کفپوش استیکر

همه چیز در مورد کفپوش معرق سنگ + مدل‌های زیبا و جدید

کفپوش آسانسور طرح معرق سنگ ورساچه عکس دوم

دکوراسیون آسانسور تاثیر زیادی بر حال خوب و بد ما در طول روز دارد. انتخاب کفپوش مناسب آسانسور باید با دقت انجام شود. ویداوین با تولید کفپوش‌های مقاوم و زیبا نسل جدیدی از کفپوش را ارائه می‌دهد. در ادامه با کفپوش طرح معرق سنگ آشنا می‌شوید.

کفپوش ویداوین – طرح معرق سنگ

دو مدل جدید ورساچه ۱ و ۲ به خاطر درخواست‌های مشتریان عزیز ویداوین تولید و در دسترس شما قرار می‌گیرند. این دو مدل با طراحی متفاوت و زیبا، تاثیر قابل توجهی بر دکور آسانسور ساختمان شما خواهند داشت.

کفپوش آسانسور طرح معرق سنگ ورساچه

استیکر کفپوش آسانسور – ورساچه ۲ [کد EF50]

کفپوش آسانسور معرق سینگ ورساچه عکس دوم

استیکر کفپوش آسانسور – ورساچه ۱ [کد EF49]

 

معرفی خلاصه کفپوش معرق سنگ ویداوین

استیکر کفپوش معرق سنگ ویداوین یک روش جدید برای پوشش کف آسانسور است. در این روش نیازی به چسب برای چسباندن کفپوش نیست. به راحتی نصب می‌شود و نیاز به خشک شدن ندارد.

استیکر کفپوش از جنس PVC است و با لایه‌ای مقاوم پوشیده شده تا قابل شست‌و‌شو و ماندگار شود. پشت این استیکرها دارای چسب است که با برداشتن کاغذ پشت آن‌ها بر روی تمام سطوح صاف، قابل نصب هستند.

استیکر کفپوش معرق سنگ، نازک است و همین ویژگی باعث می‌شود که پس از نصب، مشکلی از نظر اختلاف سطح ایجاد نکند. همچنین شما به راحتی و با ابزارهای داخل جعبه‌ی همراه کفپوش‌های ویدواین می‌توانید آن را نصب کنید.

اگر از دیدن کفپوش های سه بعدی ویداوین لذت بردید، پس حتما با مشاهده‌ی دیوارپوش های سه بعدی حسابی ذوق می‌کنید. در مطلب زیر به معرفی انواع دیوار پوش و نکات لازم پرداختیم.

نمونه‌های نصب شده کفپوش معرق سنگ

برخی از نمونه‌های کفپوش آسانسور ویداوین را که نصب شده و عکس آنها توسط خریداران محترم برای ما ارسال شده است را در صفحه نمونه کفپوش آسانسور مشاهده فرمایید. این عکس‌ها نه در هنگام نصب، بلکه مدتی پس از نصب و تردد گرفته شده و برای ویداوین ارسال شده‌اند. همچنین چند اطلاعات مفید در مورد کفپوش آسانسور در صفحه فوق قرار داده شده است.

طرح‌های دیگر کفپوش‌ های طرح معرق سنگ ویداوین:

کفپوش معرق سرامیک لوکس

استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۶ [کد EF34]

کفپوش طرح معرق سرامیک

استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۷ [کد EF35]

معرق سرامیک

استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۸ [کد EF36]

استیکر معرق سرامیک قهوه ای

استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۹ [کد EF37]

معرق سرامیک مصنوعی

استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۵ [کد EF33]

عکس کفپوش معرق سنگ

استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۴ [کد EF32]

استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۳ [کد EF30]

تولید کفپوش معرق سنگ

استیکر کفپوش آسانسور – لوکس ۲ [کد EF29]

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش‌های ویداوین به صفحه کفپوش آسانسور مراجعه  فرمایید. همچنین سایر طرح‌های مختلف دو بعدی و سه بعدی این کفپوش‌ها را در صفحه طرح‌های کفپوش ویداوین مشاهده نمایید.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.