راهنمای خرید هدیه

خصوصیات مرداد ماهی ها؛ بهترین هدیه تولد برای متولیدن مرداد

هدیه مناسب متولدین مرداد

بر اساس ماه تولد و ویژگی‌های مشترکی که افراد به همین واسطه با هم دارند، می‌توان شناخت نسبتا خوبی از شخصیت‌های مختلف بدست آورد. خصوصیات روحی، عاطفی و اخلاقی افراد را اگر بخواهیم به ماه تولدشان نسبت دهیم قطعا به نتایج شگفت انگیزی می‌رسیم. در اینجا قرار است خصوصیات مرداد ماهی ها نظر ما را به خود جلب کند. حالا باید ببینیم مجموع خصوصیات متولدین این ماه به کدام سمت ترازو سنگین‌تر می‌شود. در این مطلب از ویداوین در مورد خصوصیات متولدین مرداد صحبت می‌کنیم تا بتوانید بر این اساس بهترین هدیه تولد برای مردادی ها را برای آنها تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

هرآنچه که باید در مورد خصوصیات مرداد ماهی ها بدانید

برای پی بردن به شخصیت افراد نمی‌توان فقط به ماه تولد آنها اکتفا کرد. اما چیزی که در این باره جالب و شگفت انگیز به نظر می‌آید، امکانی است که شخصیت شناسی ماه‌های تولد برای خرید بهترین هدیه در اختیار شما قرار می‌دهد.
شما می‌توانید با شناخت ویژگی‌ها و خصوصیات مرداد ماهی ها هدیه‌ای خاص و منحصر به فرد در روز تولدشان به آنها هدیه دهید. مرداد ماهی ها اهل سفر و مطالعه هستند. آنها به طبیعت، پرورش گل و گیاه علاقه بسیاری دارند. جلوه‌های زیبا، زیورآلات و اکسسوری‌های خاص و هر چیزی که بتواند به آنها آرامش بدهد، در نظرشان هدیه‌ای خاص و استثنایی تلقی می‌شود.

وقتی حرف از ویژگی‌های متولدین مرداد به میان می‌آید نمی‌توان همان اول کار از سخاوتمند بودن آنها صحبت نکرد؛ دنباله این سخاوتمند بودن، مهربانی و دست و دلبازی می‌آید، سپس با محبت بودن، گشاده رویی و دلسوزی. مرداد ماهی‌ها بسیار باوفا و قابل اعتماد هستند.

ممکن است برخی‌ها خودپسندی و خودبینی و خودکامگی مرداد ماهی ها را نپسندند. اما ترکیب میزان کمی از این ویژگی‌ها با اصالت و اقتدار آنها اصلا چیز بدی به نظر نمی‌آید. افراد متولدین این ماه بسیار خلاق و باهوش هستند. آنها با روشنفکری و شور و اشتیاق تمام، به همه مسائل می‌پردازند.

شجاعت، ریاست طلب بودن، استقلال فکری و رفتاری، اعتماد به نفس، اراده قوی، بلند همت بودن، سرزنده بودن، اقتدار، ادب، بی پیرایه و ساده بودن، خوش بینی، صریح و صادق بودن، بی غل و غش بودن وغیره و غیره ویژگی‌هایی هستند که محبوبیت بسیاری برای متولدین مرداد ماه به وجود می‌آورند.
اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود. باید ببینیم که چطور می‌توانیم متولدین مرداد ماه را خوشحال کنیم و یک کادو ارزشمند و درخور شان در روز تولدشان به آنها هدیه دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

خرید بهترین هدیه تولد برای متولدین مرداد

مرداد ماهی ها از چه چیزی خوششان می آید؟ پیشنهادات زیر ایده هایی است که بر اساس شخصییت شناسی مردادی ها ارائه شده است:

وسایل سفر

وسایل سفر

مرداد ماهی‌های شجاع و پرجنب و جوش را می‌توان در بیشتر اوقات در حال سفر و جهانگردی دید. سفرهایی از جنس دلدادگی و خلوت با طبیعت تا بودن در مکان‌های پر رفت و آمد و شلوغ شهری. آنها عاشق سفر هستند؛ بودن و زدن به دل جاده، شوق و سرزندگی متولدین مرداد را دوچندان می‌کند. اما این به معنای بی هوا به دل جاده زدن و سفر کردن بی برنامه نیست؛ مرداد ماهی‌ها سنجیده قدم بر میدارند و برای سفرهای خود حسابی برنامه ریزی می‌کنند. ریخت و پاش و ولخرجی را که بخواهیم به این ترکیب اضافه کنیم، می‌توانیم بگوییم متولدین این ماه حسابی خوش سفر هستند و با آنها می‌شود بسیار خوش گذراند. با این اوصاف چه هدیه‌ای بهتر از وسایل سفر برای متولدین مرداد می‌تواند خوشحال کننده باشد. آنها قطعا با این هدیه در سفرهای خود از شما یاد خواهند کرد و از داشتن وسایل کاربردی سفر، لذت خواهند برد.

امروزه برای هر بخشی از سفر وسایلی ابداع شده است که به داشتن یک سفر باکیفیت و پر آسایش کمک بسزایی می‌کنند. لیستی از وسایل کاربردی و مفید برای سفر شامل چمدان هوشمند، بالش سفری، ست چمدان، کیف‌های مکعبی بسته بندی، لباس‌های راحت، شلوار راحتی مناسب بیرون، ماسک خواب، سشوار تاشو، اتو مسافرتی، کیف دستی، صندلی سفری، چادر مسافرتی، تشک بادی سفری، فلاسک و ماگ مسافرتی، تجهیزات الکترونیکی، پانچو کوهنوردی، زیرانداز سفری، قمقمه آب، کیف کمری، ساک و سبد پیک نیک و صدهای وسیله کاربردی دیگر هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز طرف مقابل خود و مدل سفر کردن او، از بین این وسایل، بهترین نوع آنها را برای هدیه دادن انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدیه برای همکار

 

 

گردنبند سفارشی لیانا بهترین کادو برای زن متولد مرداد

گردنبند لیانا

به پیشنهاد ویداوین بهترین کادو برای زن متولد مرداد با ویژگی‌های بارز خوش سلیقه و خاص پسند بودن، می‌تواند یک گردنبندسفارشی باشد. گردنبند لیانا همان هدیه منحصر به فردی است که برای زنان مرداد ماهی با اعتماد به نفس، ارزش بسیار بالایی دارد. لیانا یک گردنبند شش ضلعی ساخته شده با لایه‌های رنگی است که از بهترین جنس و متریال برای ساخت آن استفاده می‌شود تا این هدیه به موازات سالهای طولانی با همان کیفیت و زیبایی روز اول ماندگار باشد.

با انتخاب یک عکس زیبا و دلخواه از زن متولد مرداد و ارسال آن برای ویداوین می‌توانید این هدیه را دریافت کنید. تفاوت این گردنبند با دیگر گردنبندهای موجود در بازار تنها در اختصاصی بودن طرح آن نیست؛ بلکه جذابیتی است که با قرار دادن پلاک گردنبند در مقابل نور خورشید مانند درخشش الماس به چشم می‌آید و عکس طراحی شده بر روی لایه‌های رنگی پلاک به وضوح نمایان می‌شود.

 

قیمت گردنبند لیانا

 

کتا‌ب‌های شعر و داستان مناسب هدیه برای مردادی ها

در بین خصوصیات مرداد ماهی ها علاقه مند بودن آنها به مطالعه کتاب‌هایی با ژانر داستانی و علاقه‌مندی آنها به شعر و ادبیات را نمی‌توان نادیده گرفت. بنابراین با خرید کتاب‌های شعر و داستان می‌توانید آنها را در روز تولدشان غرق در خوشحالی کنید. باید دید که عزیز مرداد ماهی شما به چه سبکی از شعرها و داستان‌ها علاقه دارد.

برخی از افراد با شعرهای نو ارتباط بهتری می‌گیرند و برخی دیگر چنان مست غزلیات می‌شوند که گویی کلمه به کلمه اشعار روح آنها را نوازش می‌دهد. غزلیات حافظ و سعدی، رباعیات خیام، اشعار هوشنگ ابتهاج، اشعار نو نیما یوشیج و اشعار سهراب سپهری و دیگر شاعران پرآوازه ایرانی انتخاب‌های خوبی برای هدیه روز تولد متولدین مرداد هستند.

کتاب‌های داستانی نیز در دو سبک مدرن و کلاسیک دارای ژانرهای درام و عاشقانه، فانتزی و تخیلی، تاریخی، ترسناک، جنایی و کارآگاهی هستند. که باید انتخاب را بر اساس سلیقه فرد مورد نظر خود انجام دهید.

 

پیشنهاد مطالعه: تیر ماهی ها چه کادویی دوست دارند

 

 

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن؛ هدیه مورد علاقه مرد متولد خرداد

تابلو سه بعدی

عزت نفس و اعتماد به نفس بسیار بالا مرداد ماهی‌ها و خودباوری عمیقی که دارند، موجب شده است تا با باوری واقعی به زیبا بودن خود فکر کنند. پس فرصت خوبی است تا بر اساس همین یک ویژگی از بین تمام خصوصیات مرداد ماهی ها، زیبایی آنها را بر روی یک تابلو سه بعدی به نمایش بگذارید.

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن یک قاب سه وجهی هستند که با سه عکس در یک تابلو جلوه‌ای خاص و دیدنی دارند. با حرکت در کنار تابلوهای سه بعدی شاهد تغییر تصاویر طراحی شده بر روی پره‌های فلزی تابلوها خواهید بود.

 

خرید تابلو سفارشی سه بعدی

 

گل مورد علاقه مردادی ها برای کادو تولد

در کنار هدیه هایی که بری مردادی ها خریداری می کنید می توانید گل مورد علاقه آنها را نیز هدیه دهید. گل مورد علاقه متولدین مرداد گل هایی از جمله گل شب بو، گل شقایق، گل رز و گیاه فیکوس است.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای افتتاحیه ارایشگاه

 

 

لیوان آینه‌ای با طرح دلخواه متولدین مرداد

عکس لیوان اینه ای

حس مالکیت و ریاست طلب بودن را در متولدین مرداد نمی‌توان نادیده گرفت. بر همین اساس هدیه‌ای که بشود آن را منحصرا و اختصاصی برای یک شخص خاص مرداد ماهی ساخت، بی شک با حس و حالی از اقتدار و با نفوذ بودن همراه خواهد بود. یک لیوان آینه‌ای اختصاصی با طرحی دلخواه همان ایده‌ای است که می‌توانید به عنوان بهترین هدیه تولد برای مرد متولد مرداد روی آن حساب باز کنید.

البته ناگفته نماند که این هدیه برای زنان مرداد ماهی نیز با جذابیت‌های بسیاری همراه است. لیوان آینه‌ای ویداوین به همراه یک زیر لیوانی ساخته می‌شود. طرح انتخابی شما که می‌تواند یک عکس زیبا از شخص مرداد ماهی، نوشته، شعر یا هر طرح دلخواه دیگری باشد، به شکل به هم ریخته‌ای با هنر آنامورفیک روی زیر لیوانی چاپ و طراحی می‌شود. طرح چاپ شده با قرار گرفتن لیوان بر روی زیر لیوانی به شکلی جذاب بر روی بدنه آینه‌ای لیوان منعکس می‌شود.
بهتر است از رنگ طلایی که رنگ شانس و مورد علاقه مرداد ماهی ها است غافل نشوید و حتما طرح و عکسی را انتخاب کنید که به کمک رنگ طلایی حسی از قدرت و پادشاهی را به شخص مرداد ماهی القا کند.

 

قیمت لیوان آینه ای

 

جاشمعی اختصاصی لیان

جاشمعی لیان

خصوصیات مرداد ماهی ها به ما اجازه نمی‌دهد تا برای خرید هدیه تولد متولدین این ماه به سراغ ایده‌های تکراری و دم‌دستی برویم. بنابراین با یک هدیه اختصاصی دیگر به شما پیشنهاد می‌دهیم ترکیبی از حس آرامش و زیبایی را در روز تولد عزیز مرداد ماهی خود به او هدیه دهید. جاشمعی لیان با عکس دلخواه شما به صورت اختصاصی ساخته می‌شود.

روشن کردن شمع و عود در فضای منزل یا محل کار با احوالات مثبت و آرامش بخشی همراه است. جاشمعی لیان یک صفحه اختصاصی دارد که عکس انتخابی شما در لایه‌های داخلی آن طراحی می‌شود. زمانی که شمع داخل جاشمعی روشن باشد، تصویر طراحی شده بر روی این صفحه به زیبایی نمایش داده می‌شود. حالا انتخاب با شما است که بخواهید با کدام یک از عکس‌های زیبای عزیز مرداد ماهی خود، ساخت این هدیه اختصاصی و منحصر به فرد را به دست هنرمندان ویداوین بسپارید.

 

خرید جاشمعی سفارشی لیان

 

جمع بندی

مرداد ماهی‌های خاص پسند و خوش سلیقه را می‌توانید با 6 ایده منحصر به فردی که در این مطلب از ویداوین آورده‌ایم، خوشحال کنید و لبخند شادی را به لب آنها بنشانید. خصوصیات مرداد ماهی ها به ما می‌گوید که آنها چقدر به عشق و محبت علاقه‌مند هستند و زندگی بدون عشق برای آنها معنایی ندارد. آنها دوست دارند که در همه حال مورد توجه قرار بگیرند و در هر شرایطی از آنها تعریف و تمجید شود. بنابراین بهتر است با یک هدیه اختصاصی و متفاوت عزیزان مرداد ماهی خود را در روز تولدشان غافلگیر کنید و به این واسطه عشق و محبت خود را به آنها نشان دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.