ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

کادو برای مادر؛ بهترین هدیه تولد برای مادر

مادر

وقتی صحبت از خرید کادو تولد برای مادر می‌شود، همه‌ی ما می‌خواهیم او را با بهترین هدیه و کادوی خاص شگفت‌زده کنیم. چرا که مادر زحمت‌های بسیار زیادی برای موفقیت ما در زندگی کشیده است و لبخند رضایت او مطمئنا نعمت‌های زیادی را روانه زندگی ما خواهد کرد. اگر شما هم به دنبال بهترین کادو برای تولد مادر خود هستید، خواندن این مقاله از ویداوین را از دست ندهید.

این راهنمای خرید، ایده‌های هیجان‌انگیزی را به شما می‌دهد تا بتوانید راحت‌تر در رابطه با کادوی مورد نظر خود تصمیم‌گیری کنید.

پیشنهادهایی جذاب برای خرید کادو تولد برای مادر

مادرها زحمات زیادی در تحقق رویاهای فرزندان خود در زندگی کشیده‌اند و حضور مادر در خانواده عشق و آرامش را به ارمغان می‌آورد. مناسبت‌های مختلف از جمله روز تولد بهترین فرصت هستند که بتوانید با خرید هدیه از زحمات مادر خود قدردانی کنید.
مطمئنا مادرها توقع خرید هدیه‌های گران‌قیمت و تجملی را ندارند. تنها ارزش هدیه به حس عاطفی است که به واسطه‌ی آن پیش می‌آید. ایده جهت خرید کادو تولد برای مادر بسیار زیاد است. بهتر است هدیه تولد برای مادر علاوه بر زیبا بودن، کاربردی و مفید باشد، به طوری که با دیدن این هدیه شگفت‌زده شود. از جمله بهترین‌ هدیه برای مادر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- لوازم ورزشی کادو تولد برای مادرهای ورزشکار

هدیه تولد برای مادرم

 

فرقی ندارد مادری ورزشکار داشته‌باشید و یا تنها به سلامتی‌اش اهمیت بدهید، داشتن یک دست لباس ورزشی با جنس خوب به او برای رفتن به پارک و یا باشگاه انگیزه می‌دهد.

اگر دوست دارید که هدیه‌ای ماندگار برای مادر خود بخرید، پیشنهاد ما به شما خرید گردنبند لیانا است. این هدیه ارزشمند و دوست‌داشتنی با تمام مدل‌‌های تکراری گردنبند که تا به حال دیده‌اید، متفاوت است. از طرفی دیگر قیمت طلا به اندازه‌ای بالا رفته است که دیگر نمی‌توانید به سراغ خرید گردنبند طلا بروید. در چنین شرایطی خرید این گردنبند سفارشی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.
شما می‌توانید این گردنبند را با عکس مورد دلخواه خود سفارش دهید. عکس انتخابی شما داخل لایه‌های رنگی متفاوتی قرار می‌گیرد و به صورت سه بعدی ساخته می‌شود.

گردنبند لیانا

 

خرید گردنبند لیانا

 

3- شال و روسری هدیه تولد برای مادر

خرید اینترنتی هدیه تولد برای مادر

یکی از هدایایی که بیشتر مادران آن را می پسندند، شال و روسری است. پس اگر به دنبال کادو برای مادر خود هستید، انتخاب این هدیه می تواند کار شما را راحت کند.

4- محصولات مراقبتی از پوست برای سلامت پوست مادرها

یکی از بهترین کادوها برای هدیه به کسی که دوستش دارید، محصولات مراقبتی از پوست است. با خرید این هدیه برای مادرتان می‌توانید برای پوست او سلامتی و شادابی را به ارمغان بیاورید. شما می‌توانید از میان چند محصول مناسب، بهترین محصول طبیعی از معروف‌ترین برندها را برای کادو تولد مادر خود انتخاب کنید. با این هدیه به او نشان خواهید داد که سلامتی و زیبایی پوست او برای شما مهم است و به آن اهمیت می‌دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه خاص برای خواهر

 

 

5- کیف و کفش مناسب‌ترین هدیه برای مادران

خرید کادوی تولد برای مادر

کفش می‌تواند بهترین هدیه برای مادر شما باشد. شما می‌توانید با انتخاب یک کفش راحت اسپورت و یا یک کفش شیک طبی و استاندارد، راحتی را برای او به ارمغان بیاورید. انتخاب دیگر شما به عنوان هدیه برای تولد مادر می‌تواند یک کیف زیبا باشد. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه مادر خود یک کیف چرمی زیبایی را تهیه کنید و او را با این هدیه ارزشمند خوشحال کنید.

6- صندل و دمپایی روفرشی

دمپایی برای مادر

دمپایی روفرشی را می توان از انواع جنس‌های مختلف مواد مانند: جیر، پنبه و … تهیه کرد.

چون که دمپایی روفرشی و پاپوش را در خانه می‌پوشیم، جنس ساخته شده از آن لازم نیست به اندازه مواد استفاده شده برای کفش در فضای بیرون از خانه سخت و محکم باشد. اگر به دنبال کادو تولد برای مادر هستید، حتما دمپایی را در لیست خود قرار دهید.

7- تابلو سه بعدی کانتن، بهترین هدیه تولد مادر

خرید یک تابلوی عکس متفاوت می‌تواند یک ایده کادوی تولد برای مادر باشد. اگر شما هم می‌خواهید یک تابلوی خاص و متفاوت به مادرتان هدیه دهید، تابلوی سه بعدی کانتن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دکوری دست‌ساز و متفاوت با عکس‌های مورد دلخواه شما ساخته می‌شود. برای این منظور کافی است تا سه عکسی که مادر شما با آن خاطره دارد را برای ویداوین بفرستید تا یک تابلوی ماندگار برای شما فرستاده شود. این تابلوی خاص، قطعا برای مادر شما جذاب خواهد بود.

تابلوی کانتن

 

خرید تابلو سه بعدی کانتن

 

8- لیوان آینه‌ای ؛ هدیه تولد برای مادر های خاص پسند!

خرید کادوی تولد برای مادر

عشق به چای و نوشیدنی در تمام خانواده‌های ایرانی جریان دارد. چه بهتر که چای در لیوانی نوشیده‌شود که هدیه‌ی شما به مادرتان است.

لیوان آینه‌ای اما با تمام لیوان‌هایی که تا الان دیده‌اید متفاوت است! لیوان آینه‌ای لیوانی سرامیکی، شیک و درخشان است. این لیوان زیر لیوانی مخصوصی دارد که با طرح دلخواه شما طراحی می‌شود.

کافی است تا عکسی که دوست دارید را برای ویداوین بفرستید. عکس به کمک قوانین خطای دید روی زیر لیوانی طراحی می‌شود. وقتی لیوان سرامیکی روی زیر لیوانی قرار بگیرد، عکس روی بدنه‌ی لیوان به شکلی کاملا شفاف و زیبا نمایان می‌شود. شما می توانید لیوان آینه ای را چاپ رنگی و یا سیاه و سفید سفارش دهید.

 

خرید لیوان آینه ای

 

9- تابلو سه بعدی کرنر هدیه‌ای لوکس برای مادران

تابلو سه بعدی کرنر یک انتخاب مناسب برای کسانی است که به دنبال یک هدیه خاص و خاطره‌انگیز برای مادرشان هستند. این تابلو می‌تواند با عکس‌هایی که مادر شما احساس خاصی نسبت به آنها دارد، آماده شود.

کافی است تا عکس‌های مورد نظر خودتان را به ما بسپارید تا یک تابلوی متفاوت برای شما طراحی کنیم.

 

تابلو سه بعدی کرنر

10 -محصولات مراقبتی از پوست برای سلامت پوست مادرها

یکی از بهترین کادوها برای هدیه به کسی که دوستش دارید، محصولات مراقبتی از پوست است. با خرید این هدیه برای مادرتان می‌توانید برای پوست او سلامتی و شادابی را به ارمغان بیاورید. شما می‌توانید از میان چند محصول مناسب، بهترین محصول طبیعی از معروف‌ترین برندها را برای کادو تولد مادر خود انتخاب کنید. با این هدیه به او نشان خواهید داد که سلامتی و زیبایی پوست او برای شما مهم است و به آن اهمیت می‌دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای پدر

 

 

11- خرید گل برای مادران عاشق پرورش گل و گیاه

اولین ایده‌ای که به ذهن هر کسی برای کادوی تولد می‌رسد، خرید گل و گلدان است. اما با این حال این هدیه ارزشمند، تکراری نیست و احساسات خوبی را به طرف مقابل منتقل می‌کند. یکی از بهترین ایده‌ها، به عنوان کادو تولد برای مادر خرید یک گلدان طبیعی است. با این کار یاد شما همیشه در دل او زنده نگه داشته می‌شود.

12- جاشمعی، بهترین کادو برای مادر

هدیه تولد برای مادر

گاهی خرید یک هدیه کوچک می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه طرف مقابل شما بگذارد. جاشمعی یک دکوری شیک و زیبا است که می‌تواند حال دل مادر شما را خوب کند. طراحی این جاشمعی بسیار متفاوت است و با طرح مورد دلخواه شما ساخته می‌شود. شما می‌توانید به عنوان کادو تولد برای مادر هر عکسی را که او دوست دارد، به ما سفارش دهید تا با چاپ آن بر روی جاشمعی یک دکوری زیبا و فانتزی به او کادو دهید.

 

خرید جاشمعی سفارشی

 

13- کالاهای دیجیتال، گران ولی با ارزش

هدیه تولد برای مادر

شاید یکی از بهترین کادوهایی که می‌توانید به مادر خود هدیه دهید، یک گوشی موبایل هوشمند باشد. به خصوص اگر گوشی او قدیمی شده باشد، با این هدیه ارزشمند، قطعا او را خوشحال خواهید کرد. اگر نیازی به گوشی جدید ندارد، تبلت به دلیل داشتن صفحه‌ی بزرگتر خود می‌تواند یک هدیه مناسب دیگر برای او باشد. چرا که او راحت‌تر می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کند و نیازهای روزمره خود را برطرف سازد.

همچنین لوازم جانبی موبایل مانند هندزفری‌های بی‌سیم، پاور بانک، قاب گوشی خاص و زیبا نیز می‌توانند یک ایده بسیار جالب به عنوان کادو تولد برای مادر باشند.

14- مسواک برقی !

خرید کادوی تولد برای مادر

یک هدیه مناسب برای مادر مسن می تواند مسواک برقی باشد. استفاده از این مسواک می تواند برای مادرانی که سن بالایی دارند راحت تر از مسواک های معمولی باشد.

15- قلم قرآنی هدیه‌ای مناسب برای مادران مذهبی

اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای مادر مسن خود هستید، خرید قلم قرآنی می‌تواند هدیه جالبی برای او باشد. این کادو تولد برای مادر یک تجربه جدید و جذابی را برای او فراهم خواهد کرد. به خصوص اگر مادر شما سواد کافی نداشته باشد و یا چشمان ضعیفی داشته باشد، این هدیه می‌تواند برای او خوشحال‌‌کننده باشد.

16- گلدان و گل

خرید کادوی تولد برای مادر

اولین ایده‌ای که به ذهن هر کسی برای کادوی تولد می‌رسد، خرید گل و گلدان است. اما با این حال این هدیه ارزشمند، تکراری نیست و احساسات خوبی را به طرف مقابل منتقل می‌کند. یکی از بهترین ایده‌ها، به عنوان کادو تولد برای مادر خرید یک گلدان طبیعی است. با این کار یاد شما همیشه در دل او زنده نگه داشته می‌شود.

17- خرید صنایع دستی برای مادران عاشق دست‌سازهای سنتی

به جای خرید کادوهای تکراری برای مادرتان، این بار او را با یک ایده جدید خوشحال کنید. اغلب خانم‌ها علاقه خاصی به صنایع دستی دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با خرید این کادو تولد برای مادر حسی تازه و دوست داشتنی را برای او به ارمغان بیاورید. تنوع صنایع دستی در بازار بسیار زیاد است. خرید یک گیوه، گلیم، دست‌سازهای چوبی و… همگی هدیه مناسب برای مادر هستند.

18- گیوه

گیوه به دلیل راحتی در استفاده و خاص بودن دوباره مورد علاقه‌ی خیلی از افراد شده‌است. شما می توانید گیوه را با طرح های سنتی و یا طرح های مدرن به عنوان هدیه برای تولد مادر در نظر بگیرید.

19- ساعت سه بعدی هدیه تولد برای مامان خوش سلیقه!

هدیه به مادر

ساعت سه بعدی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف یک یادگاری کاربردی برای خانه‌هاست که به مذاق مادرهای خوش سلیقه و یا هنرمند خیلی خوش می‌آید. شما میتوانید برای شفارش این هدیه برای تولد مادر از عکس های مادر خود و یا عکس های دلخواه او استفاده کنید.

 

خرید ساعت دیواری سه بعدی

 

20- برس حرارتی، هدیه‌ای خاص برای مادران

اگر به دنبال یک هدیه خاص برای مادر خود هستید، پیشنهاد ما به شما برس‌های حرارتی هستند. به خصوص اگر مادر شما موهای فر و یا حالت‌داری دارد، برس حرارتی می‌تواند کار او را برای سشوار کشیدن موها راحت کند. به خصوص که اغلب مادرها از درد دست رنج می‌برند، این هدیه ارزشمند می‌تواند راحتی را برای آنها به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید این ایده خاص را در لیست کادو تولد برای مادر در نظر داشته باشید.

22- لوازم آرایشی، هدیه‌ای جذاب برای همه مادرها

بدون شک خانم‌ها از داشتن لوازم آرایشی متنوع سیر نمی‌شوند. مادر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید با خرید محصولات آرایشی از بهترین برندها، زیبایی و شادابی را برای پوست صورت او به ارمغان بیاورید.

23- عطر و ادکلن، هدیه‌ای ماندگار

یکی از بهترین ایده‌ها به عنوان کادو برای مادر خرید عطر و ادکلن است. اگر با سلیقه مادرتان آشنا هستید، می‌توانید بهترین گزینه را از میان عطرهای معروف برای او انتخاب کنید. رایحه ماندگار عطر و ادکلن همیشه یاد شما را در ذهن او ماندگار خواهد کرد. شما می‌توانید با یک بسته‌بندی زیبا و جذاب او را خوشحال کنید.

24- لوازم آشپزخانه، هدیه‌ای محبوب بین مادرها

از آنجایی که مادرها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می‌کنند، بدون شک خرید یک وسیله مرتبط با آشپزخانه نیز می‌تواند احساس خوبی به آنها بدهد. بهتر است وسیله‌ای را برای او بخرید که تا قبل از آن مانند آن را نداشته است. به عنوان مثال می‌توانید یک وسیله برقی مخصوص آشپزخانه به او هدیه دهید تا کار او را برای پخت و پز راحت‌تر کنید. حتی یک کتاب آشپزی می‌تواند یک ایده جالب برای هدیه تولد مادر باشد.

25- اپیلاتور، هدیه‌ای جذاب و کاربردی برای مادران

یکی از ایده‌های جذاب و خاص برای هدیه به مادران، که می‌توان به آن اشاره کرد اپیلاتور است. به خصوص اگر مادر شما وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه ندارد، به کمک این وسیله کاربردی می‌تواند یک اصلاح بدون درد و بدون هیچ‌گونه عوارض پوستی را تجربه کند.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با ایده‌های کادو تولد برای مادر صحبت کردیم. کادوهایی که مطمئنا مادر شما از داشتنشان خوشحال خواهد شد. با این حال باید بگوییم که مادرها قلب بزرگی دارند و از اینکه ما در روزهای خاص به یاد آنها هستیم، قطعا خوشحال خواهند شد؛ بنابراین هدیه خریداری شده حتی اگر کوچک و کم‌قیمت باشد، باز هم برای او ارزشمند خواهد بود. عشقی که با این هدیه به آنها تقدیم می‌کنیم، بیشتر از جنبه مادی هدیه برای آنها ارزشمند است.

اگر شما هم ایده کادو برای تولد مادر دارید، می‌توانید زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

15 دیدگاه در “کادو برای مادر؛ بهترین هدیه تولد برای مادر

  1. پریا چمنی گفت:

    بنظر من عطر هم ایده ی خوب است

  2. باران گفت:

    به نظر شما من چه چیزی واسه ی مادرم بخرم؟؟؟؟؟؟

    1. نیوشا گفت:

      زیورآلات مثل مثلاً گردنبند
      من مامانم ۳روز دیگه تولدش هست براش گردنبند میخرم

      1. ممممممم گفت:

        ب کی بگم

    2. ناشناس هستم گفت:

      نه عزیزم تو زحمت میفتی

    3. Negar گفت:

      من دوست داشتم ایده هاتونو

  3. Zhoozhoo گفت:

    چند روز دیگه تولد مامانمه بجز زیور الات چی بخرم؟

    1. سمانه اشرفی گفت:

      عزیزم اول از همه بهت تبریک می‌گم که به فکر مامانتی و بعد هم به مامانت تبریک می‌گم که چنین دختری داره. چقدر دنیا با دخترهای دوست داشتنی قشنگ‌تره. 🙂

      راجع به سوالت باید بگم که تو می‌تونی هدیه‌ای بخری که این روزها بین خانم‌ها خیلی پرطرفداره، یعنی جاشمعی لیان.
      اینطوری مامان عزیزت هم هدیه‌ای با عکس خودش داره، هم می‌تونه بعد از یک روز سخت و پر از خستگی با عطر خوش شمع، آرامش دلنشینی رو تجربه کنه.

      اگه عکس دو نفره‌تون رو برای جاشمعی انتخاب کنی که دیگه نور علی نوره 🙂 همیشه حس خوب دو نفره بودن‌تون رو کنار خودش داره. اگه کنار هم زندگی می‌کنین می‌تونین بعضی شب‌ها زیر نور ملایم شمع که به صورت جفت‌تون تابیده و زیباتر از همیشه شدین، حرف بزنین. حالا از احساسات و اخبار اون روز گرفته تا خاطراتی که همیشه کنار هم داشتین.

      به جز جاشمعی، تابلو کرنر هم پیشنهاد دیگه‌ی من به توئه. این تابلو از دو تا عکسی که می‌فرستی ساخته می‌شه.

      می‌تونی یکی از این دو عکس رو عکس خونوادگی و اون یکی عکس رو عکس تکی مامانت انتخاب کنی. خودت تصور کن که نصب این تابلو رو دیوار پذیرایی خونه‌تون چقدر حال و هوا رو عوض می‌کنه. کنار تابلو که راه می‌ری عکس‌ها جاشون رو می‌دن به هم و خاطرات قدیمی دوباره مهمون هر روزت می‌شن. فوق‌العاده نیست؟

    2. فرنج پرس بخر براش دمنوش دم کنه…. به به

  4. صادق کسرایی گفت:

    سلام
    سینی مسی میوه خوری

    1. پریا گفت:

      الآن خدایی این کادو برای مامان خونس یا برای خود خونه؟
      چرا فکر میکنید برای مامانا باید وسایل خونه و علی الخصوص آشپزخونه گرفت:/

      1. Ali shafiei گفت:

        واقعاً موافقم 💙

  5. ش گفت:

    سلام. من خودم همیشه برای مامانم خودم کادو درست میکنم. البته به خاطر اینه که ۱۳ سالمه و نمیتونم تنهایی از خونه برم بیرون چیزی بخرم. ولی به نظر من ارزش چیزی که خودتون درست کنید خیلی بیشتر از چیزیه که بخرین. مامان من همیشه خیلی خوشحال میشه.

  6. فاطمه گفت:

    لوازم آرایشی چه چیزهایی میتونم براش بگیرم

    1. فاطمه گفت:

      میشه کمک کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.