ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

بهترین کادو برای متولد شهریور ماه

متولدین شهریور

در این مطلب از ویداوین قرار است که از تواضع و فروتنی و دیگر خصوصیات شهریور ماهی ها که نماد و سمبل فرشته به آنها تعلق دارد، صحبت کنیم. برای ارتباط گرفتن با متولدین این ماه شاید بهتر باشد از همین ابتدای کار بدانید که با شرایط نسبتا سختی روبرو هستید؛ اما این تا زمانی است که هیچ شناختی نسبت به ویژگی‌های و خصوصیات رفتاری و اخلاقی آنها نداشته باشید. بنابراین در اینجا به بررسی کامل شخصیت زنان و مردان شهریور ماهی می‌پردازیم تا در ارتباط‌های دوستانه، روابط کاری، روابط عاشقانه و در هر شکل دیگری از روابط، بتوانید نظر و اعتماد آنها را به سمت خود جلب کنید. در بخش دیگری از همین مطلب، با چند ایده منحصر به فرد و در خور شان، بهترین هدیه برای تولد شهریور ماهی ها را به شما معرفی می‌کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

از خصوصیات شهریور ماهی ها چه می‌دانید!

شهریور ماهی ها بسیار محجوب و باحیا هستند؛ تواضع و فروتنی آنها زبانزد خاص و عام است. و در اولین برخورد بدون شک به قابل اعتماد بودن متولدین این ماه پی خواهید برد. در برخورد با متولدین این ماه باید مراقب ایرادی و وسواسی بودن آنها باشید. حساس و نگران بودن و همینطور دلشور‌ه داشتن مدام از ویژگی‌های مشترک همه شهریور ماهی ها هستند؛ بنابراین اگر اوضاع و شرایط بر وفق مرادشان پیش نرود، روحیه خود را می‌بازند و به راحتی دلسرد می‌شوند.

خلاقیت و هوش بسیار بالا و همینطور قدرت و بینش تحلیلی، آنها را به افرادی بسیار ریز بین و زیرک تبدیل کرده است. شهریور ماهی ها بسیار اهل عمل و دارای پشتکاری مثال زدنی هستند. آنها محتاطانه عمل می‌کنند و سعی دارند در همه شرایط، به مسائل مختلف، نگاهی واقع بینانه و معقولانه داشته باشند.

جذابیت و گیرایی متولدین شهریور ماه و شوخ و بذله گو بودن آنها نیز بسیار مورد توجه است و در ارتباط گرفتن با آنها حتما متوجه این دو مورد خواهید شد. شهریور ماهی ها با وجود داشتن رفتاری محتاطانه، در روابطشان بسیار با محبت و خوش صحبت هستند و در کنار آنها بودن، با حس فوق العاده‌ای از صمیمیت و مهربانی همراه است.

پیشنهادات خرید بهترین هدیه برای متولدین شهریور

برای خرید هدیه بر اساس خصوصیات شهریور ماهی ها باید به بررسی دیگر جنبه‌های شخصیت و ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی متولدین این ماه بپردازیم. زنان و مردان شهریور ماهی هر دو بسیار متین و باوقار هستند و خونگرم و اجتماعی بودن آنها بسیار مورد توجه است. اما در مقابل متولدین این ماه از نظر احساسی و عاطفی، بسیار سرد و خشک به نظر می‌رسند؛ چرا که عادت به سرکوب کردن محبت ذاتی و فطری خود دارند و می‌خواهند به این واسطه دوستی‌ها و روابط محتاطانه‌ای داشته باشند. بنابراین برای اینکه بتوانید از طرف متولدین این ماه به دوستی پذیرفته شوید، باید از علاقه مندی‌های آنها باخبر باشید و کادویی که قرار است برای آنها تهیه کنید، جنبه هنری، زیبایی یا سلامتی داشته باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کادو برای متولد آذر ماه

 

 

گردنبند لیانا بهترین کادو برای زن متولد شهریور

گردنبند با عکس شخصی

بهترین هدیه برای زن شهریور ماهی می‌تواند یک اکسسوری زیبا و اختصاصی باشد. زنان شهریور ماهی بسیار شیک پوش و خوش سلیقه هستند. به علاوه، هدیه‌ای که بتواند همراه خود المان‌هایی از هنر و خلاقیت را داشته باشد، حسابی آنها را خوشحال می‌کند و سر ذوق می‌آورد.
پیشنهاد ما به عنوان بهترین هدیه برای خانم‌ها و دختران شهریور ماهی، گردنبند لیانا است. این گردنبند به صورت سفارشی با عکس انتخابی شما توسط هنرمندان ویداوین در بالاترین سطح از کیفیت ساخته می‌شود. شهریور ماهی‌ها عاشق هدیه‌های ماندگار و منحصر به فرد هستند؛ پس با اطمینان کامل می‌توان گفت، هر آنچه که در خصوصیات شهریور ماهی ها برای خوشحال کردن و جلب اعتماد و علاقه آنها، مورد توجه است، را در این هدیه اختصاصی به صورت یکجا داریم.

 

قیمت گردنبند با عکس سفارشی

 

وسایل خلق هنر برای طراحی و نقاشی

عاشقان هنر و نقاشی، خلاقیت خود را بر روی بوم نقاشی می‌ریزند و نقش‌ها و طرح‌های هنرمندانه‌ای را با رنگ و قلم، خلق می‌کنند. متولدین شهریور ماه علاقه زیادی به طراحی و نقاشی دارند. بهترین کادو برای مرد متولد شهریور و همینطور زن شهریور ماهی، می‌تواند لوازم طراحی و نقاشی باشد.
با توجه به سبک نقاشی و طراحی‌ای که فرد موردنظرتان دنبال می‌کند، برای خرید هدیه می‌توانید به سراغ لوازمی از جمله بوم نقاشی، رنگ روغن و رنگ اکرلیک، قلم‌مو، جامدادی، لباس کار نقاشی، مداد رنگی، جعبه ابزار نقاشی، پالت رنگ، کاغذهایی با تناژ رنگی مختلف، دفتر طراحی، جوهر، کاتر، کاغذ سمباده، تخته شاسی، مدادهای طراحی، پاک کن‌های مخصوص طراحی و سبک سیاه قلم، پاستل و… بروید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه تا 500 هزار تومن

 

 

تابلوهای سه بعدی مطابق با عدد شانس شهریور ماهی ها

تابلو سه بعدی

یکی از اعداد شانس شهریور ماهی‌ها، عدد 3 است. تلفیق هنر و زیبایی را که به این مورد اضافه کنیم، به تابلو‌های سه بعدی کرنر و کانتن می‌رسیم. تابلوهای سه بعدی با هنر و خلاقیت فکری هنرمندان ویداوین به شیوه‌ای بسیار شگفت انگیز ساخته می‌شوند. کرنر یا کانتن بودن تابلو به انتخاب شما خواهد بود. سپس با ارسال چند عکس دلخواه به ویداوین، می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.

در هر طرف این تابلوها که حرکت کنید، شاهد تغییر تصاویر طراحی شده بر روی تابلو خواهید بود. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که این شگفتی برای متولدین شهریور ماه، می‌تواند حس فوق العاده خوبی را به ارمغان بیاورد.

 

قیمت تابلو سه بعدی

 

لوازم و لباس‌های ورزشی

اگر به دنبال بهترین هدیه برای مرد شهریور ماهی هستید، پیشنهاد ما خرید لوازم و لباس‌های ورزشی است. البته این هدیه برای خانم‌های شهریور ماهی نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد. متولدین این ماه اهمیت زیادی به سلامتی خود می‌دهند و کم پیش می‌آید که از ورزش کردن فاصله بگیرند.

از جمله پوشاک و لباس‌های ورزشی می‌توان به پیراهن ورزشی، تاپ اسپرت، کفش پیاده روی، کفش مخصوص دویدن، جوراب ورزشی، هودی و گرمکن و… اشاره کرد. از بین لوازم ورزشی نیز می‌توانید به سراغ بطری آب، بازوبند دویدن، ساک ورزشی، هدفون بی سیم، ساعت و مچ بند هوشمند ورزشی و… بروید. این لوازم در همه سبک‌های ورزشی به عنوان بهترین کادو برای مرد شهریوری کاربرد دارند.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدیه برای متولدین مهر

 

 

جاشمعی لیان یک هدیه هنرمندانه

جاشمعی سفارشی

با توجه به خصوصیات شهریور ماهی ها ، هدیه‌‌ای که برای متولدین این ماه در نظر می‌گیرید، بهتر است ترکیبی از هنر و خلاقیت را در خود داشته باشد. جاشمعی بسیار زیبای لیان محصولی هنرمندانه و اختصاصی است که با عکس انتخابی شما از فرد متولد شهریور ساخته می‌شود.

این جاشمعی بسیار باکیفیت با طرحی فانتزی، کاملا متفاوت از دیگر جاشمعی‌های موجود در بازار ساخته می‌شود. جاشمعی لیان یک پایه ساخته شده از گچ پلیمری دارد و بر روی آن صفحه‌ای خاص قرار می‌گیرد. عکس و طرح انتخابی شما در بین لایه‌های رنگی این صفحه طراحی می‌شود؛ سپس در زمان روشن کردن شمع، زیبایی دوچندان لیان را شاهد خواهید بود، که تصویر داخل صفحه را نمایان می‌کند.

 

قیمت جاشمعی سفارشی

 

جمع بندی

شهریور ماهی‌ها با شخصیت‌هایی تودار و حساس، معمولا به دنبال یک زندگی آرام هستند و همیشه سعی می‌کنند با احتیاط کامل و خیلی سنجیده پیش بروند. قلق ارتباط گرفتن موثر با متولدین این ماه در گرو شناخت ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری آنها است. به همین جهت در این مطلب در مورد خصوصیات شهریور ماهی ها صحبت کردیم تا انتخاب و خرید هدیه دلخواه متولدین این ماه را بتوانید با دقت بالا انجام دهید.

متولدین این ماه افراد متکی به نفس و بسیار خلاقی هستند و به تیپ و ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهند. آنها اغلب اهل ورزش هستند و برای تندرستی و سلامتی خود قدم‌های موثری را برمیدارند. اگر بخواهیم از اهل هنر بودن متولدین این ماه بگوییم، قطعا هر چه بگوییم کم گفته‌ایم.

به همین جهت در این مطلب از ویداوین با بررسی جزئیات کاملی از خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌ها رفتاری شهریور ماهی‌ها، به چند ایده جذاب و منحصر به فرد برای خرید هدیه دلخواه متولدین این ماه رسیدیم، که آنها را با شما در لیست بالا به اشتراک گذاشته‌ایم. برای شهریورماهی‌های خلاق و هنر دوست نمی‌توان به سراغ گزینه‌های تکراری و دم دستی رفت، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم جنبه خلاقانه و هنری بودن هدیه را حتما در نظر داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.