دسته‌بندی نشده

جایگزین تعویض سنگ و گرانیت و سنگ مصنوعی کف آسانسور

کفپوش آسانسور معرق سینگ ورساچه عکس سوم

سنگ مصنوعی و سنگ کف آسانسور – قیمت و معرفی جایگزین

یکی از روش‌های پوشش کف آسانسور، استفاده از سنگ کف آسانسور و سنگ مصنوعی و معرق سنگ و گرانیت است. جدای از هزینه‌ی بالای این روش پوشش، سبب افزایش وزن آسانسور می‌شود و باعث صدمه به موتور و کابین آسانسور در درازمدت می‌شوند.

سنگ کف آسانسور معرق

سنگ معرق کف آسانسور – کفپوش PVC ویداوین

معرفی کفپوش ویداوین

استیکر کفپوش ویداوین یک روش جدید برای پوشش کف آسانسور است. در این روش نیازی به چسب برای چسباندن کفپوش نیست. به راحتی نصب می‌شود و نیاز به خشک شدن ندارد. استیکر کفپوش از جنس PVC است و با لایه‌ای مقاوم پوشیده شده تا قابل شست‌و‌شو و ماندگار شود. پشت این استیکرها دارای چسب است که با برداشتن کاغذ پشت آنها بر روی تمام سطوح صاف، قابل نصب هستند.

سنگ مصنوعی کف آسانسور

سنگ مصنوعی کف آسانسور – کفپوش پی وی سی ویداوین

استیکر کفپوش جایگزین سنگ کف آسانسور ، نازک است و همین ویژگی باعث می‌شود که پس از نصب، مشکلی از نظر اختلاف سطح ایجاد نکند. همچنین شما به راحتی و با ابزارهای داخل جعبه‌ی همراه کفپوش‌های ویدواین می‌توانید آن را نصب کنید.

در حال حاضر قیمت کفپوش‌های ویداوین بستگی به ابعاد آسانسور دارد و بر اساس سایز آسانسور شما تولید می‌شوند. می‌توانید با ارائه ابعاد کف کابین آسانسور، قیمت دقیق کفپوش را در سایت ویداوین مشاهده کرده و نسبت به ثبت سفارش اقدام فرمایید. قیمت تمام طرح‌ها یکسان است.

سنگ کف آسانسور

سنگ کف آسانسور

نمونه‌های نصب شده کفپوش جایگزین سنگ مصنوعی و گرانیت کف آسانسور

برخی از نمونه‌های کفپوش آسانسور ویداوین را که نصب شده و عکس آنها توسط خریداران محترم برای ما ارسال شده است را در صفحه نمونه کفپوش آسانسور مشاهده فرمایید. این عکس‌ها نه در هنگام نصب، بلکه مدتی پس از نصب و تردد گرفته شده و برای ویداوین ارسال شده‌اند. همچنین چند اطلاعات مفید در مورد کفپوش آسانسور در صفحه فوق قرار داده شده است.

سنگ کف آسانسور ورساچه

سنگ کف آسانسور – کفپوش PVC ویداوین

کفپوش آسانسور ویداوین دارای بیش از ۴۰ طرح است که در این صفحه می‌توانید طرح‌های شکل سنگ و گرانیت و سنگ مصنوعی آن را مشاهده فرمایید.

سنگ کف آسانسور استیکر کفپوش آسانسور – ورساچه ۲ [کد EF50] عکس سنگ مصنوعی کف آسانسور استیکر کفپوش آسانسور – ورساچه ۱ [کد EF49]
 
عکس سنگ کف آسانسور استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۶ [کد EF34] سنگ مصنوعی کف کابین آسانسور استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۷ [کد EF35]
استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۸ [کد EF36] عکس سنگ گرانیت کف آسانسور استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۹ [کد EF37]
عکس و قیمت سنگ کف آسانسور استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۵ [کد EF33] سنگ کف کابین آسانسور ، قیمت و عکس استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۴ [کد EF32]
استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۳ [کد EF30] استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۲ [کد EF29]

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش‌های ویداوین به صفحه کفپوش آسانسور مراجعه  فرمایید. همچنین سایر طرح‌های مختلف دو بعدی و سه بعدی این کفپوش‌ها را در صفحه طرح‌های کفپوش ویداوین مشاهده نمایید.

معرق سنگ کف آسانسور

معرق سنگ کف آسانسور – کفپوش PVC ویداوین

سنگ کف آسانسور لوکس

سنگ کف آسانسور مدل لوکس

معرق سنگ آسانسور

معرق سنگ آسانسور

قیمت سنگ مصنوعی کف آسانسور

قیمت سنگ مصنوعی کف آسانسور

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.