشر می‌شود، می‌تواند سلامتی افراد را به خطر بیندازد و با تحریک هورمون ملاتونین، الگوی خواب را دچار مشکل کند. بنابراین برای برنامه نویسان ضروری است در ساعات طولانی که از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می‌کنند، از روش‌های فیلتر نور آبی کمک بگیرند.

عینک کامپیوتر به عنوان فیلتر نور آبی عمل می‌کند. در صورتی که فرد مورد نظر شما در خصوص این موضوع کم اهمیت است، می‌توانید با خرید این محصول، در حفظ سلامت برنامه نویس، قدم موثر و مفیدی بردارید.

تی شرت سفارشی

تی شرت مخصوص برنامه نویس ها

شما می توانید یکی از کدهای معروف دنیای کدنویسی یا تکه ای کد معروف برنامه نویس موردنظر خود را بر روی یک تیشرت ساده سغید یا مشکی چاپ کنید. این هدیه ساده که هزینه ی زیادی هم ندارد می تواند بهترین هدیه برای روز برنامه نویس باشد.

 

جمع بندی

خرید هدیه برای افراد برنامه نویس اگر با توجه به شرایط شغلی آنها انجام بگیرد، چندان کار پر دردسر و پیچیده‌ای نیست. در این مطلب از ویداوین نیز لیستی از بهترین ایده‌ها و پیشنهادات در اختیار شما است، تا یک انتخاب عالی برای خرید کادو روز برنامه نویس داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.