ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

خصوصیات مهر ماهی ها؛ هدیه‌هایی خاص برای متولدین مهر ماه

خصوصیات متولدین مهر

در این مقاله از ویداوین صحبت از خصوصیات مهر ماهی ها است و می‌خواهیم ببینیم که چطور می‌توانیم متولدین این ماه را در روز تولدشان و دیگر مناسبت‌های خاص با یک هدیه ویژه خوشحال کنیم. مهر ماهی‌ها با سمبل و نمادی از ترازو، انسان‌های عدالت خواه و عدالت‌طلبی هستند که همیشه می‌خواهند تعادل بین دو کفه ترازو صورت فلکی آنها برقرار باشد. متولدین ماه مهر، ایمان راسخی به عقاید خود دارند و در مسیر حفظ عقایدشان ثابت قدم هستند. از آنجایی که متولدین این ماه بسیار منطقی هستند، می‌توان تفاوت ثابت قدم بودن آنها را در مقایسه با متولدین ماه‌های دیگر سال، به وضوح دید. بر همین اساس، افراد متولد ماه مهر، زمانی که منطقا متوجه اشتباه بودن عقایدشان شوند، فورا از آنها دست می‌کشند و تغییرشان می‌دهند. وجود این ویژگی‌ها مهر ماهی‌ها را به افرادی بسیار خاص تبدیل کرده است.

در ادامه مطلب می‌توانید با جزئیات بیشتری از خصوصیات رفتاری و ویژگی‌های اخلاقی مهرماهی‌ها آشنا ‌شوید، و از بین چند ایده خاص و منحصر به فردی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، بهترین هدیه برای تولد مهر ماهی ها را انتخاب کنید.

همه چیز در مورد خصوصیات مهر ماهی ها

متولدین ماه مهر بسیار آرام و متین، شیرین بیان، اصیل و منطقی هستند. اهل اعتدال و مساوات بودن و برابری خواهی از بارزترین ویژگی‌های مهر ماهی‌ها به حساب می‌آیند. آنها اهل حمایت از دیگران هستند و در این بین از همسر خود در هر شرایطی حمایت می‌کنند و با شور و احساسی بسیار بالا، عشق خود را به همسرشان نشان می‌دهند.

متولدین مهر ماه عاشق هنر و ادبیات هستند و از بودن در فضاهای رمانتیک لذت می‌برند؛ بنابراین برای خوشحال کردنشان می‌توانید کتاب‌ها و رمان‌هایی عاشقانه به آنها هدیه دهید و همینطور آنها را محیطی رمانتیک و خیال‌انگیز غافلگیر کنید. در صورتی که به دنبال جلب نظر و علاقه افراد مهر ماهی هستید و می‌خواهید راهی به قلب آنها باز کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هنر و موسیقی بروید و در مورد آنها اطلاعات زیادی کسب کنید تا بتوانید نشان دهید که شما نیز از هنر و موسیقی لذت می‌برید؛ در این صورت شما می‌توانید مورد تحسین فرد موردنظرتان قرار بگیرید.

پیشنهادات خرید بهترین هدیه برای متولدین مهر

انتخاب هدیه برای مهر ماهی های خوش سلیقه کار سختی به نظر می‌آید، اما دست پر آمده‌ایم تا دست خالی از اینجا نروید. خصوصیات مهر ماهی ها نشان می‌دهند که افراد متولد شده در این ماه پر از احساس هستند و در ترکیبی از کنجکاو و جستجوگر بودن، می‌توان آنها را در مناسبت‌های خاص با شور و هیجان بالایی غافلگیر کرد.

مهر ماهی‌ها عاشق رنگ آبی و تا حد زیادی آسانگیر هستند؛ بنابراین سعی کنید هدیه‌ای که برای آنها تهیه می‌کنید به جای لاکچری و گران‌قیمت بودن، رنگ و بویی از علاقه‌مندی‌های آنها داشته باشد و در عین حال خاص و ویژه نیز به نظر برسد.

لیوان آینه‌ای یک هدیه خاص برای مهر ماهی ها

لیوان آینه ای طرح سفارشی رنگی

بهترین هدیه برای مرد مهر ماهی و زن مهر ماهی که عاشق هنر و خلاقیت هستند، می‌تواند یک هدیه اختصاصی و هنرمندانه باشد. لیوان آینه‌ای ویداوین از هدیه‌های ویژه و اختصاصی است، که طراحی آن به کمک هنر آنامورفیک انجام می‌شود. ماگ آینه‌ای ویداوین به همراه یک زیر لیوانی با عکس دلخواه شما ساخته می‌شود. برخلاف اینکه متولدین ماه مهر عاشق نظم و ترتیب هستند، عکس چاپ شده به شکلی به هم ریخته روی زیر لیوانی این محصول اختصاصی چاپ می‌شود؛ اما شگفتی این هدیه زمانی نمایان می‌شود که لیوان بر روی زیر لیوانی قرار بگیرد. در این صورت طرح روی زیر لیوانی به شکلی منظم و کامل شده روی بدنه آینه‌ای لیوان منعکس می‌شود.

این طرح می‌تواند یک عکس زیبا و دلخواه از فرد مورد نظر شما، سمبل متولدین مهر، یک خط نوشته، لوگو، آرم یا هر تصویر دیگری باشد.

 

قیمت ماگ آینه ای با عکس دلخواه

 

کتاب‌های داستانی و رمان‌های عاشقانه

رمان

از خصوصیات مهر ماهی ها عشق و علاقه زیادی است که آنها به هنر و ادبیات دارند. دسته موضوعی که افراد متولد این ماه علاقه بیشتری به مطالعه کتاب‌‌های آن دارند، سبک رمان و داستان‌های عاشقانه است. افراد متولد این ماه پر از شور و احساس هستند و به راحتی می‌توانند با مطالعه این داستان‌ها خیال خود را به پرواز درآورند و احساس حضور در یک محیط خیالی و رویایی را داشته باشند.
بنابراین اگر قصد دارید هدیه ارزشمندی برای فرد مهر ماهی مورد نظرتان تهیه کنید، خرید یک یا چند رمان عاشقانه که به قلم بهترین نویسندگان ایران و جهان نوشته شده‌اند، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید.

 

 

پیشنهاد مطالعه: کادو جشن فارغ التحصیلی

 

 

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن

 

تابلو سه بعدی

انتخاب هدیه بر اساس خصوصیات مهر ماهی ها که نشان می‌دهد افراد متولد شده در این ماه بسیار خوش سلیقه و خاص پسند هستند، موجب شد تا در این لیست، یک هدیه اختصاصی و هنرمندانه دیگر را نیز به شما معرفی کنیم. تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن از محصولات اختصاصی ویداوین هستند که به دست هنرمندان این مجموعه ساخته می‌شوند. تابلو سه بعدی کرنر با دو عکس انتخابی شما و تابلو کانتن با سه عکس از شما ساخته می‌شود.
به کمک پره‌های فلزی این تابلوها، تصاویر طوری بر روی تابلو چاپ می‌شوند که با حرکت از جلوی تابلو به سمت چپ و راست آن، شاهد تغییر تصاویر خواهید بود. این دسته از تابلوها، شگفتی خود را در دل سه وجهی بودنشان دارند. بنابراین زمانی که بخواهید آن را به عنوان هدیه به فرد موردنظرتان با عکس‌هایی از او، هدیه دهید، قطعا از گرفتن این هدیه ویژه و منحصر به فرد خوشحال خواهد شد.

 

قیمت تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

 

لباس‌های مردانه و زنانه با رنگ‌های آبی

زنان و مردان مهر ماهی در حد اعتدال برای داشتن یک پوشش زیبا و مناسب وقت می‌گذارند و همیشه خوش پوش و آراسته به نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید برای خرید هدیه این مورد از خصوصیات مهر ماهی ها را در نظر بگیرید، بهتر است به سراغ لباس‌هایی با رنگ آبی بروید. افراد متولد این ماه به رنگ آبی علاقه زیادی دارند، به طوری که بسیاری از وسایل و لوازم خانه آنها پوششی از رنگ آبی را در خود دارند.

گل‌ها و گیاهان طبیعی آپارتمانی

در خرید بهترین هدیه برای زن مهر ماهی بهتر است به ویژگی مرتب و منظم بودن او بسیار دقت کنید. زنان متولد این ماه همیشه و در همه حال به شکلی استادانه به سر و وضع خانه خود رسیدگی می‌کنند و علاوه بر مرتب کردن وسایل خانه، از بهترین دکوری‌ها، تابلوها، گلدان‌های گل و زیباترین اثاثیه برای منزل خود استفاده می‌کنند.
بر همین اساس بهترین کادو برای زن متولد مهر می‌تواند گل‌های آپارتمانی و گیاهان تزئینی باشد. آنها معمولا در گوشه‌ای از خانه جای مناسبی برای انواعی از گل‌ها و گیاهان در نظر می‌گیرند و به این شکل محیط خانه خود را زینت می‌بخشند.

پک‌ خوراکی‌های خوشمزه و رنگارنگ

پک خوراکی

اگر می‌خواهید مهر ماهی‌ها خوش خوراک و شکمو را حسابی خوشحال کنید، در روز تولدشان یا در هر مناسبت دیگری، به آنها خوراکی هدیه دهید. اما چون این گزینه برای هدیه دادن است، باید با یک دیزاین جذاب و زیبا، خوراکی‌ها را در یک پک مناسب کنار هم بچینید. ممکن است فرد مورد نظر شما عاشق خوراکی‌های ترش یا شیرین باشد؛ به همین خاطر باید با ذائقه او نیز به خوبی آشنا باشید تا این هدیه جذابیت صددرصد را برای او داشته باشد.
لیستی از خوراکی‌ها مناسب برای هدیه دادن شکلات‌های پفکی، میوه با روکش شکلاتی، پاستیل‌های رنگی، شیرینی ماکارون، آجیل‌ها، میوه‌های خشک، کیک و کلوچه، بیسکویت، پودر قهوه و کاپوچینو، دمنوش‌ها و… هستند. این لیست می‌تواند متنوع‌تر از مواردی باشد که در اینجا ذکر کرده‌ایم. بنابراین با توجه به شناختی که نسبت به فرد مورد نظرتان دارید، می‌توانید این هدیه را شخصی سازی کنید یا به سراغ پک‌های آماده موجود در فروشگاه‌های آنلاین بروید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدیه برای متولدین آبان

 

 

جاشمعی یک هدیه رمانتیک

جاشمعی فانتزی

مهر ماهی‌ها عاشق لحظات رمانتیک هستند. آنها دوست دارند که در زمان‌های دلخواهشان حضور در محیط‌های رمانتیک و آرامش‌بخش را تجربه کنند. جاشمعی لیان از جمله هدیه‌های اختصاصی ارزشمندی است که در هر لحظه و هر کجا می‌تواند در ایجاد فضایی رمانتیک و پر از آرامش موثر عمل کند. این جاشمعی نیز از محصولات ویداوین است که با عکس دلخواه شما ساخته می‌شود.
لیان از ترکیب یک پایه با صفحه‌ای بسیار خاص ساخته می‌شود. عکسی که شما انتخاب و برای ساخت این محصول به ویداوین ارسال می‌کنید در بین لایه‌های رنگی صفحه جاشمعی طراحی می‌شود؛ سپس تصویر پس از روشن کردن شمع داخل جاشمعی، به زیبایی نمایان می‌شود.

لوازم ورزشی بهترین کادو برای مرد مهر ماهی

بهترین کادو برای مرد متولد مهر اقلامی از لوازم و لباس‌های ورزشی هستند. با توجه سبک ورزش مورد علاقه فرد موردنظرتان می‌توانید از بین تنوع لوازم ورزشی، چند قلم وسیله کاربردی را برای هدیه دادن انتخاب و خریداری کنید. مردان مهر ماهی علاقه زیادی به ورزش دارند و سعی می‌کنند که در حد اعتدال و برای حفظ سلامت جسم و روح، در زمان‌هایی از روز حتما ورزش را در برنامه خود داشته باشند.

جمع بندی

در باب آشنایی با خصوصیات مهر ماهی ها متوجه شدیم که متولدین این ماه بسیار موقر، منطقی و اهل اعتدال هستند. آنها به خوبی از دیگران حمایت می‌کنند و گاهی ممکن است به خاطر اینکه اهل تجزیه و تحلیل زیاد هستند، افراد تنبلی به نظر برسند و تاخیر زیادی در انجام کارها داشته باشند؛ اما با این وجود پشتکار زیادی دارند و می‌توان روی آنها به عنوان یک دوست و مشاور خوب حساب باز کرد.

برای خوشحال کردن مهر ماهی‌های ساده دل و آسانگیر که بسیار خوش مشرب و شیرین بیان هستند، می‌توان با خرید یک هدیه خاص و ویژه، در روز تولدشان سنگ تمام گذاشت. این هدیه می‌تواند برای مهر ماهی‌های شکمو و خوش خوراک، پکی از خوراکی‌ها متنوع باشد، یا یک هدیه رمانتیک و اختصاصی مثل جاشمعی لیان. در لیست بالا دیگر هدیه‌های پیشنهادی ویداوین لیوان آینه‌ای، تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن، گل‌های طبیعی، کتاب‌های داستانی و رمان‌های عاشقانه، لوازم ورزشی و… هستند. در بخش نظرات این مطلب منتظر پیشنهادات و نظرات ارزشمند شما هستیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.