ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

کادو برای برادر؛ هدیه برای برادرم چی بخرم؟

هدیه برای برادر

اگر تولد برادرتان نزدیک است و هیچ ایده‌ای برای خرید کادو ندارید و این موضوع فکرتان را درگیر کرده است، این مقاله از ویداوین به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین کادو برای برادر خود انتخاب کنید. خرید این هدایای به یادماندنی قطعا برادر شما را خوشحال خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین ایده‌ها برای هدیه تولد برادرتان آشنا کنیم.

بهترین ایده جهت خرید کادو برای برادر

یکی از عزیزترین افراد خانواده برای هر دختر یا پسری، برادر است. چرا که اغلب خاطرات کودکی، با او ساخته می‌شود. اگر شما هم دوست دارید تا یک جشن تولد ویژه برای برادرتان برگزار کنید و با یک هدیه خاص او را سورپرایز کنید، اما هیچ ایده‌ای جهت خرید هدیه برای برادر خود ندارید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. ما در ادامه به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید یک هدیه منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی برای برادرتان بخرید.

ساعت دیواری سه بعدی یک هدیه خاص برای تولد برادرم

ساعت دیواری سه بعدی

وقتی این سوال در ذهن شماست که، کادو برای تولد داداشم چی بخرم؟ آیا برای تهیه یک هدیه خاص تا به حال به این ایده فکر کرده اید که تصویر زیبایی از برادرتان را در قاب یک ساعت دیواری ببینید؟ یکی از محصولات خاصی که برای کادو دادن میتواند یک سورپرایز جذاب برای طرف مقابل شما باشد، ساعت دیواری سه بعدی ویداوین است. طراحی این ساعت سه بعدی با ساعت‌های معمولی متفاوت است؛ بنابراین جذابیت ظاهری آن قطعا نظر برادر شما را به خود جلب خواهد کرد. این ساعت در چند طرح متنوع، با تکنیک خطای دید ساخته شده است و شما می توانید تصویر برادرتان را روی این ساعت چاپ کنید. در تصویر زیر نمونه ای از این ساعت را می بینید. برای سفارش ساعت سه بعدی ویداوین روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید ساعت سه بعدی

 

ساعت هوشمند، هدیه‌ای اسپرت و منحصر به فرد

به جرات می‌توان گفت که ساعت مچی جزو آن دسته از وسایلی است که همه پسرها علاقه زیادی به آن دارند. به خصوص ساعت هوشمند به دلیل ظاهر اسپرت خود، بهترین کادو برای برادر خواهد بود. بدون شک برادر شما از داشتن یک ساعت دیجیتال با کارایی بسیار بالا خوشحال خواهد شد و در هر شرایطی از جمله مهمانی، ورزش و… از آن استفاده خواهد کرد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای تولد پدر

 

 

کیف پول چرمی، هدیه‌ای لوکس

کیف پول چرمی

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که برای خرید هدیه مناسب برای برادرتان ساعت‌ها فکر کنید. گاهی خرید برخی از وسایل دردسرهای زیادی دارد. اما در چنین شرایطی کیف پول چرمی می‌تواند یک ایده جذاب برای خرید کادو تولد برای برادر بزرگتر باشد. کیف پول چرمی از جمله وسایلی است که هرکسی مطمئنا به آن نیاز خواهد داشت. به خصوص اگر برادر شما کارمند باشد، این اکسسوری جذاب و شیک می‌تواند نظر او را به خود جلب کند.

کیف پول چرمی کیفیت بسیار بالایی دارد و برادر شما می‌تواند سال‌ها از آن استفاده کند. شما می‌توانید علاوه بر خرید کیف پول چرمی به سایر ست‌های چرمی مانند جاکلیدی چرمی، جاکارتی چرمی، کمربند چرمی و… نیز فکر کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کادو برای تولد مردادی ها

 

 

ست سویشرت و شلوار ورزشی برای برادر ورزشکار

اگر برادر شما اهل ورزش کردن است، بهترین هدیه برای برادر می‌تواند یک ست ورزشی باشد. حتی اگر او اهل ورزش کردن نباشد، با دیدن این ست ورزشی تشویق می‌شود که به دنبال ورزش مورد علاقه خود برود. ست‌های لباس ورزشی ظاهر شیک و جذابی دارند؛ بنابراین برادر شما از داشتن این هدیه ارزشمند بسیار خوشحال خواهد شد.

برای خرید این کادو برای برادر بهتر است به جنس لباس توجه کنید. چرا که لباس‌های ورزشی باید کیفیت بالایی داشته باشند تا فرد هنگام ورزش کردن، احساس خوبی داشته باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
پیشنهاد کادو برای خواهر بزرگ

 

 

لیوان آینه ای، دکوری جذاب برای هدیه به برادر

لیوان اینه ای سه مدل

اگر این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که چگونه با کادو برای برادر می‌توانید او را خوشحال کنید، پیشنهاد ما به شما خرید لیوان آینه‌ای است. این لیوان آینه‌ای از جنس سرامیک بوده و به خوبی می‌تواند چایی را تا مدت‌ها گرم نگه دارد. جذابیت اصلی این لیوان آینه‌ای مربوط به طرح اختصاصی روی لیوان است. شما می‌توانید عکس مورد علاقه برادرتان را برای ما ارسال کنید. همچنین می‌توانید متن‌های کوتاه انگیزشی بر روی این لیوان چاپ کنید.

طرح انتخابی شما بر روی زیر لیوانی لیانا چاپ خواهد شد و زمانی که شما این لیوان آینه‌ای را بر روی زیر لیوانی می‌گذارید، تصویر بر روی این لیوان منعکس می‌شود. برادر شما هر وقت که از این لیوان جادویی استفاده می‌کند، به یاد شما خواهد افتاد. حتی اگر تمایل داشته باشید به جای خرید هدیه  به فکر ساخت کادو تولد برای برادرتان باشید، این هدیه یک کادو دستساز و خاص برای برادر بزرگتر یا کوچکتر شماست.

 

خرید لیوان آینه ای سفارشی با عکس دلخواه

 

عطر و ادکلن، هدیه‌ای ماندگار

گاهی خرید یک کادوی معمولی می‌تواند به اندازه یک کادوی خاص ارزشمند باشد. عطر و ادکلن‌ جزو آن دسته از کادوهایی هستند که هیچ وقت تکراری نمی‌شوند. حتی اگر برادر شما چندین عطر و ادکلن داشته باشد، اما داشتن یک عطر جدید با بویی متفاوت می‌تواند برای او خوشحال‌کننده باشد. خرید عطر به عنوان کادو برای برادر باعث می‌شود تا هر روزی که او از این عطر استفاده می‌کند، به یاد شما بیفتد.

برای خرید عطر به عنوان کادو برای داداش گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما است. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود عطر مناسبی به عنوان  کادو برای برادر کوچک خریداری کنید.

طاقچه مجازی، دکوری خاص برای هدیه

طاقچه مجازی

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش بیاید که آیا برادر شما از دیدن این طاقچه مجازی خوشحال خواهد شد یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طرح‌های متنوع این طاقچه مجازی قطعا نظر برادر شما را به خود جلب خواهد کرد. اگر قصد خرید طاقچه مجازی به عنوان کادو برای برادر بزرگ خود  را دارید، می‌توانید طرح‌هایی از جنس طبیعت را برای او انتخاب کنید. این طرح‌ها به قدری زیبا هستند که وقتی در اتاق خواب نصب می‌شوند، نظر برادرتان را به خود جلب خواهند کرد.
همچنین به عنوان هدیه برای داداش کوچکتر می‌توانید طرح‌های فانتزی آن را انتخاب کنید. با نصب طاقچه مجازی بر روی دیوار، زیبایی اتاق خواب او دوچندان می‌شود.

 

خرید طاقچه مجازی در انواع مختلف

 

هدست گیمینگ برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری

خرید هدست گیمینگ به عنوان کادو برای برادر می‌تواند یک گزینه‌ی جذاب باشد و او را سر ذوق بیاورید. چرا که اغلب پسرها به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند و خرید این وسیله می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را در حین بازی برای آنها به ارمغان بیاورد. هدست‌های گیمینگ تنوع بسیار بالایی دارند. بهتر است نوعی را انتخاب کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بازی را با کیفیت بالا پخش کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
لیست هدیه برای آقایان

 

 

تابلو کرنر، هدیه‌ای مناسب برای عاشقان عکاسی

تابلو سه بعدی سفارشی کانتن

اگر برادر شما اهل عکاسی است، می‌توانید سه عکس از بهترین عکس‌های او را برای ما بفرستید تا یک تابلوی سه بعدی سفارشی جذاب را برای شما طراحی کنیم. با این کار به او این حس را القا خواهید کرد که علاقه او به عکاسی برای شما ارزشمند است. این تابلو به قدری شگفت‌انگیز است که او با هر بار دیدن آن کیف خواهد کرد. اگر دوست دارید که یک هدیه ماندگار برای تولد به برادرتان بدهید، حتما به این تابلوی سه بعدی فکر کنید.

 

خرید تابلو کرنر با عکس دلخواه

 

کلاه مردانه، پوشیدنی جذاب برای پسرها

اگر به فکر خرید کادو برای برادر خود هستید تا در روز تولدش او را خوشحال کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این بار به جای خرید لباس، او را با یک کلاه مردانه جذاب غافلگیر کنید. به خصوص اگر برادر شما عاشق تیپ اسپرت است، بدون شک با دیدن این کلاه سورپرایز خواهد شد. کلاه کپ مردانه بخصوص برای روزهای گرم تابستان بسیار کاربردی است و استایلی متفاوت به او می‌بخشد.

عینک آفتابی، هدیه‌ای لوکس

عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی جزو یکی از بهترین ایده‌ها برای هدیه دادن به برادرتان است. عینک آفتابی می‌تواند استایلی منحصر به فرد به برادر شما ببخشد. سعی کنید که برای خرید عینک آفتابی مدلی را انتخاب کنید که از نظر ظاهری با برادر شما همخوانی داشته باشد تا بتواند آن را با هر نوع پوششی استفاده کند.

سخن نهایی

ما در این مقاله به معرفی ایده کادو برای برادر پرداختیم. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای خرید کادو کنار گذاشته‌اید، هدیه‌ای مناسب برای برادرتان خریداری کنید تا او را در روز تولدش سوپرایز کنید. خرید هدیه تولد برای برادر این حس را به او القا می‌کند که شما به عنوان خواهر حواستان به او هست و برای خوشحالی او هر کاری می‌کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.