ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

بهترین هدیه برای نوجوان ها

هدیه خاص به نوجوان- ویداوین

اگر با هم اتفاق نظر داشته باشیم، پس یقینا حقیقت دارد که خرید هدیه برای نوجوان ها کار چندان ساده و راحتی نیست. تشخیص و پی بردن به اینکه چه چیزی در سر آنها می‌گذرد هم کار ساده و راحتی نیست. بر همین اساس کندوکاوی در بین ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری تینیجرهای عزیز زدیم تا بتوانیم به سلیقه و علاقه آنها پی ببریم. هدیه‌های معرفی شده در این مطلب از ویداوین برای نوجوان‌های دختر و پسر مناسب هستند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با ایده‌های خرید کادو برای نوجوان ها تا انتها همراه ما باشید.

بهترین هدیه برای نوجوان ها (دختر و پسر)

نوجوانی دوره حساس و پراهمیتی است که نوجوانان در آن اعتقاد به مهم بودن دارند. بنابراین چه چیزی بهتر از اینکه هدف و مبنا را بر این قرار دهید که با خرید هدیه برای نوجوانان به آنها حس مهم بودن بدهید. در حقیقت نوجوان‌ها در شرایط متغیر و کاملا بی ثباتی از احساسات و ویژگی‌های رفتاری قرار دارند؛ به همین خاطر باید سعی کنید شناخت کافی نسبت به افکار نوجوانی آنها پیدا کنید.

مسیر فکری نوجوان‌ها از طرف والدین و اطرافیان نیاز به توجه بیشتری دارد. همینکه تصمیم گرفته‌اید تا هدیه‌ای برای دختر یا پسر نوجوان خود خریداری کنید، اقدام موثری است که می‌تواند شما را به فرزند نوجوان‌تان بیشتر نزدیک کند. البته نسبت شما با نوجوان می‌تواند نسبت خواهر برادری و… باشد. در هر صورت پیشنهادات کادو برای نوجوانان حس بی نهایتی از خوشحالی و مهم و مرکز توجه بودن را هدیه می‌دهند.

لیوان آینه‌ای خاص‌ترین کادو برای تینیجر

لیوان اینه ای

این روزها کنار دست همه از نوجوان گرفته تا جوان و بزرگسال، یک ماگ همیشه همراه می‌بینیم؛ چه برای خوردن نوشیدنی‌های گرم باشد و چه برای نوشیدنی‌های سرد و خنک. بنابراین هیچکس مخالفتی با داشتن یک لیوان و ماگ اختصاصی نمی‌کند. به جای یک لیوان سرامیکی حس خوب نوشیدن چای و قهوه و هر نوشیدنی دیگری را می‌توان در یک لیوان آینه‌ای اختصاصی تجربه کرد. این پیشنهاد هدیه برای نوجوان ها به قدری جذاب است که کمتر کسی آن را رد می‌کند. لیوان آینه‌ای ویداوین به همراه یک زیر لیوانی عجیب و شگفت انگیز به فروش می‌رسد و قسمت جالب ماجرا اختصاصی بودن طرح روی زیر لیوانی است.

عکس و طرح دلخواه مشتریان بر روی زیر لیوانی به شکل به هم ریخته‌ای چاپ می‌شود، سپس با قرار دادن لیوان بر روی زیر لیوانی، شکل کامل شده تصویر بر روی بدنه لیوان نمایان می‌شود. با این کادو می‌توانید به نوجوان‌ها حس عمیقی از مهم بودن و دوست داشته شدن هدیه دهید.

 

خرید لیوان آینه ای با طرح سفارشی

 

پاوربانک و اسپیکر بلوتوثی

علاقه‌ای که نوجوان‌ها به تکنولوژی روز دارند موجب شده است تا در این لیست چند گزینه پرطرفدار و پر استفاده از لوازم جانبی را به عنوان بهترین هدیه برای نوجوان ها به شما معرفی کنیم. طبیعتا علاقه زیاد با استفاده زیاد همراه است. بنابراین برای زمان‌هایی که نوجوان‌ها برای گوشی موبایل و هدفون و هندزفری خود نیاز به شارژ سریع دارند، یک پاوربانک از بهترین برندها با ظرفیت بالا می‌تواند آنها را خیلی خوشحال کند.
گوش دادن به موسیقی روز با یک اسپیکر با کیفیت از دیگر علاقه مندی‌های نوجوان‌ها است. البته شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و با خرید یک اسپیکر بلوتوثی که در خود یک پاور بانک دارد، حسابی نوجوان‌ها را غرق در شادی و خوشحالی کنید.

 

پازل 1000 تکه

خرید پازل به عنوان هدیه

پازل‌های 1000 تکه بهترین کادو تولد تینیجری هستند؛ چرا که ذهن دخترها و پسرها در سنین نوجوانی کمی آشفته و نامنظم است. به همین خاطر شما می‌توانید به وسیله یک سرگرمی سالم به آنها کمک کنید تا ذهن متمرکزی داشته باشند و در امور مختلف خلاقانه عمل کنند.

برای خرید این هدیه هیچ محدودیتی در انتخاب طرح ندارید. طرح‌های نوجوانانه بسیاری هستند که بی شک نوجوان‌ها به آنها علاقه بسیاری نشان می‌دهند. بنابراین به سراغ طرحی بروید که با سلیقه نوجوان مورد نظر شما همخوانی داشته باشد، تا نوجوان به سرگرم شدن با آن علاقه بیشتری نشان دهد.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین کادو برای متولدین شهریور

 

 

هدفون و هندزفری

هدفون و هندزفری از لوازم جانبی پرکاربردی هستند که همه ما این روزها یک یا دو نوع از آن را با خود به هر طرفی میبریم. نوجوان‌ها بنابر علاقه‌ زیادی که به تکنولوژی روز دارند، دوست دارند که هر بار از جدیدترین مدل این محصولات استفاده کنند. سعی کنید پیش از خرید این کادو برای پسر نوجوان و همینطور دختر نوجوان، از علاقه آنها با خبر شوید، تا از گرفتن این هدیه حسابی خوشحال شوند.

گردنبند سفارشی با عکس دلخواه

گردنبند دخترانه لیانا

انتخاب هدیه برای دختر نوجوان را می‌توانید از بین اکسسوری‌های جذاب دخترانه انجام دهید. اما پیشنهاد ما این است که با یک اکسسوری اختصاصی و سفارشی شور و هیجان هدیه گرفتن را برای نوجوان مورد نظرتان چندین برابر کنید. گردنبندهای لیانا و نورا دو مدل گردنبند اختصاصی هستند که با عکس دلخواه مشتریان از جنس و متریال‌های بسیار ماندگاری مانند برنج آبکاری شده با کروم و زنجیر استیل و بند چرم ساخته می‌شوند.
در هر دو مدل، عکس انتخابی بر روی لایه‌های داخلی پلاک گردنبند طراحی می‌شود، به طوری که با گرفتن گردنبند در مقابل نور مستقیم، عکس به زیبایی نمایان می‌شود. گردنبند لیانا یک طراحی شش ضلعی و گردنبند نورا با یک پلاک گرد طراحی شده است. هر دو این محصولات در ویداوین با مناسب‌ترین قیمت قابل سفارش هستند.

 

خرید گردنبند با طرح سفارشی

 

دوربین عکاسی چاپ سریع

در عصر امروزی جذابیت این هدیه برای نوجوان ها به قدری است که خودشان در بیشتر مواقع اقدام به خرید آن می‌کنند. شاید فکر کنید که دوربین‌ عکاسی چاپ سریع فقط مناسب هدیه برای پسر نوجوان است؛ اما رنگ‌های متنوع این مدل دوربین و حس نوستالژی که با خود به همراه دارد، می‌تواند برای نوجوان‌های دختر و پسر بهترین لحظه‌ها را در قالب یک عکس چاپ شده خلق کند.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین کادو تا 500 هزار تومان

 

 

جاشمعی یک کادو تینیجری منحصر به فرد

جاشمعی- هدیه خاص به نوجوان ها

جاشمعی لیان یک جاشمعی معمولی نیست؛ بلکه محصولی اختصاصی در سه مدل منحصر به فرد است که با عکس دلخواه شما در ویداوین ساخته می‌شود. لیان از یک صفحه با پایه‌ای بتنی تشکیل شده است. عکس انتخابی شما بر روی لایه‌های داخلی صفحه این محصول طراحی می‌شود. سپس با روشن کردن شمع داخل جاشمعی، شاهد نمایان شدن طرح بسیار زیبایی خواهید بود، که به عنوان یک هدیه فانتزی می‌تواند برای نوجوان‌ها پر از حس و حالی آرامش بخش باشد.

 

خرید جاشمعی با طرح سفارشی

 

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن

 

تابلو سه بعدی

نوجوان‌ها انگار یک خودشیفتگی و احساس مهم بودن عجیبی در خود دارند و دور از انتظار نیست که با ژست‌های متفاوتی مدام از خود عکس بگیرند. به همین خاطر شما می‌توانید چند عکس جذاب از آنها را انتخاب کنید و برای ما در ویداوین ارسال کنید تا سه تابلو در یک قاب تحویل بگیرید. تابلوهای کرنر و کانتن ویداوین تابلوهای سه وجهی بسیار عجیب و زیبایی هستند که با حرکت در کنار آنها می‌توانید تصاویر متفاوتی را ببینید. بی شک این هدیه برای نوجوان ها پر از جذابیت و زیبایی وصف ناشدنی است.

 

خرید تابلو یه بعدی با عکس سفارشی

 

طاقچه مجازی هدیه‌ای نوجوان پسند

طاقچه مجازی

هدیه مناسب نوجوان پسر و دختر می‌تواند یک دکوری برای اتاق آنها باشد. با خرید یک طاقچه مجازی با طرح نوجوانانه، تغییر متفاوتی در دکور اتاق آنها ایجاد کنید. طاقچه‌های مجازی جلوه‌ای شبیه به طاقچه‌های واقعی دارند که در آنها گلدان‌هایی از گل‌های زیبا یا عروسک‌ها و مجسمه‌های دوست داشتنی قرار گرفته است.

 

خرید طاقچه مجازی

 

جمع بندی

در این مطلب از ویداوین به معرفی چند ایده منحصر به فرد پرداختیم تا خرید هدیه برای نوجوان ها را مطابق با ویژگی‌های شخصیتی و مسیر فکری که در این دوره سنی حساس دارند، انجام دهید. درک نیاز تینیجرها و پی بردن به سلیقه آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. شما با یک اقدام ساده و مهم مثل هدیه دادن می‌توانید ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار کنید.
در بخش نظرات، ما و دیگر کاربران این صفحه منتظر پیشنهادات و نقطه نظرات شما عزیزان در خصوص خرید هدیه برای نوجوان‌ها هستیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.