تبلیغاتی که مردم دیدنشان را دوست دارند!

در همه جای دنیا ذاتا تبلیغات مورد آزار مردم است و اکثرا مردم از آنها بعنوان مزاحم یاد میکنند مثلا وقتی در حال دیدن سریالی باشید و تبلیغی بین آن ببینید اعصابتان بهم میریزد . شرکت های تبلیغاتی بزرگ دنیا با دادن ایده های خاص و خلاق سعی دارند که تبلیغات در اسکلت خوشایند مردم باشند و احساسات بیننده را نشانه میگیرند تا تبلیغی خلق کنند که حس مردم به آن مانند یک مزاحم نباشد  اما متاسفانه در ایران هنوز تبلیغات...

ادامه مطلب

سه شاهکار معماری که با کمک خطای دید ماندگار شدند

سه معماری با چاشنی خطای دید چند سالی است که خطای دید مورد استفاده معماران برجسته  جهان قرار میگیرد.شاید قدیمیترین و معروف ترین استفاده خطای دید در معماری کاربرد خطای دید در ساخت معبد پارتئون یونان باستان باشد بطوریکه کف این ساختمان یک شیب خفیف داردو مرکز آن بالاتر از لبه های این سازه است همچنین ستون ها  برآمده (محدب) و سقف آن کج است. جالب است بدانید با وجود این قناصی و تفاوت بازهم ساختمان کاملا متناسب و استاندارد...

ادامه مطلب

تصمیم های کوچک اما خلاقیتی بزرگ با ویکاور در معماری

ویکاور کاربردی از خطای دید در دکوراسیون و معماری تعریف ابتدایی خطای دید یا توهم دیداری که ممکن است بارها با آن روبرو شده باشید عبارت است از، بیان تفاوتها و تناقض‌های ادراکی از آنچه توسط چشم‌ها می‌بینیم.  علم خطای دید تنها محدود به ساخت تصاویر جذاب برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی نیست. در حقیقت علم خطای دید بررسی و شناخت دقیق سیستم بینایی و تحلیل آن به منظور بهره گیری هوشمندانه از تناقض‌ها و یا تلاش برای حذف آنها...

ادامه مطلب

ویکاور نسل آینده پوشش های تزیینی کف، دیوار و سقف

معرفی پوشش تصویری ویکاور و انواع آن ویداوین بر اساس تخصص و تجربه در زمینه طراحی خطای دید (برای آشنایی بیشتر با خطای دید میتوانید وب‌سایت صالح سخندان را مطالعه کنید) و ادغام آنها با زمینه های مختلف نظیر دکوراسیون موفق به توسعه راهکار عملی برای کفپوش های تصویری سه بعدی شده است که نام این سرویس ویکاور Vcover می‌باشد. ویکاور دارای تنوع بالا طرح، امکان سفارشی سازی در طراحی و تفاوت در متریال اجرا بسته به نوع بهره برداری...

ادامه مطلب

هشت تبلیغ فوق العاده مبتنی بر خطای دید

هر کمپین تبلیغاتی ماندگار و قوی نیاز به کمی  خلاقیت دارد از اهداف اصلی شرکت های تبلیغ کننده این است که حس کنجکاوی مردم را بر انگیزد تا بیننده تا انتهای تبلیغ را مشاهده یا اینکه درآن لحظه دو یا چند مرتبه باز هم آن را ببینند در چندسال اخیر از تکنیک های زیادی برای تبلیغات خلاق استفاده شده است که شگفت ترین و تاثیرگذارترین آن ها بهره گیری از تکنیک خطای دید است که اگر درست و اصولی  انجام شود...

ادامه مطلب