ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

خصوصیات آبان ماهی ها و بهترین هدیه برای آنها

اگر در بین دوستان و عزیزانتان یک آبان ماهی دارید بی شک تا به حال به ظاهر ساکت و آرام او پی برده‌اید. اما جالب است که بدانید پشت این ظاهر حفظ شده، شور و اشتیاقی همیشگی نهفته است که با خبر شدن از آن در موقعیت‌های مختلف کار چندان راحتی نیست. متولدین آبان ماه نگاه بسیار عمیقی به زندگی دارند، بنابراین اگر با آنها صادق باشید، می‌توانند برای شما دوستان فوق‌العاده‌ای باشند. خصوصیات آبان ماهی ها به همین چند مورد ختم نمی‌شود؛ برای شناخت آنها باید جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی‌شان بدانید. در این مطلب از ویداوین به معرفی خصوصیات آبانی ها و بهترین هدیه برای آنها می‌پردازیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

آبان ماهی‌ها چه خصوصیاتی دارند؟

آبانی‌ها شخصیتی با ثبات دارند و عاشق حقیقت و راستگویی هستند. به عنوان دوستانی امین می‌توانید روی آنها حساب باز کنید. اما توجه داشته باشید همانقدر که آبانی‌ها در دوستی و رفاقت فوق‌العاده هستند، در مقابل نیز انتظاراتی از جنس گرفتن حمایت دارند. یکی از بارزترین ویژگی‌ها و خصوصیات آبان ماهی ها در محدود نگه داشتن دوستی‌ها است. آنها به راحتی هر کسی را وارد زندگی خود نمی‌کنند. متولدین این ماه برای رسیدن به خواسته‌هایی که دارند نسنجیده و آنی عمل می‌کنند که این خود می‌تواند موضوعی نگران کننده باشد. آنها زود دل می‌بندند و اما زود هم دل می‌کنند.

روحیه قوی و پر امید آبانی‌ها آنها را به شخصیت‌هایی مقاوم و پر تحمل تبدیل کرده است. مهربان، صبور و قابل اعتماد هستند. آنها دوست دارند فکر دیگران را بخوانند اما در مقابل خودشان شخصیتی مرموز دارند. هرچه از خصوصیات اخلاقی آبان ماهی ها بگوییم باز هم کم گفته‌ایم؛ بنابراین در ادامه همچنان به شما از ویژگی‌های آنها می‌گوییم تا بتوانید شناخت کامل‌تری نسبت به متولدین این ماه پیدا کنید.

خرید هدیه برای آبان ماهی ها براساس خصوصیات اخلاقی آنها

آبان ماهی ها عاشق کادو گرفتن هستند، به حدی که، نیاز باشد خودشان این کار را برای خودشان انجام می‌دهند. بله درست متوجه شدید، آبانی‌ها با شوقی زیاد و بدون هیچ مناسبتی برای خودشان کادو می‌گیرند؛ البته در هدیه دادن نیز همینقدر علاقه و شوق از خود نشان می‌دهند.

هدیه‌ای که براساس خصوصیات آبان ماهی ها می‌گیرید را حتما به شکلی خاص کادو پیچ کنید. بد نیست گاهی نیز در شرایطی کاملا غافلگیرکننده‌ به او هدیه بدهید. پس بی مناسبت یا با مناسبت نگاهی به لیست پیشنهادی زیر بیندازید تا از بین کادوهای مناسب آبان ماهی‌ها، دست به انتخاب فوق‌العاده‌ای بزنید.

جاشمعی لیان

جاشمعی با عکس شخصی

خلوت و سکوتی که دلخواه متولدین آبان است را با هدیه دادن یک جاشمعی خاص به آنها، می‌توانید پر از حس آرامش کنید. این جاشمعی از جدیدترین جاشمعی‌های موجود در بازار است، که با نام لیان و در سه مدل منحصر به فرد در ویداوین به فروش می‌رسد. جاشمعی لیان با عکس اختصاصی و انتخابی شما ساخته می‌شود؛ بنابراین این هدیه تنها و منحصرا برای یک آبان ماهی خواهد بود.

 

قیمت جاشمعی سفارشی فانتزی

 

طلا و جواهرات برای متولیدن آبان

طلا و جواهرات

اگر بخواهیم توجه خاصی به خصوصیات آبان ماهی زن ها داشته باشیم، نمی‌توانیم علاقه زیاد آنها را به طلا و جواهرات نادیده بگیریم. خانم‌های آبانی ذاتاً طناز و زیبا و هستند. آنها به طلا و جواهرات علاقه نشان می‌دهند، چون کمک می‌کنند تا ظاهری جذاب و گیراتر داشته باشند. بنابراین اگر می‌خواهید دل یک خانم آبان ماهی را بدست بیاورید، به سراغ خرید این هدیه بروید و آن را در یک جعبه کادو زیبا قرار دهید و همراه با یک نوشته محبت‌آمیز، هدیه را به او تقدیم کنید.

عطر و ادکلن‌های پاییزی

عطر و ادکلن‌های پاییزی با خصوصیات آبان ماهی ها مطابقت دارند؛ به همین خاطر انتخاب‌های بسیار خوبی برای هدیه دادن به متولدین این ماه هستند. رایحه‌های گرم و شیرین ادکلن‌های پاییزی با هوای نم‌دار این فصل، ترکیبی بسیار مسحور کننده و دل انگیز ایجاد می‌کنند، که نمی‌توان به راحتی از آنها گذشت.
بهترین عطرهای پاییزی زنانه شامل ایو سن لورن لیبر زنانه، تام فورد متالیک، لانکوم ایدول، گوچی ممویر، کارولینا هررا گود گرل، تام فورد بلک ارکید و… هستند. برای خرید عطرهای پاییزی مردانه نیز می‌توانید به سراغ محصول بهترین برندها از جمله عطر مردانه فارنهایت از برند دیور، عطر د وان از برند دولچه گابانا، کاوالو از برند ورسای و… بروید.

 

پیشنهاد مطالعه: لیست کادو برای کودک

 

 

گردنبندهای لیانا و نورا بهترین هدیه برای متولد آبان

گردنبند نورا

بهترین هدیه برای زن متولد آبان می‌تواند یک گردنبند سفارشی با عکس دلخواه باشد. گردنبندهای اختصاصی ویداوین در دو مدل نورا و لیانا ساخته می‌شوند. گردنبند نورا طرحی دایره‌ای شکل و اسپرت دارد. اما گردنبند لیانا با پلاکی شش ضلعی حس محصولی کلاسیک را به شما منتقل می‌کند.
برای ساخت هر یک از این هدایا به یک عکس مناسب نیاز است تا طراحی آن بر روی گردنبند انتخابی شما با چینش لایه‌های رنگ در ضخامت‌های مختلف انجام بگیرد. خروجی این محصول یک گردنبند شگفت‌انگیز خواهد بود که با گرفتن آن در مقابل نور مستقیم، تصویر طراحی شده بر روی آن به زیبایی نمایان می‌شود.

 

قیمت گردنبند سفارشی 

 

یک دست لباس شیک برای آبان ماهی‌های خوش پوش

لباس پاییزی

خوش پوش بودن زنان و مردان آبان ماهی را هیچکس نمی‌تواند انکار کند. بنابراین یکی از هدیه‌های که می‌تواند آنها را عمیقاً خوشحال کند، یک دست لباس شیک با رنگ‌های تیره یا تم پاییزی است. به عنوان بهترین هدیه برای مرد متولد آبان می‌توانید روی این پیشنهاد حساب باز کنید. برای زن‌های آبانی نیز ابتدا از سلیقه آنها با خبر شوید و سپس لباسی زیبا و جذاب به آنها هدیه دهید.

 

پیشنهاد مطالعه: مهر ماهی ها چی دوست دارن

 

 

کتاب‌های فلسفی و رازآلود

یکی از خصوصیات آبان ماهی ها داشتن نگاهی عمیق و رازآلود به مسائل و موضوعات مختلف زندگی است. آنها بیشتر از دیگر افراد به موضوعات فلسفی و مطالعه در مورد آنها علاقه نشان می‌دهند. به همین خاطر بهترین هدیه برای آنها می‌تواند یک کتاب فلسفی باشد؛ چرا که به واسطه آن می‌توانند وارد دنیای عمیق و اسرارآمیز دلخواهشان شوند.

لیوان آینه‌ای با طرح دلخواه آبانی‌ها

لیوان اینه ای

خرید هدیه بر اساس خصوصیات آبان ماهی ها شاید کار چندان راحتی نباشد، اما حالا که در حال خواندن این مقاله هستید، دیگر نگرانی از این بابت معنایی ندارد. یکی از پیشنهادات فوق العاده برای آبانی‌ها لیوان اختصاصی و آینه‌ای ویداوین است. این لیوان به همراه یک زیر لیوانی عجیب و خاص با طرح انتخابی شما ساخته می‌شود.
جنس لیوان آینه‌ای از سرامیک و روکش بیرونی آن از شیشه سکوریت ساخته شده است. طرحی که شما انتخاب می‌کنید بر روی زیر لیوانی به شکلی دگرگون شده چاپ و طراحی می‌شود. سپس زمانی که لیوان بر روی آن قرار داده شود، به شکلی کامل واضح و زیبا، تصویر بر روی بدنه شیشه‌ای لیوان بازتاب می‌شود.
لیوان آینه‌ای اولین ماگی است که به کمک هنر آنامورفیک ساخته می‌شود؛ بنابراین این محصول جذاب، یک هدیه معمولی نیست که بتوانید به راحتی از خرید آن برای متولدین آبان صرف نظر کنید.

 

قیمت لیوان آینه ای سفارشی 

 

جمع بندی

در این مطلب به این سوال پاسخ دادیم که آبان ماهی ها چه خصوصیاتی دارند ؟ و بر همین اساس هدیه‌هایی را به شما معرفی کردیم که مطابق با ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی متولدین این ماه هستند. دادن حس حمایت و دوست داشته شدن به متولدین آبان همان چیزی است که آنها از شما انتظار دارند؛ اما فراموش نکنید که حتما این کار را با شور و شوقی وافر انجام دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.