راهنمای خرید هدیه

پیشنهاد خرید هدیه روز نویسنده با چند ایده جذاب

اگر برای هدیه دادن به نویسنده منتظر یک مناسبت هستید، بنابراین باید بدانید که روز نویسنده یا روز قلم چه تاریخی است؟ در تقویم ایرانی روز 14 تیر به نام روز نویسنده نامگذاری شده است.

خرید هدیه برای نویسنده های عزیز نه تنها سخت نیست بلکه با جذابیت‌های خاصی همراه است، که در ادامه حتما در مورد جزئیات آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

هدیه برای نویسنده چی بخریم؟

برای خرید کادو روز نویسنده باید به روحیات و علاقه‌مندی نویسنده‌ها توجه کرد. نویسنده‌ها عاشق کسب تجربه و ماجراجویی هستند. آنها می‌خواهند که مدام یاد بگیرند تا از دید و نگاه خود جهان را در کلمات جای بدهند. بنابراین یک هدیه ارزشمند برای آنها می‌تواند به سادگی یک قلم باشد؛ قلمی که برای نویسندگان کلید ورود به دنیای افکار و تجربیات عجیب و غریب است.

از چند منظر می‌توان ایده‌هایی برای خرید هدیه روز نویسنده داشت. اینکه نویسنده‌ها از چه ابزار و وسایلی در هنگام کار و نویسندگی استفاده می‌کنند تا هدیه‌هایی که می‌توانند به تقویت روحیه و سر ذوق آوردن آنها در هنگام کار و نویسندگی بیشتر کمک کنند. به همین جهت لیست پیشنهادی زیر تنوعی از بهترین هدیه ‌ها برای نویسندگان را شامل می‌شود.

تابلوهای سه بعد کرنر و کانتن

تابلو سه بعدی

تابلوهای سه بعدی از همه نظر با تابلوهای معمولی متفاوت هستند. داشتن سه تابلو در یک قاب بی نهایت شگفت انگیز است. با حرکت از روبروی تابلوهای سه بعدی به طرف چپ و راست آنها، تغییر تصاویر شما را حیرت زده می‌کند. حالا تصور کنید بخواهید یکی از این تابلوها را به عنوان هدیه برای نویسنده بگیرید. نویسنده‌ها نگاه عمیق‌تر و پر جزئیات‌تری دارند، بنابراین بدون شک محو زیبایی‌های تابلویی می‌شوند که تصاویری دلخواه بر روی آن نقش بسته‌اند.

تابلو کرنر و کانتن ویداوین دو مدل تابلو سه بعدی هستند، که از نظر نحوه ساخت و جنس و متریالی که برای ساخت آنها به کار می‌رود، تفاوت‌هایی با هم دارند. برای ساخت تابلو کرنر به دو عکس و برای ساخت تابلو سه بعدی کانتن به سه عکس نیاز است. بنابراین با توجه میزان صمیمیتی که با نویسنده دارید، می‌توانید انتخاب کنید که عکس‌های طراحی شده بر روی تابلو از عکس‌های زیبای نویسنده باشند یا عکس‌هایی از نویسنده مشهوری که فرد مقابل شما آثار او را خیلی دنبال می‌کند و همینطور به سبک نوشته‌های او علاقه زیادی دارد.

 

خرید تابلو سه بعدی

 

کتاب‌هایی با موضوع نویسندگی

بهترین هدیه برای یک نویسنده هدیه‌ای است که بتواند او را در مسیر رشد بیشتر و خلق آثار ارزشمند کمک کند. نویسندگان علاوه بر کسب تجربه‌های عینی، مدام در حال مطالعه و کسب آگاهی در زمینه‌های مختلف هستند. بنابراین اگر می‌خواهید نویسنده را خوشحال کنید، کتاب‌هایی با موضوع نویسندگی از بهترین نویسندگان ایران و جهان به او هدیه دهید.

لیوان آینه‌ای با طرح سفارشی

عکس لیوان اینه ای

عجیب نیست که اگر بگوییم ماگ‌ها و لیوان‌هایی که برای خوردن نوشیدنی‌های مختلف در طول روز از آنها استفاده می‌کنیم به جزئی از اکسسورهای میز کار تبدیل شده‌اند. همه افراد در انتخاب ماگ و لیوان‌ شخصی خود حساسیت زیادی به خرج می‌دهند، چرا که زیبایی محصولی مانند ماگ می‌تواند لذت خوردن نوشیدنی را پس از ساعات طولانی کار و خستگی، چندین برابر کند.

بسیاری از این ماگ‌ها امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند، اما جالب است بدانید همین محصول در دسترس را می‌توانید به عنوان بهترین هدیه برای نویسنده در نظر بگیرید. اشتباه نکنید منظور ما یک ماگ ویژه و اختصاصی با طراحی کاملا متفاوت است.

لیوان آینه ویداوین یک ماگ سفارشی است که می‌توانید آن را با عکسی از نویسنده، یک خط شعر یا نوشته یا لوگو و آرمی خاص برای نویسنده سفارش دهید. این ماگ اختصاصی به همراه یک زیر لیوانی ساخته می‌شود. به این صورت که طرح انتخابی شما به شکلی به هم ریخته روی زیر لیوانی چاپ می‌شود و قسمت جالب ماجرا زمانی است که لیوان بر روی زیر لیوانی قرار می‌گیرد. با قرار دادن لیوان بر روی زیر لیوانی طرح به هم ریخته به شکل درست و کامل شده‌ای بر روی بدنه آینه‌ای لیوان منعکس می‌شود.

قطعا جذابیت این هدیه برای نویسنده در حدی خواهد بود که زمان‌های نوشتن و حین انجام کار و فعالیت می‌تواند از هنر و خلاقیت ساخت این لیوان و نوشیدن چای و قهوه در آن حس فوق‌العاده‌ای بگیرد.

 

سفارش لیوان آینه ای

 

میز لپ تاپ

میز لپ تاپ

یکی از وسایل مورد نیاز نویسنده هایی که با لپ تاپ کار میکنند، میز لپ تاپ پرتابل است که می توانند از ان هم به عنوان پایه نگهدارنده لپ تاپ و هم میز سبکی است که ی توان آن را جابجا کرد و در هنگام نشستن روی مبل یا زمین نیز استفاده کرد. 

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای تولد مادر

 

طاقچه مجازی هدیه‌ای با جلوه طبیعی

در خرید کادو برای نویسنده باید با دید متفاوتی به همه چیز نگاه کنیم. یک طاقچه مجازی همان محصولی است که قدرت خلق جلوه‌ای طبیعی و چشم نواز را دارد. نصب یکی از این طاقچه‌ها در مقابل چشمان نویسنده به او حسی پر از سرزندگی هدیه می‌دهد.

طاقچه مجازی یکی از محصولات سه بعدی ویداوین است که در طرح‌های بسیار متنوع و خوش رنگ و لعابی تولید می‌شود. اگر می‌خواهید برای اتاق کار نویسنده یک تغییر چشم‌گیر رقم بزنید، انتخاب این محصول شما را به خواسته‌تان می‌رساند.

 

خرید طاقچه مجازی

 

ساعت دیواری سه بعدی؛ هدیه مناسب نویسنده ها

چاپ عکس روی ساعت دیواری

غرقگی در کار و نوشتن از ویژگی‌های بارز نویسنده‌ها است. آنها مدام در حال نوشتن با قلم یا تایپ کردن بر روی صفحه کامپیوتر هستند. بد نیست محرکی برای آنها ایجاد کنیم تا گاهی از نوشتن دل بکنند و نگاهی هم به ما و دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم بیندازند. پیشنهاد ما در اینجا به عنوان هدیه برای نویسنده یک ساعت دیواری سه بعدی است.

ساعت‌ سه بعدی جلوه‌ و نمایی بسیار زیبا و برجسته دارد، که پس از نصب بر روی دیوار جذابیت آن به چشم می‌آید. جنس این مدل ساعت از چوب است اما طرح‌های ظاهری آن شامل دو نوع بتنی و چوبی است. علاوه بر طرح‌های از پیش آماده، این محصول را می‌توانید با طرح دلخواه نویسنده در ویداوین سفارش دهید.

 

خرید ساعت دیواری سه بعدی

 

چراغ مطالعه؛ هدیه مورد نیاز نویسنده ها

چراغ مطالعه

بهتر است در مواقعی هدیه برای یک نویسنده جنبه کاربردی داشته باشد، به طوری که بتواند در هنگام کار و فعالیت از آن استفاده کند. برای افراد شاغلی مانند نویسنده‌ها که در ساعت شبانه نیز دست از نوشتن و کار بر نمی‌دارند، وجود یک چراغ مطالعه بر روی میزکار بسیار ضروری است.
خوشبختانه مدل‌های مدرن متنوعی از چراغ‌های مطالعه در بازار موجود هستند. شما می‌توانید یکی از بهترین آنها را که مطابق با سلیقه نویسنده است، انتخاب و خریداری کنید. این هدیه بی شک برای نویسنده پرکاربردتر از هر هدیه دیگری خواهد بود.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو تولد برای خواهر

 

خودکار و روان نویس

قلم

خودکار و روان نویس هیچ وقت برای نویسنده‌ها هدیه‌هایی تکراری به حساب نمی‌آیند؛ آنها برای حرفه خود همیشه به بهترین خودکارها و قلم‌ها نیاز دارند. چه بهتر که در روز نویسنده این کادوی ارزشمند را از شما به عنوان یک دوست، همکار یا عزیزی از اعضای خانواده هدیه بگیرند. برای خرید این هدیه حتما به سراغ بهترین برندها و باکیفیت‌ترین این محصولات بروید.

دفتر و نوت بوک

هدیه برای نویسنده می‌تواند به سادگی یک دفتر یا نوت بوک باشد. آنها هیچ وقت این هدیه را کم ارزش نمی‌بینند؛ چرا که یک دفتر برای آنها شبیه دنیای دلخواهی است که با نوشتن در آن قدم می‌گذارند. بنابراین با دادن این هدیه به نویسندگان در روز خاصی که به آنها تعلق دارد، یقینا خود را در ذهن آنها ماندگار خواهید کرد.

جمع بندی

نویسندگان افراد خلاقی هستند که همه چیز را از دریچه متفاوتی نگاه می‌کنند. به این خاطر ما هم تلاش کردیم تا در این مطلب از ویداوین پیشنهادات خلاقانه و در خور شانی را به شما معرفی کنیم. بنابراین شما را با لیستی از بهترین ایده‌های خرید هدیه برای نویسنده تنها می‌گذاریم. امیدواریم این لیست پیشنهادی سختی انتخاب بهترین هدیه برای یک نویسنده را برای شما از میان بردارد.
فراموش نکنید که منتظر نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما عزیزان همیشه همراه هستیم.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “پیشنهاد خرید هدیه روز نویسنده با چند ایده جذاب

  1. Younggod گفت:

    بهترین کادو برای نویسنده ها کتاب است.کتابی که به درد آنها بخورد و برایشان مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.