ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

بهترین کادو روز معلم؛ 17 ایده هدیه برای معلم و استاد

هدیه روز معلم

معمولا خرید هدیه برای افرادی که شناخت کافی نسبت به آنها ندارید، کار بسیار دشواری است. به خصوص اگر آن فرد، شخص مهمی باشد که بخواهید با خرید هدیه از زحمات او قدردانی کنید. شاید شما هم از خود پرسیده اید “برای روز معلم چی بخرم” و هدیه روز معلم جزو آن دسته از هدیه‌هایی است که همیشه دغدغه افراد بوده است. ما در این مقاله از ویداوین قصد داریم تا شما را با لیستی از بهترین هدایا برای قدردانی از زحمات معلم‌ها آشنا کنیم.

اگر شما هم نیاز به ایده برای کادو روز معلم دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

معرفی بهترین هدیه روز معلم

۱- کارت هدیه؛ ایده کادو برای معلم که شناخت زیادی از او ندارید

اگر از معلم خود شناخت زیادی ندارید، کارت هدیه می تواند هدیه مناسب روز معلم باشد. با توجه به بودجه خود می توانید کارت هدیه را از بانک های مختلف تهیه کنید و آن را به معلم خود کادو دهید.

2- جعبه شیرینی یا شکلات، هدیه‌ای ساده اما دلنشین برای روز معلم

خرید هدیه روز معلم نباید حتما گران‌قیمت و یا یک وسیله خاص باشد. گاهی شما می‌توانید با یک جعبه شیرینی و یا شکلات از زحمات معلم خود قدردانی کنید. با تزئینات زیبا و نوشتن جملات قدردانی و یا ضمیمه کردن یک شاخه گل رز بر روی جعبه می‌توانید یک روز به یادماندنی را برای او خلق کنید.

3- دسته‌ گلی زیبا هدیه‌ای به یادماندنی و زیبا

بهترین هدیه روز معلم می‌تواند یک هدیه ساده اما در عین حال زیبا مانند گل باشد. برای این منظور می‌توانید یک گلدان به همراه گلی طبیعی به معلم خود هدیه دهید. شما می‌توانید گلدان را با سلیقه خود رنگ‌آمیزی کنید و یا جملات تشکرآمیز بر روی آن بنویسید. قطعا معلم خود را با این هدیه خوشحال خواهید کرد.

4- تابلو سه بعدی، هدیه‌ای خاص برای روز معلم

تابلو سه بعدی مدل کرنر

 

اگر معلمی در زندگی خود دارید که بهترین روزهای کلاس درس را با او سپری کرده‌اید، برای انتخاب بهترین کادو برای معلم، خرید تابلو سه بعدی می‌تواند یک هدیه ارزشمند برای او باشد. برای سفارش این تابلو کافی است تا سه عکس از معلمتان را برای ما بفرستید. همچنین شما می‌توانید عکس افراد تاثیرگذار در رشته مورد نظر خود را برای ما بفرستید. این کادوی ارزشمند می‌تواند یک دکوری جذاب برای میز تدریس معلم شما باشد.

عکس‌های تابلو را از کجا بیاورم؟

به لطف شبکه‌های اجتماعی امروزه خیلی از بچه‌ها عکس‌های زیادی از معلمان خود دارند.

حتی اگر ۳ عکس خوب از معلمتان ندارید می‌توانید تابلو را با ۳ جمله زیبا و کوتاه سفارش دهید که به خانه این معلم عزیز زیبایی ببخشد.

 

خرید تابلو سه بعدی

 

تابلو سه بعدی در دو مدل تابلو سه بعدی کرنر و تابلو سه بعدی کانتن قابل سفارش است که در تعداد عکس ها و سایز با هم تفاوت دارند. برای اطلاعات بیشتر به سایت ویداوین رفته و با این دو تابلو آشنا شوید.

 

5- کتاب، بهترین هدیه برای روز معلم

بدون شک معلم‌ها بیشتر از هر فرد دیگری به مطالعه علاقه دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با خرید کتاب به عنوان کادو برای معلم او را خوشحال کنید. اگر با معلم خود روابط صمیمانه دارید هم کادو تولد برای معلم را می توانید کتاب در نظر بگیرید. این کادوی ارزشمند تا همیشه برای او ماندگار خواهد ماند. شما می‌توانید از کتاب شعر شاعران بزرگی مانند حافظ، سعدی، مولانا و یا کتاب رمان‌های نویسندگان بزرگ برای او هدیه ببرید.

 

6- ظروف صنایع دستی برای معلمان عاشق هنر

اغلب معلم‌های خانم، علاقه به دکوری‌های سنتی و دستی دارند. شما می‌توانید با خرید ظروف میناکاری شده در این روز، آنها را خوشحال کنید. جعبه خاتم از دیگر مواردی است که می‌توانید به عنوان کادوی روز معلم به او هدیه بدهید. این کار باعث می‌شود تا همیشه معلمتان با نگاه کردن به این ظروف شما را فراموش نکند.

البته توجه به این نکته ضروری است که خرید صنایع دستی فاخر، قیمت بسیار بالایی دارد. اما همه‌ی دانش‌آموزان می‌توانند مبلغ معینی روی هم بگذارند و برای خرید هدیه روز معلم به صورت گروهی اقدام کنند.

 

7- ساعت سه بعدی، کادو برای معلم ها

ساعت دیواری سه بعدی

 

بسیاری از معلم‌ها، ساعات زیادی از وقت خود را در منزل به مطالعه، طرح سوال و یا تصحیح برگه‌ها اختصاص می‌دهند؛ بنابراین هر معلمی برای برنامه‌ریزی کارهای خود نیاز به یک ساعت دارد. برای این منظور خرید یک ساعت دیواری متفاوت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.   اگر شما هم به دنبال چنین ساعتی هستید، ساعت دیواری سه بعدی ویداوین را پیشنهاد می‌دهیم. این ساعت با زیبایی منحصر به فرد خود می‌تواند معلم شما را خوشحال کند. این ساعت دیواری می تواند بهترین کادو برای تولد معلم نیز باشد.

 

خرید ساعت دیواری سه بعدی

 

ساعت سه بعدی ویداوین را می توانید در مدل های زیر به صورت اختصاصی و عکس مورد نظر خود سفارش دهید.

مدل های دیگر ساعت سه بعدی دیواری نیز در سایت ویداوین موجود است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

8- جاشمعی، دکوری زیبا برای هدیه به معلم

 جاشمعی لیان

 

اغلب خانم‌ها علاقه بسیاری به وسایل دکوری دارند. شما می‌توانید به عنوان هدیه روز معلم برای خانم یک جاشمعی خاص کادو دهید. این جاشمعی به صورت سفارشی و براساس عکس‌های شما ساخته می‌شود. اگر بتوانید در کنار این جاشمعی، یک شمع دست‌ساز نیز خریداری کنید، این هدیه روز معلم قطعا او را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

خرید جاشمعی سفارشی

 

جاشمعی های سفارشی ویداوین در مدل های مختلفی تولید می شوند. شما می توانید مدل های زیر را در سایت ویداوین ببنید و با توجه به سلیقه معلم خود انخا را خریداری کنید.

هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه می‌تواند یک ست روان‌نویس و خودکار باشد. این هدیه‌ی ارزشمند تا همیشه شما را در ذهن معلم ماندگار می‌سازد. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای یک ست شیک و مناسب از روان‌نویس خریداری کنید.

در هر مناسبتی برای هر فردی، خرید عطر و ادکلن یک هدیه کلاسیک و مناسب است. به عنوان هدیه روز معلم و یا حتی کادو برای تولد معلم خود می‌توانید به خرید عطر و ادکلن نیز فکر کنید. اگر برای کادو روز معلم زنانه می‌خواهید عطر هدیه دهید، بهتر است بوهای گرم و شیرین را خریداری کنید و با یک بسته‌بندی شکیل به او هدیه دهید. رایحه عطری که برای معلم خود خریده‌اید، تا همیشه در ذهن او ماندگار خواهد ماند.

 

11- گردنبند لیانا، کادو روز معلم زنانه

گردنبند با عکس شخصی

 

گردنبند لیانا یکی از چند مدل گردنبند سفارشی ویداوین است که می توانید آن را با عکس موردنظر خود سفارش دهید. روی گردنبند لیانا عکس شما با قرار گرفتن لایه‌های رنگی طرحی می‌شود.

نکته نهایی و فوق‌العاده جذاب این گردنبند این است که وقتی روبروی نور آفتاب قرار بگیرد عکس با وضوح کامل نمایان می‌شود.

شا می توانید کادو برای معلم زن خود این گردنبند را انتخاب کنید تا یک هدیه خاص برای روز معلم را معلم خود کادو دهید.

 

خرید گردنبند لیانا

 

مدل دیگر گردنبند با طرح دلخواه ویداوین، گردنبند نورا است که می توانید با مراجعه به سایت ویداوین با آن بیشتر آشنا شوید.

12- جاعینکی، هدیه ارزان به معلم

گاها پیش می‌آید که دنبال هدیه کوچکی هستیم که صرفا قدردانیمان را به استادی که دوست داریم نشان بدهیم. به عنوان هدیه روز معلم ارزان قیمت، جاعینکی می تواند گزینه خوبی باشد.

شما حتی می‌توانید کادو روز معلم دست ساز به معلم خود هدیه دهید. با نمد و الگو به راحتی جاعینکی درست کنید و معلم عزیزتان را با هدیه دست ساز خوشحال کنید. حتی الگوهای آماده‌ای برای دانلود کردن وجود دارد. وسایل خاصی هم نیاز ندارد و با یک سرچ کوچک در اینترنت به نتیجه می‌رسید.

 

ساعت هدیه مناسب برای مردان

اگر نمی‌خواهید که هدیه روز معلم ارزان قیمت باشد، خرید یک ساعت مچی شیک و زیبا می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. کاربرد ساعت مچی برای معلم‌ها بسیار زیاد است. چرا که معلم‌ها عادت دارند تا در طی کلاس، بارها به ساعت خود نگاه کنند. یک ساعت مچی زیبا و جدید قطعا یک سوپرایز بزرگ به خصوص برای کادو روز معلم مردانه است. اگر قیمت ساعت مچی بالا است، شما می‌توانید به صورت گروهی آن را به عنوان هدیه برای معلم تهیه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای انواع تایپ های شخصیتی

 

 

14- لیوان آینه ای، هدیه‌ای کاربردی برای معلم

عکس لیوان اینه ای

برای تقدیر و تشکر از معلم خود به واسطه روزهای خوبی که در طول سال برای شما ساخته است، پیشنهاد می‌کنیم که بهترین کادو برای معلم خود مانند لیوان آینه‌ای خریداری کنید. این لیوان آینه‌ای با همه لیوان‌های معمولی و ماگ‌های موجود در بازار متفاوت است. چرا که شما می‌توانید طرح و یا نوشته مورد نظر خود را برای چاپ بر روی این لیوان به ما سفارش دهید. همچنین برای هدیه روز معلم می‌توانید با یک جمله دلگرم‌کننده بر روی این لیوان از او تشکر کنید.   طرح مورد نظر شما بر روی زیر لیوانی چاپ می‌شود. زمانی که شما لیوان را بر روی این زیر لیوانی قرار می‌دهید، سایه طرح بر روی سطح آینه‌ای لیوان افتاده و طرح زیبایی را به وجود می‌آورد.

 

خرید لیوان اینه ای

 

15- نقاشی سفارشی، ایده هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه

در اینستاگرام هنرمندان زیادی مشغول به فعالیت هستند که سفارش چهره می‌پذیرند. طراحی چهره یکی از هدیه‌هایی است که معمولا بیشتر آدم‌ها از آن لذت می‌برند. یک پیشنهاد هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه و یا معلم مدرسه می توانید نقاشی سیاه قلم از چهره وی باشد.

 

16- کیف پول یا کیف موبایل، هدیه‌ای مفید برای روز معلم

کیف پول

 

خرید یک کیف پول چرمی و یا کیف پول لوکس به عنوان کادو برای روز معلم مرد جهت قدردانی از زحمات معلم یک گزینه‌ی بسیار عالی است. بهتر است کیف پول انتخابی جنس خوبی داشته باشد تا بتواند سال‌ها از آن استفاده کند.

البته می توانید کیف پول زنانه را نیز به عنوان بهترین کادو برای معلم زن نیز در نظر بگیرید.

 

17-نقاشی روی سفال، هدیه دست ساز برای معلم

اگر قصد دارید هزینه کمتری کنید و یا هدیه ی دست ساز برای روز معلم درست کنسد می توانید با خرید وسایل نقاشی روی سفال به راحتی برای معلم خود هدیه ای دست ساز درست کنید. سعی کنید برای این کار یک طرح ساده و با رنگبندی کم انتخاب کنید تا به راحتی این هدیه را بسازید.

 

سخن نهایی

یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن قدردانی از کسانی که برای ما زحمت می‌کشند، هدیه دادن است. معلم‌ها جزو آن دسته از افرادی هستند که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی، برای دانش‌آموزان خود زحمت زیادی می‌کشند. حال شما می‌توانید با خرید بهترین هدیه برای معلم که در این مطلب معرفی شد به آنها یادآور شوید که سپاسگزار زحمات آنها هستید. ما در این مقاله در رابطه با 12 پیشنهاد برای هدیه روز معلم صحبت کردیم.

شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین کادو برای روز معلم را انتخاب کنید و در روز یادبود معلم یعنی 12 اردیبهشت به او هدیه دهید. هدیه حتی اگر ساده و ارزان‌قیمت هم باشد، به دلیل ایجاد حس خوب در طرف مقابل می‌تواند ارزش بسیار بالایی داشته باشد. در صورت خرید هدیه گران‌قیمت می‌توانید مبلغ هدیه را به صورت گروهی با سایر دانش‌آموزان بپردازید.

امیدواریم توانسته باشیم به سوال شما در مورد اینکه “کادو برای روز معلم چی بخرم” جواب داده باشیم. اگر شما هم تجربه‌ای از خرید کادو روز معلم دارید که برای دیگران نیز کمک‌کننده است، می‌توانید زیر همین پست، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

11 دیدگاه در “بهترین کادو روز معلم؛ 17 ایده هدیه برای معلم و استاد

  1. عاطفه گفت:

    بسیار عالی ، خلاقانه و کاربردی با تشکر از زحمات شما

    1. تتلو گفت:

      خوب بود
      اما باید دیوا. کوبی هم بخرید چون واقعا عالیه

    2. Arabi.somaye@gmail.com گفت:

      ممنون از عمراهی شما

  2. مهدیه گفت:

    عالی

  3. وجودی از خدا گفت:

    سلام میشه یه کادو برای معلم کلاس ششم نام ببرید
    زیبا و ارزان
    ممنون

    1. عاطفت گفت:

      عالی خیلی ممنون

      1. زهرا گفت:

        منم ششم برای معلم میخام کادو بخرم اما ارزان اینا همش کران قیمت هست

    2. Arabi.somaye@gmail.com گفت:

      به هزینه ای که میخواید بکنید بستگی داره من چند تا آیتم بهتون معرفی میکنم:
      تا حدود 500 هزار تومن می تونید جاشمعی فانتزی شیک بخرید، روی این لینک کلیک کنید: جاشمعی فانتزی لیان
      تا حدود 1.5 میلیون میتونید روی تابلو های سه بعدی که کمتر جایی میبینیدشون حساب کنید. روی این لینک کلیک کنید: تابلو سه بعدی
      این گردنیندا هم خیلی خاصن: گردنبند لیانا
      به غیر از اینها الان لوارم دیجیتال مثل بندهای هوشمند یا هندزفری و پاوربانکم کادوهای خوبی هستن.

  4. امیر گفت:

    باسلام ،بعضی خانواده ها دیگر توان دادن کادو خوب به معلم راندارند،ومعلم ها این درک کرده اند،رتبه بندی تا حدکمی درآموزش موثراست،بعدش باید روی مسائل روحی،روانی بچه ها کارکرد،سالم نبودن دانش آموز کارمعلم رو هم خدشه دار می کند.

    1. Arabi.somaye@gmail.com گفت:

      با سلام
      بله شرایط ممکنه ازقبل هم سختتر شده باشه برای مردم، برای همین فکر میکنم خرید یک هدیه به صورت دسته جمعی هم بتونه کافی باشه.

  5. کتاب خوب گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.