راهنمای خرید هدیه

آشنایی با خصوصیات آذر ماهی ها و هدیه‌هایی ارزشمند برای آنها

کادو برای آذرماهی ها

اگر بخواهیم از دریچه نگاه آذر ماهی ها به دنیا نگاه کنیم، باید در همه حال نگاه مثبتی به زندگی داشته باشیم و همیشه نیمه پر لیوان را ببینیم. خصوصیات آذر ماهی ها به ما می‌گویند که با آدم‌های خوش خلق، خونگرم و بسیار مهربانی روبرو هستیم. متولدین این ماه بسیار روشنفکر هستند و فیلسوف منشانه رفتار می‌کنند. با این اوصاف خرید هدیه برای متولدین ماه آذر چندان کار سختی نیست؛ فقط کافی است چند و چون شخصیت آنها را بشناسید تا بتوانید برای روز تولدشان هدیه‌ای بسیار ارزشمند به آنها تقدیم کنید. در این مطلب از ویداوین به بررسی جنبه‌های مختلف شخصیت متولدین ماه آذر می‌پردازیم، سپس بهترین هدیه برای تولد آذر ماهی ها را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

خصوصیات شخصیتی و اخلاقی متولدین آذر

آذر ماهی ها بسیار مهربان و خونگرم هستند؛ آنها همیشه بی غل و غش رفتار می‌کنند و از دروغ گفتن و ظاهر نمایی متنفر هستند. چرا که بی شیله پیله و درستکار بودن در ذاتشان نهادینه شده است و همیشه سعی می‌کنند از آدم‌های دروغگو دوری کنند. بنابراین سعی کنید در ارتباط گرفتن با متولدین این ماه همیشه صادق باشید.

از دیگر خصوصیات آذر ماهی ها روشنفکر و اندیشمند بودن آنها است. متولدین این ماه علاقه دارند که تجربیاتی فراتر از حد معمول کسب کنند. دید مثبت آذر ماهی‌ها به زندگی قابل تحسین است؛ اما خوش بینی بیش از اندازه و بی خیالی که در بیشتر مواقع دارند، به نوعی ویژگی‌هایی منفی برای آنها به حساب می‌آیند.

آذر ماهی‌ها در هر کجا که بتوانند ذهن و فکری باز داشته باشند، بسیار سرخوش و پر انرژی می‌شوند. آنها از اکتشاف، سفر، جهانگردی و طبیعت گردی بسیار لذت می‌برند و جرات، جسارت و انرژی بسیار بالایی که دارند، به آنها اجازه می‌دهد تا به دل ناشناخته‌ها بروند و یک ماجراجویی دلخواه را تجربه کنند. بر همین اساس است که متولدین این ماه تنوعی از مهارت‌ها را در خود دارند و همه فن حریف هستند.

خرید بهترین هدیه برای متولدین آذر با چند پیشنهاد عالی

خرید هدیه برای آدم‌های مهربان به واقع لذت بخش‌ترین اقدامی است که می‌توان انجام داد. از یک‌ جایی به بعد باید نشان داد که قدردان محبت‌های بی منت آنها هستیم و می‌خواهیم که همیشه به همین اندازه مهربان و خونگرم باشند. در مقابل متولدین آذر نیز همین نیاز احساس می‌شود که بتوانیم خوبی‌های بی حد و اندازه‌شان را به سمت خودشان به بهترین شکل بازتاب دهیم.

با خرید یک هدیه خاص و ویژه برای آذر ماهی‌ها می‌توانید در روز تولدشان آنها را بسیار خوشحال کنید؛ متولدین این ماه توقع زیادی از زندگی و آدمها ندارند. آنها همانطور که بی منت می‌بخشند، کوچک‌ترین توجه و نگاه شما را نیز تا همیشه قدردان هستند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با هدیه‌هایی که در تناسب با خصوصیات آذر ماهی ها هستند آشنا شوید، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کتاب برای آذر ماهی‌های کتابخوان

کتاب

بهترین هدیه برای مرد آذر ماهی و زن آذر ماهی کتاب است؛ آنها عاشق مطالعه هستند و سعی می‌کنند تحت هر شرایطی به مطالعه کردن بپردازند. اینکه آذر ماهی‌ها به چه سبکی از کتاب‌ها علاقه مند هستند، باید بتوانید براساس شناختی که در ارتباط نزدیک با آنها بدست آورده‌اید، پی ببرید. البته متولدین این ماه با توجه به اندیشمند بودنشان، به سراغ موضوعات مختلف می‌روند تا در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن داشته باشند. متولدین ماه آذر گاهی با سفر در گرداگرد جهان و گاهی با پا گذاشتن به دنیای کتاب‌ها، برای ماجراجویی قدم برمیدارند. بنابراین این هدیه مطابق با خصوصیات آذر ماهی ها است و برای آنها می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد.

گردنبندهای لینا و نورا برای خانم‌ها و دختران آذر ماهی

گردنبندنورا

اگر به دنبال بهترین هدیه برای زن آذر ماهی می‌گردید، پیشنهاد ما گردنبندهای لیانا و نورا هستند. گردنبندهای لیانا و نورا از محصولات اختصاصی ویداوین هستند که با عکس دلخواه شما ساخته می‌شوند. برای ساخت این دو گردنبند از بهترین متریال و مواد استفاده می‌شود، به طوری که تا سالهایی طولانی به همان شکل اولیه، کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

گردنبند نورا یک گردنبند اختصاصی با پلاکی دایره‌ای شکل است که عکس انتخابی شما در داخل لایه‌های رنگی آن چاپ و طراحی می‌شود؛ سپس تصویر طراحی شده تا زمانی که پلاک گردنبند در مقابل نور قرار نگیرد، پنهان باقی می‌ماند. گردنبند نورا علاوه بر قابلیت نمایش عکس در مقابل نور، در محیط‌های تاریک، شب تاب است و در تاریکی جلوه آ« به رنگ‌ زیبایی در می‌آید.

گردنبند لیانا نیز کارکردی مشابه نورا دارد، با این تفاوت که پلاک گردنبند شکلی پنج ضلعی دارد و فاقد قابلیت شب تاب بودن است. آویز گردنبند لیانا از جنس استیل است و برای آویز گردنبند نورا به جای جنس استیل از چرم مصنوعی استفاده شده است.

 

خرید گردنبند سفارشی ویداوین

 

عطرها و ادکلن‌هایی با رایحه‌های تند و قوی

عطر و ادکلن

بهترین کادو برای زن متولد آذر می‌تواند عطر و ادکلن با رایحه تند و قوی باشد. زنان متولد این ماه چیزی از جذابیت کم ندارند و دقیقا مطابق با شخصیت منعطفی که دارند، عطر و ادکلن خود را انتخاب می‌کنند. رایحه‌های تند و قوی انتخاب همیشگی افراد جسور و بلند پرواز هستند و از آنجایی که این ویژگی در افراد متولد آذر بسیار پررنگ است، این هدیه می‌تواند حسابی آنها را خوشحال کند.

از جمله عطر و ادکلن‌های زنانه با رایحه‌های تند و قوی دیور دلچه ویتا، ایو سن لورن اپیوم زنانه، بولگاری اومنیا، کنزو جانگل، شنل کوکو نویر، تیری موگلر الین و… هستند.

 

پیشنهاد مطالعه:
خصوصیات مهر ماهی ها + بهترین هدیه برای آنها

 

 

لیوان آینه‌ای اختصاصی با طرحی دلخواه

لیوان آینه ای

انتخاب کادو برای مرد آذر ماهی یا زن آذر ماهی را بهتر است براساس خصوصیات آنها انجام دهید. در بین خصوصیات آذر ماهی ها پرکار و پرتلاش بودن آنها بسیار مورد توجه است. متولدین این ماه در محل کار برای رسیدن به نتیجه‌ای موفقیت آمیز حتی از جانشان هم مایه می‌گذارند و برای انجام پروژه‌های سخت و سنگین از قدرت سازماندهی بسیار خوبی برخوردار هستند. آنها در به انجام رساندن مسئولیت‌هایشان مصمم و با اراده هستند و سعی می‌کنند با ملاحظه کاری و تلاش، در هر موقعیتی به نتایج درخشانی برسند. در مقابل، متولدین این ماه دوست دارند که در محل کار بسیار مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند و از ابتکار و خلاقیت و همینطور شخصیت والایی که دارند، تحسین به عمل بیاید. بنابراین اگر می‌خواهید این حس خوشحال کننده و فوق العاده را به مثابه تشکر و قدردانی به فرد آذر ماهی انتقال دهید، پیشنهاد ما به عنوان هدیه یک لیوان آینه‌ای است.

این لیوان یک لیوان معمولی نیست؛ لیوان آینه‌ای ویداوین به همراه یک زیر لیوانی با طرحی اختصاصی و تنها برای یک نفر ساخته می‌شود. عکس و طرحی که شما در زمان سفارش این محصول انتخاب می‌کنید می‌تواند یک عکس زیبا از فرد موردنظرتان یا عکسی از شخصیت مورد علاقه او در بین خوانندگان، نویسندگان و… باشد. همچنین هرگونه متن، نوشته، لوگو و آرمی قابلیت چاپ بر روی این لیوان را دارند.

طرح انتخابی بر روی زیر لیوانی به کمک هنر آنامورفیک چاپ می‌شود؛ سپس جلوه زیبای آن روی بدنه آینه‌ای لیوان زمانی که بر روی زیر لیوانی قرار بگیرد، بازتاب می‌شود. این محصول برای نوشیدن چای و قهوه در منزل یا محل کار مناسب افراد پرتلاشی است که می‌خواهند پس از ساعت‌های طولانی خستگی و کار، انرژی از دست رفته خود را برگردانند و سرتاسر پر از انرژی و حس خوب شوند.

 

خرید لیوان آینه ای ویداوین

 

وسایل سرگرمی و بازی

در بین خصوصیات آذر ماهی ها ، البته بیشتر در بین مردان متولد این ماه، عشق و علاقه زیاد به بازی و سرگرمی نیز به چشم می‌خورد. بنابراین بهترین کادو برای مرد متولد آذر می‌تواند یک وسیله سرگرم کننده باشد. این هدیه می‌تواند یک پازل هزار تکه یا یک کنسول بازی باشد. بازی‌های فکری و معمایی نیز گزینه‌های خوب و ارزشمندی هستند؛ اما بهتر است براساس میزان شناختی که از قبل نسبت به فرد موردنظرتان دارید نوع بازی و سرگرمی را انتخاب کنید تا با خواست علاقه او مطابقت کامل داشته باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کادو برای متولد شهریور ماه

 

 

تابلوهای هنرمندانه کرنر و کانتن

تابلو سه بعدی

از دیگر هدیه‌های اختصاصی و بسیار ارزشمندی که می‌توان بر اساس خصوصیات آذر ماهی ها نگاه ویژه‌ای به آنها داشت، تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن هستند. تابلوهای سه بعدی ویداوین با عکس‌های دلخواه شما ساخته می‌شوند. و مناسب برای فضاهای مختلفی از جمله اتاق خواب، سالن پذیرایی و… هستند. با حرکت از روبروی این دو تابلو سه وجهی، به اطراف آنها، شاهد تغییر تصاویر خواهید بود. جذابیت و شگفتی این تابلوها با چاپ چند تصویر به صورت همزمان بر روی پره‌های فلزی آنها، به دست هنرمندان ویداوین خلق می‌شوند و مناسب برای هدیه دادن به آذر ماهی‌های دوست داشتنی هستند.

 

خرید تابلو سه بعدی برجسته

 

جمع بندی

در این مطلب از ویداوین در مورد بهترین هدیه برای متولدین آذر و خصوصیات ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری آنها صحبت کردیم. بر همین اساس در لیست بالا مجموعه‌ای از بهترین پیشنهادات ویداوین در اختیار شما قرار گرفته‌اند تا انتخابی ارزشمند برای هدیه دادن به آذر ماهی‌های محجوب و مهربان داشته باشید. برخی از این هدیه‌ها مثل لیوان آینه‌ای، تابلوهای کرنر و کانتن، گردنبندهای لیانا و نورا ساخته دست هنرمندان ویداوین هستند و تنها با طرح دلخواه شما و منحصرا برای یک نفر ساخته می‌شوند. تمام این هدیه‌ها مطابق با علاقه مندی‌ها و خصوصیات متولدین ماه آذر انتخاب شده‌اند، بنابراین با خیالی راحت می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید. از دیگر هدیه‌هایی که مورد پسند متولدین این ماه هستند می‌توان به اکسسوری‌ها، کتاب‌ها، عطر و ادکلن، وسایل سرگرمی و بازی و… اشاره کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.