راهنمای خرید هدیه

8 ایده متفاوت برای خرید هدیه جشن حنابندون

هدیه حنابندون

خرید هدیه برای بسیاری از مناسبت‌ها جزو آداب و رسوم همیشگی است. هدیه جشن حنابندون نیز برای افرادی که به این جشن دعوت شده‌اند، یک دغدغه مهم و البته چالش برانگیز است. به همین جهت ما در این مقاله از ویداوین به معرفی چندین ایده مناسب و متفاوت می‌پردازیم، تا در صورتی که شما نیز به این جشن دعوت شده‌اید، با خرید یک هدیه ارزشمند، دست پر در مراسم شرکت کنید و لحظات و خاطرات خوشی را برای عروس و داماد رقم بزنید. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

بهترین هدیه برای جشن حنابندون چیست؟

مراسم حنابندون، یکی از جشن‌های سنتی و مهمی است که پیش از عروسی برگزار می‌شود و در فرهنگ‌های مختلف تفاوت‌هایی در نحوه برگزاری آن به چشم می‌خورد؛ این تفاوت می‌تواند شامل زمان برگزاری مراسم، تعداد مهمان‌ها و هدایایی باشد که به عروس و داماد داده می‌شوند. در واقع خرید هدیه حنابندون به عنوان نمادی از عشق و توجه به آینده عروس و داماد، اهمیت زیادی دارد. برای خرید بهترین کادو جشن حنابندون ، در نظر گرفتن برخی از مولفه‌های مرتبط با این مناسبت، کمک می‌کند تا در نهایت انتخابی عالی و ارزشمند داشته باشید. اینکه شما چه نسبتی با عروس و داماد دارید، تاثیر زیادی بر روی نوع هدیه می‌گذارد؛ سپس اهمیت دارد که در خرید هدیه، سلیقه و نیازهای عروس و داماد را در نظر بگیرید.

مرتبط بودن هدیه با جشن حنابندون نیز بسیار مورد توجه است؛ هدایایی که بیشتر جنبه زیبایی دارند و می‌توانند برای عروس و داماد به یادگار بمانند، انتخاب‌های بی نظیری به این مناسبت هستند. در شرایطی نیز می‌توانید به جای هر هدیه دیگری، پول نقد به آن‌ها هدیه بدهید، تا انتخاب هدیه را به دلخواه خود انجام دهند. با در نظر گرفتن همه این موارد، ما در لیست پیشنهادی ویداوین، بهترین ایده‌ها را به شما معرفی می‌کنیم، تا مطابق با مناسبت پیش‌رو، یک انتخاب رضایت بخش و به یادماندنی برای عروس و داماد داشته باشید و به این واسطه به آن‌ها به طور ویژه آغاز زندگی مشترکشان را تبریک بگویید.

تابلو سه بعدی با عکس عروس و داماد

تابلو سه بعدی

ایده شگفت‌انگیزی که به عنوان هدیه جشن حنابندون می‌توانید به سراغ آن بروید، تابلوی سه بعدی دکوراتیو با عکس عروس و داماد است. این تابلو یک طراحی مدرن و کاملا جدید دارد و با 3 عکس دلخواه شما ساخته می‌شود؛ به طوری که تصاویر در سه زاویه مختلف از تابلو قرار می‌گیرند و با حرکت از جلوی تابلو، عکس‌ها به شکلی جذاب و تماشایی تغییر پیدا می‌کنند. با داشتن این تابلو، شما یک هدیه‌ی خاص و خارق‌العاده برای جشن حنابندون خواهید داشت، که قطعا به یاد ماندنی خواهد بود.

این تابلو کانتن نام دارد و با استفاده از عکس‌های دلخواه شما ساخته می‌شود؛ به این ترتیب که تصاویر انتخابی شما بر روی پره‌های فلزی داخل یک قاب که از جنس PVC ساخته شده است، طراحی و چاپ می‌شوند. این پره‌ها از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده‌اند تا در هر شرایط آب و هوایی سالم باقی بمانند. همچنین، قاب PVC کانتن دارای یک رنگ ثابت است که در طول زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و همین موجب بالا رفتن عمر تابلو می‌شود.
در انتخاب سایز تابلو، دو گزینه وجود دارد. تابلوی ۴۵ سانتی‌متری که به عنوان یک تابلو مربعی با ضلع ۴۵ سانتی‌متر طراحی شده است و برای کسانی که می‌خواهند بیشتر از یک عکس دوتایی در آن داشته باشند مناسب است. اما تابلوی ۳۰ سانتی‌متری که نیز مربعی است، با ضلع ۳۰ سانتی‌متر، برای عکس‌های چهره و پرتره به عنوان یک هدیه ایده‌آل شناخته می‌شود. همچنین، توجه داشته باشید که در تابلوی ۳۰ سانتی‌متری تنها امکان استفاده از یک عکس دو نفره وجود دارد.

عکس‌هایی که برای تولید تابلو به ویداوین ارسال می‌کنید، بهتر است با دوربین عکاسی گرفته شده باشند، چرا که کیفیت بهتر عکس‌ها بر روی کیفیت نهایی تابلو و جذابیت بیشتر آن تاثیر می‌گذارد. در واقع در هر شرایطی نیز تیم تولید ویداوین تلاش می‌کند تا کیفیت عکس‌ها را به حداکثر برساند و در نهایت سفارش شما بهترین خروجی را داشته باشد.

 

خرید تابلو عکس سه بعدی با عکس دلخواه

 

کارت هدیه و پول نقد یا سکه و طلا

پول نقد برای هدیه

کارت هدیه و پول نقد یا به جای این دو، سکه و طلا، رایج‌ترین گزینه‌های پیش‌روی شما برای هدیه جشن حنابندون هستند؛ اما جالب است بدانید که رایج‌بودن آنها دلیلی بر تکراری بودنشان نیست و شما می‌توانید به عنوان بهترین انتخاب روی آن‌ها حساب باز کنید.

گاهی ممکن است پی بردن به سلیقه فرد هدیه گیرنده برای شما سخت باشد، یا در شرایطی بهترین هدیه برای او پول نقد و کارت هدیه‌ای باشد، که می‌تواند جنبه مالی آن، ارزش بیشتری داشته باشد. بنابراین اگر در یکی از این دو شرایط قرار گرفته‌اید و میخواهید به این واسطه از عروس و داماد حمایت کنید و از نظر مالی یک قدم موثر برای آغاز زندگی مشترکشان بردارید، بدون معطلی با این پیشنهاد، انتخاب خود را نهایی کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای جشن طلاق

 

 

گردنبندی خاص برای عروس خانم

گردنبند سفارشی

گردنبند لیانا، یک انتخاب استثنایی برای هدیه‌ دادن در جشن حنابندون به عروسی زیبا است. این گردنبند نه تنها با طراحی شیک و زیبای خود، بلکه با اختصاصی‌ترین جزئیاتی که دارد، به یک یادگاری خاص و ویژه تبدیل می‌شود. شما می‌توانید عکس و طرح دلخواه خود را برای سفارش گردنبند لیانا به ویداوین ارسال کنید. عکس انتخابی شما در پلاک گردنبند به وسیله‌ی قرارگیری لایه‌های مختلف رنگ سفید به صورت جذابی شکل می‌گیرد و تا زمانی که نور مستقیم به آن نخورد، مخفی می‌ماند.

جنس آویز این گردنبند از برنج با آبکاری کروم و زنجیر آن از جنس استیل ضد حساسیت ساخته شده است؛ بنابراین به عنوان یک محصول با کیفیت و مقاوم در اختیار عروس خانم قرار می‌گیرد. طول زنجیر این گردنبند ۷۰ سانتی‌متر است و رنگ سطح آویز آن طلایی و بدنه‌ی آن نقره‌ای است. این تنوع رنگی و جزئیات دقیق در طراحی، لیانا را به جواهری بی‌نظیر تبدیل کرده است و شما می‌توانید با خیالی راحت به عنوان بهترین هدیه روی آن حساب باز کنید.

به علاوه می‌توانید هر عکسی که دوست داشته باشید را برای سفارش این گردنبند با رعایت چند نکته، انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که برای گردنبند لیانا انتخاب عکس چهره الزامی است. عکس‌ انتخابی شما به صورت مربعی و بهترین شکل برای نمایش دقیق در گردنبند ویرایش می‌شود. به منظور به دست آوردن بهترین نتیجه، عکس‌ها باید با کیفیت و روشنایی کافی و با کادر بسته و پرتره باشند. با رعایت این نکات، گردنبند لیانا به یک هدیه شخصی و بی‌نظیر برای عروس خانم در روز حنابندون تبدیل می‌شود. تولید این محصول تنها حدود 5 روز کاری زمان می‌برد؛ بنابراین می‌توانید چند روز قبل از تاریخ برگزاری جشن حنابندون آن را سفارش دهید تا در زمان درست به دست شما برسد.

 

خرید گردنبند با عکس دلخواه

 

سبد گل به همراه کارت تبریک

باکس گل

اگر می‌خواهید هدیه جشن حنابندون هم جنبه رسمی و هم جنبه محبت‌آمیز داشته باشد، یک دسته گل بزرگ و زیبا به همراه یک کارت نوشته تبریک، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هدیه از هر نظر عالی است؛ تنها کافی است سری به گل فروشی بزنید و از بین تنوع بالای دسته گل‌های مناسبتی، یکی را به دلخواه انتخاب کنید، یا به صورت سفارشی آن را تهیه کنید.
در صورتی که میخواهید هدیه شما ماندگارتر باشد و در مواردی کاربرد هم داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ دیگر گزینه‌های لیست پیشنهادی ویداوین بروید. یا علاوه بر خرید دسته گل، یک هدیه اختصاصی نیز خریداری کنید، تا مجموعه‌ای از بهترین هدایا را شما به عروس و داماد در جشن حنابندون تقدیم کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای جشن بله برون

 

 

استند قاب عکس رومیزی، دریچه‌ای رو به خاطرات

قاب عکس رومیزی فانتزی

استند قاب عکس رومیزی یک هدیه فوق‌العاده و خاص برای جشن حنابندون است، که به عزیزانتان تعبیری خاص از عشق و خاطرات را هدیه می‌دهد. این محصول جدیدترین مدل‌ قاب عکس است که به شما این امکان را می‌دهد تا لحظات خوب و با ارزش را در آن ثبت کنید و همیشه یک تصویر ماندگار از آنها در اختیار داشته باشید.

استند قاب عکس رومیزی یاد، از محصولات ویژه و اختصاصی ویداوین است، که در دو مدل تک عکس و چند عکس با چند طرح مختلف تولید می‌شود؛ به طوری که به بهترین شکل ممکن می‌تواند با دکوراسیون مورد نظر فرد هدیه گیرنده هارمونی داشته باشد. با این قاب‌ عکس می‌توانید لحظات خوشی را در محل کار یا خانه به نمایش بگذارید و همچنین به دیگران نشان دهید که عشق و دوستی در زندگی شما چقدر مهم است.

این استند از دو بخش پایه و صفحه‌ای شیشه‌ای ساخته شده است. جنس پایه از چوب ترموود است و صفحه آن از شیشه سکوریت با ضخامتی 8 میلی متری با جلوه‌ای زیبا و کیفیت ساخت فراتر از انتظارات شما ساخته می‌شود. می‌توانید در برخی از مدل‌های استند یاد علاوه بر عکس و نوشته، از کد QR نیز استفاده کنید، تا محتوای ویدئویی، صوتی یا ویس را به قاب اضافه کنید و تجربه‌ی بی‌نظیری را برای خود و دیگران فراهم بیاورید. با انتخاب استند قاب عکس رومیزی یاد به عنوان بهترین هدیه برای جشن حنابندون ، شما هدیه‌ای منحصر به فرد و مفهومی را به عروس خانم عزیزتان هدیه می‌دهید، که در واقع یک یادگاری معنوی از عشق و خاطرات زندگی او خواهد بود.

 

خرید قاب عکس شیشه ای با عکس دلخواه

 

پارچه مجلسی برای دوخت لباس

بهترین هدیه برای مراسم حنابندون که به طور مکرر افراد به سراغ آن می‌روند، پارچه مجلسی است. شما به عنوان مادر داماد می‌توانید با خرید پارچه‌های مجلسی، دست به بهترین انتخاب بزنید و عروس خود را با این هدیه ارزشمند خوشحال کنید. تنوع پارچه‌ برای تازه عروس‌ها در بازار بسیار زیاد است؛ بنابراین سعی کنید وقت کافی برای خرید این هدیه در نظر بگیرید، تا در نهایت بتوانید بهترین پارچه مجلسی را خریداری کنید.

پارچه‌های مجلسی برای دوخت شیک‌ترین لباس‌ها قابل استفاده هستند و انواع مختلف آن‌ها شامل پارچه ابریشمی گل برجسته، پارچه کرپ، پارچه ساتن پشت کرپ، پارچه مجلسی حریر، پارچه ژورژت، پارچه ژاکارد، پارچه دانتل، پارچه اورگانزا، پارچه ابریشم، پارچه شانتونگ، پارچه تافته، پارچه مخمل، پارچه لمه، پارچه گیپور و… می‌شود.

ست لیوان آینه‌ای با عکس دلخواه عروس و داماد

لیوان آینه ای

لیوان آینه‌ای با عکس دلخواه عروس و داماد، ایده‌ای جذاب و بی مانند برای خرید هدیه جشن حنابندون است، که با ترکیب هنر و تکنولوژی، یک تجربه بصری منحصر به فرد ایجاد می‌کند. این لیوان به نظر معمولی می‌آید، اما زیر لیوانی که به آن اضافه می‌شود، تبدیل به یک محصول جالب و شگفت‌آور می‌شود. طرح زیر لیوانی با استفاده از تکنیک آنامورفیک طراحی می‌شود، که از یک زاویه به شکل درست دیده می‌شود و از زوایای دیگر دارای اعوجاج و تغییر شکل است. وقتی لیوان را روی زیر لیوانی قرار ‌دهید، انعکاس تصویر زیر لیوانی بر روی بدنه آینه‌ای لیوان باعث می‌شود که طرح به وضوح دیده شود.

این لیوان با استفاده از تکنیک چاپ UV تولید می‌شود، که یک چاپ بسیار مقاوم و باکیفیت است. سطح آینه‌ای لیوان نیز با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده، که از هر نظر عالی است. جنس لیوان نیز از سرامیک با ظرافت و سبکی منحصر به فرد تولید شده است. از جمله ویژگی‌های جالب این محصول، بسته‌بندی دقیق و منحصر به فرد آن است، که شامل بروشور و کاتالوگ لیوان و زیر لیوانی، کیسه پارچه‌ای لیوان و یک دستمال می‌شود. شما می‌توانید از طرح‌های آماده‌ای که ارائه می‌شوند استفاده کنید یا عکس و طرح دلخواه خود را به ویداوین ارسال کرده، تا ما برای شما آن را طراحی و تولید کنیم.

فرد هدیه گیرنده می‌تواند مکرر از این لیوان آینه‌ای استفاده کند و به آسانی آن را بشوید. اما توجه داشته باشید که از سیم ظرف‌شویی یا اسکاچ زبر برای شستشو این لیوان نباید استفاده شود، تا سطح آینه‌ای آن به جذابیت روز اول باقی بماند. این لیوان آینه‌ای با ترکیب هنر و کیفیت بالا، یک هدیه مناسب و بی‌نظیر برای جشن حنابندون عروس و داماد است که خاطرات زیبا را به تصویر می‌کشد و همیشه یادآور لحظات خوش برای هر دو آن‌ها خواهد بود.

 

خرید لیوان اینه ای با عکس دلخواه

 

کیف و کفش مجلسی

کیف و کفش مجلسی

کادو مناسب حنابندون معمولا از طرف خانواده داماد شامل لباس، کیف و کفش می‌شود. در مدتی که پیش از برگزاری حنابندون نسبت به عروستان و سلیقه او شناخت پیدا کرده باشید، به راحتی می‌توانید بهترین کیف و کفش ست را برای او خریداری کنید. در انتخاب کیف و کفش ست مجلسی، توجه به مناسب بودن آن برای تازه عروس بسیار مهم است. همچنین اهمیت دارد که کفش، راحتی قابل توجهی داشته باشد و کیف نیز جای کافی برای نگهداری وسایل عروس داشته باشد. به علاوه، زیبایی و جذابیت کیف و کفش و هارمونی داشتن آن‌ها با لباس‌های تازه عروس نیز اهمیت دارد. بنابراین اگر شناخت کافی نسبت به عروس خود دارید، به سراغ این ایده ارزشمند بروید؛ چرا که عروس شما از گرفتن این هدیه در جشن حنابندون بسیار خوشحال خواهد شد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای عیدی عروس

 

 

جمع بندی

خرید هدیه جشن حنابندون فرصتی است تا به طور ویژه به عروس و داماد تبریک بگوییم و آن‌ها را در آستانه زندگی جدید همراهی کنیم. مراسم حنابندون ممکن است در هر شهر و منطقه‌ای به شیوه‌ای متفاوت برگزار شود؛ اما در هر صورت خرید یک هدیه خاص و منحصر به فرد برای عروس داماد، جزو اشتراکاتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. شما می‌توانید با نگاهی به لیست پیشنهادی ویداوین، که بهترین ایده‌ها را شامل می‌شود، دست به انتخابی عالی و ماندگار بزنید و به این واسطه محبت خود را به عروس و داماد نشان دهید. همچنین می‌توانید در اینجا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید و از رسم و رسومات و نحوه برگزاری جشن حنابندون در شهر و دیار خود برای ما بگویید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.