ایده های خلاقانه, سرگرمی و تفریحات

با بهترین پارک های تهران برای عکاسی آشنا شوید

د

عکاسی اگرچه نیاز به آموزش و مهارت دارد، اما ذوق و سلیقه نیز در آن بی‌تاثیر نیست. اگر شما هم به دنبال بهترین لوکیشن‌ها برای ثبت روزهای زیبای تهران هستید، پارک های تهران برای عکاسی بسیار مناسب هستند. ما در این مقاله از ویداوین قصد داریم تا شما را با این پارک‌های جذاب و دیدنی برای عکاسی آشنا کنیم. اگر شما هم به این تفریح جذاب علاقه دارید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

معرفی بهترین پارک های تهران برای عکاسی

برخی تهران را تنها با شلوغی، سر و صدا و ترافیک می‌شناسند. اما این کلان‌شهر پر از زیبایی‌های چشم‌نوازی است که برای عکاسی می‌توانند یک سوژه مناسب باشند. اگر شما هم در تب و تاب گرفتن عکس‌های خوب هستید، لازم نیست که برای عکاسی به خارج از شهر تهران بروید. تهران پر از مکان‌های مناسب برای عکاسی است که با کمی خلاقیت می‌توانید عکس‌های زیبایی بگیرید.
یکی از جذاب‌ترین محل‌های عکاسی در تهران، پارک‌ها هستند. عکس‌های شما به خاطر وجود نیمکت‌های رنگی، آبشارها و درختان زیبای این پارک‌‌ها زیبایی خاصی خواهند داشت. شما می‌توانید این عکس‌ها را تبدیل به تابلوهای دکوری جذاب کنید تا مدت‌ها در کنار شما باقی بمانند. از جمله معروف‌ترین پارک های تهران برای عکاسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارک های تهران برای عکاسی

زیباترین پارک تهران برای عکاسی پارک زیبای جمشیدیه است. این پارک با مناظر دل‌انگیز و دلچسب خود بهترین گزینه برای عکاسی در طبیعت است. این پارک با مجسمه‌های زیبایی که از حیوانات و مشاهیر دارد، بسیار مشهور است. شما می‌توانید در کنار این مجسمه‌ها، عکس‌های هنری بسیار زیبایی را به ثبت برسانید.
سنگفرش‌ها، درختان زیبا و بلند قامت، آبشار و مسیر کوهستانی این پارک بهترین سوژه‌ها برای عکاسی هستند. زیبایی این پارک در پاییز به اندازه‌ای است که گویی در بهشت زمینی در حال راه رفتن هستید.
ممکن است برای شما نیز عجیب و غیرممکن به نظر برسد، اما شما می‌توانید یک تابلو از عکس‌های مختلف در این پارک داشته باشید. عکسی با زمین پر برگ و رنگارنگ، عکسی در کنار آبشار و عکسی با مجسمه‌های زیبا در یک تابلو سه بعدی مطمئننا شگفت‌انگیز خواهد بود. کافی است تا عکس‌های مورد نظر خود را برای ما بفرستید تا در تابلوی عکس سه بعدی برای شما طراحی کنیم.
این پارک خوش آب و هوا در خیابان نیاوران واقع شده است و شما می‌توانید هم با ماشین شخصی و هم با مترو به این پارک بروید.    نیمکت با فاصله‌های مناسب، فضای بزرگ، زمین بازی برای بچه‌ها، رستوران برای بزرگسالان، نیمکت شطرنج، میز پینگ پونگ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه و … از جمله امکانات موجود این پارک زیبا برای عکاسی هستند.

 

خرید تابلو سه بعدی

 

2- عکاسی با درخت بید مجنون پارک قیطریه

معرفی پارک های زیبای تهران برای عکاسی شبکه های اجتماعی

یکی از خاص‌ترین پارک های تهران برای عکاسی پارک قیطریه است. درختان و گل‌های زیبا از یک طرف و وجود کفپوش‌های خاص از طرفی دیگر، این پارک را به یکی از بهترین مکان‌ها برای دوست‌داران عکاسی تبدیل کرده‌اند. جذابیت این پارک تنها مختص به یک فصل نیست. تمامی فصل‌های سال این پارک، جذابیت و زیبایی خاصی دارد.

گل‌کاری‌های این پارک، آلاچیق‌ها، سنگ‌فرش‌ها، آب‌نماها و… همگی سوژه‌های مناسبی برای عکاسی هستند.

تصور کنید که یک تابلویی زیبا از عکس‌های پرتره با پارک قیطریه تهران داشته باشید. برای این پیشنهاد خلاقانه کافی است تا عکس‌های خودتان را برای ما ارسال کنید تا تابلوی سه بعدی کرنر را برای شما ارسال کنیم. این پارک زیبا و دیدنی در جنب خیابان روشنگر، نرسیده به میدان پیروز قرار گرفته است.

امکانات پارک قیطریه چیست؟

  • پیاده‌روهای مناسب و جذاب
  •  آلاچیق‌ها و سکوهای خوب
  • زمین اسکیت پارک،‌ کلاس‌های آموزش اسکیت
  • سینما ۶ بعدی واقع در جنوب پارک
  • فرهنگسرای ملل (کتابخانه، نگارخانه، نمایشگاه، کلاس‌های آموزشی و …)

این پارک زیبا برای عکاسی در خیابان قیطریه، نرسیده به میدان پیروز، جنب خیابان روشنگر واقع شده‌است.

3- عکاسی با برج میلاد از پارک شورایاری

یکی از قشنگ ترین پارک های تهران برای عکاسی پارک زیبا و دیدنی شورایاری است. به خصوص اگر به برج میلاد تهران علاقه دارید، می‌توانید در این لوکیشن عکس‌های خلاقانه بگیرید. این پارک زیبا در محله شهرک غرب تهران و در یک لوکیشن بسیار آرام واقع شده است.

4- عکاسی زیبا در پارک لاله

پارک زیبا برای عکاسی در تهران

یکی از زیباترین پارک های تهران برای عکاسی پارک لاله تهران است. آب‌نماهای مختلف، وجود تندیس خیام و ابوریحان، جویبارهای مارپیچی و… این پارک زیبا را به یکی از متفاوت‌ترین پارک‌ها برای عکاسی تبدیل کرده است. برای عکاسی در روزهای بهاری، این پارک بهترین فریم‌ها را برای شما خلق می‌کند. این پارک زیبا و خاطره‌انگیز در محله امیرآباد تهران واقع شده است.

آب‌نماها و جویبارهای مارپیچی، مجسمه‌ها وتندیس‌ها، میزهای شطرنج، زمین‌های ورزشی، مرکز تئاتر عروسکی، کتابخانه تحت پوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسجد و بازارچه‌های زیبا از جمله امکانات پارک لاله تهران است.

تصور کنید که عکس‌های پرتره و عکس‌های گرفته شده از طبیعت این پارک در یک قاب زیبا چقدر دلنشین و خاطره‌انگیز خواهد شد. با نگاه کردن به این تابلو، مطمئنا دلتان برای این همه زیبایی تنگ خواهد شد.

5- عکاسی خاطره‌انگیز در پارک ملت

بهترین پارک تهران برای عکاسی

اگر در روزهای بهاری هوس گرفتن عکس به سرتان زد، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ پارک ملت تهران بروید. این باغ جذاب با درختان صنوبر، چنار، نارون و… قطعا بهترین پارک تهران برای عکاسی است. دریاچه مصنوعی، مجسمه امیرکبیر و مجسمه مادر از جمله سوژه‌های جذاب عکاسی این پارک به شمار می‌آیند که اگر با آنها عکس نگیرید، قطعا پشیمان خواهید شد.

زمین بازی، میز شطرنج، مجموعه سینما، مسیرهای پیاده‌روی جداسازی شده، پارک راحت، زمین مینی گلف، بوفه و .. از جمله امکاناتی هستند که پارک ملت دارد.

پارک ملت را می توان زیباترین پارک تهران برای عکاسی نام برد و اگر می‌خواهید که عکس‌های پارک ملت برای شما ماندگار شوند، پیشنهاد می‌کنیم که عکس‌های خاطره‌انگیز خودتان را برای ما بفرستید تا آنها را به صورت یک تابلو سه بعدی کانتن برای شما طراحی کنیم. هر وقت که به این تابلو نگاه ‌کنید، خاطرات خوب این پارک برای شما زنده خواهد شد. این پارک دیدنی در خیابان ولیعصر قرار دارد.

 

6- عکاسی مدرن در پارک آب و آتش

بهترین پارک های تهران برای عکاسی شبکه های مجازی

اگر عاشق عکاسی مدرن و امروزی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به پارک آب و آتش بزنید. قدم به قدم این پارک زیبا، سوژه‌هایی مناسب برای عکاسی هستند.

فواره‌های زیبا، آلاچیق‌های دیدنی و منظره‌های دیدنی این پارک برای گرفتن عکس‌های به یادماندنی بهترین گزینه هستند. عکس‌هایی که با دیدن آنها خستگی از تن شما به در خواهد شد.

سینما گیم ۷ بعدی، آمفی‌تئاتر، فود کورت، سازه فانوس دریایی، گنبد مینا از جمله امکانات جذابی است که در پارک آب و آتش موجود است.سینما گیم ۷ بعدی، آمفی‌تئاتر، فود کورت، سازه فانوس دریایی، گنبد مینا از جمله امکانات جذابی است که در پارک آب و آتش موجود است.

اگر شما هم می‌خواهید که عکس‌های پارک آب و آتیش خود را ماندگار کنید، پیشنهاد می‌کنیم که عکس‌های خودتان را برای ما ارسال کنید تا تابلو کانتن را برای شما طراحی کنیم. این پارک زیبا و دیدنی در خیابان آفریقا واقع شده است.

 

7- عکاسی با پرندگان در پارک ساعی

بهترین پارک های تهران برای عکاسی شبکه های مجازی

یکی از پارک های تهران برای عکاسی پارک ساعی است. عکاسی در میان درختان سر به فلک کشیده پارک ساعی بسیار دلچسب و لذت‌بخش است. می‌توانید ضمن گشت و گذار در این پارک، با لوکیشن‌های منحصر به فرد آن زیباترین و به یادماندنی‌ترین عکس‌ها را ثبت کنید.

 

پیشنهاد می کنیم پس از عکاسی در پارک های تهران، بهترین عکس خود را با استند قاب عکس رومیزی ویداوین بر روی میز قرار دهید تا این خاطره همیشه جلوی چشم شما باشد

 

8- رویا پارک، بهترین پارک برای عکاسی

بهترین پارک تهران برای عکاسی

در رویا پارک بیش از ۱۰۰ اثر هنری وجود دارد که یکی از یکی جذاب‌تر است.

آثار سه بعدی، بلک لایت، اتاق‌های وارونه و تعداد زیاد دیگری از آثار هنری هنرمند خطای دید ایران، آقای صالح سخندان و تیمشان در این پارک وجود دارند.

این پارک در منظقه داراباد تهران قرار گرفته است.

9- عکاسی متفاوت در پارک هنرمندان

عکاسی هنری در پارک هنرمندان تهران

یکی از زیباترین پارک های تهران برای عکاسی پارک هنرمندان است. به خصوص اگر عاشق عکس‌های هنری هستید، قطعا عکاسی در این پارک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. می‌توانید در کنار حوض بزرگ آبی این پارک، عکس‌های به یادماندنی ثبت کنید. همچنین می‌توانید با مجسمه‌های هنری این پارک، عکس‌های پرتره بگیرید. این بوستان تاریخی در خیابان طالقانی واقع شده است.

10- عکاسی در پارک گفتگو

اگر می‌خواهید لذت عکاسی کردن در یک پارک با معماری اصیل ایرانی را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما عکاسی در پارک گفتگو است. زیبایی‌های این پارک در فصل بهار و تابستان دوچندان است. گل‌کاری‌های زیاد، تنوع درختان در کنار معماری جذاب ایرانی سوژه‌های عکاسی فراوانی را برای شما فراهم می‌کنند.

11- عکاسی در طبیعت پارک ملی سرخه حصار

یکی از پارک‌ های تهران برای عکاسی پارک ملی سرخه حصار است. این پارک به خصوص برای کسانی که عاشق عکاسی در طبیعت هستند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. پارک ملی سرخه حصار با چشم‌انداز تماشایی خود، ساعاتی خوش و متفاوت را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید گوشه‌ای از این پارک را در خانه خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که عکس‌های خودتان را برای ما بفرستید.

 

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با بهترین پارک های تهران برای عکاسی صحبت کردیم. تجربه پارک‌گردی در تهران و گرفتن عکس‌های جذاب تا همیشه در ذهن شما به یادگار خواهد ماند. برای محافظت از عکس‌های قشنگتان پیشنهاد می‌کنیم که عکس‌های خودتان را برای ما ارسال کنید تا دکوری‌های جذابی را برای شما ارسال کنیم.

شما کدام پارک های معروف تهران برای عکاسی را پیشنهاد می‌دهید؟ در بخش نظرات این مقاله، تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.